-
σχολια: οι ριγες δεν του πανε καθολου
ειναι σα να τις εχει βαλει καποιος 18χρονος καγκουρας στο αμαξι της μανας του, θυμαμαι παλια κυκλοφορουσαν κατι τετοια..
για οδηγηση συμπεριφορα κλπ ΔΓ/ΔΑ
η συγκριση με το ραλι ειναι ατοπη (και κουραστικη, καθε νεο αμαξι που βγαινει ντε και καλα να συγκρινεται με το ραλι.. σκετη κουραση)
αν το δουμε βασει σπεκς φαινεται ενα νορμαλ αυτοκινητο για την εποχη τους και την κατηγορια του
ουτε φολα, ουτε και ευκαιρια ομως
δλδ δεν εχει και κανα τρελο πλεονεκτημα, κοντα στην τιμη του (18 χιλ) ειναι και ο ανταγωνισμος που θα'ναι μαλλον ισαξιος, με εξαιρεση το OPC που ειναι αισθητα ακριβοτερο αλλα μαλλον ειναι παντου καλυτερο απο το rallye αλλα και τον ανταγωνισμο αυτου (δλδ polo gti, czt κλπ)ΥΓ οντως το ουνο τουρμπο θεριζε
-
Rallye ρε γμτ 1300+ κιλα και με διζωνικο κλιματισμο? Ελεος ρε γμτ!
Ας το λεγανε XSI έπρεπε να το πουν rallye?
Οντως τα αυτοκολητα δεν του πανε καθολου.
-
Ρε τι σας έχει φάει τόσο δεν μπορώ να καταλάβω. Επιχείρηση είναι, ότι θέλει κάνει. Και το ξαναλέω, σπαρτιάτικο αμάξι δεν έχει μέλλον (=πολλές πωλήσεις) στην σημερινή αγορά. Οπότε πάλι καλά να λέμε.
-
Ναι ρε Ντινο, αλλα 1300 κιλα?
-
To 207 είναι υπερβολικά βαρύ γενικά
-
Όταν ο καταναλωτής απαιτεί 5 αστέρια και τρελή ηχομόνωση, αυτό γίνεται.
Και δεν το λέω εχθρικά, αλλά μην αναφέρετε τα του εξοπλισμού συνέχεια. Λάθος κάνετε... Ο διζωνικός άντε να προσθέσει 500 γραμμάρια παραπάνω από τον απλό κλιματισμό. Το βάρος το μεγάλο είναι οι ενισχύσεις και οι ηχομονώσεις.-
-
Μια χαρά φαίνεται...
Μπορεί να μην είναι rallye, όπως είχαμε συνηθίσει με το 106 και τα παλαιότερα, αλλά σαν προσφορά μου ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα.
Ίσως μια πιο σπαρτιάτικη έκδοση, όχι για επιδόσεις, αλλά για ακόμα καλύτερη τιμή θα ήταν καλή ιδέα. -
Το γεγονός ότι επιστρατεύθηκε ένα τόσο σημαντικό όνομα για να δώσει αξία (με το ανάλογο όφελος στις πωλήσεις) σε ένα τόσο κακό αυτοκίνητο (και τόσο άσχετο με ό,τι αντιπροσωπεύει το όνομα rallye) όσο το 207GT, αποτελεί έγκλημα...
-
Πλάκα μου κάνεις ρε Άγγελε τώρα; Το gt **κακό ** αυτοκίνητο;
Φυσικά και είναι θέμα μάρκετινγκ η όλη ιστορία, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας.
-
Όχι κακό, γράψε λάθος...
Χείριστο.
-
Καλά, οκ. Φαντάζομαι όσο αξιοπρεπές είναι και το 16αρι μοντέο.
-
Που κολλάει το Mondeo;
Είπε κανείς ότι το αμάξι πετάει σε επιδόσεις; Σχετικά αργό είναι ναι, όπως αργό είναι και το 407, όπως και η 316i και λοιπά...
Σε όλους τους υπόλοιπους τομείς όμως, και ιδίως σε δυναμική συμπεριφορά, γαμεί και δέρνει. Αν για σένα, δεν αποτελεί συνολικά ένα αξιόλογο αυτοκίνητο, για μένα αποτελεί...
Συνεπώς προς τι ο προβοκατόρικος υπαινιγμός;Ως προς το 207, για να λέω κάτι με τόση έμφαση, σημαίνει ότι κάτι έχω παρατηρήσει, που δεν μου άρεσε...
Αν έχεις οδηγήσει κι εσύ το GT και έχεις διαφορετική άποψη, ρίχτην...
-
Φυσικά και είναι προβοκατόρικη η δήλωση, γιατί το mondeo 1,6 ΔΕΝ είναι αξιοπρεπές για τον ρόλο που καλείται να επιτελέσει, όπως έχει υποστηριχτεί.
Από κει και πέρα, θυμάμαι ότι είχες πει ότι έχει πρόβλημα στο μπροστινό του όσον αφορά την διαχείριση της δύναμης. Μακάρι να μπορούσα να εκφράσω την άποψή μου έχοντας οδηγήσει ο ίδιος οριακά το μοντέλο, αλλά η εμπειρία που έχω είναι αφενός ως συνοδηγός σε πολύ γρήγορη βόλτα σε στροφοδιαδρομή και ως οδηγός για μέτρια προς αργή βόλτα, αλλά επ'ουδενί δεν είδα ένα **χείριστο ** αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Φυσικά και είναι προβοκατόρικη η δήλωση, γιατί το mondeo 1,6 ΔΕΝ είναι αξιοπρεπές για τον ρόλο που καλείται να επιτελέσει, όπως έχει υποστηριχτεί.Από κει και πέρα, θυμάμαι ότι είχες πει ότι έχει πρόβλημα στο μπροστινό του όσον αφορά την διαχείριση της δύναμης. Μακάρι να μπορούσα να εκφράσω την άποψή μου έχοντας οδηγήσει ο ίδιος οριακά το μοντέλο, αλλά η εμπειρία που έχω είναι αφενός ως συνοδηγός σε πολύ γρήγορη βόλτα σε στροφοδιαδρομή και ως οδηγός για μέτρια προς αργή βόλτα, αλλά επ'ουδενί δεν είδα ένα **χείριστο ** αυτοκίνητο.
Ποιός είναι ο ρόλος που καλείται να επιτελέσει Ντίνο; Να ανέβει το Pikes Peak ή να νικήσει στο πρωτάθλημα τουρισμού;
Ότι δεν μπορεί να κάνει γρήγορη προσπέραση διπλής νταλίκας με 3η, φορτωμένο με 5 άτομα και αποσκευές; Ναι, δεν μπορεί και δεν θα την κάνει. Σε διαβεβαιώ όμως ότι αν το οδηγήσεις σωστά σε κλειστή, ανηφορική διαδρομή, ΔΕΝ θα δεις μεγάλη διαφορά συγκριτικά με το MkII 1.8 (σημειωτέον: ελαφρύτερο και δυνατότερο)... Το κοντό γρανάζωμα το βοηθάει να πάρει τα πόδια του...
Το αν είναι 'αξιοπρεπές' ή όχι, καθορίζεται από τα κριτήρια του καθενός, και από το πώς εννοεί τον όρο 'αξιοπρεπές'. Για σένα δεν είναι, για μένα είναι, τέλος η συζήτηση...Το ίδιο ισχύει και για τον χαρακτηρισμό 'χείριστο'.
Όταν η Renault μεγαλουργεί φτιάχνοντας ένα απίστευτο Clio RS, το 207GT δεν μπορεί παρά να είναι για τα μπάζα.
Η διαδικασία απλή: παίρνουμε το καταπληκτικό μοτέρ του Cooper (ελαφρώς detuned έστω), και απλώς το πέταμε στο πλαίσιο ενός απλού 207...
Το αμάξι μας δεν στρίβει με τίποτα και για να μην σκοτωθεί κόσμος, βάζουμε κι ένα ESP, που δεν βγαίνει εκτός, και το project μόλις έχει τελειώσει...
Αν αυτό για σένα λέγεται αξιοπρεπές, και αν συμβαδίζει με την ιστορία της Peugeot στην εμπρός κίνηση γενικότερα, επίτρεψέ μου να διαφωνώ... -
Κωνσταντίνος
Όσον αφορά το μοντέο, γνώμη μου ως συνεπιβάτη είναι ότι για να είναι αξιοπρεπές στον δρόμο πρέπει να κοιτάξει κανείς το δίλιτρο. Το 1,6 είναι ότι και η 316 και το 18αρι 407: συμβιβασμός. Ολοκληρωμένο αμάξι δεν είναι, μπορεί να είναι φανταστικό σε άλλους τομείς, αλλά πάσχει σε ένα σημαντικό σημείο του.
Για το φιλέτο τώρα... Καταρχήν μην μου συγκρίνεις το gt με το rs, είναι σαν να λέμε ότι το 207 rc είναι καλύτερο από το cortsa gsi. Άτοπο, δεν συμφωνείς;
Από εκεί και πέρα, φυσικά και απογοητεύομαι οικτρά από την πορεία που επέλεξε η πεζό για τα στριφτερά μικρά της, το τούρμπο δηλαδή... προσωπικά χίλιες φορές θα ήθελα ένα 206 rc από ένα 207 gt.
H συνταγή που αναφέρεις μπορεί και να είναι αληθινή, αλλά δεν καταλαβαίνω το κακό που είναι. Σε πόσα αμάξια αυτής της κατηγορίας έχει αλλαγές το πλαίσιο στις καλές εκδόσεις; Μεταξύ 206 1,4 και 206 gti/rc είχαμε αλλαγές στο πλαίσιο; Όχι, μόνο αλλαγές σε αναρτήσεις και φρένα (άντε και ο πίσω ενισχυμένος άξονας του rc από το 206 s/w που βέβαια ήταν για άλλο λόγο και όχι λόγω της αυξημένης ιπποδύναμης. Θα ήθελα πολύ πάντως να πάω μια βόλτα με εσένα οδηγό για να διαπιστώσω το ότι το 207 gt δεν στρίβει (πάει ευθεία δλδ; ακόμα και αυτό θέλει διευκρίνηση), γιατί εγώ είδα άλλα πράγματα. -
Κωνσταντίνε
Σαφώς και το 2.0 είναι προτιμότερο, αυτονόητο είναι...
Όμως και το 1.6 για τα λεφτά που κοστίζει (κάτω από 20 χιλιάρικα) αξίζει και με το παραπάνω να του ρίξεις μια ματιά, έστω κι αν γνωρίζεις ότι θα έχεις έλλειμμα δύναμης... Σε καμία περίπτωση δεν θα το χαρακτηρίζα καν μέτριο συνολικά. Εν πάση περιπτώσει, όμως, όπως σου είπα, ο καθένας έχει το δικαίωμα να κρίνει κατά το δοκούν...Η σύγκριση με το Clio RS αναφέρθηκε, απλώς για να καταδείξει το χάος που υπάρχει μεταξύ τους, κάτι που μπορείς εύκολα να αντιληφθείς οδηγώντας τα γρήγορα...
Το κακό με το GT όμως είναι ότι δεν χρειάζεται ως μέτρο σύγκρισης κάποιο άλλο προσθιοκινήτο, διότι αρκούν τα ίδια τα μειονεκτήματά του, για να αποκτήσεις την εικόνα...
Το πρόβλημα στη συνταγή, που αναφέρω, (παρεμπιπτόντως λέγοντας πλαίσιο εννοούσα το σύμπλεγμα πλαισίου/chassis-αναρτήσεων, και όχι μόνο το σασί), είναι ότι έχει οδηγήσει στην κατασκευή ενός αυτοκινήτου, με σοβαρά προβλήματα ως προς τον έλεγχο του αμαξώματος στα πολλά, κατάσταση που πρόχειρα προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν με το ESP.
Το τι σημαίνει στρίψιμο είναι πολύ μεγάλη συζήτηση, αλλά το σίγουρο είναι ότι το GT απέχει έτη φωτός από την έννοια του στριψίματος, όπως ορίστηκε από τα 205-106-306-406...
Ακόμα και το ESP του σκατά είναι σε λειτουργία... Ειλικρινά, δεν έχω ξαναδεί σε αυτοκίνητο τόσο αισχρό σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης...Για επιμύθιο...
Η Renault άλλαξε ολόκληρη την εμπρός ανάρτηση στο RS (και όχι μόνο), δαπανώντας κάποια εκατομμύρια ευρώ, προκειμένου να το κάνει να στρίβει, όπως επιτάσσει η ιστορία των Williams...
Η Peugeot θεώρησε σκόπιμο να ξεμπερδέψει με το λιγότερο δυνατό κόστος και μελέτη επί του αυτοκινήτου και τα αποτελέσματα και στις δύο περιπτώσεις είναι εμφανή...Η αντιπαραβολή για να γίνει κατανοητό το πώς αντιλαμβάνεται την έννοια 'εξέλιξη σπορ προσθιοκίνητου' ο κάθε κατασκευαστής...
ΥΓ. Δεν είναι τυχαίο ίσως ότι στο RC μελέτησαν περισσότερο το θέμα, επεμβαίνοντας σε ανάρτηση, ώστε το αυτοκίνητο να στρίβει σωστά και χωρίς ηλεκτρονικά.
-
Μα τι σχέση έχει το rs με gt; Άλλη φιλοσοφία είναι εντελώς. Τo gt (ίσως) μπορεί να συγκριθεί με το απλό δίλιτρο clio, όχι με το κορυφαίο της γκάμας. Και είναι επόμενο να υπάρχει χαώδης διαφορά μεταξύ των δύο, εφόσον είναι δύο διαφορετικής φιλοσοφίας αυτοκίνητα. Μου κάνει εντύπωση πάντως αυτό που αναφέρεις. Η δικιά μου εμπειρία δεν μου έδειξε ένα τόσο ανίκανο αυτοκίνητο ρε γμτ. Σίγουρα ΔΕΝ είναι 206 rc, αλλά έτσι πως το περιγράφεις είναι σαν να έχουμε ένα άξεντ με δυνατό κινητήρα. Και μου κάνει ακόμα περισσότερη εντύπωση έχοντας μεγάλη εμπειρία με τον ατμοσφαιρικό 1600 με τα 110. Αυτό φώναζε για παραπάνω δύναμη, είναι δυνατόν να ξεφτιλίζεται έτσι απλά το gt; Πάντως το gt έχει άλλες αναρτήσεις από όσο βλέπω από το ατμοσφαιρικό, όπως και το rc από το gt (εκεί εντοπίζονται οι αλλαγές). Συνεπώς, μήπως το αμάξι που οδήγησες εσύ είχε κάποιο πρόβλημα;
Όσον αφορά πάντως το esp, αυτό αποτελεί ένα ακόμα ερωτηματικό για εμένα. Δεδομένης της άψογης λειτουργίας του συστήματος αυτό στο δίλιτρο 407 και στο 307 cc με τα 180 που είχα οδηγήσει, αλλά και από τα λόγια των παιδιών από το psclub για την μονάδα του 206, μου φαίνεται πολύ περίεργη η διαπίστωσή σου αυτή. Ναι, στο παιχνίδι με την ουρά στο gt έκοβε περισσότερο από ότι θα ήθελα, αλλά δεν μου έδωσε την εντύπωση ενός συστήματος που είναι εκεί για να κρύψει αδυναμίες πλαισίου/ανάρτησης.
Πολύ περίεργα αυτά που λες. Μακάρι να μπορούσα να βρω εδώ στην θεσσαλονίκη ένα για td να δω και να κρίνω εντελώς μόνος μου.
-
Αυτή τη διαφορά φιλοσοφίας τονίζω, που απορρέει από την εντελώς διαφορετική προσέγγιση του θέματος, έστω κι αν δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία κόστους (στην Ελλάδα ακόμα περισσότερο).
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, που οδηγήθηκε, δεν είχε κανένα απολύτως μηχανικό ή άλλο πρόβλημα.
Με Accent turbo-thanatos edition δεν θα το παραλλήλιζα καθώς το ESP -παρά την σπασμωδική λειτουργία του- σώζει κάποια προσχήματα, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι ένα πολύ απογοητευτικό στην οδήγηση αυτοκίνητο, με τα δικά μου, έστω, αυστηρά κριτήρια...Είμαι σίγουρος όμως, ότι πολλοί θα το βρουν 'τρένο' και 'απίστευτο', και σε καμία περίπτωση δεν τους κατακρίνω...
Απόψεις είναι αυτές... -
Έτσι πως το είδες εσύ δλδ, χωρίς το esp το αμάξι είναι επικίνδυνο;
-
Το 'επικίνδυνο' είναι πολύ σχετική έννοια.
Το ESP δεν κλείνει, συνεπώς, δεν μπορώ να πω μετά βεβαιότητας πώς θα ήταν χωρίς αυτό, αλλά εικάζω ότι τα πράγματα θα ήταν αρκετά δύσκολα. Αυτό, που μπορώ να πω είναι ότι και με το ESP, το πλαίσιο αρχίζει να ταλαντώνεται άσχημα πάνω στις αναρτήσεις, όσο μαζεύεις χιλιόμετρα, με τα ηλεκτρονικά να πασχίζουν συχνά να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα...
Τώρα, το τι είδους οδήγηση μπορείς να απολαύσεις και με ένα ESP που δεν κλείνει, είναι ένα άλλο οδυνηρό κεφάλαιο...
Και αυτό το πράγμα, το λανσάρουν τώρα ως Rallye...
Peugeot 207 Rallye