-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Λόγω φοιτητικής ιδιότητας είμαι στην Πάτρα και εδώ δε ξέρω κάποιον αντίστοιχο του Λαμπριανίδη.Παρεπιπτόντως, ούτε του Λαμπριανίδη το κατάστημα ξέρω ακριβώς που είναι
Kαι εγω ετσι την ειχα πατησει...
Επαιρνα απο τη Πατρα Shell Helix Ultra γυρω στα 55 € ενω τα βρηκα στη trade wind 38 €... -
Ο χρήστης Spike έγραψε:
Αντίστοιχα με τα λάδια, το 70W είναι λίγο πιο λεπτό από το 75W όταν είναι κρύο (πολύ κρύο). Με τις πλήρως συνθετικές βαλβολίνες υψηλής ποιότητας νομίζω ότι δεν μπαίνει τέτοιο θέμα, αλλά θα μας διαφωτίσουν πιο πολύ οι γνώστες. Για καλό και για κακό, δες στους wizards των εταιριών ποιες βαλβολίνες προτείνουν για το συγκεκριμένο αμάξι. Αλήθεια, ποιο είναι;
για αυτό το ρημαδοVTS (C4) που έχω μνημονεύσει άπειρες φορές...εδώ μέσα.
Ψείρας ο φίλος μου...μου έχει σπάσει τα νεύρα.Στο μάνουαλ του δεν λέει εάν είναι GL4... γράφει απλά από ότι μου είπε 75W80.
Λογικά GL4 είναι, right?Αν είναι GL4 ή GL5 θα μας πούνε οι Citroenάκηδες. Από ιξώδες μάλλον θα είσαι οκ. Ο Μίλτος που έχει 206 και μάλλον ίδια μηχανικά μέρη θα σου πει ακριβώς. Μπορείς να ψάξεις τι προτείνει σε παλιότερα post αν έχεις υπομονή...
-
Όσον αφορά τις βαλβολίνες. Εφόσον ο κατασκευαστής προτείνει GL-4 75w90, υπάρχουν 2 εξαιρετικές (groupIV/V) βαλβολίνες: η Amsoil MTG και η Redline MT90. Αυτές είναι μόνο GL-4 (δεν γνωρίζω αν υπάρχουν κι άλλες στο ίδιο επίπεδο με αυτές). Αυτό που δεν λέει ο κατασκευαστής είναι το κινηματικό ιξώδες στους 100 C.
Για παράδειγμα η Redline ΜΤ90 έχει Kinematic Viscosity @ 100°C 15,6
ενώ η Amsoil MTG έχει 13,8. Αυτό σημαίνει ότι ενώ ο δείκτης ιξώδους της Redline είναι φυσιολογικός για ένα 90 λάδι, αυτός της Amsoil MTG βρίσκεται πιό κοντά στο 85 δηλ. στις χαμηλές θερμοκρασίες και όταν είναι κρύο το κιβώτιο οι ταχύτητες με το Amsoil θα μπαίνουν πιο γλυκά από το Redline MT90. Όταν όμως ζεσταθεί το κιβώτιο τότε και με την Redline οι ταχύτητες θα κουμπώνουν ομαλά.
Αυτό που με προβληματίζει είναι κατά πόσον η Amsoil MTG προστατεύει το κιβώτιο στις υψηλές θερμοκρασίες καθότι πιο λεπτόρευστο για εφαρμογές που απαιτούν 75w-90. -
είχε προτείνει αυτή....άρα ΑΥΤΗ. και -
βαρέθηκα...
ευχαριστώ κ πάλι.
-
Το θεμα βαλβολινης ειναι πραγματι κικεωνας.....
Δεν βγαζω ακρη, στο περασμενο service στο suzuki δεν εχω ιδεα τι μου βαλανε, το θεμα ειναι ομως οτι μπαινουν πολυ 'γλυκα' οι ταχυτητες, αρα να υποθεσω πως, η ολες ειναι πανω κατω ιδιες, η πρεπει να βαζουμε οτι προτεινει ο κατασκευαστης.....? -
Αναλόγως τι βάζει ο κατασκευαστής και τι βάζει η τοπική αντιπροσωπεία, που μερικές φορές αυτά διαφέρουν. Στο MX5 πάντως η Redline MT90 που βάζουν πολλοί από τους χομπίστες διαφέρει πάρα πολύ από την 'εργοστασιακή'. Αν δεν βρω άκρη, θα πάω να βάλω αυτήν, είναι γνωστή καλή λύση!
-
Στο Golfακι μου πάντως από την εργοστασιακή η Castrol TAF-X ( 75W-90 ) ήταν κατά πολύ καλύτερη, η δε Red Line ΜΤ-90 που ανακάλυψα πρόσφατα απέχει & από τις 2 παρασάγγες τόσο σε αίσθηση όσο & σε γρηγοράδα – αλλαγές στο φτερό-.
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Αναλόγως τι βάζει ο κατασκευαστής και τι βάζει η τοπική αντιπροσωπεία, που μερικές φορές αυτά διαφέρουν. Στο MX5 πάντως η Redline MT90 που βάζουν πολλοί από τους χομπίστες διαφέρει πάρα πολύ από την 'εργοστασιακή'. Αν δεν βρω άκρη, θα πάω να βάλω αυτήν, είναι γνωστή καλή λύση!Το καλύτερο θα ήταν να ξέραμε τί προτείνει ο κατασκευαστής (δηλ. ιξώδες και GL), αλλά και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της OEM βαλβολίνης του έτσι ώστε να ξέρουμε που μπορούμε να κινηθούμε...
-
Ο χρήστης Nick_St έγραψε:
Στο Golfακι μου πάντως από την εργοστασιακή η Castrol TAF-X ( 75W-90 ) ήταν κατά πολύ καλύτερη, η δε Red Line ΜΤ-90 που ανακάλυψα πρόσφατα απέχει & από τις 2 παρασάγγες τόσο σε αίσθηση όσο & σε γρηγοράδα – αλλαγές στο φτερό-.Ακόμα και όταν είναι κρύο;
-
Αυτό ακόμα δεν το ξέρω διότι την άλλαξα το Μάιο – λέγοντας κρύο στην Αθήνα το χειμώνα εννοούμε το πολύ μέχρι 3-5 βαθμούς C-.
H Castrol πάντως στα “ Typical properties” δείχνει να έχει καλύτερα χαρακτηριστικά ρευστότητας σε χαμηλές θερμοκρασίες από τη Red Line αλλά εγώ αυτό μέχρι στιγμής δεν το κατάλαβα, αντίθετα κατάευχαριστήθηκα αίσθηση & αλλαγές. -
Ωραία...
-
Πε σεις ο Μιλτος ζει? Δεν εχω καποιον να τσακωθω
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Πε σεις ο Μιλτος ζει? Δεν εχω καποιον να τσακωθωhttp://www.amsoil.com/lit/g1490.pdf
λοιπόν, σκέφτομαι να παραγγείλω winter wipers & EA filters απο amsoil.
στέλνουν μόνο Καναδά και Αμερική αλλά ... έχω κάποιους φίλους εκει. -
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Πε σεις ο Μιλτος ζει? Δεν εχω καποιον να τσακωθωΖει και βασιλεύει και άλλα forums κυριεύει.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Πε σεις ο Μιλτος ζει? Δεν εχω καποιον να τσακωθω
Ζει και βασιλεύει και άλλα forums κυριεύει.
Και ο λόγος;
-
Έχω έγκυρες πληροφορίες πως είναι απλά πολύ απασχολημένος.
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Έχετε βρει καμιά μελέτη για την απόδοση στο φιλτράρισμα των φίλτρων λαδιού;http://minimopar.knizefamily.net/oilfil ... erman.html
-
Πολύ ωραίο link, το είχα ξαναδεί και κακώς που δεν το έβαλα κι εγώ για reference! Το πρόβλημα είναι ότι δεν μας λέει πόσο καλά φιλτράρει το καθένα, αλλά μόνο τα φυσικά του χαρακτηριστικά. Κάτι είναι κι αυτό πάντως...
-
Έχω το Peugeot 207 CC 1.6lt 150HP.
Το βιβλιαράκι προτείνει συνθετικό λάδι 0-30 ή 5-30. Πάραυτα, όταν άλλαξα λάδια στο εξουσιοδοτημένο της Χαλκίδας, μου έβαλαν ημισυνθετικό 10-40! Δυστυχώς άργησα να το διαπιστώσω και ήδη έκανα 5.000 χλμ...
Τελικά άλλαξα σήμερα τα λάδια και έβαλα το Total Quartz Energy 9000 0-30. Τηλεφώνησα στην Lion Hellas και παραδέχτηκαν ότι το συνεργείο της Χαλκίδας έβαλε λάθος λάδι. Μου πρότειναν δωρεάν αλλαγή αλλά το θέμα δεν είναι το κόστος των 50-70 ευρώ. **Το θέμα είναι τι φθορά έχει προκληθεί στον κινητήρα μου μετά από 5.000 πιεσμένα χιλιόμετρα με λάθος λάδι! **
Τελικά ούτε τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία δεν πρέπει να εμπιστευόμαστε... -
Δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα.
Περι λιπαντικών γενικώς