-
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ. ΜΗΠΩΣ ΤΑ 147 PS ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΓΙΑ 1800+ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΖΥΓΙΖΕΙ ? ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΔΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΕΣΤ ΜΟΝΟ ΤΟ 3.7 ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ SITE ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ 2.4 ?
-
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ. ΜΗΠΩΣ ΤΑ 147 PS ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΓΙΑ 1800+ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΖΥΓΙΖΕΙ ? ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΔΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΕΣΤ ΜΟΝΟ ΤΟ 3.7 ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ SITE ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ 2.4 ?
-
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ. ΜΗΠΩΣ ΤΑ 147 PS ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΓΙΑ 1800+ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΖΥΓΙΖΕΙ ? ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΔΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΕΣΤ ΜΟΝΟ ΤΟ 3.7 ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ SITE ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ 2.4 ?
-
Μην περιμένεις επιδόσεις από τέτοιο αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα λάβε σοβαρά υπόψη σου πριν την αγορά Jeep, τις παραχωρήσεις που πρέπει να κάνεις για να απολαμβάνεις ορισμένες εκτός δρόμους διαδρομές.
Θα έχεις να αντιμετωπίσεις:
Μεγάλες κλίσεις, κίνδυνος τουμπαρίσματος
Αυξημένη κατανάλωση
Αεροδυναμικούς θορύβους
Όπως καλά φαντάζεσαι και εσύ αδύναμο κινητήρα στα ταξίδια.
Ταυτόχρονα, μην νομίζεις ότι δεν βγαίνουν βλάβες στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα.Από την άλλη οι άσχετοι θα σε βλέπουν στο δρόμο και θα λένε να ο τζιπάτος, ενώ οι έξυπνοι φαντάζομαι ότι θα γελάνε με την επιλογή σου.
Τώρα αν μένεις σε χωριό με κακοτράχηλους δρόμους, πας για κανένα κυνήγι και κουβαλάς σκυλιά, ή τραβάς καμιά βάρκα ξανασκέψου το, αλλά και πάλι να ξέρεις καλά ότι το jeep θέλει πολύ προσοχή στο δρόμο γιατί δεν έχει καμία σχέση με τα επιβατικά.
-
ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ cpp ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΤΕΤΟΙΟ 'ΠΡΑΓΜΑ' ΕΙΔΙΚΑ 2.4 ΑΠΛΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΦΙΛΟ
ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ. ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙ'ΑΥΤΑ ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΩΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ Η ΔΑΝΕΙΚΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑ ΚΑΙ SUV, ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ.
ΕΧΕΙ ΚΑΙ 'ΓΕΡΟΝΤΕΣ' ΤΟ FORUM
ΑΝΑΜΕΝΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ -
Αν το οικονομικό δεν είναι πρόβλημα, τότε συμφέρει περισσότερο το 3.7, καθώς η διαφορά στο τεκμήριο είναι πολύ μικρή.
-
Δεν εχω προσωπικη εμπειρια απο το νεο Cheroke αλλα θα σου μεταφερω ενος φιλου.
Εχει παρει το 3.7 διοτι το τεκμηριο εχει μικρη διαφορα σε αυτο και μπορουσε να το
αντεξει. Αν μπορεις παρ'το. ΔΕΝ συνιστα επ' ουδενει να παρεις το 2.4 λογω της μηχανης
του κυριως. Επειδη ειναι βαρυτερο απο το παλιο, οι επιδοσεις του στον δρομο ειναι τελειως
για κλαματα. Φυσικα η καταναλωση μεγαλυτερη απο το παλιο.Ετυχε να οδηγησει και τα δυο
πριν το αγορασει και η αποφαση βγηκε σε μιση ωρα! Η αναρτηση τωρα ειναι σαφως βελτιωμενη
σε σχεση με το παλιο και αν και 'σφιχτο' σχετικα, παει καλα στον δρομο. Δυστυχως βγαινει
(το 3.7) μονο σε αυτοματο. Απ'την αλλη εχει και μονιμη τετρακινηση αν θελεις χωρις να
κλειδωνει το μεσαιο διαφορικο. Οσο για την οδικη συμπεριφορα, ναι μεν ειναι ψηλο και
τζιπ, η συμπεριφορα τουομως δεν ειναι και για τα μπαζα οπως το παλιοτερα....
JEEP CHEROKEE 2.4