Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    LANCIA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. LANCIA FORUM
    • 1
    • 2
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 75
    • 76
    • 33 / 76
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    1510
    9125
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      niga last edited by

      Ο χρήστης tryphon έγραψε:
      Αυτό αγαπητέ Οδυσσέα είναι το chassis 939 που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στο Torino στις 20/4/1975.
      Αγοράστηκε από τον Pietro Mazzeti στις 20/3/1976. Το 1978 αγοράστηκε από τον Ruedi Staechlin, μέγα Ελβετό συλλέκτη, ο οποίος το μεταπώλησε στον Karl Ruedin. O Ruedin το κράτησε έως το 2000 οπότε το αυτοκίνητο πουλήθηκε στο John Binnie στο Connecticut. Εγώ το αγόρασα το 2002 από την Αμερική και έκτοτε το ανακατασκευάζω ψάχνοντας ανά τον κόσμο original κομμάτια (από Αμερική, Ιαπωνία, Ιταλία, Γερμανία, ...) και χρησιμοποιώντας πολύ γνωστούς ειδικούς.
      Αυτά.

      Μπράβο!!!! Εκτός από το ιστορικό του αυτοκινήτου θα είχε πολύ ενδιαφέρον να μας πεις και λίγα λόγια για το ιστορικό της ανακατασκευής...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης tryphon έγραψε:

        ΜΠΡΑΒΟ ΑΞΙΟ ΘΑΥΜΑΣΜΟΥ
        Περιμ'ενουμε να το θαυμάσουμε στα πάτρια εδάφη.
        Θα έρθει Ελλάδα?

        Σκέφτομαι **Historic Acropolis 2008 **θα δούμε.

        Μπράβο ... να τη θαυμάσουμε από κοντά !!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tryphon last edited by

          Ο χρήστης NIGA έγραψε:

          Μπράβο!!!! Εκτός από το ιστορικό του αυτοκινήτου θα είχε πολύ ενδιαφέρον να μας πεις και λίγα λόγια για το ιστορικό της ανακατασκευής...

          Ότι και να πω λίγο θα είναι. Δεν θα αναφερθώ σε τιμές, δεν υπάρχει λόγος.

          Με λίγα λόγια η Stratos είναι το αυτοκίνητο των ονείρων μου από τότε που ήμουνα 11 χρονών. Είχα τότε ένα συμμαθητή, Μιχάλη Δημητριάδη τον λέγανε ακόμα τον θυμάμαι μετά από 28 χρόνια χωρίς να τον ξαναδώ (τώρα είμαι 43), που μια μέρα εμφανίσθηκε με ένα Εγγλέζικο περιοδικό για αυτοκίνητα. Ήταν γεμάτο φωτογραφίες από Stratos. Έμεινα, κόλλησα. Η εντύπωση που μου έκανε το αυτοκίνητο δεν περιγράφεται με λόγια. Το 1975 η Stratos δεν είχε σχέση με τα αυτοκίνητα της εποχής, ήταν από άλλο κόσμο. Άρχισα να συλλέγω φωτογραφίες, μόνο Stratos, είχα 2 άλμπουμ γεμάτα. Έφυγα από Ελλάδα στα 18 και δεν ξαναγύρισα. Η μάνα μου πέταξε τα άλμπουμ... Αγόρασα διάφορα αυτοκίνητα ραλλυ 2 Delta Integrale, ακόμα έχω την μια Evo 2, 1 Escort Cosworth που έχω ακόμα, διάφορα Mazda 323 turbo 4x4 kλπ. Η Stratos είχε γραφτεί για πάντα στο υποσυνείδητο μου. Όταν είδα αυτή που αγόρασα στην Αμερική είπα εδώ είμαστε, στους Αμερικάνους δεν αρέσει και ξεπουλούσαν 2 εκ των οποίων η μια είχε κάνει την έκθεση της Γενεύης το 1975. Αγόρασα την άλλη.

