-
RedLine έχω φάει πολύ μελέτη για να κατανοήσω όσα σου γράφω. Αν δεν καταλαβαίνεις μπορείς να ψαχτείς και μόνος σου. Μόνο μην χαλιέσαι και ψάχνεις να βρεις αν τα AMSOIL είναι μούφα ή όχι. Κρίμα τον χρόνο που θα χάσεις γιατί θα δυσκολευτείς να μάθεις αυτά που χρειάζεσαι εσύ αλλά θα μάθεις μόνο αυτά που οι χρειάζονται από σένα οι άλλοι. Κοίτα λίγο τί γίνεται και στην πράξη. RED LINE δεν βάζεις; Δεν έχεις δηλώσει ευχαριστημένος; Ανακάλυψες ότι δεν σου κάνουν; Πιστοποιήσεις γιατί δεν έχουν ενώ είναι κορυφαία; Ή μήπως δεν είναι τώρα πια που έμαθες ότι δεν έχουν ή δεν παίρνουν πιστοποιήσεις; Σου έδωσα ένα link περί πιστοποιήσεων. Αξίζει να το διαβάσεις. Λέει την αλήθεια.
-
RedLine έχω φάει πολύ μελέτη για να κατανοήσω όσα σου γράφω. Αν δεν καταλαβαίνεις μπορείς να ψαχτείς και μόνος σου. Μόνο μην χαλιέσαι και ψάχνεις να βρεις αν τα AMSOIL είναι μούφα ή όχι. Κρίμα τον χρόνο που θα χάσεις γιατί θα δυσκολευτείς να μάθεις αυτά που χρειάζεσαι εσύ αλλά θα μάθεις μόνο αυτά που οι χρειάζονται από σένα οι άλλοι. Κοίτα λίγο τί γίνεται και στην πράξη. RED LINE δεν βάζεις; Δεν έχεις δηλώσει ευχαριστημένος; Ανακάλυψες ότι δεν σου κάνουν; Πιστοποιήσεις γιατί δεν έχουν ενώ είναι κορυφαία; Ή μήπως δεν είναι τώρα πια που έμαθες ότι δεν έχουν ή δεν παίρνουν πιστοποιήσεις; Σου έδωσα ένα link περί πιστοποιήσεων. Αξίζει να το διαβάσεις. Λέει την αλήθεια.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
RedLine έχω φάει πολύ μελέτη για να κατανοήσω όσα σου γράφω. Αν δεν καταλαβαίνεις μπορείς να ψαχτείς και μόνος σου. Μόνο μην χαλιέσαι και ψάχνεις να βρεις αν τα AMSOIL είναι μούφα ή όχι. Κρίμα τον χρόνο που θα χάσεις γιατί θα δυσκολευτείς να μάθεις αυτά που χρειάζεσαι εσύ αλλά θα μάθεις μόνο αυτά που οι χρειάζονται από σένα οι άλλοι. Κοίτα λίγο τί γίνεται και στην πράξη. RED LINE δεν βάζεις; Δεν έχεις δηλώσει ευχαριστημένος; Ανακάλυψες ότι δεν σου κάνουν; Πιστοποιήσεις γιατί δεν έχουν ενώ είναι κορυφαία; Ή μήπως δεν είναι τώρα πια που έμαθες ότι δεν έχουν ή δεν παίρνουν πιστοποιήσεις; Σου έδωσα ένα link περί πιστοποιήσεων. Αξίζει να το διαβάσεις. Λέει την αλήθεια.Καταρχην τιποτα απο οσα αναφερεις παραπανω δεν με προβληματιζει, ουτε λεω οτι ειναι μουφα το amsoil. Και ναι βαζω RedLine αλλα σκεφτομαι σοβαρα τωρα να το γυρισω στα motul.
Δεν απαντησες ομως, θεωρεις ορθοδοξο ενα test με ανομοια ιξωδη? Σημερα που μιλησα και με εναν πελατη συνεργειο οταν του ειπα για το τεστ με ανομοια ιξωδη το σχολιο του ηταν: 'αμερικανιες για λογους marketing, δεν γινεται τεστ αν δεν εχεις σαν βαση το ιδιο ιξωδες, εξαλλου και το ιδιο μηχανημα δεν θα μπορει να διαβαζει σωστα τα νουμερα οταν αλλαζεις τα ιξωδη'.
Και αυτο που μου ειπε ο εν λογο μηχανικος ηταν οτι με ποια μεθοδο εγινε το τεστ και ποιος το χρηματοδοτησε και σε τι μηχανημα εγινε, διοτι πολλες εταιριες οπως και η Shell δοκιμαζανε λαδια μηχανων εσωτερικης καυσης σε μηχανηματα μετρησεων τριβης βαλβολινης!!!!!! -
Ο χρήστης romilos έγραψε:
Δεν ξερω αν εχει ξανανεβει αυτο το λινκ, αλλα μου φανηκε αρκετα ενδιαφερον...
http://www.performanceoilnews.com/oils_ ... oils.shtml
Ακριβως ετσι romilos!
Ειναι τσαρλατανισμος να συγκρινεις 0w30 με 20w50, με 5w40 και ου το καθε εξης......καλα το ειπε ο frank απο την motul.2 πραγματα μου εκαναν εντυπωση στο site..
1)οτι καλα κανει και συγκρινει διαφορετικα μεν λαδια-μαρκες αλλα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ μοντελα δε, ωστε να ξερεις τι σου γινεται.
Αν καταλαβα καλα επιλεγει καποια τοπ απο καθε εταιρεια...(το 20/50 το λεει racing).Στα mobil 1 εχει δυο διαφορετικα οποτε (αν ισχυουν τα αποτελεσματα ) βγαζεις ενα συμπερασμα (ειδικα αν δεις ισχυ με 0/40 και 5/50 ιδιας εταιρειας)
Απο την αλλη φαντασου ποσο χρονο θα θελει να συγκρινει ολα τα ιξωδη...(γιατι και παλι αν διαλεγε 10/40 με ολες τις μαρκες θα λεγαμε οτι δεν ξερουμε τι κνουν τα 0/30 ή 5/50) (για μενα καλη ειναι η συγκριση, ασχετα να θα μπορουσε να εχει μεγαλυτερη ποικιλια)2)Τονιζει σε καμποσα σημεια τα 'dealer amsoil' (δε σχολιαζω ποιοτητα λαδιου κτλ κτλ) που αυτο με κανει να ανησυχω λιγο για την αντικειμενικοτητα του αρθρου (βεβαια καποια στοιχεια που λεει τα εχω δει-ακουσει και στην πραγματικοτητα, οπως πχ για την ποιοτητα των 0/40 mobil 1 και την ικανοτητα τους σε αντοχη στο χρονο καθως και μεγιστη ιπποδυναμη-αποδοση)
Η συγκριση εχει να κανει ως εξεις:
100% συνθετικο 5w30 πχ με 5w30 αλλων εταιριων, και οχι 'τουρλουμπικη' και 'αχταρμας' 5w30,0w40,20w50 κτλ κτλ..... -
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Δεν ξερω αν εχει ξανανεβει αυτο το λινκ, αλλα μου φανηκε αρκετα ενδιαφερον...
http://www.performanceoilnews.com/oils_ ... oils.shtml
Ακριβως ετσι romilos!
Ειναι τσαρλατανισμος να συγκρινεις 0w30 με 20w50, με 5w40 και ου το καθε εξης......καλα το ειπε ο frank απο την motul.2 πραγματα μου εκαναν εντυπωση στο site..
1)οτι καλα κανει και συγκρινει διαφορετικα μεν λαδια-μαρκες αλλα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ μοντελα δε, ωστε να ξερεις τι σου γινεται.
