-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ρώτα και τον Αποστόλη.
Τον κήδεψε κάνα τέτοιο με το TQ?
Τι, δεν το ξέρεις;
Έχει πάρει ένα 'τέτοιο' κόκκινο, για να παίζει.... και το Audi για τα ψώνια... Σωστόοοοοοος!!!
Λυσσα με τα αουντι και τα ψωνια!!Ουτε καροτσακια του σουπερμαρκετ να ηταν!!
Δεν είναι;
(4κίνητα όμως, hi-tech ναούμ!) -
Υπό το φως κάποιων αναπάντεχων πληροφοριών, η λίστα περιλαμβάνει πλέον τα εξής:
- Peugeot 206 Dynamic 1.6 Λευκό Banquise
- Peugeot 206 Dynamic 1.6 Μπλε Montebello
- Peugeot 206 Dynamic 1.6 Κόκκινο Adler
-
Το 1 από εμένα.
-
Αναζητώντας μικρό και (μια κι ο Σταύρος μάλλον αποφάσισε) για να μη γεμίζουμε τον τόπο θέματα, βάζω εδώ τη δική μου λίστα:
- Fiat Panda 1,3 Multijet 16v 70 HP, 14,8 kgm/1.500 σαλ, 4,3 λίτρα / 100 km
- KIA Picanto turbo diesel, 1.120 cc, 3 κύλινδροι σε σειρά, 75 HP, 15,5 kgm/1.900 σαλ, 4,2 λίτρα / 100 km.
- ?
Ζητούμενα: Άνεση για την πόλη αλλά και για μικρά ταξίδια για δουλειές, αξιοπιστία, χαμηλό κόστος χρήσης, αξία στη μεταπώληση.
Πετρέλαιο γιατί ... εμείς μπορούμε. -
Panda, Panda, Panda, Panda!
To μόνο του μειονέκτημα στις συνηθισμένες εκδόσεις είναι ο ανεμικός κινητήρας, οπότε με τον ντίζελ θα είναι φοβερό. Αν μπεις απλά μέσα και στα 2 θα διαλέξεις αμέσως.
-
Πάντα είχα για 3,5 χρόνια και 60.000 χλμ, έχω δει και το πικάντο.
Μια δεύτερη γνώμη είπα να ζητήσω, μην έχω παραβλέψει τπτ. -
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Πάντα είχα για 3,5 χρόνια και 60.000 χλμ, έχω δει και το πικάντο.
Μια δεύτερη γνώμη είπα να ζητήσω, μην έχω παραβλέψει τπτ.Δε θα είμαι αντικειμενικός, γιατί το πικάντο δεν το έχω οδηγήσει, αλλά το panda μετά από 35000 χλμ εξακολουθεί να είναι
Αξιόπιστο, οικονομικότατο, ιδιαίτερα ευχάριστο, αρκούντως ευρύχωρο για το μέγεθός του
-
Λευκο Panda!
-
Μες 'το μυαλό μου είσαι!
Ψήνω τη δικιά μου για λευκό - να μη φαίνεται και η μπίχλα (εκτός και πιστεύετε ότι οι γυναίκες πλένουν τα αυτοκίνητα).
-
Το πάντα εχει μια ιδιαιτερότητα που δεν μου πολυαρεσε.Ενω εισαι στο καθισμα του οδηγού/συνοδηγού νοιώθεις οτι στεκεσαι όρθιος.
Λευκο
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Το πάντα εχει μια ιδιαιτερότητα που δεν μου πολυαρεσε.Ενω εισαι στο καθισμα του οδηγού/συνοδηγού νοιώθεις οτι στεκεσαι όρθιος.Ποιό 'μικρό' θα πρότεινες;
Η όρθια θέση οδήγησης προσφέρει καλύτερη ορατότητα γύρω γύρω (λέει η κοντή μου).
Από κινητήρα, ο ντίζελ της φίατ (νομίζω ότι) είναι ό, τι καλύτερο σήμερα.
Αν πάω στο γιάρις, θέλω +3.000 ευρώ τουλάχιστον. Αν, μετά, χρειαστεί να αλλάξω πχ πίσω προφυλακτήρα, θα θέλω τα διπλά.Λευκο
Σπύρο, ένα περιποιημένο μπαν 33ών λεπτών στον κύριο.
-
Ηλία, μήπως το Panda 4x4 td , αν το αντέχεις οικονομικά; Ειδικά για επαρχία είναι ό,τι καλύτερο!
-
Πιό διασκεδαστικό, σίγουρα. Αλλά:
3.500 Ε ακριβότερο, καίει 30% περισσότερο, 0-100 σε 18 (αντί 13) δλ.
Πιό ψηλό, πιό κουραστικό στο ταξίδι.Το έχει ερωτευθεί η γυναίκα μου.