          Όταν την έπιασα στα χέρια μου κάτι δεν πήγαινε καλά. Ήταν αδύνατο να ελεγχθεί. Ήξερα από αυτοκίνητα, είχα οδηγήσει πολλά με κεντρική μηχανή αλλά αυτό ήταν περίεργο. Άλλαζε κατεύθυνση από μόνο του, στην επιτάχυνση, στο φρένο, μέσα σε στροφές κλπ. Άρχισα να πληροφορούμε σοβαρά και κατάλαβα. Η Stradale δεν ήταν φτιαγμένη για να οδηγείται, ήταν μια 'δικαιολογία'. Οι Stradale είναι φτιαγμένες με τέτοιο τρόπο που η ανάρτηση αλλάζει όλες τις γωνίες ανάλογα με την πίεση που τις ασκείται. Είναι επικίνδυνη εξ ου και ο λόγος που πολλές καταστράφηκαν. Από τότε γύρισα τους ειδικούς έμαθα τα πάντα, μίλησα με όλους, είδα τα Gr.4 homologation sheets, και κατάλαβα τι παίζει. Ο μόνος τρόπος να γίνει το αυτοκίνητο οδηγισμό ήταν να μετατραπεί σε Gr.4. Ένας από τους μεγαλύτερους συλλέκτες Stratos είναι φίλος. Έχει πολλά μοναδικά μοντέλα (LWB turbo, Safari, Montecarlo winner, κλπ.). Είδα τα δικά του και πήρα την τελική απόφαση. Μετατροπή σε Gr.4 χωρίς να κοιτάω τιμές και χωρίς να χρησιμοποιήσω το παραμικρό non-original κομμάτι.

          Σιγά σιγά άρχισε ο αγώνας αντοχής, να βρεθούν τα κομμάτια, να ανακατασκευαστούν όσα δεν βρίσκονται να γίνει το αυτοκίνητο ακριβώς ίδιο με το chassis 874 του Waldegaard στο San Remo 1975. Περιττό να πω για τι άθλο μιλώ. Όλα τα όργανα του ταμπλό π.χ. είναι μηχανικά, λίγοι το γνωρίζουν. Π.χ. το μανόμετρο της πίεσης λαδιού έχει σωληνάκι γεμάτο λάδι που παει μέχρι τη μηχανή. Έτσι τα όργανα δουλεύουν χωρίς ηλεκτρισμό. Επιπλέον είναι μοναδικά για τη Stratos, δεν χρησιμοποιούνται σε άλλα αυτοκίνητα.
          Το ίδιο συμβαίνει με τα πάντα. Όλα είναι διαφορετικά από την Stradale και όλα χρησιμοποιούνται μόνο στην Stratos. Οι αναρτήσεις, το ηλεκτρικό κύκλωμα, όλοι οι διακόπτες, τα φρένα, τα καρμπυρατέρ, το κιβώτιο...Εφιάλτης.

          Έφτιαξα ένα παγκόσμιο κύκλωμα με πηγές για κομμάτια. Μερικοί είχαν τα πάντα αλλά οι τιμές ήταν εξωφρενικές. Π.χ., ο διακόπτης για τις αντλίες βενζίνης 600

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            euripides last edited by

            Ό,τι και να πούμε είναι λίγο.
            Θυμάμαι όταν πρωτοξεκίνησες το πρότζεκτ, και έριχνα και καμιά κλεφτή ματιά πότε πότε.
            Χαίρομαι που μπόρεσες και έκανες πραγματικότητα ένα όνειρό σου (ή μήπως τό όνειρό σου) και μάλιστα με τους δικούς σου κανόνες. Για αυτό που κρατάς εσύ και όχι αυτό που βλέπουν οι άλλοι.
            Και πάλι μπράβο. Θα σε περιμένουμε να σε δούμε από κοντά, μιας και είμαι ένας από τους 'γνωστούς της Πέμπτης και ελάχιστους της Παρασκευής'.*****

            ***** έτσι περιέγραψε ο Στράτης στους τελευταίους 4Τ τους θεατές του Ιστορικού Ακρόπολις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              niga last edited by

              Ο χρήστης tryphon έγραψε:
              .......

              πραγματικά σου βγάζω το καπέλο! Ευχαριστώ γι'αυτή την εξιστόρηση! (και θέλω κι άλλο αν γίνεται!)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tryphon last edited by

                Να προσθέσω ίσως ότι η Stratos είναι το ΜΟΝΟ αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει, ότι έχω περίπου 10000 φωτογραφίες από όλα τα Stratos που φτιάχτηκαν αρχειοθετημένες με αριθμό chassis και ότι έχω αρκετά spares για να φτιάξω και δεύτερο αυτοκίνητο. Πάνω από 30 βιβλία, εκατοντάδες περιοδικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  charmak66 last edited by

                  Ιστορία πάθους, όχι αστεία! Μπράβο που κατάφερες να επιτύχεις ένα τέτοιο όνειρο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    [quote='tryphon']
                    Ότι και να πω λίγο θα είναι. Δεν θα αναφερθώ σε τιμές, δεν υπάρχει λόγος.

