-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΚΑΘΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΔΩ ΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΣΙΓΟΥΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΡΩΤΗΣΑ.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΛΥΣΗ.
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ....
ΤΟ RENAULT MEGANE 1.4 16V ΦΟΡΑΕΙ CHAMPION RC87YCL ΜΠΟΥΖΙ.
ΨΑΧΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΕ NGK,DENSO, H BOSCH.
ΣΤΟ ΝΕΤ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΙ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΤΑΤΑ ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΚΑΘΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΔΩ ΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΣΙΓΟΥΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΡΩΤΗΣΑ.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΛΥΣΗ.
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ....
ΤΟ RENAULT MEGANE 1.4 16V ΦΟΡΑΕΙ CHAMPION RC87YCL ΜΠΟΥΖΙ.
ΨΑΧΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΕ NGK,DENSO, H BOSCH.
ΣΤΟ ΝΕΤ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΙ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΤΑΤΑ ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΚΑΘΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΔΩ ΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΣΙΓΟΥΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΡΩΤΗΣΑ.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΛΥΣΗ.
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ....
ΤΟ RENAULT MEGANE 1.4 16V ΦΟΡΑΕΙ CHAMPION RC87YCL ΜΠΟΥΖΙ.
ΨΑΧΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΕ NGK,DENSO, H BOSCH.
ΣΤΟ ΝΕΤ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΙ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΤΑΤΑ ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
-
Ο χρήστης kosmas έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΚΑΘΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΔΩ ΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΣΙΓΟΥΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΡΩΤΗΣΑ.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΛΥΣΗ.
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ....
ΤΟ RENAULT MEGANE 1.4 16V ΦΟΡΑΕΙ CHAMPION RC87YCL ΜΠΟΥΖΙ.
ΨΑΧΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΕ NGK,DENSO, H BOSCH.
ΣΤΟ ΝΕΤ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΙ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΤΑΤΑ ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Η δικη μου συμβουλη ειναι να βαζεις παντα το γνησιο μπουζι. Πολλα αυτοκινητα ιδιαιτερα τελευταια, δουλευουν μαζι με τον κατασκευαστη μπουζι για την κατασκευη ενος συγκεκριμενου μπουζι απο ολες τις αποψεις. Ειναι σημαντικο να εχεις το καταλληλο μπουζι και αυτος που το ξερει καλυτερα αυτο ειναι ο σχεδιαστης του κινητρα/μπουζι, κτλ.
Αρα το πιο καταλληλο μπουζι ειναι το CHAMPION RC87YCL για σενα εαν αυτο ειναι που φοραει απο τον κατασκευαστη.
-
ngk:bkr6e tα απλα ή bkr6eix tα iridium
denso:ik20 iridium power
bosch :rfc 50lz 5egia perisoteres plirofories
http://www.spark-plugs.co.uk gia ngk opos kai http://www.ngk.co.uk
http://www.sparkplugs.com gia on-line paragelia arkei na ksereis kodikotelos http://www.densosparkplugs.com/crossreference.php opou sou briskei anistixo mpouzi me o ik20 pou foras gia kahe marka
-
Ο χρήστης kosmas έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΚΑΘΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΔΩ ΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΣΙΓΟΥΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΡΩΤΗΣΑ.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΛΥΣΗ.
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ....
ΤΟ RENAULT MEGANE 1.4 16V ΦΟΡΑΕΙ CHAMPION RC87YCL ΜΠΟΥΖΙ.
ΨΑΧΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΕ NGK,DENSO, H BOSCH.
ΣΤΟ ΝΕΤ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΙ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΤΑΤΑ ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Oποιοδήποτε μεγάλο κατάστημα ανταλλακτικών αυτοκινήτων μπορεί να σε εξυπηρετήσει. Στη Mοναστηρίου και στη Συνδίκα απ' όσο ξέρω υπάρχουν πολλά
-
Εάν ο κινητήρας σου είναι ο K4J 714 ή ο K4J 750 τότε ,
σωστά ψάχνεις για αντίστοιχα του Champion RC87YCL,
και είναι :
bosch : FR 7 DC9 (30.000 KM)
FR 7 DE (60.000 KM)
FR 78 X (30.000 KM)ngk : BKR5EK (30.000 KM)
Φιλικά,
Αποστόλης. -
Σίγουρη λύση και δοκιμασμένη σε εκατοντάδες RENAULT είναι η αντιστοίχηση του τύπου RC87YCL της CHAMPION με τα RFN58LZ της EYQUEM ή τo BKR5EZ της NGK.
Oποιο βρείς πιο εύκολα πάρτο και θα δουλέψει το αυτοκίνητο τέλεια!!!!Σε χιλιόμετρα μπορεί να μην βγάζουν πολλά αλλά μέχρι και τα 15000 χλμ δεν έχουν βγάλει ποτέ πρόβλημα!!!!
Κόστος?Τα EYQUEM 9 EURO η τετράδα και τα NGK 14 EURO.
Kαι τα δύο είναι MADE IN FRANCE!!! -
Αν τοποθετησεις αντιστοιχα μπουζι αλλης εταιριας δεν θα εχεις απολυτως κανενα προβλημα. Εχω δει ομως πολλα αυτοκινητα να μη δουλευουν μιας και οι ιδιοκτητες τους θεωρησανε οτι με καμια 10αρια ακιδες σε καθε μπουζι θα γινουν γρηγοροι!
-
Ο χρήστης Hiluxboy έγραψε:
Αν τοποθετησεις αντιστοιχα μπουζι αλλης εταιριας δεν θα εχεις απολυτως κανενα προβλημα. Εχω δει ομως πολλα αυτοκινητα να μη δουλευουν μιας και οι ιδιοκτητες τους θεωρησανε οτι με καμια 10αρια ακιδες σε καθε μπουζι θα γινουν γρηγοροι!Και όχι μόνο αυτό !!!!!!
Κυκλοφορούσε η θεωρεία ..... πως τα πολυάκιδα ΔΙΝΟΥΝ ΑΛΟΓΑ , και
το ....σανό να τα θρέψεις !!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!Αποστόλης.
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Αν τοποθετησεις αντιστοιχα μπουζι αλλης εταιριας δεν θα εχεις απολυτως κανενα προβλημα. Εχω δει ομως πολλα αυτοκινητα να μη δουλευουν μιας και οι ιδιοκτητες τους θεωρησανε οτι με καμια 10αρια ακιδες σε καθε μπουζι θα γινουν γρηγοροι!
Και όχι μόνο αυτό !!!!!!
Κυκλοφορούσε η θεωρεία ..... πως τα πολυάκιδα ΔΙΝΟΥΝ ΑΛΟΓΑ , και
το ....σανό να τα θρέψεις !!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!Αποστόλης.
Aυτο ακριβως εννοω λεγοντας οτι θα γινοντουσαν γρηγοροι...
-
Πάντα πρέπει να ακολουθούμε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή στην επιλογή των ανταλλακτικών!!!
Ενίοτε πάντως υπάρχουν δυνατότητες βελτίωσης κάποιου τομέα του αυτοκινήτου αφού λόγω κόστους δεν μπαίνουν πάνω στο αμάξι μας τα καλύτερα δυνατά υλικά για να μπορέσει η τιμή αγοράς ναναι προσιτή στον καταναλωτή/αγοραστή !!!
Στην περίπτωση μάλιστα των μπουζί αν έχουμε να κάνουμε με βελτιωμένο [πειραγμένο] μοτέρ πέρα από κάποιο η αλλαγή σε κάτι καλύτερο οχι μόνο προτείνεται αλλά επιβάλλεται κιόλας!!!
Σκεφτείται πως αν κάποιο εργοστάσιο που συναρμολογεί ένα μέσο οικογενειακό αυτοκίνητο αντί για μία σειρά μπουζί τοποθετήσει ότι πιο προηγμένο υπάρχει, η διαφορά κόστους πολλαπλασιάζεται με τις μονάδες οχημάτων που παράγονται.Επομένως και μια μικρή διαφορά π.χ. 20 ευρώ μας δίνει τεράστιο νούμερο!!!!!
Ας έχουμε πάντα όρεξη για βελτιώσεις και την τσέπη μας γεμάτη ευρώ και θα τη βρίσκουμε την άκρη!!!!
-
Ο χρήστης dimline έγραψε:
Πάντα πρέπει να ακολουθούμε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή στην επιλογή των ανταλλακτικών!!!Ενίοτε πάντως υπάρχουν δυνατότητες βελτίωσης κάποιου τομέα του αυτοκινήτου αφού λόγω κόστους δεν μπαίνουν πάνω στο αμάξι μας τα καλύτερα δυνατά υλικά για να μπορέσει η τιμή αγοράς ναναι προσιτή στον καταναλωτή/αγοραστή !!!
Στην περίπτωση μάλιστα των μπουζί αν έχουμε να κάνουμε με βελτιωμένο [πειραγμένο] μοτέρ πέρα από κάποιο η αλλαγή σε κάτι καλύτερο οχι μόνο προτείνεται αλλά επιβάλλεται κιόλας!!!
Σκεφτείται πως αν κάποιο εργοστάσιο που συναρμολογεί ένα μέσο οικογενειακό αυτοκίνητο αντί για μία σειρά μπουζί τοποθετήσει ότι πιο προηγμένο υπάρχει, η διαφορά κόστους πολλαπλασιάζεται με τις μονάδες οχημάτων που παράγονται.Επομένως και μια μικρή διαφορά π.χ. 20 ευρώ μας δίνει τεράστιο νούμερο!!!!!
Ας έχουμε πάντα όρεξη για βελτιώσεις και την τσέπη μας γεμάτη ευρώ και θα τη βρίσκουμε την άκρη!!!!
Γνωριζετε οτι τα αυτοκινητα τα οποια πωλουνται πρεπει να παραδιδονται με μεταλλικες ταπες που εχουν τσιμουχα ωστε να αποκλειεται η διαρροη αερα απο τη βαλβιδα; Οι κατασκευαστες ελαστικων αυτο λενε, τα εργοστασια δεν το κανουν, διοτι κοστιζει και εμας δεν μας αφορα. Ειναι κατι γελοιο σαφως αλλα δειχνει το τι περικοπες κανουν με στοχο το κερδος.
Προς συμπληρωση του dimline τα αναφερω...
CHAMPION TO NGK OR BOSCH