-
στα Shell εχουν ενα ψευτο-μηχανάκι που κάνει κάτι τέτοιο..
το έχετε δει/δοκιμάσει ? -
Αφού επέζησε το citroen του gorghs μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι.
Ο χρήστης gorghs έγραψε:
Citroen Xsara,
6 eton,
160.000 km
strosimo: 0.1 km
Synthrhsh:
allages ladiou: 3 (oti na'nai ladia)
Mpouzi, filtra: 1 fora
takakia: 1 fora
xrhsh: ka8hmerhnh, terastia tajidia kai paliotera 'moulari'
Problhmata: 0
Epidoseis: idies kai kalyteres apo kainourioKostos total synthrhshs: 110 Euro
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... c&start=30
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Λιπαντικό για 2 χρόνια ή 30.000 χιλιόμετρα εγω δεν θα άφηνα μέσα στον κινητήρα ανεξάρτητα από το τι λέει ο κατασκευαστής.7.500 άντε 10.000 χιλιόμετρα και πολλά είναι.
Μακάρι να μην χρειασθεί να το ξανασυζητήσουμε όταν θα χρειασθείς ρεκτιφιέ στα 100.000 χιλιόμετρα!
Σε UNO 1.4 -ναι από εκείνα τα ιταλικά που σπάνε/χαλάνε/καίνε λάδια- στα 140Κ που το δώσα είχε κάνει 6 αλλαγές, αφού τόσες προέβλεπε ο κατασκευαστής (την 7η την άφησα για τον επόμενο). Κανένα ρεκτιφιέ δεν χρειαζόταν -ούτε τιποτ' άλλο-
Τα χουμε γράψει αρκετές φορές, ο καθένας ξέρει καλύτερα. Όπως βελτιώνεται η τεχνολογία των κινητήρων βελτιώνεται και εκείνη των λιπαντικών. Αλλιώς να βάζω 20-50 κάθε 5Κ, γιατί να βάζω συνθετικά;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Λιπαντικό για 2 χρόνια ή 30.000 χιλιόμετρα εγω δεν θα άφηνα μέσα στον κινητήρα ανεξάρτητα από το τι λέει ο κατασκευαστής.
7.500 άντε 10.000 χιλιόμετρα και πολλά είναι.
Μακάρι να μην χρειασθεί να το ξανασυζητήσουμε όταν θα χρειασθείς ρεκτιφιέ στα 100.000 χιλιόμετρα!
Σε UNO 1.4 -ναι από εκείνα τα ιταλικά που σπάνε/χαλάνε/καίνε λάδια- στα 140Κ που το δώσα είχε κάνει 6 αλλαγές, αφού τόσες προέβλεπε ο κατασκευαστής (την 7η την άφησα για τον επόμενο). Κανένα ρεκτιφιέ δεν χρειαζόταν -ούτε τιποτ' άλλο-
Τα χουμε γράψει αρκετές φορές, ο καθένας ξέρει καλύτερα. Όπως βελτιώνεται η τεχνολογία των κινητήρων βελτιώνεται και εκείνη των λιπαντικών. Αλλιώς να βάζω 20-50 κάθε 5Κ, γιατί να βάζω συνθετικά;
Η Fiat το ξερει αυτο?
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Λιπαντικό για 2 χρόνια ή 30.000 χιλιόμετρα εγω δεν θα άφηνα μέσα στον κινητήρα ανεξάρτητα από το τι λέει ο κατασκευαστής.
7.500 άντε 10.000 χιλιόμετρα και πολλά είναι.
Μακάρι να μην χρειασθεί να το ξανασυζητήσουμε όταν θα χρειασθείς ρεκτιφιέ στα 100.000 χιλιόμετρα!
Σε UNO 1.4 -ναι από εκείνα τα ιταλικά που σπάνε/χαλάνε/καίνε λάδια- στα 140Κ που το δώσα είχε κάνει 6 αλλαγές, αφού τόσες προέβλεπε ο κατασκευαστής (την 7η την άφησα για τον επόμενο). Κανένα ρεκτιφιέ δεν χρειαζόταν -ούτε τιποτ' άλλο-
Τα χουμε γράψει αρκετές φορές, ο καθένας ξέρει καλύτερα. Όπως βελτιώνεται η τεχνολογία των κινητήρων βελτιώνεται και εκείνη των λιπαντικών. Αλλιώς να βάζω 20-50 κάθε 5Κ, γιατί να βάζω συνθετικά;
Η Fiat το ξερει αυτο?
πρόσεχε τι σχολιάζεις γιατί μπορεί να χαρακτηριστείς
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Λιπαντικό για 2 χρόνια ή 30.000 χιλιόμετρα εγω δεν θα άφηνα μέσα στον κινητήρα ανεξάρτητα από το τι λέει ο κατασκευαστής.7.500 άντε 10.000 χιλιόμετρα και πολλά είναι.
Μακάρι να μην χρειασθεί να το ξανασυζητήσουμε όταν θα χρειασθείς ρεκτιφιέ στα 100.000 χιλιόμετρα!
Symfono apolyta.
Einai false economy na min allazeis ladia sta 10K anti gia ta 20K.
To ladi den prokeite na leitourgei sta 20K xlm opos sta 10K idios se ena Turbo san to Gti.
Kai tis epiptoseis autou den tha tis deis sta 50K mporei kai oute sta 100K xlm.Prospatheis na glytoseis 100 euro ton xrono tin stigmi pou dineis pollaplasia gia benzini/analosima kai exeis agorasei ena amaksi 30K.
It does not make sense to me
Still your choice
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Λιπαντικό για 2 χρόνια ή 30.000 χιλιόμετρα εγω δεν θα άφηνα μέσα στον κινητήρα ανεξάρτητα από το τι λέει ο κατασκευαστής.
7.500 άντε 10.000 χιλιόμετρα και πολλά είναι.
Μακάρι να μην χρειασθεί να το ξανασυζητήσουμε όταν θα χρειασθείς ρεκτιφιέ στα 100.000 χιλιόμετρα!
Σε UNO 1.4 -ναι από εκείνα τα ιταλικά που σπάνε/χαλάνε/καίνε λάδια- στα 140Κ που το δώσα είχε κάνει 6 αλλαγές, αφού τόσες προέβλεπε ο κατασκευαστής (την 7η την άφησα για τον επόμενο). Κανένα ρεκτιφιέ δεν χρειαζόταν -ούτε τιποτ' άλλο-
Τα χουμε γράψει αρκετές φορές, ο καθένας ξέρει καλύτερα. Όπως βελτιώνεται η τεχνολογία των κινητήρων βελτιώνεται και εκείνη των λιπαντικών. Αλλιώς να βάζω 20-50 κάθε 5Κ, γιατί να βάζω συνθετικά;
Η Fiat το ξερει αυτο?
πρόσεχε τι σχολιάζεις γιατί μπορεί να χαρακτηριστείς
Ρε Ikar νομιζω οτι ηταν προφανες οτι ο σχολιασμος ηταν καθαρα χιουμοριστικος. Αν δεν ηταν το ξανατονιζω.
Ουτε ειχα καμια προθεση να την μπω σε σενα ή στη Fiat.
(λες και εχω μετοχες σε ανταγωνιστη της Fiat).
Να χαρακτηριστω ως τι ακριβως?Η αληθεια ειναι παντως οτι αλλαγες λαδιων καθε 20k km (140/7) για αυτοκινητο της δεκαετιας 80-90 και οχι με 'φημη' τερατος αξιοπιστιας ειναι αρκετα αραιες.
Εδω σε πολυ πιο συγχρονα αυτοκινητα ο κατασκευαστης προβλεπει συχνοτερες αλλαγες, δε νομιζω να διαφωνεις σε αυτο. -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Ρε Ikar νομιζω οτι ηταν προφανες οτι ο σχολιασμος ηταν καθαρα χιουμοριστικος. Αν δεν ηταν το ξανατονιζω.
Ουτε ειχα καμια προθεση να την μπω σε σενα ή στη Fiat.
(λες και εχω μετοχες σε ανταγωνιστη της Fiat).
Να χαρακτηριστω ως τι ακριβως?Η αληθεια ειναι παντως οτι αλλαγες λαδιων καθε 20k km (140/7) για αυτοκινητο της δεκαετιας 80-90 και οχι με 'φημη' τερατος αξιοπιστιας ειναι αρκετα αραιες.
Εδω σε πολυ πιο συγχρονα αυτοκινητα ο κατασκευαστης προβλεπει συχνοτερες αλλαγες, δε νομιζω να διαφωνεις σε αυτο.έχεις λίγες δημοσιεύσεις για την ώρα, θα καταλάβεις τι εννοώ
Εν έτη 1991 αυτό έλεγε ο κατασκευαστής για Selenia, αυτό ακολούθησα. Αφού είμαι άσχετος ακολουθώ αυτά που μου προτείνει η εταιρεία της οποίας αγόρασα το προϊόν
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
1)Μου αναφέρεις μερικά 100% συνθετικά για να μου βγάζουν τα 10000χλμ που θέλω αλλά αυτά που βάζω δεν μπορούν; Κι όταν λέω δεν μπορούν εννοώ να μην ακούω τις βαλβίδες να χτυπούν και τα μέταλλα να σέρνονται μετά από μερικούς γύρους σε πίστα αλλά και στο κρύο πρωινό ξεκίνημα. Μήπως τα αυτιά μου δεν ακούνε καλά; Και διορθώνονται τυχαίως όταν αλλάζω λάδια;
2)Και ξέρεις πολλά 100% συνθετικά που να μην τα καταφέρνουν σε αγωνιστική χρήση. Μου τα αναφέρεις; Έστω και ένα; Εννοείται στο κατάλληλο ιξώδες για τον κινητήρα.
3)Ξέρεις, είναι διαφορετικό πράγμα να κατασκευάζεις λάδια, διαφορετικό να τα πουλάς, και διαφορετικό να τα χρησιμοποιείς. Απαιτούνται διαφορετικές και συχνά αλληλοσυγκρουόμενες γνώσεις.
4)Ο κατασκευαστής γνωρίζει την αλήθεια αλλά θα πει όση χρειάζεται να ξέρει στον εισαγωγέα-αντιπρόσωπο, ο οποίος με την σειρά του θα κάνει το ίδιο με τους πωλητές του. Για να επιτευχθεί ο σκοπός θα γίνουν σεμινάρια όπου θα αναφερθούν όσα χρειάζονται και όπως χρειάζονται ώστε να προωθηθεί με την κατάλληλη γνώση και ενθουσιασμό στην αγορά. Φυσικά όλη η αλήθεια θα έχει διαστρεβλωθεί επαρκώς ώσπου να φτάσει στα αυτιά του καταναλωτή.
5)Οι λόγοι που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προτείνουν μακρά διαστήματα αλλαγής είναι ο συνδυασμός δύο παραγόντων που θα αναφέρω μόνο εν συντομία για υποψιασμό και μόνο:
1ος και σημαντικότερος: Περιβαλλοντικοί (Οι σχετικοί διεθνείς οργανισμοί πιέζουν ασφυκτικά και έχουν πολύ μεγάλη δύναμη πειθούς)
2ος: Τα εργοστάσια έχουν φτιάξει κινητήρες με πολύ ανθεκτικά μέταλλα (για περιβαλλοντικούς λόγους αναπτύσσουν τεχνολογίες που καταπιέζουν κυρίως θερμοκρασιακά) ενώ ταυτόχρονα δεν είναι αυτοσκοπός η αντοχή τους στο χρόνο. Έτσι τους βολεύει πάρα πολύ ο 'λόγος 1' και επικροτώντας τον μας οδηγεί σε αραιά διαστήματα service για να μην κρατάμε και 'αιώνια' τα αυτοκίνητά μας επειδή δεν χαλάνε. Επιπλέον κυκλοφόρησαν και τον μύθο ότι ο κινητήρας φθείρεται περισσότερο με τα λάδια φρέσκα και λιπαίνεται καλύτερα με τα λάδια παλιά... Ήμαρτον δηλαδή!- Το λιπαντικό στην καλύτερή του κατάσταση είναι καινούριο και στην χειρότερή του είναι όταν το αλλάξουμε. Αναλόγως λιπαίνει. Έτσι απλά.
Αν λοιπόν μπορούσαμε ή θέλαμε να αλλάζουμε συνθετικά λάδια ανά 1000χλμ στους σύγχρονους κινητήρες, δεν θα φθείρονταν εσωτερικά ποτέ (ή θα γερνούσαν μαζί μας)!
Το κειμενο σου ειναι τεραστιο και με μεγαλα quotes,το περιορισα λιγο,λοιπον εχουμε και λεμε:
Τα αυτια σου ειναι αριστα.Αλλα ο ρολος τους στο ανθρωπινο σωμα δεν ειναι να καταλαβαινουν την χημικη συσταση των λαδιων της μηχανής σου και τον ρολο τους σε αυτη.Οταν αλλαζουμε λαδι,το νεο λαδι ειναι πηχτο και ετσι λογικο να ακους λιγοτερο θορυβο.Τα ακουστικα συμπερασματα σου ομως ειναι παντελως αυθαίρετα.
Ποτε ειπα οτι ενα 100% συνθετικο (να συμπληρωσω εδω:με προδιαγραφές και οχι απο...γύφτο) δεν θα τα καταφερει σε αγωνιστικη χρήση;Ποτέ βεβαια.Κατι παρανόησες εδω προφανως.
Στην τριτη παραγραφο,φαινεται οτι αγγιζεις πια την αληθεια που σχεδόν σκοπιμα αγνοείς.
Στην τεταρτη παραγραφο,χανεις την μπαλα.Οι περιβαλλοντικοι οργανισμοι ειναι πιο ισχυροι απο την Mobil και τις αυτοκινητοβιομηχανίες ας πούμε;
Παραγραφος 5.Ας το δουμε ετσι:Υπαρχουν δυο μυθοι.Εσυ διαλεξες τον μυθο που διαλαλει ο εκαστοτε πωλητης λαδιων σε συνδιασμο με λογικα συμπερασματα που θα εκανε ενας ασχετος (όπως πχ παλια πιστευαν οτι η γη ειναι επιπεδη,απολυτως λογικο δεν είναι;).
Παραγραφος 6.Τιποτα δεν ειναι απλο σε αυτη τη ζωή,ποσο μαλλον οι χημικες ενώσεις και η αλληλοεπίδραση τους στην μηχανη.Αν αλλαζες καθε 1000 χλμ το μονο που θα καταφερνες ειναι να ταλαιπωρεις ταυτοχρονα
την τσεπη σου,το περιβαλλον,και τον κινητήρα σου. - Το λιπαντικό στην καλύτερή του κατάσταση είναι καινούριο και στην χειρότερή του είναι όταν το αλλάξουμε. Αναλόγως λιπαίνει. Έτσι απλά.
-
Συμφωνώντας με τον kouk (τα έχω γράψει κι εγώ άλλωστε), θα εκφράσω την δυσπιστία μου ως προς το πόσο καλά λειτουργεί ο κινητήρας με παλιά λάδια. Περισσότερες τριβές, μεγαλύτερη κατανάλωση, λιγότεροι ίπποι, υψηλότερες θερμοκρασίες κλπ. Το ότι κάποιοι δεν έμειναν με τον κινητήρα στο χέρι, μάλλον είναι ευτυχές γεγονός και όχι κανόνας. Προσωπικά προτιμώ να δίνω 60 ευρώ το χρόνο παραπάνω και να ρολάρει καλά ο κινητήρας, παρά να έχω (έστω) το άγχος μήπως κάψω καμιά φλάτζα.
-
Η Opel και το VW Group (παραπάνω από το 25% της ευρωπαϊκής αγοράς) 'κοροιδεύουν' τόσα εκατομμύρια αγοραστές αυτοκινήτων λέγοντας αλλαγές κάθε 30;
-
Το γιατι λένε κάθε 30.000 χιλιόμετρα έχει σχέση με το κόστος συντήρησης που θα υπολογίσει ο αγοραστής παρά με την αντοχή των λιπαντικών.
Προσωπικά έχω ακούσει από 5 διαφορετικές αντιοπροσωπείες να μου προτείνουν την αλλαγή λαδιών κάθε 7500-10000 χιλιόμετρα ανεξάρτητα από τα service.Αν εσυ τώρα θέλεις να ακολουθήσεις τον 'ορθό' δρόμο, δικαίωμά σου.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τα 5/30 είναι 507.00 για 30Κ ή 2 χρόνια και αυτά τα διαστήματα θα ακολουθήσω γιατί αυτοκίνητο -αυτή τη φορά- πήρα από τη VW κι όχι από εταιρεία λιπαντικών. Το εργοστάσιο τοποθετεί Longlife και αυτά συστήνει από την αρχή.
Πολυ σωστα.
Λιπαντικά εμπορεύεται και το εργοστάσιο, άρα το συμφέρει να 'πουλάει' περισσότερο και να μειώσει τα διαστήματα αλλαγής λαδιών. Με το δικό σου σκεπτικό, θα πρέπει να αλλάζω ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ λάδια 5/40 σε λιγότερα από 15Κ; Φυσικά και το πλακώνω και; επειδή το πλακώνω θα πρέπει να αλλάζω και πιο συχνά λάδια; αν το κινούσα μόνο στην πόλη τι θα έπρεπε να κάνω; ακόμα πιο συχνά;
Aλλο πραγμα φουλ συνθετικα και αλλο PAO φουλ συνθετικα
Πχ η ΤOTAL εχει βγαλει το ΙΝΕΟ 5w/30 504.00 507.00 το οποιο ομως συνθετικης τεχνολογιας και οχι PAO.Λες να εχουν τα ιδια αποτελεσματα μακροχρονια δυο ιδιοι κινητηρες που χρησιμοποιουν 5/30 με διαφορετικη 'συνταγη' ας το πουμε ακομα και για διαστηματα αλλαγων 30 000km?Θα μου πεις μα πηρε την εγκριση.Σωστα δε διαφωνω,ορισμενοι ομως καλυπτουν το κατωτατο οριο των εργοστασιακων απαιτησεων.Το ποσο ποιο κορυφαιος ειναι ενας κατασκευαστης λιπαντικων φαινετε στην πορεια.Ολα τα προιοντα που εχουν ISO ειναι το ιδιο?
Επίσης κανένα εργοστάσιο δεν ρισκράει τη φήμη του να χαλάσουν οι κινητήρες λόγω κακής λίπανσης η συντήρησης. Ότι όλες σχεδόν οι αυτοκινητοβιομηχανίες προτείνουν μεταβλητά (ανάλογα τη λυχνία) ή κάθε 30K. Προφανώς δεν έχουν κάνει καμία δοκιμή και το λένε έτσι;
Ε καλα τωρα........οταν βγει απ την εγγυηση (που εχει πλεον αποδεσμευτει αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια) και κροταλιζει το μοτερ σαν κατερπιλαρ δε νομιζω τα κερατιατικα να α πληρωσει η Kosmokar για τις επιλογες της.Απ τη ια συμφερει στο εργοστασιο αλλαγες λαδιων καθε του αγιου...... κατι το οποιο ψαρευει τον υποψηφιο αγοραστη (υτοκινητο κατομυριων αγοραζετε,στις αλλαγες λαδιων κολλατε?) και δευτερον οταν πλεον το μοτορι χαιρετησει αυτοι τι θα κανουν?Στην 5ετια αμαξι πρεπει να ξαναπουλησουν.Αν δε στα παρει απ τα λαδια θα στα παρει απ το ανταλλακτικο η απ την νεα πωληση.>Σε UNO 1.4 -ναι από εκείνα τα ιταλικά που σπάνε/χαλάνε/καίνε λάδια- στα 140Κ που το δώσα είχε κάνει 6 αλλαγές, αφού τόσες προέβλεπε ο κατασκευαστής (την 7η την άφησα για τον επόμενο). Κανένα ρεκτιφιέ δεν χρειαζόταν -ούτε τιποτ' άλλο-
Και ποιος σου ειπε οτι τα παλια μοτερ της fiat ειδικα τα 8βαλβιδα ηταν αναξιοπιστα?140 000km για τετοιο μοτερ δεν ηταν τιποτα.Τα 128 κοβοταν τη μεση και τα μοτερια γαζωναν.>Αλλιώς να βάζω 20-50 κάθε 5Κ, γιατί να βάζω συνθετικά
Ερωτηξη
Δυο ιδιο μοτερ,το ενα 5/40 συνθετικο και το αλλο 20/50 ορυκτο.
Και τα δυο αλλαγες καθε 5 000km.
Μετα απο 200 000km τα μοτερ θα ειναι το ιδιο? -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ρε Ikar νομιζω οτι ηταν προφανες οτι ο σχολιασμος ηταν καθαρα χιουμοριστικος. Αν δεν ηταν το ξανατονιζω.
Ουτε ειχα καμια προθεση να την μπω σε σενα ή στη Fiat.
(λες και εχω μετοχες σε ανταγωνιστη της Fiat).
Να χαρακτηριστω ως τι ακριβως?Η αληθεια ειναι παντως οτι αλλαγες λαδιων καθε 20k km (140/7) για αυτοκινητο της δεκαετιας 80-90 και οχι με 'φημη' τερατος αξιοπιστιας ειναι αρκετα αραιες.
Εδω σε πολυ πιο συγχρονα αυτοκινητα ο κατασκευαστης προβλεπει συχνοτερες αλλαγες, δε νομιζω να διαφωνεις σε αυτο.έχεις λίγες δημοσιεύσεις για την ώρα, θα καταλάβεις τι εννοώ
Εν έτη 1991 αυτό έλεγε ο κατασκευαστής για Selenia, αυτό ακολούθησα. Αφού είμαι άσχετος ακολουθώ αυτά που μου προτείνει η εταιρεία της οποίας αγόρασα το προϊόν
Ελπιζω να μη χρειαστει να φτασω τον αριθμο των δικων σου για να καταλαβω
Κανεις δεν ειπε οτι εισαι ασχετος και προφανως καλα εκανες και ακολουθησες αυτα που λεει ο κατασκευαστης.
Σε καποιες περιπτωσεις ομως ακομα και ο κατασκευαστης δε ειναι σαφης. Για παραδειγμα στο manual του δικου μου γραφει: 'Για αυτ-τα που κινουνται κατω απο ιδιαιτερα δυσμενεις συνθηκες οπως πχ συχνες εκινησεις με κρυο κινητηρα, πολλα km εντος πολης κλπ κλπ, ΣΥΝΙΣΤΟΥΜΕ ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟΥ..' χωρις να καθοριζει το διαστημα.
Τι θελει να πει δω ο ποιητης?Και λεει διαφορα αλλα οπως 'ποτε μην ανεβαζετε υπερβολικα τις στροφες του κινητηρα με μικρη σχεση στο κιβωτιο ή να προσπαθειτε να κινειστε παντα μεταξυ 2 και 3k στροφων'.
