Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    JEEP CHEROKEE 2.4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. JEEP CHEROKEE 2.4
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    6
    67
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      indy last edited by

      ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ. ΜΗΠΩΣ ΤΑ 147 PS ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΓΙΑ 1800+ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΖΥΓΙΖΕΙ ? ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΔΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΕΣΤ ΜΟΝΟ ΤΟ 3.7 ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ SITE ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ 2.4 ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        indy last edited by

        ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ. ΜΗΠΩΣ ΤΑ 147 PS ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΓΙΑ 1800+ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΖΥΓΙΖΕΙ ? ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΔΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΕΣΤ ΜΟΝΟ ΤΟ 3.7 ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ SITE ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ 2.4 ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          indy last edited by

          ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ. ΜΗΠΩΣ ΤΑ 147 PS ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΓΙΑ 1800+ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΖΥΓΙΖΕΙ ? ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΔΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΕΣΤ ΜΟΝΟ ΤΟ 3.7 ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ SITE ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ 2.4 ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cpp last edited by

            Μην περιμένεις επιδόσεις από τέτοιο αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα λάβε σοβαρά υπόψη σου πριν την αγορά Jeep, τις παραχωρήσεις που πρέπει να κάνεις για να απολαμβάνεις ορισμένες εκτός δρόμους διαδρομές.
            Θα έχεις να αντιμετωπίσεις:
            Μεγάλες κλίσεις, κίνδυνος τουμπαρίσματος
            Αυξημένη κατανάλωση
            Αεροδυναμικούς θορύβους
            Όπως καλά φαντάζεσαι και εσύ αδύναμο κινητήρα στα ταξίδια.
            Ταυτόχρονα, μην νομίζεις ότι δεν βγαίνουν βλάβες στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα.

            Από την άλλη οι άσχετοι θα σε βλέπουν στο δρόμο και θα λένε να ο τζιπάτος, ενώ οι έξυπνοι φαντάζομαι ότι θα γελάνε με την επιλογή σου.

            Τώρα αν μένεις σε χωριό με κακοτράχηλους δρόμους, πας για κανένα κυνήγι και κουβαλάς σκυλιά, ή τραβάς καμιά βάρκα ξανασκέψου το, αλλά και πάλι να ξέρεις καλά ότι το jeep θέλει πολύ προσοχή στο δρόμο γιατί δεν έχει καμία σχέση με τα επιβατικά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              indy last edited by

              ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ cpp ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΤΕΤΟΙΟ 'ΠΡΑΓΜΑ' ΕΙΔΙΚΑ 2.4 ΑΠΛΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΦΙΛΟ
              ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ. ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙ'ΑΥΤΑ ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΩΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ Η ΔΑΝΕΙΚΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑ ΚΑΙ SUV, ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ.
              ΕΧΕΙ ΚΑΙ 'ΓΕΡΟΝΤΕΣ' ΤΟ FORUM
              ΑΝΑΜΕΝΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mark last edited by

                Αν το οικονομικό δεν είναι πρόβλημα, τότε συμφέρει περισσότερο το 3.7, καθώς η διαφορά στο τεκμήριο είναι πολύ μικρή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  steve last edited by

                  Δεν εχω προσωπικη εμπειρια απο το νεο Cheroke αλλα θα σου μεταφερω ενος φιλου.
                  Εχει παρει το 3.7 διοτι το τεκμηριο εχει μικρη διαφορα σε αυτο και μπορουσε να το
                  αντεξει. Αν μπορεις παρ'το. ΔΕΝ συνιστα επ' ουδενει να παρεις το 2.4 λογω της μηχανης
                  του κυριως. Επειδη ειναι βαρυτερο απο το παλιο, οι επιδοσεις του στον δρομο ειναι τελειως
                  για κλαματα. Φυσικα η καταναλωση μεγαλυτερη απο το παλιο.Ετυχε να οδηγησει και τα δυο
                  πριν το αγορασει και η αποφαση βγηκε σε μιση ωρα! Η αναρτηση τωρα ειναι σαφως βελτιωμενη
                  σε σχεση με το παλιο και αν και 'σφιχτο' σχετικα, παει καλα στον δρομο. Δυστυχως βγαινει
                  (το 3.7) μονο σε αυτοματο. Απ'την αλλη εχει και μονιμη τετρακινηση αν θελεις χωρις να
                  κλειδωνει το μεσαιο διαφορικο. Οσο για την οδικη συμπεριφορα, ναι μεν ειναι ψηλο και
                  τζιπ, η συμπεριφορα τουομως δεν ειναι και για τα μπαζα οπως το παλιοτερα....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr