-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Καλά, εσείς εδώ είστε τρελοί! Με την καλή έννοια!
Εσύ Κουάντρα είσαι σε δική σου κατηγορία τρέλας!
Δεν διαφωνώ, μου την εξηγείς όμως μπας και την συνειδητοποιήσω και εγώ ?
Ειπαμε... ολοι τρελοι... αλλα εσυ παιζεις μια κατηγορια μονος σου... εχεις αντιθετη αποψη????
Γιαυτο και σε αγαπαμε!!!
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Καλά, εσείς εδώ είστε τρελοί! Με την καλή έννοια!
Εσύ Κουάντρα είσαι σε δική σου κατηγορία τρέλας!
Δεν διαφωνώ, μου την εξηγείς όμως μπας και την συνειδητοποιήσω και εγώ ?
Ειπαμε... ολοι τρελοι... αλλα εσυ παιζεις μια κατηγορια μονος σου... εχεις αντιθετη αποψη????
Γιαυτο και σε αγαπαμε!!!
Ειδικά εσύ θα θυμάσαι καλά πριν χρόνια μια Πάρνηθα που ούτε στο ανέβα ευχαριστηθήκαμε αφού κατάφερα να μείνουμε στην ανηφόρα από ψητά φρένα, αυτή η παραλίγο γρήγορη βόλτα, και ή χωρίς φρένα επιστροφή ήταν η αιτία που έμπλεξα με την παθολογία των φρένων.
-
Για να τελειωνουμε το off topic...
Εχεις δει πολλους ανθρωπους (ειδικα εδω μεσα) που με το που δουνε μια ατελεια του αυτοκινητου τους (πχ. φρενα) ξεκινανε στο AutoCad να σχεδιαζουν δισκους και δαγκανες και απο ενα μασουρι μεταλο ξεκινανε να τους δινουν ζωη???
Οχι...
Τοτε καλα σου λεμε οτι εισαι μια κατηγορια μονος σου!!!
Υ.Γ. Πρεπει αμμεσα να ερθω να σε δω.... το εχω παρακανει!!!
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Για να τελειωνουμε το off topic...Εχεις δει πολλους ανθρωπους (ειδικα εδω μεσα) που με το που δουνε μια ατελεια του αυτοκινητου τους (πχ. φρενα) ξεκινανε στο AutoCad να σχεδιαζουν δισκους και δαγκανες και απο ενα μασουρι μεταλο ξεκινανε να τους δινουν ζωη???
Οχι...
Τοτε καλα σου λεμε οτι εισαι μια κατηγορια μονος σου!!!
Υ.Γ. Πρεπει αμμεσα να ερθω να σε δω.... το εχω παρακανει!!!
Δίπλα στα ξαδέρφια σου είμαι, έφυγα από Μεταμόρφωση.
sorry για το off topic αλλά οι διαδρομές του μυαλού είναι εξ ίσου συναρπαστικές με αυτές του αυτοκινήτου.
-
Aναφέρω αυθόρμητη διήμερη εξόρμηση που άρχισε προχθές στις 20¨30 ως δήθεν μονοήμερη και και τελείωσε σήμερα τα μεσάνυχτα.
Αθήνα - Καρπενήσι (διανυκτέρευση).
Καρπενήσι - Κρίκελλο - Δομνίστα, στροφή επιτόπου και πίσω για Φουρνά, Ρεντίνα, Σμόκοβο, Μουζάκι, Πύλη, γεφύρι Αγίου Βησσαρίωνος, Ελάτη, Περτούλι, Καστανιά Καλαμπάκας (διανυκτέρευση σε κουμπάρο).