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Πιό διασκεδαστικό, σίγουρα. Αλλά:
3.500 Ε ακριβότερο, καίει 30% περισσότερο, 0-100 σε 18 (αντί 13) δλ.
Πιό ψηλό, πιό κουραστικό στο ταξίδι.Το έχει ερωτευθεί η γυναίκα μου.
Το πρόβλημα είναι αυτά τα 3.5Κ...
Κατά τ' άλλα, μπορεί να είναι πιο αργό στο 0-100, αλλά εν κινήσει, σε ρεπριζ είναι πολύ κοντά... Ουσιαστικά, από στάση, είναι το παραπάνω βάρος που το ρίχνει!
Η κατανάλωση, δεν θα είναι τόσο αυξημένη, νομίζω πως υπερβάλλεις! Και το sprintmonitor, αυτό λέει; Εντύπωση μου κάνει!
Το χειμώνα όμως, θα είναι πολυ ωραίο τουτούνι για εκδρομές! Λόγω διαστάσεων και μικρού βάρους, θα μπορεί να φτάσει παντού με ένα σετ καλά M+S λάστιχα!
Προσπαθούσα να πείσω την φαμίλια να πουλήσουμε το Niva για τις χάρες του συγκεκριμένου, αλλά δεν συμφώνησαν!(το Niva μας έχει 10Κ χιλιόμετρα και από τα οποία ελάχιστα σε χώμα! )
-
Χειμώνα; Οικογένεια;; Εκδρομές;;;
Με τα μπουφάν μας και τα έτσι μας;;;;
Οι 6 μας, μέσα στο πάντα;;;;;Το 'πιασες το υποννοούμενο;
ΥΓ. Για κάτι τέτοιες φάσεις έχω ένα διπλοκάμπινο 4Χ4. Άστο, λέμε.
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Χειμώνα; Οικογένεια;; Εκδρομές;;;
Με τα μπουφάν μας και τα έτσι μας;;;;
Οι 6 μας, μέσα στο πάντα;;;;;Το 'πιασες το υποννοούμενο;
ΥΓ. Για κάτι τέτοιες φάσεις έχω ένα διπλοκάμπινο 4Χ4. Άστο, λέμε.
Στην...καρότσα, πόσα βάζεις και ποια; Τα μικρότερα ή τα μεγαλύτερα;
Είναι όμορφο πάντως το...σκασμένο!
Αντε, υποχωρώ, πήγαινε να πάρεις το απλό λοιπόν, όχι το 4χ4!
(μήπως περισσεύουν για ηλιοροφή; Να γλυκαθεί και η σύζυγος... ) -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
(μήπως περισσεύουν για ηλιοροφή; Να γλυκαθεί και η σύζυγος... )H ηλιοροφή είναι must στο panda, αλλά μόνο αν οδηγός-συνοδηγός είναι κάτω από 1,80. Σε διαφορετική περίπτωση, όταν βγαίνουν από το αυτοκίνητο θα έχουν και καινούργια κουπ στο μαλλί
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Το ωραίο με τις μετρήσεις του AutoTriti είναι πως το...Ypsilon είναι από τα πιο γρήγορα μικρά! Φαινεται πως παραείναι γρήγορο , γι' αυτό χαλάει, όπως επισταμένως έχει τονίσει το καλό περιοδικό... Που 'σαι βρε Traveler!Ε μα που να το δω καλοκαιριάτικα (όχι δεν ήμουν σε διακοπές δυστυχώς τότε αλλά έτρεχα και δεν έφτανα )
Εγώ είμαι δηλωμένος αντιπαντιστής όπως και πιναντόφιλος. Πάλι θα προτείνω πικάντο επειδή μου δείχνει πιο αμάξι και πάντα ήμουν οπαδός των ταμπλώ αισθητικής 'μπλουμπέρντ' (4τροχοι τμ). Ωστόσο το εξαιρετικό ντιζελάκι του πάντα με βάζει σε σκέψεις. Μήπως να περιμένεις το μάζντα 2 που θα έχει το μοτεράκι με κύκλο μίλλερ που θα καίει λιγότερο (θα πάει βέβαια 13Κ+ )
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Πάλι θα προτείνω πικάντο επειδή μου δείχνει πιο αμάξιτο άλλο σού δείχνει πιο πατίνι;
-
Είναι πολύ χαρούμενο το πάντα και το πικάντο όταν βγήκε είχε το καλύτερο κιβώτιο σε κορεατικό αμάξι και πολύ δεμένη αίσθηση. Βάλε και 4 δισκόφρενα σε μερικές εκδόσεις. Βάλε και ότι δεν μου αρέσουν τα ψηλά αυτοκίνητα οπότε λύνεται η εξίσωση.
Φυσικά θα απέφευγα κάτι από τα δύο μιας και είναι από τα λίγα (και τα τελευταία που βγήκαν) 3άστερα...
Αναζητώντας μικρό...