-
Ο χρήστης newlynx έγραψε:
Παιδιά και εγώ το είδα απόψε και έπαθα πλάκα πόσο το αδικούν οι φωτογραφίες.Πρόκειται να πάρω αυτοκίνητο κατά το νέο χρόνο και το Megane II είναι ένα από τα υποψήφια.Επομένως όποιος το τεστάρει ας ρίξει και ένα thread να μας πει τη γνώμη του.Προσωπικά δεν ειμαι ο καλύτερος να κρίνω και για αυτο ζητώ και τις γνώμες αυτών που ξέρουν.Θέση οδήγησης φανταστική, φρενάρες, κράτημα RENAULT και κάτι ακόμα! Εξοπλισμός πρωτόγνωρος για την κατηγορία.
30 χιλιόμετρα ήταν η βόλτα που έκανα με αυτό, αλλά φτάνουν για να το αγαπήσεις! -
Χαιρετε!
Λοιπον πηγα και το ειδα σε μια εκθεση στο Χαλανδρι. Παιδια πραγματι αδικειται απο τισ φωτογραφιες. Οσο για τονξ περιφημο ποπο τυφλα να εχει η Γωγω ( η μαστροκωστα εννοειται)( καλα μη το παρακανουμε....αλλα απο κοντα λεει πολλαααααα).
Τεσπα, ο τυπος μου ειπε οτι εχει παραδοση αρχες του χρονου, πεσ οτι θα εχει στανταρ και μια καθυστερηση φλεβαρη. Αν θες και ESP παει φλεβαρη η παραδοση...Χωραγα μια χαρα στη θεση του οδηγου (1,90 και με μερικα κιλακια παραπανω) αν και απο πισω μοθ δεν πολυχωραει κοσμος.δεν ξερω αλλα νομιζω οτι η θεση οδηγησης μου θυμισε το Α4 που εχουμε...τα ποδια μου κυριολεκτικα αραζαν. βασικα εχω ψηθει να το παραγγειλω το 1.6 ακομα και χωρις το ESP. Αυτο ποθ καπως με αωησυχησε ητνα αυτο στη σελιδα 210 στο παρων τευχος των 4Τ για το car of the year. Παραθετω' μολις μια ανσα χωριζει το σταθερο περασμα απο την ολοκληρωτικη απωλεια της προσφυσης. Στα 63 χλμ/ωρα η προσφυση χανεται στη δευτερη κιολας στροφη.' -
Ο χρήστης papajim έγραψε:
Χαιρετε!Λοιπον πηγα και το ειδα σε μια εκθεση στο Χαλανδρι. Παιδια πραγματι αδικειται απο τισ φωτογραφιες. Οσο για τονξ περιφημο ποπο τυφλα να εχει η Γωγω ( η μαστροκωστα εννοειται)( καλα μη το παρακανουμε....αλλα απο κοντα λεει πολλαααααα).
Τεσπα, ο τυπος μου ειπε οτι εχει παραδοση αρχες του χρονου, πεσ οτι θα εχει στανταρ και μια καθυστερηση φλεβαρη. Αν θες και ESP παει φλεβαρη η παραδοση...Χωραγα μια χαρα στη θεση του οδηγου (1,90 και με μερικα κιλακια παραπανω) αν και απο πισω μοθ δεν πολυχωραει κοσμος.δεν ξερω αλλα νομιζω οτι η θεση οδηγησης μου θυμισε το Α4 που εχουμε...τα ποδια μου κυριολεκτικα αραζαν. βασικα εχω ψηθει να το παραγγειλω το 1.6 ακομα και χωρις το ESP. Αυτο ποθ καπως με αωησυχησε ητνα αυτο στη σελιδα 210 στο παρων τευχος των 4Τ για το car of the year. Παραθετω' μολις μια ανσα χωριζει το σταθερο περασμα απο την ολοκληρωτικη απωλεια της προσφυσης. Στα 63 χλμ/ωρα η προσφυση χανεται στη δευτερη κιολας στροφη.' περιμενω αποψεις περι των μηχανολογικων, γιατι δηλωνω ψιλοανιδεος.
ΕυχαριστωωωωωωΓ.Π.
Η 4Τ στο τεύχος Σεπτεμβρίου μιλάνε για το τιμόνι (αίσθηση) του MEGANE II με όχι και τόσο κολακευτικά σχόλια, ενώ γνωστό αντίπαλο περιοδικό λέει εντελώς τα αντίθετα ότι δηλαδή έχει άριστη αίσθηση οπότε μαλλον το δικό σου test drive θα βοηθήσει λιγάκι παραπάνω αφού φυσικά έχεις διαβάσει test περιοδικών για ποιο ολοκληρωμένη ιδέα.
-
![](file:///C:/My%20Documents/My%20Pictures/d-floore.jpg)
Το MEGANE II όπως βλέπετε και στην φωτογραφία έχει Διπλό πάτωμα!!!!! (δίπλα δε σύγκριση με το ΜΕGANE Ι) για το λόγο αυτό έχουν καταφέρει οι άνθρωποι της REANULT να κάνουν τους δυο παραπάνω αποθηκευτικούς χώρους στο πάτωμα όντως μια πολύ έξυπνη ιδέα!. Το διπλό πάτωμα έχει επίσης το πλεονέκτημα ότι κάνει την κατασκευή ποιο στιβαρή ενώ προσφέρει και σε επίπεδο ηχομόνωσης και όλα μαζί σε ποιότητα κύλισης. Τέτοιες λεπτομέρειες ο Αυτοκινητιστικός Τύπος πρέπει να τις προσέχει γιατί είναι πολύ σημαντικές για το τεχνολογικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου και κάθε αυτοκινήτου!.
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
![](file:///C:/My%20Documents/My%20Pictures/d-floore.jpg)Το MEGANE II όπως βλέπετε και στην φωτογραφία έχει Διπλό πάτωμα!!!!! (δίπλα δε σύγκριση με το ΜΕGANE Ι) για το λόγο αυτό έχουν καταφέρει οι άνθρωποι της REANULT να κάνουν τους δυο παραπάνω αποθηκευτικούς χώρους στο πάτωμα όντως μια πολύ έξυπνη ιδέα!. Το διπλό πάτωμα έχει επίσης το πλεονέκτημα ότι κάνει την κατασκευή ποιο στιβαρή ενώ προσφέρει και σε επίπεδο ηχομόνωσης και όλα μαζί σε ποιότητα κύλισης. Τέτοιες λεπτομέρειες ο Αυτοκινητιστικός Τύπος πρέπει να τις προσέχει γιατί είναι πολύ σημαντικές για το τεχνολογικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου και κάθε αυτοκινήτου!.
Koιτώντας το αυτοκίνητο στο website βλέπω ότι ναι μεν έχει ραδιο-CD αλλά όχι ASR στον βασικό εξοπλισμό. Επίσης, έχει πίσω άξονα.
Προσωπικά πιστεύω ότι σε σχέση με το 1.6 καλύτερη επιλογή είναι ένα Οκτάβια τούρμπο.
-
Ο χρήστης papajim έγραψε:
Χαιρετε!Λοιπον πηγα και το ειδα σε μια εκθεση στο Χαλανδρι. Παιδια πραγματι αδικειται απο τισ φωτογραφιες. Οσο για τονξ περιφημο ποπο τυφλα να εχει η Γωγω ( η μαστροκωστα εννοειται)( καλα μη το παρακανουμε....αλλα απο κοντα λεει πολλαααααα).
Τεσπα, ο τυπος μου ειπε οτι εχει παραδοση αρχες του χρονου, πεσ οτι θα εχει στανταρ και μια καθυστερηση φλεβαρη. Αν θες και ESP παει φλεβαρη η παραδοση...Χωραγα μια χαρα στη θεση του οδηγου (1,90 και με μερικα κιλακια παραπανω) αν και απο πισω μοθ δεν πολυχωραει κοσμος.δεν ξερω αλλα νομιζω οτι η θεση οδηγησης μου θυμισε το Α4 που εχουμε...τα ποδια μου κυριολεκτικα αραζαν. βασικα εχω ψηθει να το παραγγειλω το 1.6 ακομα και χωρις το ESP. Αυτο ποθ καπως με αωησυχησε ητνα αυτο στη σελιδα 210 στο παρων τευχος των 4Τ για το car of the year. Παραθετω' μολις μια ανσα χωριζει το σταθερο περασμα απο την ολοκληρωτικη απωλεια της προσφυσης. Στα 63 χλμ/ωρα η προσφυση χανεται στη δευτερη κιολας στροφη.' περιμενω αποψεις περι των μηχανολογικων, γιατι δηλωνω ψιλοανιδεος.
ΕυχαριστωωωωωωΓ.Π.
Αυτό που αναφέρεις αφορά την δοκιμασία του ''ταράνδου'' για την βαθμολογία του τίτλου αυτοκίνητο της χρονιάς.Είναι οριακή δοκιμασία που όπως θυμάσαι ήταν ο ''τάφος'' της MERCEDES Α CLASS.Όπως θα δεις άλλα πολύ πιο ακριβά αυτοκίνητα έχουν πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα στην δοκιμασία αυτή.Εγώ από το λίγο που οδήγησα το αυτοκίνητο -30χλμ- δεν είδα να έχει κανένα πρόβλημα και το ESP ενεργοποιούταν μετά από μεγάλη προσπάθεια από την πλευρά μου!
Αλλά και χωρίς το ESP το αυτοκίνητο είναι άψογο και δεν φέρνει ποτέ σε δύσκολη θέση το οδηγό του.
Να πας να το οδηγήσεις για να έχεις προσωπική γνώμη και συ.
Και μια και μιλήσαμε για αυτοκίνητο της χρονιάς 2002, το MEGANE II θεωρείτε το μεγάλο φαβορί για τον φετεινό τίτλο. -
Ο χρήστης agisd έγραψε:
![](file:///C:/My%20Documents/My%20Pictures/d-floore.jpg)
Το MEGANE II όπως βλέπετε και στην φωτογραφία έχει Διπλό πάτωμα!!!!! (δίπλα δε σύγκριση με το ΜΕGANE Ι) για το λόγο αυτό έχουν καταφέρει οι άνθρωποι της REANULT να κάνουν τους δυο παραπάνω αποθηκευτικούς χώρους στο πάτωμα όντως μια πολύ έξυπνη ιδέα!. Το διπλό πάτωμα έχει επίσης το πλεονέκτημα ότι κάνει την κατασκευή ποιο στιβαρή ενώ προσφέρει και σε επίπεδο ηχομόνωσης και όλα μαζί σε ποιότητα κύλισης. Τέτοιες λεπτομέρειες ο Αυτοκινητιστικός Τύπος πρέπει να τις προσέχει γιατί είναι πολύ σημαντικές για το τεχνολογικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου και κάθε αυτοκινήτου!.
Koιτώντας το αυτοκίνητο στο website βλέπω ότι ναι μεν έχει ραδιο-CD αλλά όχι ASR στον βασικό εξοπλισμό. Επίσης, έχει πίσω άξονα.
Προσωπικά πιστεύω ότι σε σχέση με το 1.6 καλύτερη επιλογή είναι ένα Οκτάβια τούρμπο.
Ετσι είναι αυτά τα πράγματα τι να κάνουμε! τις τεχνολογικές καινοτομίες τις πληρώνεις λίγο παραπάνω (και δεν είναι μόνο το διπλόπατο σασί) ενω το SKODA sorry αλλά είναι στην δύση της καριέρας του
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
![](file:///C:/My%20Documents/My%20Pictures/d-floore.jpg)Το MEGANE II όπως βλέπετε και στην φωτογραφία έχει Διπλό πάτωμα!!!!! (δίπλα δε σύγκριση με το ΜΕGANE Ι) για το λόγο αυτό έχουν καταφέρει οι άνθρωποι της REANULT να κάνουν τους δυο παραπάνω αποθηκευτικούς χώρους στο πάτωμα όντως μια πολύ έξυπνη ιδέα!. Το διπλό πάτωμα έχει επίσης το πλεονέκτημα ότι κάνει την κατασκευή ποιο στιβαρή ενώ προσφέρει και σε επίπεδο ηχομόνωσης και όλα μαζί σε ποιότητα κύλισης. Τέτοιες λεπτομέρειες ο Αυτοκινητιστικός Τύπος πρέπει να τις προσέχει γιατί είναι πολύ σημαντικές για το τεχνολογικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου και κάθε αυτοκινήτου!.
file:///C:/My%20Documents/My%20Pictures/d-floore.jpg
H παραπάνω διεύθυνση είναι η διεύθυνση της φωτογραφίας που έβαλες. Όμως αυτό κρίνοντας από το όνομα πρέπει να είναι στον υπολογιστή σου, όχι στο ίντερνετ, οπότε δεν μπορούμε να το δούμε... -
Το ΑSR δεν είναι και must στην συγκεκριμένη κατηγορία σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο στην Ελλάδα. Προσωπικά το βρίσκω άχρηστο και θα έδινα έξτρα λεφτά μόνο για ένα καλορυθμισμένο απενεργοποιήσιμο ESP έτσι για την κακία την ώρα έιναι εξίσου χρήσιμο (ίσως και πολύ περισότερο) με τους 6 αερόσακους και επιτρέπει και σε έναν μη χερά ή μη γνώστη να γλιτώσει το ατύχημα σε μια δύσκολη στιγμή.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το ΑSR δεν είναι και must στην συγκεκριμένη κατηγορία σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο στην Ελλάδα. Προσωπικά το βρίσκω άχρηστο και θα έδινα έξτρα λεφτά μόνο για ένα καλορυθμισμένο απενεργοποιήσιμο ESP έτσι για την κακία την ώρα έιναι εξίσου χρήσιμο (ίσως και πολύ περισότερο) με τους 6 αερόσακους και επιτρέπει και σε έναν μη χερά ή μη γνώστη να γλιτώσει το ατύχημα σε μια δύσκολη στιγμή.To ESP στο καινούργιο MEGΛΝΕ και όχι MEGANE περιλαμβάνει το ASR(σύστημα αντολίσθησης), CSV(έλεγχο υποστροφής) και το MSR(σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών).
-
Μια λεπτομέρεια για το MEGANE II είναι ό,τι το ονομά στο ταμπελάκι του πίσω στο καπώ και σε όλα τα επίσημα εμπορικά έντυπα που το ακολουθούν, γράφεται MEGΛNE και όχι MEGANE το Α έχει γίνει Λ! Δεν γνωρίζουμε ακόμη τον λόγο μπορεί να μάθουμε αργότερα.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
![](file:///C:/My%20Documents/My%20Pictures/d-floore.jpg)
Το MEGANE II όπως βλέπετε και στην φωτογραφία έχει Διπλό πάτωμα!!!!! (δίπλα δε σύγκριση με το ΜΕGANE Ι) για το λόγο αυτό έχουν καταφέρει οι άνθρωποι της REANULT να κάνουν τους δυο παραπάνω αποθηκευτικούς χώρους στο πάτωμα όντως μια πολύ έξυπνη ιδέα!. Το διπλό πάτωμα έχει επίσης το πλεονέκτημα ότι κάνει την κατασκευή ποιο στιβαρή ενώ προσφέρει και σε επίπεδο ηχομόνωσης και όλα μαζί σε ποιότητα κύλισης. Τέτοιες λεπτομέρειες ο Αυτοκινητιστικός Τύπος πρέπει να τις προσέχει γιατί είναι πολύ σημαντικές για το τεχνολογικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου και κάθε αυτοκινήτου!.
file:///C:/My%20Documents/My%20Pictures/d-floore.jpg
H παραπάνω διεύθυνση είναι η διεύθυνση της φωτογραφίας που έβαλες. Όμως αυτό κρίνοντας από το όνομα πρέπει να είναι στον υπολογιστή σου, όχι στο ίντερνετ, οπότε δεν μπορούμε να το δούμε...Εχεις δίκιο γιατί η φωτογραφία είναι στο site σε PDF format και αδυνατώ να την τοποθετήσω στο FORUM ενώ πριν τη δημοσίευσα αφού την κατέβασα πρώτα στο σκληρό. Κάθε βοήθεια δεκτή!!!
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Μια λεπτομέρεια για το MEGANE II είναι ό,τι το ονομά στο ταμπελάκι του πίσω στο καπώ και σε όλα τα επίσημα εμπορικά έντυπα που το ακολουθούν, γράφεται MEGΛNE και όχι MEGANE το Α έχει γίνει Λ! Δεν γνωρίζουμε ακόμη τον λόγο μπορεί να μάθουμε αργότερα.Ίσως να φταίει η διαστημική σχεδίαση του αυτοκινήτου, οπότε να σε πηγαίνουν συνειρμικά στο ΝΛSΛ της NASA των ΗΠΑ.
(για πλάκα το λέω, αλλά πιστεύω πως πρέπει να έχει αρκετή σχέση...)
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Μια λεπτομέρεια για το MEGANE II είναι ό,τι το ονομά στο ταμπελάκι του πίσω στο καπώ και σε όλα τα επίσημα εμπορικά έντυπα που το ακολουθούν, γράφεται MEGΛNE και όχι MEGANE το Α έχει γίνει Λ! Δεν γνωρίζουμε ακόμη τον λόγο μπορεί να μάθουμε αργότερα.
Ίσως να φταίει η διαστημική σχεδίαση του αυτοκινήτου, οπότε να σε πηγαίνουν συνειρμικά στο ΝΛSΛ της NASA των ΗΠΑ.
(για πλάκα το λέω, αλλά πιστεύω πως πρέπει να έχει αρκετή σχέση...)
Σωστή σκέψη.Μπορεί να είναι έτσι.Ένας φίλος μου γραφίστας μου είπε ό,τι κάτι τέτοια ''κόλπα'' γίνονται για να δείξουν λιτότητα.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Μια λεπτομέρεια για το MEGANE II είναι ό,τι το ονομά στο ταμπελάκι του πίσω στο καπώ και σε όλα τα επίσημα εμπορικά έντυπα που το ακολουθούν, γράφεται MEGΛNE και όχι MEGANE το Α έχει γίνει Λ! Δεν γνωρίζουμε ακόμη τον λόγο μπορεί να μάθουμε αργότερα.
Ίσως να φταίει η διαστημική σχεδίαση του αυτοκινήτου, οπότε να σε πηγαίνουν συνειρμικά στο ΝΛSΛ της NASA των ΗΠΑ.
(για πλάκα το λέω, αλλά πιστεύω πως πρέπει να έχει αρκετή σχέση...)
Πρέπει να έχεις πέσει διάνα.Όταν θα παίξει η διαφήμιση θα καταλάβεις τι εννοώ.Έχω δεσμευτεί να μην γράψω τίποτα!
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Μια λεπτομέρεια για το MEGANE II είναι ό,τι το ονομά στο ταμπελάκι του πίσω στο καπώ και σε όλα τα επίσημα εμπορικά έντυπα που το ακολουθούν, γράφεται MEGΛNE και όχι MEGANE το Α έχει γίνει Λ! Δεν γνωρίζουμε ακόμη τον λόγο μπορεί να μάθουμε αργότερα.
Ίσως να φταίει η διαστημική σχεδίαση του αυτοκινήτου, οπότε να σε πηγαίνουν συνειρμικά στο ΝΛSΛ της NASA των ΗΠΑ.
(για πλάκα το λέω, αλλά πιστεύω πως πρέπει να έχει αρκετή σχέση...)
Πρέπει να έχεις πέσει διάνα.Όταν θα παίξει η διαφήμιση θα καταλάβεις τι εννοώ.Έχω δεσμευτεί να μην γράψω τίποτα!
Είδα το πρώτο διαφημιστικό του Megane II, το οποίο στην ουσία αποτελεί «προάγγελο» της κύριας διαφήμισης, που θα ακολουθήσει αργότερα. Το μόνο που διαφαίνεται από το αυτοκίνητο είναι το σχήμα του (και αυτό στο περίπου), μια και το προσκήνιο είναι σκοτεινό, ενώ στο «background» υπάρχει μια λάμψη. Το σλόγκαν που ακούγεται είναι: «Κάτι που δεν έχετε ξαναδεί στη γη».
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Μια λεπτομέρεια για το MEGANE II είναι ό,τι το ονομά στο ταμπελάκι του πίσω στο καπώ και σε όλα τα επίσημα εμπορικά έντυπα που το ακολουθούν, γράφεται MEGΛNE και όχι MEGANE το Α έχει γίνει Λ! Δεν γνωρίζουμε ακόμη τον λόγο μπορεί να μάθουμε αργότερα.
Ίσως να φταίει η διαστημική σχεδίαση του αυτοκινήτου, οπότε να σε πηγαίνουν συνειρμικά στο ΝΛSΛ της NASA των ΗΠΑ.
(για πλάκα το λέω, αλλά πιστεύω πως πρέπει να έχει αρκετή σχέση...)
Πρέπει να έχεις πέσει διάνα.Όταν θα παίξει η διαφήμιση θα καταλάβεις τι εννοώ.Έχω δεσμευτεί να μην γράψω τίποτα!
Είδα το πρώτο διαφημιστικό του Megane II, το οποίο στην ουσία αποτελεί «προάγγελο» της κύριας διαφήμισης, που θα ακολουθήσει αργότερα. Το μόνο που διαφαίνεται από το αυτοκίνητο είναι το σχήμα του (και αυτό στο περίπου), μια και το προσκήνιο είναι σκοτεινό, ενώ στο «background» υπάρχει μια λάμψη. Το σλόγκαν που ακούγεται είναι: «Κάτι που δεν έχετε ξαναδεί στη γη».
Την ειδες στην τηλεοραση η εχει καμια σχεση με τη δουλεια σου(γραφιστας, διαφημιστης)? ευχαριστω!
-
Ο χρήστης papajim έγραψε:
Είδα το πρώτο διαφημιστικό του Megane II, το οποίο στην ουσία αποτελεί «προάγγελο» της κύριας διαφήμισης, που θα ακολουθήσει αργότερα. Το μόνο που διαφαίνεται από το αυτοκίνητο είναι το σχήμα του (και αυτό στο περίπου), μια και το προσκήνιο είναι σκοτεινό, ενώ στο «background» υπάρχει μια λάμψη. Το σλόγκαν που ακούγεται είναι: «Κάτι που δεν έχετε ξαναδεί στη γη».
Την ειδες στην τηλεοραση η εχει καμια σχεση με τη δουλεια σου(γραφιστας, διαφημιστης)? ευχαριστω!
Την είδα στην τηλεόραση. Συγκεκριμένα γύρω στις 9μμ, μετά το κεντρικό δελτίο ειδήσεων κάποιου καναλιού (δε θυμάμαι ποιο ήταν το κανάλι καθώς έκανα 'ζάπινγκ' ).
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Είδα το πρώτο διαφημιστικό του Megane II, το οποίο στην ουσία αποτελεί «προάγγελο» της κύριας διαφήμισης, που θα ακολουθήσει αργότερα. Το μόνο που διαφαίνεται από το αυτοκίνητο είναι το σχήμα του (και αυτό στο περίπου), μια και το προσκήνιο είναι σκοτεινό, ενώ στο «background» υπάρχει μια λάμψη. Το σλόγκαν που ακούγεται είναι: «Κάτι που δεν έχετε ξαναδεί στη γη».
Την ειδες στην τηλεοραση η εχει καμια σχεση με τη δουλεια σου(γραφιστας, διαφημιστης)? ευχαριστω!
Την είδα στην τηλεόραση. Συγκεκριμένα γύρω στις 9μμ, μετά το κεντρικό δελτίο ειδήσεων κάποιου καναλιού (δε θυμάμαι ποιο ήταν το κανάλι καθώς έκανα 'ζάπινγκ' ).
Τώρα θα βγει και η κανονική διαφήμιση για να μας λέει ότι είναι και Car of the Year 2003. Περίμεναν τα αποτελέσματα που βγήκαν σήμερα.
-
Ο χρήστης papajim έγραψε:
Μια λεπτομέρεια για το MEGANE II είναι ό,τι το ονομά στο ταμπελάκι του πίσω στο καπώ και σε όλα τα επίσημα εμπορικά έντυπα που το ακολουθούν, γράφεται MEGΛNE και όχι MEGANE το Α έχει γίνει Λ! Δεν γνωρίζουμε ακόμη τον λόγο μπορεί να μάθουμε αργότερα.
Ίσως να φταίει η διαστημική σχεδίαση του αυτοκινήτου, οπότε να σε πηγαίνουν συνειρμικά στο ΝΛSΛ της NASA των ΗΠΑ.
(για πλάκα το λέω, αλλά πιστεύω πως πρέπει να έχει αρκετή σχέση...)
Πρέπει να έχεις πέσει διάνα.Όταν θα παίξει η διαφήμιση θα καταλάβεις τι εννοώ.Έχω δεσμευτεί να μην γράψω τίποτα!
Είδα το πρώτο διαφημιστικό του Megane II, το οποίο στην ουσία αποτελεί «προάγγελο» της κύριας διαφήμισης, που θα ακολουθήσει αργότερα. Το μόνο που διαφαίνεται από το αυτοκίνητο είναι το σχήμα του (και αυτό στο περίπου), μια και το προσκήνιο είναι σκοτεινό, ενώ στο «background» υπάρχει μια λάμψη. Το σλόγκαν που ακούγεται είναι: «Κάτι που δεν έχετε ξαναδεί στη γη».
Την ειδες στην τηλεοραση η εχει καμια σχεση με τη δουλεια σου(γραφιστας, διαφημιστης)? ευχαριστω!
'Εχω εργασιακή σχέση με την RENAULT.
ΤΟ MEGANE II ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