Σήμερα το μαλακίσαμε, λόγω της συντρόφου, και απλώς γυρίσαμε Αθήνα ορθοδόξως (ούτε μια Δεσκάτη, αν κι εγώ σκεφτόμουν Καλαρρίτες και Τζουμέρκα, μετά Ναύπακτο από γέφυρα Μπανιά κλπ, αλλά η φουκαριάρα δεν είχε άλλο καθαρό ρούχο μαζί της - φύγαμε υποτίθεται μόνο για μια διανυκτέρευση στο Καρπενήσι. Απ' την άλλη, δεν φοβάται, δεν ουρλιάζει, δεν ζαλίζεται, δεν ξερνάει).Ορισμένοι (και ο Βλάχος κουμπάρος στην Καστανιά) μου είπαν ότι είμαι τρελλός να ταλαιπωρώ το θηρίον σε στενά στροφιλίκια (θέλει πιο ανοιχτά κομμάτια για να 'απλωθεί') κατακαλόκαιρο σε ζεματιστές ασφάλτους και αδέσποτες πέτρες (δεν λυπάσαι τα Pilot Super Sport;;) και άγαρμπα κάμπερ και νεροφαγώματα (έξυσα κάτω δύο φορές τον μπροστινό προφυλακτήρα όταν πίεζα) και να το παρατάω στο λιοπύρι εκτός γκαράζ, και να το αφήνω άπλυτο δύο μέρες με χαλκομανίες τα έντομα απ' τις 200άρες. Ασε που δύο φορές, έχοντας σκάσει τη 2α για να προσπεράσω αστραπιαία σε κλειστό ορεινό στροφιλίκι, βρέθηκα ενώπιον χωμάτινου κομματιού
Αλλά, τα αυτοκίνητα έγιναν για να είναι πλατφόρμες εμπειριών, και τέλος πάντων δεν έχω άλλο .Αξιοσημείωτη η αποψινή (νυκτερινή) κατανάλωση: 9,7 με μωτ 124 χλμω!
Quadra, εκτός από την νυν GTS, είχαμε και οικογενειακό 21 GTS! Σε αυτό απέκτησα το μεγαλύτερο μέρος της οδηγικής μου εμπειρίας... Καταπληκτικό αυτοκίνητο, φανταστικός συνδυασμός κρατήματος και άνεσης, ιδίως όταν λειτουργούσε , όταν δηλαδή το επέτρεπαν η τροφοδοσία και η ψύξη του.
-
coyot
Το δικό μου τότε είχε τον κινητήρα 1.8 F3Ν με πολλαπλό ψεκασμό, και είχα ποτέ τέτοια προβλήματα, τώρα ( εδώ και χρόνια ) του έχω βάλει τον F7P 1.8 που φορούσαν τα Clio 1.8 16V, και πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα με τροφοδοσία και θερμοκρασία, μπροστά του φοράω κίτρινα ΚΟΝΙ και μπάρες εμπρός - πίσω έχοντας δέσει τη μεγάλη του καρότσα που είναι μαλακή και είναι ΟΚ. σαν αυτοκίνητο τουρισμού πάντα, με την πολύ καλή πλευρική πρόσφυση που έχει για την χρήση αυτή δεν χρειάζεται κάτι άλλο, αφού του φοράω 15' ζάντες από 13' που είχε και φρένα από το Clio, από 239mm σε 259mm με σωληνάκια υψηλής.
Δηλαδή έχω κάνει μια συνολική βελτίωση στα σημεία που χρειαζόταν. -
Έλα μπρος, ποιος είναι; Πατήστε το μηδέν!
Τώρα είδα το μπουλούκι απαντήσεων 'δω χάμω.
Καταρχήν, ναι, αυτό το συνάντηση κάπου ζ'Πινδ μ'αρέ. Για περάστε, για περάστε!
Κατά δεύτερον.. Τις επόμενες μέρες πρέπει (εντός πάρα πολλών εισαγωγικών) να κάνω μια ψυχοθεραπεία που μου συνέστησε ο διαλογισμός μου, και περιλλαμβάνει Κόνιτσα, μεταλλική Γέφυρα Πλάκας και Σφελινό Σερρών.
Ακούω προτάσεις/παραλλαγές πάνω στο βασικό θέμα. Επίσης και κάνας συνοδηγός, να μοιραστούμε βενζίνες, δε με χαλάει. Στην Κόνιτσα έχει συναυλία Χαρούλη, στον Άραχθο νυχτερινό rafting με πανσέληνο και στο Σφελινό βάσταγμα φαναριού.
υ.γ. Αυτή είναι η ολοκληρωμένη τρέλα. Ενδεχομένως να καταφέρω τελικά τα δύο ή το ένα απ' τα τρία. Ίδωμεν.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Ακούω προτάσεις/παραλλαγές πάνω στο βασικό θέμα. Επίσης και κάνας συνοδηγός, να μοιραστούμε βενζίνες, δε με χαλάει. Στην Κόνιτσα έχει συναυλία Χαρούλη, στον Άραχθο νυχτερινό rafting με πανσέληνο και στο Σφελινό βάσταγμα φαναριού.
υ.γ. Αυτή είναι η ολοκληρωμένη τρέλα. Ενδεχομένως να καταφέρω τελικά τα δύο ή το ένα απ' τα τρία. Ίδωμεν.
-
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Aναφέρω αυθόρμητη διήμερη εξόρμηση που άρχισε προχθές στις 20¨30 ως δήθεν μονοήμερη και και τελείωσε σήμερα τα μεσάνυχτα.
Αθήνα - Καρπενήσι (διανυκτέρευση).
Καρπενήσι - Κρίκελλο - Δομνίστα, στροφή επιτόπου και πίσω για Φουρνά, Ρεντίνα, Σμόκοβο, Μουζάκι, Πύλη, γεφύρι Αγίου Βησσαρίωνος, Ελάτη, Περτούλι, Καστανιά Καλαμπάκας (διανυκτέρευση σε κουμπάρο).
Σήμερα το μαλακίσαμε, λόγω της συντρόφου, και απλώς γυρίσαμε Αθήνα ορθοδόξως (ούτε μια Δεσκάτη, αν κι εγώ σκεφτόμουν Καλαρρίτες και Τζουμέρκα, μετά Ναύπακτο από γέφυρα Μπανιά κλπ, αλλά η φουκαριάρα δεν είχε άλλο καθαρό ρούχο μαζί της - φύγαμε υποτίθεται μόνο για μια διανυκτέρευση στο Καρπενήσι. Απ' την άλλη, δεν φοβάται, δεν ουρλιάζει, δεν ζαλίζεται, δεν ξερνάει).Ορισμένοι (και ο Βλάχος κουμπάρος στην Καστανιά) μου είπαν ότι είμαι τρελλός να ταλαιπωρώ το θηρίον σε στενά στροφιλίκια (θέλει πιο ανοιχτά κομμάτια για να 'απλωθεί') κατακαλόκαιρο σε ζεματιστές ασφάλτους και αδέσποτες πέτρες (δεν λυπάσαι τα Pilot Super Sport;;) και άγαρμπα κάμπερ και νεροφαγώματα (έξυσα κάτω δύο φορές τον μπροστινό προφυλακτήρα όταν πίεζα) και να το παρατάω στο λιοπύρι εκτός γκαράζ, και να το αφήνω άπλυτο δύο μέρες με χαλκομανίες τα έντομα απ' τις 200άρες. Ασε που δύο φορές, έχοντας σκάσει τη 2α για να προσπεράσω αστραπιαία σε κλειστό ορεινό στροφιλίκι, βρέθηκα ενώπιον χωμάτινου κομματιού
Αλλά, τα αυτοκίνητα έγιναν για να είναι πλατφόρμες εμπειριών, και τέλος πάντων δεν έχω άλλο .Αξιοσημείωτη η αποψινή (νυκτερινή) κατανάλωση: 9,7 με μωτ 124 χλμω!
Quadra, εκτός από την νυν GTS, είχαμε και οικογενειακό 21 GTS! Σε αυτό απέκτησα το μεγαλύτερο μέρος της οδηγικής μου εμπειρίας... Καταπληκτικό αυτοκίνητο, φανταστικός συνδυασμός κρατήματος και άνεσης, ιδίως όταν λειτουργούσε , όταν δηλαδή το επέτρεπαν η τροφοδοσία και η ψύξη του.
Nα πείτε κύριε ότι δεν χωρούσε δεύτερη αλλαξιά ο χώρος αποσκευών, όχι ότι ξεκινήσατε για μονοήμερη!
Αυτά είναι γαμώτο, σε ζήλεψα! Ένα χρόνο μετά, το ξανάκανες!
-
Νυχτερινο ραφτινγΚ με ψηνει, δωσε ινφο, να δω αν μπορω να μονταρω αποδραση
-
Μόλις έμαθα ότι η ημερομηνία του άλλαξε και πήγε 21 και 23, για να είναι πιο κοντά πανσέληνο. Δες εδώ Πανάγο και ό,τι θες με ρωτάς. Είχα γράψει και παλαιότερα για Νίκο και Μαρίνα που έχουν Τελωνείο και Via Natura. Αν μπορείς καν'το, αξέχαστο θα σου μείνει.
Edit: Αν είσαι στη γέφυρα της Πλάκας απογευματάκι είσαι κομπλέ. Συνήθως ξεκινάμε από εκεί κατά τις 8-8μιση με το βανάκι, πάμε γέφυρα Πολιτσάς και από εκεί ξεκινά η κατάβαση. Ούτε φώτα, ούτε τίποτε. Πετυχαίνεις την πανσέληνο όταν είσαι στο φαράγγι και νερό και βράχια λαμποκοπάνε. Μιλάμε τρέλα.
-
Συννεφιά θα έχει. Βαριά...
-
Σουτ εσύ ρε διάολε!
-
Τον εχω κατεβει με καταρρακτωδη βροχη,ακομα καλυτερα
-
Και 'γω μαζί με Καλαρρύτικο. Έπος.
Αλλά τώρα θες καθαρό ουρανό, να βλέπεις πανσέληνο και να φωτάει κιόλας.
Εχμ, παρντόν για το . Τώρα το σκέφτηκα. Ίσως συνέχεια στις Διακοπές;
-
Δεν σας προλαβαίνω!
Λοιπόν να τα πάρω ένα ένα, σε πρώτη φάση μετά τις διακοπές δηλαδή σε μια βδομάδα , θα στείλω ένα μαζικό μήνυμα σε όσους ενδιαφέρονται ή έχουν την τάση να ενδιαφερθούν να κάνουμε μία μίνι μονοήμερη κάπου στη Πίνδο, να φάμε και μετά σπίτια μας. Σκέφτομαι κάτι σε Οκτώβριο, αλλά θα το συζητήσουμε. Ο καθένας μπορεί να ενημερώσει όποιον θεωρεί πως ενδιαφέρεται, θα τον ήθελε στη παρέα και για πολλούς λόγους μπορεί να μου έχει διαφύγει. Ο βασικότερος είναι πως ούτως ή άλλως δεν σας γνωρίζω προσωπικά. Για να μην παρεξηγηθώ δεν είναι μυστικός δείπνος, απλώς σκέφτηκα τα πμ για να οργανωθούμε. Δέχομαι οποιαδήποτε παραίνεση και συμβουλή.@ Coyot, αυτό είναι το νόημα... Δεν είναι μόνο ένα μάτσο λαμαρίνες το άμαξι, υπ' όψιν το όποιο αμάξι δε 'πα να είναι 911 ή τσίγκος σπορτινκ. Είναι γκόμενα θέλει στοργή, προδέρμ, να του δείχνεις πως νοιάζεσαι, να το φροντίζεις και φυσικά να του πετάς τα μάτια έξω με τη πρώτη ευκαιρία, τη κατάλληλη ώρα. Δεν γνωρίζω γυναίκα δυσαρεστημένη από καλό σεξ, ούτε και αυτοκίνητο από καλή βόλτα.
Φιλικούς χαιρετισμούς σε όλους και καλά χιλιόμετρα σε όσους ετοιμάζονται να οργώσουν τα βουνά!
-
@Quadra: πολύ ωραία βελτίωση! κρίμα, το δικό μας το έφαγε η πρέσσα. Είχε το μοτέρ 1721 κ.εκ. με καρμπυρατέρ (μοντέλο 87). Παρά τις αλλαγές καρμπυρατέρ, stallαρε στις απότομες αριστερές (και άρα σε όλες τις επιτόπου) σαν Σπιτφάιρ (μου είχε σβήσει σε ανηφορική αριστερή φουρκέτα, και παραλίγο να πέσει επάνω μου ο από πίσω ερχόμενος...) και έπαιρνε μπρος 'βασικά με κλωτσιές', όπως χαρακτηριστικώς είχε συμβουλεύσει ο μηχανικός μου Αντώνης απ' τα Γλυκά Νερά (το αμάξι μας είχε κάνει φίλους)
@Καβαλλίνο: ανάμενε φθινόπωρο να λυσσάξουμε ανά τα όρη- η καλύτερη εποχή. Πορτ μπαγκάζ ανάλαβε εσύ, εγώ θα αναλάβω τα παιδιά (ιδεώδεις οι πίσω θέσεις μου) - πάω και πιο σιγά από σένα
Ο Ναςς που θα είναι άραγε;@Βασίλη: όντως, σκίζω κα φροντίζω. Σήμερα πλύθηκε επιμελώς (και από κάτω).
Λάδι δεν ζήτησε, ούτε και μετά από θερινό τρακντέυ στα Μέγαρα! -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
@Quadra: πολύ ωραία βελτίωση! κρίμα, το δικό μας το έφαγε η πρέσσα. Είχε το μοτέρ 1721 κ.εκ. με καρμπυρατέρ (μοντέλο 87). Παρά τις αλλαγές καρμπυρατέρ, stallαρε στις απότομες αριστερές (και άρα σε όλες τις επιτόπου) σαν Σπιτφάιρ (μου είχε σβήσει σε ανηφορική αριστερή φουρκέτα, και παραλίγο να πέσει επάνω μου ο από πίσω ερχόμενος...) και έπαιρνε μπρος 'βασικά με κλωτσιές', όπως χαρακτηριστικώς είχε συμβουλεύσει ο μηχανικός μου Αντώνης απ' τα Γλυκά Νερά (το αμάξι μας είχε κάνει φίλους)@Καβαλλίνο: ανάμενε φθινόπωρο να λυσσάξουμε ανά τα όρη- η καλύτερη εποχή. Πορτ μπαγκάζ ανάλαβε εσύ, εγώ θα αναλάβω τα παιδιά (ιδεώδεις οι πίσω θέσεις μου) - πάω και πιο σιγά από σένα
Ο Ναςς που θα είναι άραγε;@Βασίλη: όντως, σκίζω κα φροντίζω. Σήμερα πλύθηκε επιμελώς (και από κάτω).
Λάδι δεν ζήτησε, ούτε και μετά από θερινό τρακντέυ στα Μέγαρα!Το είχα καταλάβει από πρίν ότι ήταν καρμπυρατεράτο το δικό σας, γιαυτό και έγραψα επίτηδες για τον ψεκασμό, πάντως όλα τα R21 είναι πολύ καλά στημένα σασί, και για την εποχή τους ειδικά, ήταν θεΪκά, μόνο που αν έφερνες το σασί τους στο όριο σε πρόδιδαν κλασσικά τα φρένα.
-
Γεφύρι Κοράκου
Πρωτοβουλία για ανακατασκευή (RESPECT), 64 χρόνια μετά την ανατίναξή του, και ενόσω ο γύρω χώρος ήδη βεβηλώνεται επί δεκαετίες για την 'εκτροπή του Αχελώου'
http://www.katafylli.gr/index.php/arthr ... anatinaksiΟι πολ μηχ του φόρουν τι λένε, ξέρει κανείς να στεριώνει σήμερα τοξωτό πέτρινο γεφύρι;
ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