-
From in.gr
Μια καινούρια, ισχυρότερη έκδοση του MINI εξελίσσεται αυτό τον καιρό από την εταιρεία John Cooper Garages. Το συγκεκριμένο μοντέλο βασίζεται στο Cooper S και αποδίδει περίπου 40 ίππους περισσότερους από το τελευταίο, φτάνοντας έτσι στους 200 ίππους.
Η εμφάνιση της έκδοσης αυτής στην αγορά αναμένεται τον προσεχή Ιανουάριο, με τιμή που υπολογίζεται στη Βρετανία στα 28.570 ευρώ, δηλαδή περίπου κατά 5.550 ευρώ μεγαλύτερη από εκείνη του Cooper S -το οποίο στην Ελλάδα κοστίζει 25.700 ευρώ.
Η επιπλέον ισχύς του Cooper S Works έχει ως αποτέλεσμα η τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 224χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση στα πρώτα 100χλμ./ώρα έρχεται σε 6,5 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, η έκδοση Works διαθέτει νέα γρίλια, καινούριο σήμα και διαφορετικούς τροχούς.
Η BMW, στην οποία ανήκει η φίρμα MINI, φαίνεται πως σκοπεύει να δώσει την έγκρισή της για την κατασκευή του 'ιδιαίτερου' MINI, γεγονός που σημαίνει ότι τα Cooper S Works θα καλύπτονται από την ίδια εγγύηση που ισχύει και για τα 'απλά' μοντέλα.
Το συγκεκριμένο μοντέλο θα διατίθεται τόσο από την εταιρεία John Cooper Garages όσο και από τους dealer της BMW, ενώ οι κάτοχοι του απλού Cooper S θα μπορούν να προμηθευτούν μόνο το kit βελτίωσης, το οποίο τοποθετείται εκ των υστέρων. Παράλληλα, θα έχουν τη δυνατότητα αναβάθμισης της ανάρτησης ή των φρένων, αμέσως μετά την παρουσίαση της νέας έκδοσης.
-
From in.gr
Μια καινούρια, ισχυρότερη έκδοση του MINI εξελίσσεται αυτό τον καιρό από την εταιρεία John Cooper Garages. Το συγκεκριμένο μοντέλο βασίζεται στο Cooper S και αποδίδει περίπου 40 ίππους περισσότερους από το τελευταίο, φτάνοντας έτσι στους 200 ίππους.
Η εμφάνιση της έκδοσης αυτής στην αγορά αναμένεται τον προσεχή Ιανουάριο, με τιμή που υπολογίζεται στη Βρετανία στα 28.570 ευρώ, δηλαδή περίπου κατά 5.550 ευρώ μεγαλύτερη από εκείνη του Cooper S -το οποίο στην Ελλάδα κοστίζει 25.700 ευρώ.
Η επιπλέον ισχύς του Cooper S Works έχει ως αποτέλεσμα η τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 224χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση στα πρώτα 100χλμ./ώρα έρχεται σε 6,5 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, η έκδοση Works διαθέτει νέα γρίλια, καινούριο σήμα και διαφορετικούς τροχούς.
Η BMW, στην οποία ανήκει η φίρμα MINI, φαίνεται πως σκοπεύει να δώσει την έγκρισή της για την κατασκευή του 'ιδιαίτερου' MINI, γεγονός που σημαίνει ότι τα Cooper S Works θα καλύπτονται από την ίδια εγγύηση που ισχύει και για τα 'απλά' μοντέλα.
Το συγκεκριμένο μοντέλο θα διατίθεται τόσο από την εταιρεία John Cooper Garages όσο και από τους dealer της BMW, ενώ οι κάτοχοι του απλού Cooper S θα μπορούν να προμηθευτούν μόνο το kit βελτίωσης, το οποίο τοποθετείται εκ των υστέρων. Παράλληλα, θα έχουν τη δυνατότητα αναβάθμισης της ανάρτησης ή των φρένων, αμέσως μετά την παρουσίαση της νέας έκδοσης.
