-
Από που προκύπτουν οι διαστάσεις;
Πάντως το λογικό, βάσει της νέας ονοματολογίας της εταιρείας, θα είναι να ονομαστεί το νέο Atos I10. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Από που προκύπτουν οι διαστάσεις;Όπως φαίνεται απο τις φωτογραφίες, δεν αναφέρομαι σε αριθμούς.
Το μέγεθος των πίσω πινακίδα /προφυλακτήρας, καθρέπτης/παράθυρο και το πόσο κοντά βρίσκονται τα τιμόνι-μοχλός ταχυτήτων-κάθισμα με οδηγούν σε αυτό το συμπέρασμα. Μπορεί και να κάνω λάθος. -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Σε διαστάσεις θα μπορούσε να είναι το επόμενο Atos. Σίγουρα δεν είναι αυτό;100%
@νδρέας
-
Αυτη η παπαρια στην εξατμιση(;) τι ειναι;
Μηπως οδηγος ειναι ο chief interior designer και προσπαθει να αυτοκτονησει εισπνεοντας καυσαερια;
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
και λέω και εγώ, μα καλά μόνο το δικό μου μάτι βγάζει αυτή η μλκια
ασε που ειναι και hyundai
Θα μπορούσε να είναι και χειρότερα. Δηλαδή Honda.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
και λέω και εγώ, μα καλά μόνο το δικό μου μάτι βγάζει αυτή η μλκια
ασε που ειναι και hyundai
Θα μπορούσε να είναι και χειρότερα. Δηλαδή Honda.
Ban????
-
...εγώ με τα τεντόπανα δεν μπορώ να δω κ πολλά...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
και λέω και εγώ, μα καλά μόνο το δικό μου μάτι βγάζει αυτή η μλκια
ασε που ειναι και hyundai
Θα μπορούσε να είναι και χειρότερα. Δηλαδή Honda.
Ban????
Γιατί ban ρε συ.
Πάσα του κάνω του παιδιού για να πει τις ατάκες του, περί ημιάκαμπτων κ.λ.π.. -
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Θα ήθελα πολύ να γνωρίσω τους ανθρώπους που σχεδιάζουν τα εσωτερικά στα κορεάτικα αυτοκίνητα...
Αυτούς τους κάθετους αεραγωγούς ποιος τους (στους Κορεάτες και σε μερικούς Ιάπωνες) έχει πει ότι είναι ωραίοι (και χρηστικοί);
Δεν διαφωνώ καθόλου, αλλά κάνουν κι οι Ευρωπαίοι μεγάλα φάουλ στα εσωτερικά, αισθητικά και χρηστικά λάθη εννοώ. Όποιος έχει μπει σε νέο Μοντέο με το 'και-καλά-ξύλο-καρυδιάς' μέσα, θα καταλαβαίνει τι εννοώ
+1
Πάντως το ''κόλπο'' με τους κάθετους αεραγωγούς γίνεται κυρίως για να δωθεί μια αίσθηση ευρυχωρίας στο σαλόνι.
Μη σας ακούγεται κουλό απλώς σκεφτείτε οτι οι κάθετο αεραγωγοί πιανουν λίγο χώρο στο ταμπλό , ετσι τοποθετείται η κεντρική κονσόλα πιο κάτω.
Το αποτέλεσμα είναι οτι ο οδηγός βλέπει το άνω μέρος του ταμπλό να εχει βάθος και ''απλα'' μέχρι το παρπριζ.Αυτο κυρίως σε σουπερμινι και SUV.
-
εχω δυο kia και απο εργονομια σκιζουν.. Εμενα μου αρεσει το ι20 θα κανει παλι καλες πωλησεις!! και με βελτιωμενη ποιοτητα απ'οτι φαινεται..
-
mak25
με όλο το σεβασμό...το έχω διαβάσει 5 φορές ότι έχεις 2 ΚΙΑ.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
mak25με όλο το σεβασμό...το έχω διαβάσει 5 φορές ότι έχεις 2 ΚΙΑ.
γιατι σε χαλαει μηπως??
-
Ο χρήστης mak25 έγραψε:
mak25
με όλο το σεβασμό...το έχω διαβάσει 5 φορές ότι έχεις 2 ΚΙΑ.
γιατι σε χαλαει μηπως??
Oπως θες...
Σε παρακαλώ πολύ όμως να μιλάς όπως σου μιλάω.
-
οκ
-
Πρώτη επίσημη φωτό
Έντονες επιρροές από Opel Corsa καθώς και έντονη συγγένεια με το προηγούμενο, ακριβώς ότι φαινόταν και από τις κατασκοπευτικές δηλαδή.
@νδρέας
-
Τα φανάρια μπορεί να είναι και ίδια με του Corsa!
Συμφωνώ απόλυτα με τις παρατηρήσεις του Ανδρέα, να θυμηθούμε κιόλας πως το 5θυρο Corsa είναι πολύ συντηρητικό σε σχεδιασμό, το 3θυρο είναι το όμορφο...
Οσο απίστευτο κι αν μου φαίνεται, θα πω πως το ομορφότερο από τα νέα μικρά, είναι το...Ibiza, σε 5θυρες, αλλά να δούμε και το Fiesta... -
όμορφο!
-
εχω μεινει και το κοιταω προσπαθοντας να καταλαβω τι παιζει.
ομορφο? ασχημο? συγχρονο? συντηρητικο? -
σε 3θυρο θα είναι όμορφο.
πάντως η ομοιότητα με το Κορσα φτάνει μπροστά το 99%
Hyundai i20