Αν καταλαβα καλα επιλεγει καποια τοπ απο καθε εταιρεια...(το 20/50 το λεει racing).Στα mobil 1 εχει δυο διαφορετικα οποτε (αν ισχυουν τα αποτελεσματα ) βγαζεις ενα συμπερασμα (ειδικα αν δεις ισχυ με 0/40 και 5/50 ιδιας εταιρειας)
Απο την αλλη φαντασου ποσο χρονο θα θελει να συγκρινει ολα τα ιξωδη...(γιατι και παλι αν διαλεγε 10/40 με ολες τις μαρκες θα λεγαμε οτι δεν ξερουμε τι κνουν τα 0/30 ή 5/50) (για μενα καλη ειναι η συγκριση, ασχετα να θα μπορουσε να εχει μεγαλυτερη ποικιλια)2)Τονιζει σε καμποσα σημεια τα 'dealer amsoil' (δε σχολιαζω ποιοτητα λαδιου κτλ κτλ) που αυτο με κανει να ανησυχω λιγο για την αντικειμενικοτητα του αρθρου (βεβαια καποια στοιχεια που λεει τα εχω δει-ακουσει και στην πραγματικοτητα, οπως πχ για την ποιοτητα των 0/40 mobil 1 και την ικανοτητα τους σε αντοχη στο χρονο καθως και μεγιστη ιπποδυναμη-αποδοση)
Η συγκριση εχει να κανει ως εξεις:
100% συνθετικο 5w30 πχ με 5w30 αλλων εταιριων, και οχι 'τουρλουμπικη' και 'αχταρμας' 5w30,0w40,20w50 κτλ κτλ.....Δες το ομως και αλλιως...
Σου παραθετει (και οχι απαραιτητα συγκρινει) καποιες μετρησεις απο καποια λαδια!!
Εσυ ΒΛΕΠΕΙΣ πως κινειται καθε μετρηση αναλογα με το ιξωδες...(παραδειγμα βλεπεις οτι με 0/40, 0/30 εχεις περισσοτερα αλογα!
Παραφωνια σε αυτο ειναι το καστρολ 10/60 που μου ειχαν πει και παλιοτερα , ισως θυμαται ο Μιλτος που του το χα πει, οτι σε δυναμομετρηση σε αγωνιστικο μοτερ ειχε βγαλει τα περισοτερα αλογα απο αναλογου ιξωδους λαδια!)Εγω το βλεπω ως εξης...
Πχ ας παρουμε τα αλογα που ειναι 'ευκολο'...
Το 0/40 mobil 1 εχει 270 αλογα!
Το shell plus εχει 256...
milame για μια διαφορα 14 αλογα...την ωρα που ειναι πανω απο το μεσο ορο κατα 6-7 αλογα...Θεωρεις πιθανο να βρεις λαδι να βγαζει 275 πχ???
Προσωπικα το θεωρω απιθανο...
Αρα απο θεμα αλογων εχεις καταληξει οτι αυτο ειναι ΑΠΟ ΤΑ ΤΟΠ!Παμε σε φθορες που λεει...
λεει οτι το amsoil 20/50 εχει average 5-10...
Πιστευεις μπορει καποιο να εχει 0-5??Χλωμο το βλεπω..
αρα αυτο ειναι απο τα ΤΟΠ ΣΕ ΦΘΡΕΣ...Παμε σε αντοχη ιξωδους...
Λεει τα καλα ειχαν 1% μειωση...
αρα και αυτα ειναι απο ΤΟΠ που μπορουν να υπαρξουν!!Αρα ποιος ο λογος να σου βγαλει αλλα 10 χειροτερα??
Ποιος σου λεει οτι δεν εχουν μετρησει και αλλα και απλα επελξαν να παρουσιασουν σε καθε κατηγορια καποιο ΚΑΛΥΤΕΡΟ και καποιο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ??(ολα αυτα με βαση οτι ισχυουν οι μετρησεις!!)