Ποσοι τηρουμε το 'γραμμα' του κατασκευαστη σε αυτα?Και στο κατω κατω και 1 παραπανω αλλαγη λαδιων να του κανεις, κακο δεν του κανεις. ΟΚ θα χασεις 70-80 ευρω παραπανω το χρονο, αν ειναι τοσο σημαντικη επιβαρυνση αυτη για καποιον ας μην την κανει.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ρε Ikar νομιζω οτι ηταν προφανες οτι ο σχολιασμος ηταν καθαρα χιουμοριστικος. Αν δεν ηταν το ξανατονιζω.
Ουτε ειχα καμια προθεση να την μπω σε σενα ή στη Fiat.
(λες και εχω μετοχες σε ανταγωνιστη της Fiat).
Να χαρακτηριστω ως τι ακριβως?Η αληθεια ειναι παντως οτι αλλαγες λαδιων καθε 20k km (140/7) για αυτοκινητο της δεκαετιας 80-90 και οχι με 'φημη' τερατος αξιοπιστιας ειναι αρκετα αραιες.
Εδω σε πολυ πιο συγχρονα αυτοκινητα ο κατασκευαστης προβλεπει συχνοτερες αλλαγες, δε νομιζω να διαφωνεις σε αυτο.έχεις λίγες δημοσιεύσεις για την ώρα, θα καταλάβεις τι εννοώ
Εν έτη 1991 αυτό έλεγε ο κατασκευαστής για Selenia, αυτό ακολούθησα. Αφού είμαι άσχετος ακολουθώ αυτά που μου προτείνει η εταιρεία της οποίας αγόρασα το προϊόν
Δηλ αν μου πει η VW οτι θα βαζω aral κι εγω σα προβατο πρεπει να βαζω aral(και καθε aral) gia να τα κονομαει το δικο τους γκετο?
-
Κι εμένα η αντιπροσωπεία μου πρότεινε αλλαγή κάθε χρόνο.
Δηλαδή δεν το καταλαβαίνω:
Εγώ κάνω 30.000 χλμ σε 2 χρόνια πηγαίνοντας 5000 φορές από την Πατησίων στην Κατεχάκη. Ο άλλος κάνει τα ίδια χλμ κάνοντας 50 φορές το Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ίδια η φθορά;Βέβαια υπάρχει ένας επιπλέον μετρητής στο Astra, που τον χειρίζεται ο εγκέφαλος και υπολογίζει την πραγματική χρήση του κινητήρα. Έτσι τα 30.000 χλμ στο τέλος θα μου βγουν ~ 21.000-23.000 για service/αλλαγή λαδιών. Απολύτως λογικό για την αστική χρήση που κάνω εγώ στο αυτοκίνητο.
Όσοι ΔΕΝ έχουν τέτοιο σύστημα, θα κάτσουν ν΄ακούσουν τις οδηγίες περί 15 ή 30 χιλ. χλμ; Ας τις ακούσουν. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η Opel και το VW Group (παραπάνω από το 25% της ευρωπαϊκής αγοράς) 'κοροιδεύουν' τόσα εκατομμύρια αγοραστές αυτοκινήτων λέγοντας αλλαγές κάθε 30;Οχι......ΑΛΛΑ
Οταν πριν 10-15 χρονια αλλαζαμε τα φουλ συνθετικα καθε 7500(τιμη ρεκορ για την εποχη οταν ο μεσος ορος ηταν 3000-5000km) αυτα ειχαν διαρκεια αντοχης αναλογα τον κατσακευαστη του λιπαντικου απο 10 000-15 000 km max.
Ayto σημαινει οτι για να ειμαστε καλυμενοι 100% (γιατι δεν μπορουμε να ξεχωρισουμε τις οδηγικες ιδιεταιροτητες του καθε οδηγου) ποτε δε φτανουμε το λιπαντικο στα ορια του.
