-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αν 9-10 λίτρα κατανάλωση από ένα αυτοκίνητο 140 ίππων (τα άλογα θέλουν και τάισμα, δεν είναι ο γάιδαρος του Χότζα ) και 1300 κιλών είναι υψηλή κατανάλωση τι να πω...Μη βλέπεις τα κυβικά, και οι Formula 1 το 1985 είχαν 1500 κυβικά -αλλά έβγαζαν 1000 άλογα.
Δε μας λες και αν η κατανάλωση αυτή είναι εντός πόλης...
Α, και που 'σαι: Αν #1 κριτήριό σου, όπως φαίνεται από τα παραπάνω, είναι η κατανάλωση, τότε έχε υπόψη σου, πως τα τζιπ καίνε ακόμα περισσότερο
Εχω απλά την εντύπωση, πως το αδικείς το TSI, γιατί το έχεις βαρεθεί και θέλεις να το πουλήσεις.
Φιλε μου οταν ενα αμαξι ειναι 1800 κυβικα και εχει 140 ιππους την δικαολογω την καταναλωση.
ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ 1400 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ OΛΟΙ ΔΙΑΛΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (7 ΛΤ ΣΤΑ 100 ΚΜ) ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ.
ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ.
Δεν τα ειχα για καψιμο τα 20000 ευρω και τα εδωσα και ακομα τα δινω για να εχω ενα μικρομεσαιο που να μπορω να το συντηρω και να με εξυπηρετει.Αυτο ομως δεν μπορει να γινει οταν ολοι αντιπροσωπειες, 'ΕΓΚΥΡΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ' , ειδικοι παντογνωστες,forum κλπ κλπ σε κοροιδευουν και σου δινουν λανθασμενα στοιχεια μονο και μονο για κανει πωλησεις το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
Βλεπω τα αντιστοιχα ιαπωνικα μικρομεσαια στα 1600 κυβικα με καταναλωσεις 6,5 αντε 7 και παρα πολυ καλες επιδοσεις..., να μην πω πως αισθανομαι τωρα..
-
tommaso
πουλα το να τελειωνουμε....
-
Το αδικείς πολύ.
Ναι, δεν καίει τόσο λίγο όσο έλεγαν τα περιοδικά (κάπου θυμάμαι είχα διαβάσει ότι σε δοκιμή αρκετών χιλιομέτρων με σχεδόν τέρμα γκάζι έκαψε 10,5 λίτρα που αν καίει 9-10 με ήρεμη οδήγηση, θα χτυπάει το 13άρι με φουλ γκάζι) Έχουν κυκλοφορήσει πολλές παραφιλολογίες γύρω από το αμάξι αυτό.
Ναι λοιπόν δεν καίει 7 λίτρα στα 100 σε καθημερινή χρήση, που να χτυπιούνται όσοι το υποστηρίζουν αυτό. Όμως η κατανάλωση είναι απόλυτα λογική έως σχετικά μικρή για- 140 ίππους
- 22kg ροπής από 1.800 μέχρι 4.500 στροφές
- 1.350 κιλά βάρος
Όσοι το πήραν νομίζοντας ότι θα καίει όσο ένα Yaris, ξεγελάστηκαν. Όσοι το πήραν με τη λογική ότι έχουν επιτέλους τη δυνατότητα με κάτω από 20.000 ευρώ να αποκτήσουν ένα τόσο γρήγορο αμάξι αυτής της κατηγορίας (που αν δεν υπήρχε το TSI θα είχαν απλό ψόφιο 1.600άρι και αν) με τουλάχιστον λογική κατανάλωση, το ευχαριστιούνται
Δεν ξέρω για εσένα φίλε tommaso, εγώ πάντως είμαι στη δεύτερη κατηγορία -
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
Βλεπω τα αντιστοιχα ιαπωνικα μικρομεσαια στα 1600 κυβικα με καταναλωσεις 6,5 αντε 7 και παρα πολυ καλες επιδοσεις..., να μην πω πως αισθανομαι τωρα..Ακόμα δε μας έχεις πει υπό ποιές συνθήκες έχεις μέση κατανάλωση 9-10 λίτρα/100χλμ
Ρωτάω γιατί αν μιλάμε για συνεχή κίνηση σε συνθήκες σταμάτα-ξεκίνα τότε η τιμή αυτή είναι απόλυτα φυσιολογική. Αν απ' την άλλη μιλάς για κίνηση σε επαρχιακές οδούς-αυτοκινητόδρομο και μάλιστα με συγκρατημένους ρυθμούς, τότε ναι είναι αυξημένη.
Απ' την άλλη θέλω να μου πεις ποιό ιαπωνικό μικρομεσαίο (στυλ Auris) 1600 κε έχει μέση κατανάλωση 6,5-7 λίτρα/100 χλμ και μάλιστα υπό ποιές συνθήκες;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά ο πατέρας μου, με πολύ συγκρατημένη οδήγηση, έχει μέση κατανάλωση σε Toyota Corolla 1.4 Sedan 8,2-8,3 λίτρα/100 χλμ σε μικτές συνθήκες. ΚΑΜΙΑ σχέση με 6,5-7 λίτρα/100 χλμ δηλαδή. Οι συνθήκες δε όπως είπα είναι μικτές και όχι μόνο κέντρο, οπότε και η μέση κατανάλωση θα ήταν χαλαρά 9+ λίτρα/100χλμ
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
tommasoπουλα το να τελειωνουμε....
+1
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Βλεπω τα αντιστοιχα ιαπωνικα μικρομεσαια στα 1600 κυβικα με καταναλωσεις 6,5 αντε 7 και παρα πολυ καλες επιδοσεις..., να μην πω πως αισθανομαι τωρα..
Ακόμα δε μας έχεις πει υπό ποιές συνθήκες έχεις μέση κατανάλωση 9-10 λίτρα/100χλμ
Ρωτάω γιατί αν μιλάμε για συνεχή κίνηση σε συνθήκες σταμάτα-ξεκίνα τότε η τιμή αυτή είναι απόλυτα φυσιολογική. Αν απ' την άλλη μιλάς για κίνηση σε επαρχιακές οδούς-αυτοκινητόδρομο και μάλιστα με συγκρατημένους ρυθμούς, τότε ναι είναι αυξημένη.
Απ' την άλλη θέλω να μου πεις ποιό ιαπωνικό μικρομεσαίο (στυλ Auris) 1600 κε έχει μέση κατανάλωση 6,5-7 λίτρα/100 χλμ και μάλιστα υπό ποιές συνθήκες;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά ο πατέρας μου, με πολύ συγκρατημένη οδήγηση, έχει μέση κατανάλωση σε Toyota Corolla 1.4 Sedan 8,2-8,3 λίτρα/100 χλμ σε μικτές συνθήκες. ΚΑΜΙΑ σχέση με 6,5-7 λίτρα/100 χλμ δηλαδή. Οι συνθήκες δε όπως είπα είναι μικτές και όχι μόνο κέντρο, οπότε και η μέση κατανάλωση θα ήταν χαλαρά 9+ λίτρα/100χλμ
Στα ιαπωνικα τουλαχιστον η αποκλιση απο την πραγματικοτητα ειναι μικρη.
Γιατι στην Vw ειναι +3 λτ /100
Απετυχαν στο θεμα καταναλωση.ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ
TOYOTA AURIS 7,1 LT /100KM 1600 KYBIKA
ΤΟΥΟΤΑ COROLLA 6,9LT/100KM 1600 KYBIKATZIΠ
ΤΟΥΟΤΑ RAV4 8,8LT 2000KYBIKA !!!!!
NISSAN QASHQAI 8,4 LT 141 HP 2000 KYBIKA!!!VW GOLF TSI 9 LT/ 100 KM 1400 KYBIKA!!! με οδηγηση κοντα στις 2000 στροφες
Αν το γκαζωσεις κιολας δεν σου κανει καρδια να μετρησεις καν....
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑΤι να πω αν ηθελα καταναλωση παρομοια με τζιπ ,θα αγοραζα ενα, δεν θα επαιρνα το Golf..
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
tommasoπουλα το να τελειωνουμε....
+Brera
-
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ
TOYOTA AURIS 7,1 LT /100KM 1600 KYBIKA
ΤΟΥΟΤΑ COROLLA 6,9LT/100KM 1600 KYBIKATZIΠ
ΤΟΥΟΤΑ RAV4 8,8LT 2000KYBIKA !!!!!
NISSAN XTRAIL 8,7 LT 2000 KYBIKA
NISSAN QASHQAI 8,4 LT 141 HP 2000 KYBIKA!!!Τα αμάξια αυτά τα έχεις οδηγήσει και αναφέρεις τις τιμές αυτές ή απλά μεταφέρεις τις τιμές που γράφουν τα περιοδικά;
Τα Auris/Corolla 1.6 καίνε πιο κοντά στα 8,5 λίτρα/100χλμ σε μικτή διαδρομή, ενώ τα τζιπ που αναφέρεις δε νομίζω ότι μπορούν να πέσουν κάτω από τα 10 λίτρα/100 χλμ (μάλλον ακόμα περισσότερο) σε μικτή διαδρομή.
-
Ρε παιδιά, δεν βαρεθήκατε; Αφήστε τον άνθρωπο στην ησυχία του, να μας αφήσει και εμάς.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
tommaso
πουλα το να τελειωνουμε....
+Brera
Οι ειδικοι ... 'πουλα το'
Λες να μην το εχω σκεφτει??
Ακομα πληρωνω τις δοσεις του πολυδιαφημιζομενου αυτοκινητου.Μια λεξη ειναι το 'πουλα το' .. Ενα χρονο το εχω και μονο που σκεφτομαι οτι με το που θα το πουλησω θα χασω τουλαχιστον 4000-5000 ευρω απο το κοστος αγορας του με πιανει ναυτια.Το μεροκαματο δεν σου επιτρεπει
ξερεις πουλα το μωρε λαθος εγινε στις μετρησεις ,και τι εγινε, καψε 5000 ευρω.....
Οταν εγω ομως ρωτουσα τον καθε ειδικο για να μην μπω σε τετοια διαδικασια με διαβεβαιωνε..'υψηλες επιδοσεις με 7-7,5 λτ στα 100 KM !!!ANTE NA MH ΠΩ ΚΑΜΜΙΑ ΒΑΡΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.
Μου φτανει η στεναχωρια μου γιαυτη την επιλογη.. -
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
blablablablabla
VW GOLF TSI 9 LT/ 100 KM 1400 KYBIKA!!! με οδηγηση κοντα στις 2000 στροφες
Αν το γκαζωσεις κιολας δεν σου κανει καρδια να μετρησεις καν....
blablablablaΠάντως εδώ έχει δίκιο
Κατά τα άλλα είναι τραγικό να συγκρίνεις τυποποιημένες καταναλώσεις με πραγματικές. Αν δεις τι καίνε στην πραγματικότητα αυτά που παραθέτεις θα προτιμήσεις το TSI σου (για να μην μιλήσουμε για τη διαφορά στις επιδόσεις) -
παρόλο που προσωπικά αντιπαθώ τα γκολφ δεν θεωρώ αιτία να αλλάξεις το αυτοκίνητο σου επειδή καίει κάπως παραπάνω από αυτό που περίμενες. Εντάξει δεν είναι σαν το σιβικ σε κατανάλωση αλλά μην πιστεύεις ότι απέχει όσο νομίζεις. Τα υπόλοιπα που αναφέρεις καίνε σαν το σιβίκ, ίσως και περισσότερο οπότε μάλλον τα υπερτιμάς. Αν είσαι ικανοποιημένος στα υπόλοιπα και δεν έχεις προβλήματα αξιοπιστίας με την γκόλφω σου απόλαυσε την επιλογή σου και μην χαλιέσαι. Σιγά το πρόβλημα!
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
blablablablabla
VW GOLF TSI 9 LT/ 100 KM 1400 KYBIKA!!! με οδηγηση κοντα στις 2000 στροφες
Αν το γκαζωσεις κιολας δεν σου κανει καρδια να μετρησεις καν....
blablablablaΠάντως εδώ έχει δίκιο
Κατά τα άλλα είναι τραγικό να συγκρίνεις τυποποιημένες καταναλώσεις με πραγματικές. Αν δεις τι καίνε στην πραγματικότητα αυτά που παραθέτεις θα προτιμήσεις το TSI σου (για να μην μιλήσουμε για τη διαφορά στις επιδόσεις)Ρε φιλε συμφωνω μαζι σου αλλο οι τυποποιημενες αλλο οι πραγματικες μετρησεις.
Οταν ομως αγοραζεις ενα αυτοκινητο περιμενεις μια αποκλιση εκει που λεει 7λτ/100 Km ,αντε να ειναι 8-8,2 λτ/100km
OXI 9-10 LT ΣΤΑ 100KM OΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ GOLF TSIΓιατι στα ιαπωνικα να ισχυει αυτη η +1 αποκλιση στα 100 χλμ
και στο golf na ισχυει η +3 αποκλιση στα 100χλμ (στις 2000 στροφες)Απλο ειναι στην Vw η μονη επανασταση που εχουν κανει
ειναι η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ. -
Ρε συ, χαλάρωσε λίγο. Καταρχήν είναι λογικό το γκολφ ως τούρμπο να έχει μεγαλύτερη απόκλιση. Εγώ αυτό έχω παρατηρήσει, ότι οι αποκλίσεις των ατμοσφαιρικών είναι τις περισσότερες φορές μικρότερες από αυτές των τούρμπο. Επιπλέον, πήρες αμάξι με 140 άλογα. Τι θέλεις να καίει, αέρα; Θα καίει για 140 άλογα, τελεία και παύλα. Όποιος πήρε tsi για να κάνει οικονομία καυσίμου, έκανε λάθος αγορά κατά την γνώμη μου.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ρε συ, χαλάρωσε λίγο. Καταρχήν είναι λογικό το γκολφ ως τούρμπο να έχει μεγαλύτερη απόκλιση. Εγώ αυτό έχω παρατηρήσει, ότι οι αποκλίσεις των ατμοσφαιρικών είναι τις περισσότερες φορές μικρότερες από αυτές των τούρμπο. Επιπλέον, πήρες αμάξι με 140 άλογα. Τι θέλεις να καίει, αέρα; Θα καίει για 140 άλογα, τελεία και παύλα. Όποιος πήρε tsi για να κάνει οικονομία καυσίμου, έκανε λάθος αγορά κατά την γνώμη μου.Και κατα την δικη μου επισης.
Να ζησουν οι αντιπροσωπειες και τα 'Εγκυρα περιοδικα αυτοκινητων ' να τα χαιρομαστε..
Να ζησουν και οι καθε ειδους 'ειδικοι'..Ετσι ελεγαν ολοι για το Τsi παντως εκπληκτικες επιδοσεις με πρωτοφανη οικονομια καυσιμου( 7λτ στα 100κμ)!!!
Γιαυτο ελεγαν οτι ολες οι εταιριες το γυριζουν σε turbo kινητηρες ,γιατι εκτος απο επιδοσεις πετυχαινουν καλυτερη οικονομια καυσιμου απο τα ατμοσφαιρικα!!Μαλλον το πρωτοφανες ηταν ο τροπος που μας κοροιδεψαν.
-
Yπό συγκεκριμένες συνθήκες, μπορείς να πετύχεις χαμηλότατες καταναλώσεις. Όταν όμως χρησιμοποιείς τα άλογά σου, καις.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Yπό συγκεκριμένες συνθήκες, μπορείς να πετύχεις χαμηλότατες καταναλώσεις. Όταν όμως χρησιμοποιείς τα άλογά σου, καις.Και επαναλαμβανω για ακομα μια φορα...
9lt στα 100 χλμ πετυχαινω πηγαινοντας σαν κοτα,σαν φλωρος ,οπως θελετε πεστε το..Συνεχεια κοντα στις 2000 στροφες με πολυ χαλαρη οδηγηση.Αν θελησω να κανω αποτομες επιταχυνσεις απλα το κοντερ χορευει
Η καταναλωση παει στα 10,11,12 και δεν μου κανει καρδια ουτε να το βλεπω.εμενα με σοκαρει η καταναλωση στις φυσιολογικες συνθηκες φιλε,αυτο με στεναχωρει.
Ενας αποκαρδιωμενος κατοχος Τsi...
-
Σε τι συνθήκες; Πόλη; Για βγάλε μια φωτό του υπολογιστή ταξιδίου σου. Μέση κατανάλωση και μέση ταχύτητα.
-
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
Αν θελησω να κανω αποτομες επιταχυνσεις απλα το κοντερ χορευει
Η καταναλωση παει στα 10,11 και δεν μου κανει καρδια ουτε να το βλεπω.Πάρε ένα τρικύλινδρο ματίζ να ησυχάσεις.
Πάντως ο συνδυασμός τούρμπο και επιτάχυνση με μεγάλη σχέση από λίγες στροφές δεν είναι ο καλύτερος από πλευράς οικονομίας.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σε τι συνθήκες; Πόλη; Για βγάλε μια φωτό του υπολογιστή ταξιδίου σου. Μέση κατανάλωση και μέση ταχύτητα.Επαναλαμβανω οι συνθηκες ειναι οδηγηση στην πολη με πολυ χαλαρους ρυθμους(2000 στροφες) Τι αλλο πρεπει να αποδειξω???
Το απογοητευτικο ειναι οτι αυτη η καταναλωση ειναι οδηγωντας πολυ προσεκτικα και συντηριτικα.
Αν πω κιολας τι συμβαινει σε συνθηκες ταξιδιου..
Οταν οι αλλοι κανουν 340 χλμ με 20 λιτρα και εγω κανω με το ζορι και με λαμπακι αναμενο μολις 200 χλμ.. τι να πουμε τι.....
και βαζω και απλη 95αρα..φαντασου..Δεν μου φτανει που το πληρωνω λες και μπαινω σε τζιπ καθε φορα..
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)