Δηλαδη ποιος ο λογος να σου παρουσιασει αλλα 50 τα οποια να ειναι στο μεσο ορο??? -
Redline για δες αυτο...
' Strangely, although we specified exactly which type of engine we were using, and that its recommended rating is 20W-50, some companies sent us SAE viscosities of 0W-30 or 0W-40!'
Αρα οι τυποι ηθελαν να συγκρινουν 20/50 αλλα καποιες εταιρειες (ισως λογω εμπιστοσυνης των λιπαντικων τους) εστειλαν αλλα ιξωδη...
-
Ερώτηση
Τα Valvoline Synpower MXL 5-W30 που μου έβαλαν στην BMW
αξίζουν ? .... τι άλλα προτείνετε ? -
Εχοντας κατα νου να αλαξω ιξωδες στο αυτοκινητο μου παρακαλουθησα ολη την συζητησι προσπαθωντας να βγαλω μια ακρη για το καλυτερο λαδι για το αμαξι μου.Αποτελεσμα, εχω χασει την μπαλα με τα γραφομενα και δεν μπορω να αποφασισω για αυτο θα δωσω στoιχεια και ο θεος μαζι μας.
Το αυτοκινητο ειναι ιμπιζα 20vt 2000μ κωδικος κινητηρα AQX
Στο βιβλιο του κατασκευαστη υπαρχουν οι προδιαγραφες για vw50101 vw50500 vw50000 vw52000Παμε τωρα στο auto data cd2 οπου προτεινονται τα εξης, τα παραθετω οπως γραφονται.
engine oil grade cold climate 5-30
engine oil grade moderate climate 15-40
engine oil grade hot climate 20-40
engine oil grade classification API-ACEA SG-A2-96
engine oil grade alternative moderate climate 10-30 sunth.
engine oil grade classification alternative API-ACEA SG-A3-96Στο αυτοκινητο η αντιπροσωπεια για τα πρωτα 10000χχ λογω εγγυησης γιατι μετα δεν με ξαναειδαν εβαζαν τα divinol sunthoil 5-50 και απο τοτε μεχρι σημερα 150000χχ χρησιμοποιω LIQYI MOLLY GT1 10-60 απο τα οποια δεν εχω κανενα παραπονο απλα επειδη και τα λαδια εξελισονται ειπα να παω σε κατι ποιο συγχρονο.
Θα ηθελα και την γνωμη του G60 γιατι ειναι του γκρουπ αληθεια ΜΑΚΗ δεν ηξερα οτι εχεις συνεργειο τωρα να ξερεις οτι παντα εχω τον νου μου οταν ελθω ΚΑΤΕΡΙΝΗ θα περασω να τα πουμε..
Μην ξεχασω μπηκα στο σαιτ της aral και τα ειδα ολα μαζι με συνθετικα προτεινουν και 2 ορυκτελαια, ημαρτον -
Έχεις κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα με 60άρι και δεν ξέρω αν οι ανοχές σου στα ελατήρια θα δουλέψουν σωστά με 40άρι. Δοκίμασε να κατέβεις σε 50άρι και βλέπουμε. Σου προτείνω το Mobil 1 15W50 που είναι Group IV/V και ένα από τα καλύτερα overall 50άρια της αγοράς.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
ΕρώτησηΤα Valvoline Synpower MXL 5-W30 που μου έβαλαν στην BMW
αξίζουν ? .... τι άλλα προτείνετε ?Για το MXL έχω τεχνικά μόνο σε 0W30 και έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά εκτός από το Flash Point που είναι χαμηλό (206C). Είσαι σίγουρος ότι το δικό σου είναι 5W;
-
Ο χρήστης romilos έγραψε:
Redline για δες αυτο...' Strangely, although we specified exactly which type of engine we were using, and that its recommended rating is 20W-50, some companies sent us SAE viscosities of 0W-30 or 0W-40!'