Οπως καταλαβαινεις λοιπον ναι μεν αντεχουν τα λαδια σημερα 30 000km αυτο ομως δε σημαινει οτι θα πρεπει να τα φτασουμε στα ορια τους,ακριβως επειδη ο καθενας μας δουλευει το αμαξι σε τελειως διαφορετικες συνθηκες.Αν το αμαξι εκανε 30 000km σε 1,5 χρονο και τα χιλιομετρα ηταν σε εθνικη τοτε ναι να τα κρατησεις.Ποσοι ομως ειναι αυτοι οι οδηγοι?
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Η Opel και το VW Group (παραπάνω από το 25% της ευρωπαϊκής αγοράς) 'κοροιδεύουν' τόσα εκατομμύρια αγοραστές αυτοκινήτων λέγοντας αλλαγές κάθε 30;
Οχι......ΑΛΛΑ
Οταν πριν 10-15 χρονια αλλαζαμε τα φουλ συνθετικα καθε 7500(τιμη ρεκορ για την εποχη οταν ο μεσος ορος ηταν 3000-5000km) αυτα ειχαν διαρκεια αντοχης αναλογα τον κατσακευαστη του λιπαντικου απο 10 000-15 000 km max.
Ποτε αλλάζαμε full συνθετικα καθε 7500χλμ;
Μηπως οταν ετσι ειχαν αποφασισει οι τοπικοι αντιπροσωποι; -
@G60: δεν υπάρχουν σημαντικές διαφωνίες νομίζω. Το γιατί πριν από κάποια χρόνια άλλαζαν κάθε 7,5 συνθετικά -υπερβολή- πάει αλλού νομίζω. Η VW -και η κάθε VW- δεν προτείνει ούτε υποχρεώνει συγκεκριμένη μάρκα/εταιρεία λιπαντικού γι' αυτό και υπάρχουν τόσες διαφορετικές μάρκες. Προφανώς και δεν θα βάλω ορυκτέλαια για 5Κ, ένα ακραίο παράδειγμα ανέφερα
@kouk: δεν σου κάνει εντύπωση που άλλα προτείνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες κι άλλα τα συνεργεία/αντιπροσωπείες; Ξέρεις τι συμφωνίες υπάρχουν (πάνω και κάτω από το τραπέζι) μεταξύ εταιρειών λιπαντικών και συνεργείων;
@manosk: φυσικά και υπάρχει ενδεικτική λυχνία, η οποία αποτελεί και το πρώτο κριτήριο, αλλίως 30Κ/2 χρόνια. Αν μου ανάψει νωρίτερα θα πάω νωρίτερα (προφανώς)
Από τότε που έχουν εφαρμοστεί τα μακρά διαστήματα σέρβις έχουν πουληθεί πολλά εκατομμύρια αυτοκίνητα πανευρωπαϊκά, τα οποία προφανώς έχουν κάνει πολλά περισσότερα από 100.000 χιλιόμετρα. Δεν θα προλάβαιναν ν'αλλάζουν κινητήρες (εντός-εκτός εγγύησης). Έχετε ακούσει κάτι;
τους γρύλλους και τους πολλαπλασιαστές όλοι τους ξέρετε
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κι εμένα η αντιπροσωπεία μου πρότεινε αλλαγή κάθε χρόνο.Δηλαδή δεν το καταλαβαίνω:
Εγώ κάνω 30.000 χλμ σε 2 χρόνια πηγαίνοντας 5000 φορές από την Πατησίων στην Κατεχάκη. Ο άλλος κάνει τα ίδια χλμ κάνοντας 50 φορές το Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ίδια η φθορά;Οχι δεν ειναι ιδια η φθορα,αλλα το λαδι οταν συγκεκριμενη διαρκεια ζωης που οταν βγει απο το μπουκαλι μειωνεται.Καθε 2 χρόνια αλλαγη.Καθε χρονο ειναι ανούσιο εκτος αν ζεις κατω απο την επιφανεια της θαλασσας.
Περι λιπαντικών γενικώς