-
From in.gr
Μια καινούρια, ισχυρότερη έκδοση του MINI εξελίσσεται αυτό τον καιρό από την εταιρεία John Cooper Garages. Το συγκεκριμένο μοντέλο βασίζεται στο Cooper S και αποδίδει περίπου 40 ίππους περισσότερους από το τελευταίο, φτάνοντας έτσι στους 200 ίππους.
Η εμφάνιση της έκδοσης αυτής στην αγορά αναμένεται τον προσεχή Ιανουάριο, με τιμή που υπολογίζεται στη Βρετανία στα 28.570 ευρώ, δηλαδή περίπου κατά 5.550 ευρώ μεγαλύτερη από εκείνη του Cooper S -το οποίο στην Ελλάδα κοστίζει 25.700 ευρώ.
Η επιπλέον ισχύς του Cooper S Works έχει ως αποτέλεσμα η τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 224χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση στα πρώτα 100χλμ./ώρα έρχεται σε 6,5 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, η έκδοση Works διαθέτει νέα γρίλια, καινούριο σήμα και διαφορετικούς τροχούς.
Η BMW, στην οποία ανήκει η φίρμα MINI, φαίνεται πως σκοπεύει να δώσει την έγκρισή της για την κατασκευή του 'ιδιαίτερου' MINI, γεγονός που σημαίνει ότι τα Cooper S Works θα καλύπτονται από την ίδια εγγύηση που ισχύει και για τα 'απλά' μοντέλα.
Το συγκεκριμένο μοντέλο θα διατίθεται τόσο από την εταιρεία John Cooper Garages όσο και από τους dealer της BMW, ενώ οι κάτοχοι του απλού Cooper S θα μπορούν να προμηθευτούν μόνο το kit βελτίωσης, το οποίο τοποθετείται εκ των υστέρων. Παράλληλα, θα έχουν τη δυνατότητα αναβάθμισης της ανάρτησης ή των φρένων, αμέσως μετά την παρουσίαση της νέας έκδοσης.
-
By the way, na oi 200 ippoi apo 1.6 litra (sxetiko me to arthro 'epitelous').
-
αναρωτιεμαι αν θα το φερουν στην Αμερικη. Θα ειναι καλο προηγουμενο μια και συζητιεται οτι η Subaru θα εχει το Prodrive Pack.
Υποθετω οτι κανενα απο τα δυο δεν θα ερθει στη μανιακη με τα Emissions Καλιφορνια.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Υποθετω οτι κανενα απο τα δυο δεν θα ερθει στη μανιακη με τα Emissions Καλιφορνια.
Νικος
Simfono. Sorry gia ta Greeklish, eimai se PC pou den mporo na balo Greek characters.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
By the way, na oi 200 ippoi apo 1.6 litra (sxetiko me to arthro 'epitelous').Ειδες τι κανει ενας υπερσυμπιεστης; Θαυματα.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
By the way, na oi 200 ippoi apo 1.6 litra (sxetiko me to arthro 'epitelous').
Ειδες τι κανει ενας υπερσυμπιεστης; Θαυματα.
Νικος
Kai malista ipersimpiestis imanta. Me turbo tha ekane parapano apo 200
-
φυσικα και θα εκανε οτι θελουν. Σαν να μην εχουν την τεχνογνωσια εκει.
Βρε βρε και πιος ειναι ο ιδιοκτητης της Mini η BMW
Νικος
-
Niko by the way, exo kapia USA nea pou sigoura tha endiaferoun esena:
http://www.acura-cl.com/forums/showthre ... adid=84026
http://www.acura-cl.com/forums/showthre ... adid=84027
http://www.acura-cl.com/forums/showthre ... adid=83926
-
Παναγια μου αντε να δω το Cadillac CTS με 400 αλογα. Αντε ακομα υπαρχει πιθανοτητα να εχουμε δυο Αμερικανικα αυτοκινητα στην οικογενεια.
Αντε τοτε θα κανω post ' να αλλαξω το WRX με ενα CTS V type'Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Παναγια μου αντε να δω το Cadillac CTS με 400 αλογα. Αντε ακομα υπαρχει πιθανοτητα να εχουμε δυο Αμερικανικα αυτοκινητα στην οικογενεια.
Αντε τοτε θα κανω post ' να αλλαξω το WRX με ενα CTS V type'Νικος
Οχι μονο 400 αλογα, αλλα 400 αλογα απο ατμοσφαιρικο V8 σε πολυτελες αυτοκινητο με πισω κινηση, τουναρισμενη αναρτηση αλα-BMW σειρα 5 και κοστος κατω απο $40Κ εξοπλισμενο καλα. Και που εισαι ακομη. Ο Λουτζ εχει πολλα χαρτια κατω απο τα μανυκια του. Για να λεει οτι θα εξαγαγει Ποντιακ και Καντιλακ στην Ευρωπη, φαντασου ποσο καλυτερα θα γινουν αυτα απο πλευρας ποιοτητας, αλλα και handling Τα επομενα 5 χρονια θα ειναι τα πιο ενδιαφεροντα για την αυτοκινηση των ΗΠΑ κατα την γνωμη μου.
-
Στην πραγαμιτκοτητα το ειδα το CTS στο δρομο την αλλη μερα και φαινεται πιο καλο απο τις φωτογραφιες.
Λες να ειναι καλυτερο απο το Alfasud του 85; Αν ειναι δυνατον.
Νικος
-
The new mini Sucks so does BMW kai an to kainourgio mini to theorite ''mini'' iste gelasmeni to amaksi ine terastio katarxin. To mini ine ena ''the classic one'' 40 xronia istorias den tha tin ksegrapsi kanena sarabalo tis Bmw pou theli na bgali lefta xrisimopiontas to doksasmeno onoma tou mini....
Dimitris....
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Στην πραγαμιτκοτητα το ειδα το CTS στο δρομο την αλλη μερα και φαινεται πιο καλο απο τις φωτογραφιες.Λες να ειναι καλυτερο απο το Alfasud του 85; Αν ειναι δυνατον.
Νικος
Kαλό είναι απέξω αλλά μέσα είναι στενάχωρο και έχει ένα τεράστιο και εξογκωμένο ταμπλώ και περιέργα περιστροφικά χειριστήρια στο τιμόνι. Επίσης σαν 3.0τρο δεν έχει Τιπτρονικ όπως έχουν όλοι οι ανταγωνιστές. Ευτυχως που έχει χειροκίνητο.
Μην αγοράσεις τέτοια αυτοκίνητα αν δεν θέλεις να πάθεις σοκ μετά από 3 χρόνια όταν η τιμή του θα έχει πέσει στο 1/3 της αρχικής αξίας. Περίμενε για μια καλή προσφορά σε lease.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Kαλό είναι απέξω αλλά μέσα είναι στενάχωρο
Oi xoroi apo mesa einai oso megaloi einai autoi tis BMW 5 series. Ean einai stenaxoro to CTS, tote ti na poume kai gia tin 3 series?
και έχει ένα τεράστιο και εξογκωμένο ταμπλώ και περιέργα περιστροφικά χειριστήρια στο τιμόνι.
To tamplo exei diataxei o Lutz gia allagi ilikon kai sxediou, i opoia allagi tha erthei se ena xrono apo tora. Isos kai pio grigora. H CTS V series tha exei to kainourgio tamplo.
Επίσης σαν 3.0τρο δεν έχει Τιπτρονικ όπως έχουν όλοι οι ανταγωνιστές.
Nomiza oti stin ayutomati ekdosi to kibotio einai kai se stil 'sportshift'. Oxi?
Μην αγοράσεις τέτοια αυτοκίνητα αν δεν θέλεις να πάθεις σοκ μετά από 3 χρόνια όταν η τιμή του θα έχει πέσει στο 1/3 της αρχικής αξίας. Περίμενε για μια καλή προσφορά σε lease.
Idomen oson afora tin aksia metaxirismenou CTS. Ase na perasoun 4-5 xronia kai meta blepoume.
-
Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
The new mini Sucks so does BMW kai an to kainourgio mini to theorite ''mini'' iste gelasmeni to amaksi ine terastio katarxin. To mini ine ena ''the classic one'' 40 xronia istorias den tha tin ksegrapsi kanena sarabalo tis Bmw pou theli na bgali lefta xrisimopiontas to doksasmeno onoma tou mini....Dimitris....
Sigoura astievese fysika.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Kαλό είναι απέξω αλλά μέσα είναι στενάχωρο
Oi xoroi apo mesa einai oso megaloi einai autoi tis BMW 5 series. Ean einai stenaxoro to CTS, tote ti na poume kai gia tin 3 series?
και έχει ένα τεράστιο και εξογκωμένο ταμπλώ και περιέργα περιστροφικά χειριστήρια στο τιμόνι.
To tamplo exei diataxei o Lutz gia allagi ilikon kai sxediou, i opoia allagi tha erthei se ena xrono apo tora. Isos kai pio grigora. H CTS V series tha exei to kainourgio tamplo.
Επίσης σαν 3.0τρο δεν έχει Τιπτρονικ όπως έχουν όλοι οι ανταγωνιστές.
Nomiza oti stin ayutomati ekdosi to kibotio einai kai se stil 'sportshift'. Oxi?
Μην αγοράσεις τέτοια αυτοκίνητα αν δεν θέλεις να πάθεις σοκ μετά από 3 χρόνια όταν η τιμή του θα έχει πέσει στο 1/3 της αρχικής αξίας. Περίμενε για μια καλή προσφορά σε lease.
Idomen oson afora tin aksia metaxirismenou CTS. Ase na perasoun 4-5 xronia kai meta blepoume.
Για τους χώρους, ΟΚ δεν είναι πολύ σημαντικό για πισωκίνητο αυτοκίνητο. Και η 5αρα είναι λίγο στενάχωρη για το μέγεθος αλλα ποιος νοιάζεται με τέτοιο αυτοκίνητο. Eυτυχώς που το καταλάβανε για το ταμπλώ. Μπήκα μέση με πολύ ανοικτό μυαλό και βγήκα αμέσως. Για απουσία τιπτρόνικ είναι σίγουρο τουλάχιστον μέχρι πριν ένα μήνα (απαράδεκτο). Αν και για Καναδά πάλι χειροκίνητο θα πάρω (δεν υπάρχει πολύ κίνηση). Επίσης σου συνιστώ και εσένα να το γυρίσεις σε χειροκίνητο και πισωκίνητο σύντομα.
Δεν νομίζω να αλλάξει τίποτε με τις αξίες μεταπώλισης για αμερικάνικα αυτοκίνητα. Κοιτα το Κατέρα (Οπελ Ομέγκα). Έχουν πολλά με 37000 κμ σαν καινουρια και τα δίνουν 26-27κ CAD.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Επίσης σου συνιστώ και εσένα να το γυρίσεις σε χειροκίνητο και πισωκίνητο σύντομα.
To epomeno autokinito mou tha einai sigoura pisokinito kai pithanos xeirokinito (G35 Coupe isos, akomi kai to V series CTS me auti tin timi tha einai ipopsifio, opos kai alla).
-
ναι το G35 coupe το κοιταω καλα καλα...
Αμα δεν βαρεθω μπορει να ριξω μια βλοτα απο την αντιπροσωπεια το Σαβατοκυριακο να δω αν εχουν κανενα.Σημερα πηγαινοντας στη δουλεια περασα ενα ωραιο ασημι Nissan 350 Z. Φαινεται πολυ καλυτερο στο ασημι.
Εαν κοψω τα πολλα μιλια commuting ψηνεται η γυναικα μου να το γυρισει παλι στο χειροκινητο. Ποιος ξερει.
Νικος
MINI Cooper S 200 ίππων AND 400HP CTS V series for $36K!