Αρα οι τυποι ηθελαν να συγκρινουν 20/50 αλλα καποιες εταιρειες (ισως λογω εμπιστοσυνης των λιπαντικων τους) εστειλαν αλλα ιξωδη...
Καλα ξερεις τι λες τωρα? Οτι οι εταιριες ξερανε οτι θα γινει test, και στειλανε ενα λιτρο λαδι
Πλακα κανεις? Που τα διαβαζεις αυτα και ποιος τα λεει? -
Ο χρήστης romilos έγραψε:
Redline για δες αυτο...' Strangely, although we specified exactly which type of engine we were using, and that its recommended rating is 20W-50, some companies sent us SAE viscosities of 0W-30 or 0W-40!'
Αρα οι τυποι ηθελαν να συγκρινουν 20/50 αλλα καποιες εταιρειες (ισως λογω εμπιστοσυνης των λιπαντικων τους) εστειλαν αλλα ιξωδη...
Λες και δεν μπορουσαν να πανε να αγορασουν η να βρουνε 20w50, επρεπε να τα στειλουν οι εταιριες, και καλα οι εταιριες στειλανε λαθος ιξωδη.....αυτοι κανανε το τεστ με αυτα??? αφου λεγανε θελουν μονο 20w50
Ειναι αυτο που λενε, 'βρηκαμε Παπα να θαψουμε 5-6' -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Ερώτηση
Τα Valvoline Synpower MXL 5-W30 που μου έβαλαν στην BMW
αξίζουν ? .... τι άλλα προτείνετε ?Για το MXL έχω τεχνικά μόνο σε 0W30 και έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά εκτός από το Flash Point που είναι χαμηλό (206C). Είσαι σίγουρος ότι το δικό σου είναι 5W;
Nαι Μίλτο, είναι 5W-30 με τις Longlife 01 ,04 προδιαγραφές της BMW
Δεν βρήκα επάνω στο κουτί χώρα κατασκευής ... θα το ξανακοιτάξω -
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Redline για δες αυτο...
' Strangely, although we specified exactly which type of engine we were using, and that its recommended rating is 20W-50, some companies sent us SAE viscosities of 0W-30 or 0W-40!'
Αρα οι τυποι ηθελαν να συγκρινουν 20/50 αλλα καποιες εταιρειες (ισως λογω εμπιστοσυνης των λιπαντικων τους) εστειλαν αλλα ιξωδη...
Λες και δεν μπορουσαν να πανε να αγορασουν η να βρουνε 20w50, επρεπε να τα στειλουν οι εταιριες, και καλα οι εταιριες στειλανε λαθος ιξωδη.....αυτοι κανανε το τεστ με αυτα??? αφου λεγανε θελουν μονο 20w50
Ειναι αυτο που λενε, 'βρηκαμε Παπα να θαψουμε 5-6'Κι όμως η καχυποψία σου σε έκανε να μην καταλάβεις ούτε τί εννοεί ο Romilos ούτε τί εννοούν οι τέστερς...
Είπαν στους παρασκευαστές ότι θα κάνουν συγκριτικό τεστ λίπανσης σε συγκεκριμένο κινητήρα και ζήτησαν να στείλουν το λιπαντικό που θεωρούν καταλληλότερο για την εφαρμογή και το τεστ. Αυτό είναι συνήθης πρακτική στα επώνυμα τεστς στις ΗΠΑ και το κάνουν για να μην φάνε καμιά μήνυση από κάποιον παρασκευαστή που θίχτηκε. Έχουν πέσει και πέφτουν άπειρες μηνύσεις στις ΗΠΑ για τέτοια θέματα. Σε τέτοια τεστ δεν νικάει το καλύτερο λιπαντικό αλλά ο παρασκευαστής που γνωρίζει καλύτερα από λιπαντικά. Για την πανεπιστημιακού επιπέδου AMSOIL τέτοια τεστς είναι κάτι σαν 'εντός έδρας'. Αυτό είναι ένα από τα ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ συγκριτικά τεστς που έχουν γίνει και δεν είναι τυχαίο που σχεδόν πάντα θα βρεις και ένα AMSOIL ή MOBIL 1. Έχω δει και τεστ σε βαλβολίνες που η διαδικασία είναι τέτοια που το AMSOIL πατώνει. Τα συγκριτικά είναι ευκαιρία να μάθουμε για λιπαντικά και όχι για να ανακηρύσουμε το καλύτερο, γιατί θα παραπλανηθούμε χωρίς να εκπαιδευτούμε. Μόνο έτσι σιγά-σιγά θα καταλάβουμε πιο λιπαντικό είναι κατάλληλο για ποιά εφαρμογή. Αυτό είναι το δυσκολότερο σημείο στην εκμάθηση της λειτουργίας των λιπαντικών. Αλλά αυτό είναι και το πιο ενδιαφέρον αλλά και ωφέλιμο για μας.*Ρε συ... Γιατί γίνεσαι τόσο καχύποπτος; Καλή η καχυποψία γιατί μας κρατάει σε εγρήγορση αλλά να έχουμε και μέτρο. *
-
Τι πειράζει που συγκρίνουν διαφορετικά ιξώδη; Τα πιο χοντρά λάδια συνήθως προστατεύουν καλύτερα. Αν ένα λεπτό λάδι τα καταφέρνει, ακόμα καλύτερα. Ίσως γι αυτό να έστειλαν και λεπτά λάδια.
Το μόνο που πρέπει να προσέξεις σε τέτοια δοκιμή είναι οι θερμοκρασίες στις οποίες θα κινείται το αυτοκίνητο, μπορεί κάποια ιξώδη να μην είναι συμβατά.
Στις κανονικές μας θερμοκρασίες που μπορείς να χρησιμοποιείς όλα τα ιξώδη, καλή η σύγκριση.
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
6.TBN for gasoline engine oil is around 5 TBN and 9 TBN for diesel engine oil. Diesel fuel contains a lot more sulfur than gasoline. Some fuel such as bunker diesel fleet need a TBN of more less 40-50, but in gas engines 5-9 is more then enough.Ανάλογα ΠΩΣ πιάνουν το ΤΒΝ. Μπορεί να προσθέτουν κάποια βάση και μετά έχει ΤΒΝ 40-50, για ντίζελ με άφθονο θείο που θα έχει πολύ θειικό οξύ να αντιμετωπίσει. ή ZDDP (ή άλλο πρόσθετο) που επίσης λειτουργεί σαν αντιοξειδωτικό αλλά πολύ από αυτό βλάπτει το περιβάλλον (καταλύτη κλπ).
Ένα λάδι που έχει ΤΒΝ 5 και θέλεις να το κρατήσεις για 10-15.000 χλμ με μικρές διαδρομές μέσα στη πόλη, μάλλον θα μηδενίσει το ΤΒΝ (και η αντιοξειδωτική προστασία) πολύ πριν το αλλάξεις. Από την άλλη τα συνθετικά λάδια δεν οξειδώνονται εύκολα και δεν χρειάζονται τόσα αντιοξειδωτικά πρόσθετα.
Το καλύτερο είναι να διαβάζεις στο BITOG ποιό λάδι αντέχει για πολλά χιλιόμετρα και προστατεύει καλά. Τα λάδια των γνωστών εταιρειών είναι όλα καλά και με λογικές αλλαγές 7-10.000 χλμ δεν πρόκειται να έχουν πρόβλημα, ούτε χρειάζεται να ψάχνεις το ΤΒΝ μετά από τόσα (λίγα) χιλιόμετρα. Επίσης το delvak (για ντίζελ) είναι ότι καλύτερο και για το βενζινοκινητήρα (πολύ ακριβό όμως - δεν το πληρώνω), φτάνει τα λάδια για ντίζελ να μην έχουν πρόσθετα που χαλάνε τους καταλύτες.
Σε 'μηχανηματα μετρησεων τριβης βαλβολινης' (εννοεί timken?) παίζουν ρόλο τα πρόσθετα. Αν υπάρχει το πρόσθετο, το λάδι βγαίνει κορυφή - χωρίς γρατζουνιές. Αν δεν υπάρχει θα δημιουργηθεί τεράστια γρατζουνιά. Αυτό το τεστ δεν έχει μεγάλη σχέση με τις συνθήκες μέσα στο κινητήρα, εκτός αν κάνεις χαζά τεστ που βγάζουν τη τάπα του λαδιού και κυκλοφορούν χωρίς λάδια. Κάποιοι θέλουν αυτή τη προστασία από το λάδι (για το πάνω μέρος του κινητήρα?) και μπορεί να διαλέγουν αντίστοιχα.
-
Πες τα χρυσόστομε...
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Έχεις κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα με 60άρι και δεν ξέρω αν οι ανοχές σου στα ελατήρια θα δουλέψουν σωστά με 40άρι. Δοκίμασε να κατέβεις σε 50άρι και βλέπουμε. Σου προτείνω το Mobil 1 15W50 που είναι Group IV/V και ένα από τα καλύτερα overall 50άρια της αγοράς.Και εγω σε 50αρι σκεφτομουν αλλα μηπως το 15 ερχεται λιγο χοντρο για κρυες εκινησεις ελεγα για 5-50 τι λες και εσυ.
-
Μιλτ, εγραψα σημερα σε 4 εταιριες λιπαντικων να δω τι θα μου απαντησουν και εκεινοι, RedLine, Elf, Torco, Castrol.
Να δω ποιος θα απαντησει και τι θα μου γραψει -
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Redline για δες αυτο...
' Strangely, although we specified exactly which type of engine we were using, and that its recommended rating is 20W-50, some companies sent us SAE viscosities of 0W-30 or 0W-40!'
Αρα οι τυποι ηθελαν να συγκρινουν 20/50 αλλα καποιες εταιρειες (ισως λογω εμπιστοσυνης των λιπαντικων τους) εστειλαν αλλα ιξωδη...
Καλα ξερεις τι λες τωρα? Οτι οι εταιριες ξερανε οτι θα γινει test, και στειλανε ενα λιτρο λαδι
Πλακα κανεις? Που τα διαβαζεις αυτα και ποιος τα λεει?Αυτα τα λεει σε ενα σημειο στο κειμενο του λινκ...
Δηλαδη συγγνωμη, αν καποιος σου πει οτι θελω να μου στειλεις μια βενζινη για να κανω ενα τεστ, χρησιμοποιοντας αυτο το μοτερ και ο ενας στειλε μια ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΗ 100αρα, ενω ο αλλος μια 98αρα που ΠΙΣΤΕΥΕΙ οτι μπορει να σταθει-ξεπερασει την 100αρα που ειναι το προβλημα??
Αν εκτεθει στο τεστ, ας προσεχε...
Αν οχι μαγκια του...Αυτοι προφανως (οπως ειπαν και ο Μιλτος και ο ΛΕωνιδας ) δεν ηθελαν να συγκρινουν ιξωδες αλλα ηθελαν να βρουν ενα ΣΩΣΤΟ λαδι για το ΜΟΤΕΡ ΑΥΤΟ...
Εμενα δε μου φαινεται καθολου περιεργη συγκριση...
Καπου διαβασα πως η ποσοτητα των προσθετων δεν επηρεαζει την αποδοση του λιπαντικου ΑΛΛΑ την αποδοση του σε βαθος χρονου!(το γραφω με αφορμη αυτο που λεει ο Λεωνιδας...)
υγ...(Μιλτο help θα με φαει.. )
Περι λιπαντικών γενικώς