-
Ελαφρύ facelift για το Focus,κυρίως σε φανάρια εμπρός και πίσω.
Xωρίς ιδιαίτερες αλλαγές το εσωτερικό.
Εμπρός μέροςκαι πίσω. -
Ελαφρύ facelift για το Focus,κυρίως σε φανάρια εμπρός και πίσω.
Xωρίς ιδιαίτερες αλλαγές το εσωτερικό.
Εμπρός μέροςκαι πίσω. -
Ελαφρύ facelift για το Focus,κυρίως σε φανάρια εμπρός και πίσω.
Xωρίς ιδιαίτερες αλλαγές το εσωτερικό.
Εμπρός μέροςκαι πίσω. -
ίδιο μου φαίνεται...
-
Μάλλον θα το MODEOποιήσουν λιγάκι!
-
ειναι σαν να αλλαζει η γυναίκα σου εσωρουχα,,,,...
το ίδιο μου φαίνεται?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ειναι σαν να αλλαζει η γυναίκα σου εσωρουχα,,,,...το ίδιο μου φαίνεται?
ΑΠΑΙΧΤΟΣ...
Με τέτοια γυναίκα όμως... και stringακι να σου βάλει... πάλι την γειτόνισα θα κοιτάς
-
Ο χρήστης thodor έγραψε:
ειναι σαν να αλλαζει η γυναίκα σου εσωρουχα,,,,...
το ίδιο μου φαίνεται?
ΑΠΑΙΧΤΟΣ...
Με τέτοια γυναίκα όμως... και stringακι να σου βάλει... πάλι την γειτόνισα θα κοιτάς
η γειτόνισα ειναι 100+ κιλά
-
η γειτόνισα ειναι 100+ κιλά
Alfa 159?
-
Και οι επίσημες photos.
Όπως είχα πει και στο θέμα για το Focus III το f/l είναι τελικά αρκετά εκτεταμένο, με διαφορετικά φωτιστικά σώματα και αλλαγμένα (λόγω των νεύρων που έχουν προστεθεί) όλα τα εξωτερικά panels.

http://img.auto.cz/news/img/galleries/2 ... 403944.jpg
Πίσω παραμένει ίδιο, με ελάχιστα διαφοροποιημένα τα χρώματα στο κρύσταλλο των φωτιστικών σωμάτων.
@νδρέας
-
Μάσκα-προφυλακτήρας, τρελή φλωριά
-
Δεν κλεινουν καλυτερα την γραμμη παραγωγης απο τωρα... και ας περιμενουν ποτε θα ερθει Focus III για να αρχισουν και παλι...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Δεν κλεινουν καλυτερα την γραμμη παραγωγης απο τωρα... και ας περιμενουν ποτε θα ερθει Focus III για να αρχισουν και παλι...Γιατί να το κάνουν αυτό; Για να χάσουν τις πωλήσεις ενός από τα 5 πιο εμπορικά μοντέλα στην Ευρώπη;
@νδρέας
-
Ναι είναι μοντεοποίηση του κερατά κατά τη φώτο του Αντρέα αλλά αφού το αποτέλεσμα είναι πολύ πιο φρέσκο δηλώνω υπέρ! Πάντως δεν είδα να πίανουν τόπο οι επικρίσεις για το υπεράνοστο πίσω μέρος.
Αντρέα δεν ξέρω αν είναι στα 5 πιο εμπορικά μοντέλα αλλά στο 'μενού' των μαντράδων στην Αγγλία υπάρχουν οι εξής κατηγορίες σε ελεύθερη μετάφραση: χάτσμπακ, πουλμουρ, 4Χ4/Σουβ, βόξολ (πουλάνε και αυτά τρελά) και φόρντ από τα οποία τα μισά είναι φόκους! Οι δε δρόμοι τους είναι γεμάτοι από 5πόρτα ντιζελάτα φόκους και των 2 γενιών...
-
Καλές οι επεμβάσεις, αλλά είναι κυριολεκτικά 'ηρωικές', το αυτοκίνητο είναι εκτός εποχής...φυσικά, πάντα έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού μου τον προκάτοχο.
Και είμαι από αυτούς που τελικά μου άρεσε το Focus II... Πού να το σιχαινόμουν κιόλας!
-
Καλά ρε παιδιά μόνο εγώ νομίζω πως το φόκους είναι κλάς λίντερ (δεύτερο δε λέω γιατί θα πέσει η ιταλόφιλη στρατιά κατά πάνω μου )? Φυσικά σε ντιζάιν είναι όντως μπότομ λίντερ τουλάχιστον όμως δεν είναι άνγκλυ λίντερ όπως το λεόν και το i30...
-
ωραια σχηματα στον εμπρος προφυλακτηρα
το υπόλοιπο αμαξωμα μου ειναι εντελώς αδιαφορο -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Καλά ρε παιδιά μόνο εγώ νομίζω πως το φόκους είναι κλάς λίντερ (δεύτερο δε λέω γιατί θα πέσει η ιταλόφιλη στρατιά κατά πάνω μου )? Φυσικά σε ντιζάιν είναι όντως μπότομ λίντερ τουλάχιστον όμως δεν είναι άνγκλυ λίντερ όπως το λεόν και το i30...Class leader σε πολυ συγκεκριμενα πραγματα... Δεν επανελαβε δυστηχως την ιστορια του Ι. Κατα τα αλλα, ενα αμαξι επισης πρεπει να 'βλεπεται' για να το προτιμησεις... και αυτο... εεε μπα... αστα... παμε για κανα ουζο καλυτερα
-
Καλά για το θέμα εμφάνιση όχι ούζο αλλά για μπύρες και γλέντι μέχρι το άλλο πρωί θα πάμε. Κρίμα και πάλι κρίμα. Όμως σε επίπεδο ανάρτησης, κιβωτίου, χώρων, παθητικής ασφάλειας (τα τρώει όλα τα μικρομεσαία και με τη βούλα εκτός από το κασκάι που ισοδυναμούν) είναι κορυφή. Η κατανάλωση δεν είναι τόσο κακή όσο θα περίμενα από ένα τόσο βαρύ αμάξι ενώ στο θέμα του μοτέρ μόνο τα τουρμπάτα γκόλφ/μπράβο θα το φάνε ξεκάθαρα (αν και προσωπικά έχω ενστάσεις για το πόσο αξιόπιστα θα είναι)
Αν είχε ένα λίγο καλύτερο σχέδιο και μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις (το πραγματικό του μείον για μένα) θα ήταν απλά μακρία μπροστά από γκόλφ και κορεατικά δίδυμα. Το θέμα του μοτέρ είναι λίγο άκυρο γιατί όλοι στην ευρώπη αγοράζουν το εξαιρετικό ντίζελ οπότε σκασίλα τους για το άροπο μοτέρ βενζίνης. Τώρα είναι απλά λίγο μπροστά από τον ανταγωνισμό!
-
Βλεπω παρα πολλα focus, πρεπει να πουλαει καλα, και μαλλον σε πολλους αρεσει, (και μενα μου αρεσει το 3θυρο). Μου κανει εντυπωση παντως, ειναι απο τα κανινουρια αυτοκινητα που βλεπω πιο συχνα αν οχι το συχνοτερο ισως.
Ford Focus ΙΙ facelift