-
Σκεφτήκατε πως αν η Ferrari κάνει (διόλου απίθανο) το 1-2 στους επόμενους 2 εναπομείναντες αγώνες θα έχει ακριβώς όσους βαθμούς θα έχουν ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες ομάδες μαζί;
Πάντως αν ο Βραζιλιάνος πάρει άλλους 3 βαθμούς, ή αν ΔΕΝ κερδίσει ο Montoya και τους δύο αγώνες ή δεν κερδίσει ο Ralf και τους δύο αγώνες πετυχαίνουν το 1-2 στο πρωτάθλημα (Ferrarάθλημα μάλλον), έχοντας πάρει και το κατασκευαστών. Επίσης με άλλους 11 ομαδικούς πόντους σπάνε και το ρεκόρ της McLaren των Senna και Prost για τους περισσότερους πόντους σε μια σεζόν και φτάνουν τη διακοσάρα!
Πάντως τότε ήταν 16 οι αγώνες, ενώ ο νικητής έπαιρνε 9 πόντους, οπότε πέτυχαν 199 πόντους από το θεωρητικά μέγιστο των 240 πόντων, οπότε η τότε McLaren έχασε 41 πόντους από το θεωρητικό μέγιστο. Σήμερα το θεωρητικό μέγιστο των πόντων για μία ομάδα είναι 272 πόντοι και η Ferrari έχει ήδη χάσει 51 πόντους ως τώρα.
-
Σκεφτήκατε πως αν η Ferrari κάνει (διόλου απίθανο) το 1-2 στους επόμενους 2 εναπομείναντες αγώνες θα έχει ακριβώς όσους βαθμούς θα έχουν ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες ομάδες μαζί;
Πάντως αν ο Βραζιλιάνος πάρει άλλους 3 βαθμούς, ή αν ΔΕΝ κερδίσει ο Montoya και τους δύο αγώνες ή δεν κερδίσει ο Ralf και τους δύο αγώνες πετυχαίνουν το 1-2 στο πρωτάθλημα (Ferrarάθλημα μάλλον), έχοντας πάρει και το κατασκευαστών. Επίσης με άλλους 11 ομαδικούς πόντους σπάνε και το ρεκόρ της McLaren των Senna και Prost για τους περισσότερους πόντους σε μια σεζόν και φτάνουν τη διακοσάρα!
Πάντως τότε ήταν 16 οι αγώνες, ενώ ο νικητής έπαιρνε 9 πόντους, οπότε πέτυχαν 199 πόντους από το θεωρητικά μέγιστο των 240 πόντων, οπότε η τότε McLaren έχασε 41 πόντους από το θεωρητικό μέγιστο. Σήμερα το θεωρητικό μέγιστο των πόντων για μία ομάδα είναι 272 πόντοι και η Ferrari έχει ήδη χάσει 51 πόντους ως τώρα.
-
Σκεφτήκατε πως αν η Ferrari κάνει (διόλου απίθανο) το 1-2 στους επόμενους 2 εναπομείναντες αγώνες θα έχει ακριβώς όσους βαθμούς θα έχουν ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες ομάδες μαζί;
Πάντως αν ο Βραζιλιάνος πάρει άλλους 3 βαθμούς, ή αν ΔΕΝ κερδίσει ο Montoya και τους δύο αγώνες ή δεν κερδίσει ο Ralf και τους δύο αγώνες πετυχαίνουν το 1-2 στο πρωτάθλημα (Ferrarάθλημα μάλλον), έχοντας πάρει και το κατασκευαστών. Επίσης με άλλους 11 ομαδικούς πόντους σπάνε και το ρεκόρ της McLaren των Senna και Prost για τους περισσότερους πόντους σε μια σεζόν και φτάνουν τη διακοσάρα!
Πάντως τότε ήταν 16 οι αγώνες, ενώ ο νικητής έπαιρνε 9 πόντους, οπότε πέτυχαν 199 πόντους από το θεωρητικά μέγιστο των 240 πόντων, οπότε η τότε McLaren έχασε 41 πόντους από το θεωρητικό μέγιστο. Σήμερα το θεωρητικό μέγιστο των πόντων για μία ομάδα είναι 272 πόντοι και η Ferrari έχει ήδη χάσει 51 πόντους ως τώρα.
-
Το έλεγα, δεν το έλεγα;
Με τέτοια χρονιά και λίγο ήταν... 2 εναντίον 20...
Καταπληκτικό για την ομάδα, τραγικό όμως για το σπορ. Γιατί όταν η ΜακΛάρεν ήταν αντίστοιχου βεληνεκούς, είχε δύο πιλότους που κυριολεκτικά σφάζονταν. Σήμερα τι; Τερματισμοί ρώσικη ρουλέτα και όποιος κερδίσει κέρδισε;
-
Να σημειωθεί εδώ πως η τότε ΜακΛάρεν (1988) με 199 βαθμούς από 400 συνολικούς βαθμούς δεν το κατάφερε για μόλις 1 βαθμό να πάρει όσους βαθμούς πήραν όλοι οι άλλοι μαζί. Όμως τότε η νίκη έπαιρνε 9 βαθμούς αντί 10, οπότε αν έπαιρνε 10 θα είχαν 214 από συνολικά 416, κάνοντας κάτι ακόμα μεγαλύτερο από αυτό που έκανε φέτος η Φεράρι.
Επίσης με το νέο σύστημα βαθμολογίας αυτό το στατιστικό στοιχείο είναι ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΔΥΝΑΤΟ να επαναληφθεί πλέον, αφού οι συνολικοί βαθμοί που δίνονται ανά αγώνα θα είναι 39 (10:8:6:5:4:3:2:1 ) ενώ μια ομάδα θα μπορεί να πάρει τους 18 από αυτούς ανά αγώνα, οπότε και διαρκώς 1-2 να τερματίζει δεν είναι αρκετό.
Ferrari εναντίον όλων