-
Για να μειώσεις το θόρυβο, total 15W40 κάθε 5.000 χλμ . Το ξέρω οτι είναι χοντρό και εκτός εργοστασιακών προδιαγραφών αλλά και τα diesel τέτοια φοράνε. Χαλάνε; δε χαλάνε.
Ή τέλος πάντων ένα 10W40. -
Γιάννη ένα 5W30 στους 80 βαθμούς είναι πιο χοντρό από ένα 15W40 στους 120 βαθμούς. Πόσο θα αλλάξει ο θόρυβος με το χοντρό λάδι;
-
I see your point, ελπίζω λίγο.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
http://i160.photobucket.com/albums/t168 ... C00501.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t168 ... C00500.jpgΣτο quote πιο πάνω(παλαιότερο δικό μου post...) είναι φωτογραφίες από τις βαλβολίνες Api GL5,που χρησιμοποιεί η χανιώτικη αντιπροσωπία Suzuki
Επειδή λοιπόν 'το είδα' λίγο reporter ,πέρασα και από τα service της ρεθεμνιώτικης Suzuki...
Ορίστε λοιπόν οι (Api GL4) βαλβολίνες που χρησιμοποιεί(πάντα για τα μηχανικά κιβώτια)
http://i160.photobucket.com/albums/t168 ... C00540.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t168 ... C00537.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t168 ... C00538.jpg -
27/12/2007
Ρεπορτάζ χωρίς λίπανση. (ΡΧΣ) , επεισόδιο 1ο
Πολύ ενδιαφέρουσες οι φωτο αγαπητέ και ...ύποπτες.- getriebeol , υποθέτω γερμανική ονομασία για το gear oil ,η οποία δεν 'κολλάει' με την πίσω ετικέτα όπου έχουμε αγγλικά και ελληνικά.
- Μου φαίνεται πολύ περίεργο που ο χώρος της πίσω ετικέτας , στην ελληνική μετάφραση, είναι μεγαλύτερος από τον αγγλικό. Περιέχει φράσεις που δεν υπάρχουν στο κείμενο των αγγλικών . Συμπέρασμα . το εν λόγω λιπαντικό κατασκευάζεται ή ετικετοποιείται μάλλον ειδικά για την ελληνική αγορά.
3)Αν κατασκευαζόταν στην Ελλάδα θα υπήρχε στους επίσημους καταλόγους της shell. Δεν το βρίσκω σε κανέναν κατάλογο, ελληνικό ή ευρωπαϊκό. Ίσως μιλάμε για λιπαντικό που έβγαινε πριν χρόνια και πλέον δεν υπάρχει στους καταλόγους.
4)Μια απλή αναζήτηση στον γκόγκλη μας οδηγεί σε ιστοσελίδες του πρώην ανατολικού μπλόκ, όπως:
http://www.gm55.ru/products-c29155-p-ma ... ,6009.html
ru=russia .
Όπου στη μεση και δεξιά εικονίζονται και τα δύο , και της suzuki Ρεθύμνου
και της Suzuki Ηρακλείου , άρα ο προμηθευτής είναι κοινός. Υπενθυμίζω ότι η GL5 δεν κάνει για κιβώτια ΙΧ αυτοκινήτων αλλά για διαφορικά...
5) Σε χώρες του πρώην ανατολικού μπλόκ ( Σκόπια)
http://www.nauto.sk/e-shop/prevodove-ol ... 75w-90-1l/καταλήγουν συνήθως κατώτερης ποιότητας προϊόντα, εξαιτίας της μειωμένης αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών.
Κάποιος θέλει να τα κονομίσει
-
Φίλε mousatos πάλι καλά...οσον αφορά την προδιαγραφή της βαλβολίνης η Suzuki συστήνει 75W-90 Api GL4...
Το θέμα είναι αν αυτές οι φωτογρασιζόμενες βαλβολίνες έχουν επιλεγεί καθαρά για εξοικονόμηση χρημάτων,αν τις στέλνει η κεντρική αντιπροσωπία(Σφακιανάκης )σε κάθε μια από τις τοπικές αντιπροσωπίες,αν,αν,αν...
και το πιο σημαντικό...Μήπως υπάρχει καμμιά πιθανότητα κάποιου προβλήματος σε διαφορικό/σαζμάν???...
Ο Θεός να βάλλει το χέρι του να μην έχουμε κανένα πρόβλημα...
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Κάποιος θέλει να τα κονομίσεισε συνδυασμό με ασχετοσύνη.
Η GL5 θα είναι καλύτερη από GL4 + (θα βρήκαν κάποια σε καλύτερη τιμή) -
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Φίλε mousatos πάλι καλά...οσον αφορά την προδιαγραφή της βαλβολίνης η Suzuki συστήνει 75W-90 Api GL4...Περίεργο, κοιτούσα το site της fuchs και για suzuki δίνει 75W80(GL5).
http://olyslager-lubricants.nl/fuchstes ... language=1ΟΚ, κακώς δεν το διασταυρωσα , η Valvoline δινει και 75W90..
http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/ -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Κάποιος θέλει να τα κονομίσει
σε συνδυασμό με ασχετοσύνη.
Η GL5 θα είναι καλύτερη από GL4 + (θα βρήκαν κάποια σε καλύτερη τιμή)Πρόσφατα άλλαξα τις βαλβολίνες. Αγόρασα την Amsoil MTG που είναι GL-4. Την κοιτάει ο μάστορας και μου λέει ότι αυτοί έχουν GL-5 που είναι καλύτερη... Αντε τώρα να τους εξηγήσεις ότι η προδιαγραφή GL είναι καταλληλότητας και όχι ποιότητας και ότι το manual αναγράφει ξεκάθαρα GL-4
-
Όταν αρχίσει να παίρνει κιβώτια στο χέρι, αυτός θα τα πληρώνει; Μπα...
-
Δεν περίμενα να δω τέτοιες τιμές σε γερμανικό site, είναι δίχως ΦΠΑ 19% και δίχως μεταφορικά αλλά και πάλι...:
http://www.koenigsberger-automobile.de/ ... 9_1_2.htmlhttp://www.koenigsberger-automobile.de/ ... 9_1_6.html
http://www.koenigsberger-automobile.de/ ... 9_1_5.html
-
12,5% πρόσθετα +68,5% PAO+9% VII+10%esters=100% συστατικά ενός PAO 5W40 .
-
Καλή χρονιά σε όλους. Θα ήθελα κάποια συμβουλή για βαλβολίνες για ενα Fiesta mk4 1.25 zetec-se. Το εγχειρίδιο προτείνει βαλβολίνες 75W-90, χωρίς να προσδιορίζει GL-4 ή GL-5. Τι κάνουμε λοιπόν εδώ; Για κάποιο γνώστη να πω πως το σασμάν έχει κωδικό iB5.
Στο ίδιο αμάξι αντιμετωπίζω και ένα άλλο προβλημά. Καίει λαδάκια εδώ και 50.000χλμ. Έχει 190.000χλμ και σε όλη τη διάρκεια ζωής του λιπαινόταν με το 5W-30 της Ford με τακτικές αλλαγές λαδιών. Υποψιάζομαι τσιμουχάκια βαλβίδων. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με θερμοκρασίες και το αμάξι δεν έχει χάσει καθόλου σε επιδόσεις, απεναντίας πάει μια χαρά. Έχω παρατηρήσει επίσης πως πατώντας το γκάζι βγάζει ποσότητα σκουρόχρωμου καπνού απο την εξάτμιση. Δεν καπνίζει στο ρελαντί αλλά όταν πατάς γκάζι. Μην φανταστείτε τίποτε σύννεφα καπνού. Το παρατήρησα βάζοντας κάποιον να γκαζώνει ενώ εγώ ήμουν πίσω και παρατηρούσα την απόληξη της εξάτμισης. Τα μπουζί δεν είναι λαδωμμένα αλλά έχουν άσπρα μπιμπικάκια πάνω στο ηλεκτρόδιο της γείωσης και φυσικά τα λάδια βρωμίζουν-μαυρίζουν σύντομα. Καίει περίπου 500-600ml/1000km
Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ή προτείνετε κάτι; -
Καμμια προταση για λαδι για το S2000?
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
mousatos Εχει αρκετη ορολογια αυτη η μιαμιση σειρα...και ομολογω οτι δεν καταλαβα τι λεει!
Σε κινητήρες με αρκετά μεγάλη φθορά το παχύ λάδι βοηθά στο να αυξηθεί η συμπίεση ( καλύπτει το κενό ανάμεσα στο πιστόνι και τον κύλινδρο). Έτσι βελτιώνονται οι επιδόσεις και μειώνεται η κατανάλωση λιπαντικού.
Γιατι ειχα την εντυπωση πως οι επιδοσεις βελτιωνονται με λεπτορευστο λαδι?
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
mousatos Εχει αρκετη ορολογια αυτη η μιαμιση σειρα...και ομολογω οτι δεν καταλαβα τι λεει!
Σε κινητήρες με αρκετά μεγάλη φθορά το παχύ λάδι βοηθά στο να αυξηθεί η συμπίεση ( καλύπτει το κενό ανάμεσα στο πιστόνι και τον κύλινδρο). Έτσι βελτιώνονται οι επιδόσεις και μειώνεται η κατανάλωση λιπαντικού.
Γιατι ειχα την εντυπωση πως οι επιδοσεις βελτιωνονται με λεπτορευστο λαδι?
Γιατί ο mousatos μιλάει για την ειδική περίπτωση φθαρμένου κινητήρα. Στις άλλες περιπτώσεις συνήθως το λεπτόρευστο είναι και καλύτερο για τις επιδόσεις.
-
εδώ είναι ειδική περίπτωση ,,, λέει .... κινητήρες με μεγάλη φθορά ....
το λάδι παίζει το ρόλο του στεγανοποιήτικου -
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
mousatos Εχει αρκετη ορολογια αυτη η μιαμιση σειρα...και ομολογω οτι δεν καταλαβα τι λεει!
Σε κινητήρες με αρκετά μεγάλη φθορά το παχύ λάδι βοηθά στο να αυξηθεί η συμπίεση ( καλύπτει το κενό ανάμεσα στο πιστόνι και τον κύλινδρο). Έτσι βελτιώνονται οι επιδόσεις και μειώνεται η κατανάλωση λιπαντικού.
Γιατι ειχα την εντυπωση πως οι επιδοσεις βελτιωνονται με λεπτορευστο λαδι?
Γιατί ο mousatos μιλάει για την ειδική περίπτωση φθαρμένου κινητήρα. Στις άλλες περιπτώσεις συνήθως το λεπτόρευστο είναι και καλύτερο για τις επιδόσεις.
Δεν διαφωνω στην αυξηση συμπιεσης με πιο παχυρευστο λαδι σε φθαρμενο κινητηρα, απλα δεν εχει λογικη οτι με το παχυρευστο θα αυξησει και τις επιδοσεις........
-
Μα ακριβώς γι'αυτό θα αυξήσει τις επιδόσεις. Αν καταλαβαίνω σωστά, στεγανοποιεί καλύτερα το θάλαμο καύσης, αφήνει λιγότερα αέρια να περάσουν στον στροφαλοθάλαμο από διαρροές λόγω φθοράς και γι'αυτό ο κινητήρας παράγει περισσότερο ωφέλιμο έργο, παρά τις μεγαλύτερες υδροδυναμικές τριβές του παχύτερου λαδιού. Σε πολύ φθαρμένο κινητήρα το όφελος από την αύξηση της συμπίεσης είναι μεγαλύτερο από την απώλεια λόγω ιξώδους, οπότε με παχύτερο λάδι κερδίζεις. Αν οι φθορές είναι μικρές ή το λάδι υπερβολικά παχύ, τότε προφανώς δεν κερδίζεις.
-
Με το λεπτό λάδι σε αγωνιστικούς ρυθμούς έχεις λιγότερες αντιστάσεις και καλύτερες επιδόσεις. Αυτό ισχύει και για την οικονομία καυσίμου σε γενικές γραμμές (πιο λεπτό λάδι = καλύτερη οικονομία). Όμως, μερικοί αναφέρουν καλύτερη οικονομία καυσίμου με πχ 10W40 παρά με 5W20. Σ' αυτές τις περιπτώσεις το παχύτερο λάδι σφραγίζει καλύτερα το κύλινδρο και έχεις λιγότερες απώλειες. Πρέπει να δοκιμάσεις και να δεις πότε είναι καλύτερο, σε καινούριους κινητήρες το πιθανότερο είναι να έχουν καλύτερες επιδόσεις με λεπτό λάδι αλλά κάποιοι προτιμούν λιγότερες επιδόσεις και περισσότερη προστασία που δίνει ένα πιο παχύρρευστο λάδι.
Μη ξεχνάτε ότι η θερμοκρασία λειτουργίας του λαδιού είναι ΠΟΛΥ πιο σημαντική στο ιξώδες παρά το 5W30 ή το 15W40.
Περι λιπαντικών γενικώς