                    Με λίγα λόγια η Stratos είναι το αυτοκίνητο των ονείρων μου από τότε που ήμουνα 11 χρονών. Είχα τότε ένα συμμαθητή, Μιχάλη Δημητριάδη τον λέγανε ακόμα τον θυμάμαι μετά από 28 χρόνια χωρίς να τον ξαναδώ (τώρα είμαι 43), που μια μέρα εμφανίσθηκε με ένα Εγγλέζικο περιοδικό για αυτοκίνητα. Ήταν γεμάτο φωτογραφίες από Stratos. Έμεινα, κόλλησα. Η εντύπωση που μου έκανε το αυτοκίνητο δεν περιγράφεται με λόγια. Το 1975 η Stratos δεν είχε σχέση με τα αυτοκίνητα της εποχής, ήταν από άλλο κόσμο. Άρχισα να συλλέγω φωτογραφίες, μόνο Stratos, είχα 2 άλμπουμ γεμάτα. Έφυγα από Ελλάδα στα 18 και δεν ξαναγύρισα. Η μάνα μου πέταξε τα άλμπουμ... Αγόρασα διάφορα αυτοκίνητα ραλλυ 2 Delta Integrale, ακόμα έχω την μια Evo 2, 1 Escort Cosworth που έχω ακόμα, διάφορα Mazda 323 turbo 4x4 kλπ. Η Stratos είχε γραφτεί για πάντα στο υποσυνείδητο μου. Όταν είδα αυτή που αγόρασα στην Αμερική είπα εδώ είμαστε, στους Αμερικάνους δεν αρέσει και ξεπουλούσαν 2 εκ των οποίων η μια είχε κάνει την έκθεση της Γενεύης το 1975. Αγόρασα την άλλη.

                    Όταν την έπιασα στα χέρια μου κάτι δεν πήγαινε καλά. Ήταν αδύνατο να ελεγχθεί. Ήξερα από αυτοκίνητα, είχα οδηγήσει πολλά με κεντρική μηχανή αλλά αυτό ήταν περίεργο. Άλλαζε κατεύθυνση από μόνο του, στην επιτάχυνση, στο φρένο, μέσα σε στροφές κλπ. Άρχισα να πληροφορούμε σοβαρά και κατάλαβα. Η Stradale δεν ήταν φτιαγμένη για να οδηγείται, ήταν μια 'δικαιολογία'. Οι Stradale είναι φτιαγμένες με τέτοιο τρόπο που η ανάρτηση αλλάζει όλες τις γωνίες ανάλογα με την πίεση που τις ασκείται. Είναι επικίνδυνη εξ ου και ο λόγος που πολλές καταστράφηκαν. Από τότε γύρισα τους ειδικούς έμαθα τα πάντα, μίλησα με όλους, είδα τα Gr.4 homologation sheets, και κατάλαβα τι παίζει. Ο μόνος τρόπος να γίνει το αυτοκίνητο οδηγισμό ήταν να μετατραπεί σε Gr.4. Ένας από τους μεγαλύτερους συλλέκτες Stratos είναι φίλος. Έχει πολλά μοναδικά μοντέλα (LWB turbo, Safari, Montecarlo winner, κλπ.). Είδα τα δικά του και πήρα την τελική απόφαση. Μετατροπή σε Gr.4 χωρίς να κοιτάω τιμές και χωρίς να χρησιμοποιήσω το παραμικρό non-original κομμάτι.

                    Σιγά σιγά άρχισε ο αγώνας αντοχής, να βρεθούν τα κομμάτια, να ανακατασκευαστούν όσα δεν βρίσκονται να γίνει το αυτοκίνητο ακριβώς ίδιο με το chassis 874 του Waldegaard στο San Remo 1975. Περιττό να πω για τι άθλο μιλώ. Όλα τα όργανα του ταμπλό π.χ. είναι μηχανικά, λίγοι το γνωρίζουν. Π.χ. το μανόμετρο της πίεσης λαδιού έχει σωληνάκι γεμάτο λάδι που παει μέχρι τη μηχανή. Έτσι τα όργανα δουλεύουν χωρίς ηλεκτρισμό. Επιπλέον είναι μοναδικά για τη Stratos, δεν χρησιμοποιούνται σε άλλα αυτοκίνητα.
                    Το ίδιο συμβαίνει με τα πάντα. Όλα είναι διαφορετικά από την Stradale και όλα χρησιμοποιούνται μόνο στην Stratos. Οι αναρτήσεις, το ηλεκτρικό κύκλωμα, όλοι οι διακόπτες, τα φρένα, τα καρμπυρατέρ, το κιβώτιο...Εφιάλτης.

                    Έφτιαξα ένα παγκόσμιο κύκλωμα με πηγές για κομμάτια. Μερικοί είχαν τα πάντα αλλά οι τιμές ήταν εξωφρενικές. Π.χ., ο διακόπτης για τις αντλίες βενζίνης 600

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      obelix last edited by

                      Τρύφωνα μπράβο.
                      Στο ιστορικό θα είμαστε εκεί οι παλαβοί να σε χαιρετήσουμε!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        montecarlo last edited by

                        Facelift στην Lancia Musa.

                        εκτός από διάφορες μικροαλλαγές έχει πολύ χαμηλότερο κατόφλι φόρτωσης και 70 λίτρα παραπάνω χώρο στο πορτ-μπαγκαζ



                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bts last edited by

                          Ο χρήστης tryphon έγραψε:
                          Ότι και να πω λίγο θα είναι. Δεν θα αναφερθώ σε τιμές, δεν υπάρχει λόγος.

                          Με λίγα λόγια η Stratos είναι το αυτοκίνητο των ονείρων μου από τότε που ήμουνα 11 χρονών...

                          Συγχαρητήρια για το μεράκι σου και κυρίως, για το κουράγιο που είχες να φέρεις εις πέρας ένα τέτοιο όνειρο!

                          Ελπίζουμε να τη δούμε και από κοντά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Τα καφέ καθίσματα μου φαίνονται θαυμάσια!!! Πολύ όμορφη η Musa...

                            Τα +70 λίτρα που διάολο τα βρήκαν;

                            Να έχεις λεφτά για Corsair Edition και ποιος σε πιάνει...!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostashf last edited by

                              ΒΓΑΛΤΕ ΜΩΡΕ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ INTEGRALE....

                              ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                montecarlo last edited by

                                Σε γενικές γραμμές πάντως τα κεντρομήχανα θέλουν άλλη προσέγγιση στην οδήγηση, προσοχή και 100% ετοιμότητα...

                                btw, έχω ένα Beta Montecarlo

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  highfidelity last edited by

                                  Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                  έχω ένα Beta Montecarlo

                                  Στα φρένα έχει το σύστημα με τις 2 αντλίες ή το έχεις καταργήσει; Στο net διάβαζα πως αυτό ήταν και το βασικό πρόβλημα του αυτοκινήτου...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    ody last edited by

                                    το αυτοκίνητο που παρουσιασε αρκετά προβλήματα και χάλασε ακόμα περισσότερο το image της εταιρείας.
                                    Ας ελπίσουμε ότι κάτι θα αλλάξει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      charmak66 last edited by

                                      Αυτό το μοντέλο ήταν που είχε την 'ιδιοφυή' σύνδεση μεταξύ στρόφαλου και αντλίας του τιμονιού;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        ody last edited by

                                        ναι ναι αυτό ήταν

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          highfidelity last edited by

                                          Δεν ήταν ένα μάλλον άγνωστο μοντέλλο, η Gamma; Η Montecarlo βασιζόταν στο χ1/9 νομιζω ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            montecarlo last edited by

                                            Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                            έχω ένα Beta Montecarlo

                                            Στα φρένα έχει το σύστημα με τις 2 αντλίες ή το έχεις καταργήσει; Στο net διάβαζα πως αυτό ήταν και το βασικό πρόβλημα του αυτοκινήτου...

                                            Το έχω καταργήσει.... αλλά ακόμα και έτσι είναι πιθανό σε στροφή με φρένα να μπλοκάρει πρώτα τους πίσω τροχούς.... θέλει ετοιμότητα...

                                            Το Montecarlo ΔΕΝ Βασίζεται στο Χ1/9...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 33 / 76
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr