Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ferrari εναντίον όλων
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Ferrari εναντίον όλων
    • 1 / 1
    Formula 1
    1
    4
    366
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgetabs last edited by

      Σκεφτήκατε πως αν η Ferrari κάνει (διόλου απίθανο) το 1-2 στους επόμενους 2 εναπομείναντες αγώνες θα έχει ακριβώς όσους βαθμούς θα έχουν ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες ομάδες μαζί;

      Πάντως αν ο Βραζιλιάνος πάρει άλλους 3 βαθμούς, ή αν ΔΕΝ κερδίσει ο Montoya και τους δύο αγώνες ή δεν κερδίσει ο Ralf και τους δύο αγώνες πετυχαίνουν το 1-2 στο πρωτάθλημα (Ferrarάθλημα μάλλον), έχοντας πάρει και το κατασκευαστών. Επίσης με άλλους 11 ομαδικούς πόντους σπάνε και το ρεκόρ της McLaren των Senna και Prost για τους περισσότερους πόντους σε μια σεζόν και φτάνουν τη διακοσάρα!

      Πάντως τότε ήταν 16 οι αγώνες, ενώ ο νικητής έπαιρνε 9 πόντους, οπότε πέτυχαν 199 πόντους από το θεωρητικά μέγιστο των 240 πόντων, οπότε η τότε McLaren έχασε 41 πόντους από το θεωρητικό μέγιστο. Σήμερα το θεωρητικό μέγιστο των πόντων για μία ομάδα είναι 272 πόντοι και η Ferrari έχει ήδη χάσει 51 πόντους ως τώρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgetabs last edited by

        Σκεφτήκατε πως αν η Ferrari κάνει (διόλου απίθανο) το 1-2 στους επόμενους 2 εναπομείναντες αγώνες θα έχει ακριβώς όσους βαθμούς θα έχουν ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες ομάδες μαζί;

        Πάντως αν ο Βραζιλιάνος πάρει άλλους 3 βαθμούς, ή αν ΔΕΝ κερδίσει ο Montoya και τους δύο αγώνες ή δεν κερδίσει ο Ralf και τους δύο αγώνες πετυχαίνουν το 1-2 στο πρωτάθλημα (Ferrarάθλημα μάλλον), έχοντας πάρει και το κατασκευαστών. Επίσης με άλλους 11 ομαδικούς πόντους σπάνε και το ρεκόρ της McLaren των Senna και Prost για τους περισσότερους πόντους σε μια σεζόν και φτάνουν τη διακοσάρα!

        Πάντως τότε ήταν 16 οι αγώνες, ενώ ο νικητής έπαιρνε 9 πόντους, οπότε πέτυχαν 199 πόντους από το θεωρητικά μέγιστο των 240 πόντων, οπότε η τότε McLaren έχασε 41 πόντους από το θεωρητικό μέγιστο. Σήμερα το θεωρητικό μέγιστο των πόντων για μία ομάδα είναι 272 πόντοι και η Ferrari έχει ήδη χάσει 51 πόντους ως τώρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgetabs last edited by

          Σκεφτήκατε πως αν η Ferrari κάνει (διόλου απίθανο) το 1-2 στους επόμενους 2 εναπομείναντες αγώνες θα έχει ακριβώς όσους βαθμούς θα έχουν ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες ομάδες μαζί;

          Πάντως αν ο Βραζιλιάνος πάρει άλλους 3 βαθμούς, ή αν ΔΕΝ κερδίσει ο Montoya και τους δύο αγώνες ή δεν κερδίσει ο Ralf και τους δύο αγώνες πετυχαίνουν το 1-2 στο πρωτάθλημα (Ferrarάθλημα μάλλον), έχοντας πάρει και το κατασκευαστών. Επίσης με άλλους 11 ομαδικούς πόντους σπάνε και το ρεκόρ της McLaren των Senna και Prost για τους περισσότερους πόντους σε μια σεζόν και φτάνουν τη διακοσάρα!

          Πάντως τότε ήταν 16 οι αγώνες, ενώ ο νικητής έπαιρνε 9 πόντους, οπότε πέτυχαν 199 πόντους από το θεωρητικά μέγιστο των 240 πόντων, οπότε η τότε McLaren έχασε 41 πόντους από το θεωρητικό μέγιστο. Σήμερα το θεωρητικό μέγιστο των πόντων για μία ομάδα είναι 272 πόντοι και η Ferrari έχει ήδη χάσει 51 πόντους ως τώρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgetabs last edited by

            Το έλεγα, δεν το έλεγα;

            Με τέτοια χρονιά και λίγο ήταν... 2 εναντίον 20...

            Καταπληκτικό για την ομάδα, τραγικό όμως για το σπορ. Γιατί όταν η ΜακΛάρεν ήταν αντίστοιχου βεληνεκούς, είχε δύο πιλότους που κυριολεκτικά σφάζονταν. Σήμερα τι; Τερματισμοί ρώσικη ρουλέτα και όποιος κερδίσει κέρδισε;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgetabs last edited by

              Να σημειωθεί εδώ πως η τότε ΜακΛάρεν (1988) με 199 βαθμούς από 400 συνολικούς βαθμούς δεν το κατάφερε για μόλις 1 βαθμό να πάρει όσους βαθμούς πήραν όλοι οι άλλοι μαζί. Όμως τότε η νίκη έπαιρνε 9 βαθμούς αντί 10, οπότε αν έπαιρνε 10 θα είχαν 214 από συνολικά 416, κάνοντας κάτι ακόμα μεγαλύτερο από αυτό που έκανε φέτος η Φεράρι.

              Επίσης με το νέο σύστημα βαθμολογίας αυτό το στατιστικό στοιχείο είναι ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΔΥΝΑΤΟ να επαναληφθεί πλέον, αφού οι συνολικοί βαθμοί που δίνονται ανά αγώνα θα είναι 39 (10:8:6:5:4:3:2:1 ) ενώ μια ομάδα θα μπορεί να πάρει τους 18 από αυτούς ανά αγώνα, οπότε και διαρκώς 1-2 να τερματίζει δεν είναι αρκετό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr