-
Γεια σας,εχω ενα ISUZU D-MAX διπλοκαμπινο.Επειδη πισω εχει σουστες ειναι σκληρο με αποτελεσμα αυτοι που καθονται στο πισω καθισμα να ταλαιπωρουνται αφανταστα σε καθε ανωμαλια του δρομου,μηπως καποιος εχει υποψιν του αν και πως μπορω να βελτιωσω την κατασταση???
-
Γεια σας,εχω ενα ISUZU D-MAX διπλοκαμπινο.Επειδη πισω εχει σουστες ειναι σκληρο με αποτελεσμα αυτοι που καθονται στο πισω καθισμα να ταλαιπωρουνται αφανταστα σε καθε ανωμαλια του δρομου,μηπως καποιος εχει υποψιν του αν και πως μπορω να βελτιωσω την κατασταση???
-
Γεια σας,εχω ενα ISUZU D-MAX διπλοκαμπινο.Επειδη πισω εχει σουστες ειναι σκληρο με αποτελεσμα αυτοι που καθονται στο πισω καθισμα να ταλαιπωρουνται αφανταστα σε καθε ανωμαλια του δρομου,μηπως καποιος εχει υποψιν του αν και πως μπορω να βελτιωσω την κατασταση???
-
Κυκλοφόρα το φορτωμένο! Δεν κάνω πλάκα. Βρες τρόπο να έχεις καμιά 100ή κιλά στην καρότσα μόνιμα, κατά προτίμηση ακριβώς πάνω από τη μέση του πίσω άξονα.
Ωραίο φορτηγάκι πάντως
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Κυκλοφόρα το φορτωμένο! Δεν κάνω πλάκα. Βρες τρόπο να έχεις καμιά 100ή κιλά στην καρότσα μόνιμα, κατά προτίμηση ακριβώς πάνω από τη μέση του πίσω άξονα.Ωραίο φορτηγάκι πάντως
Κανα 4αρι σακια αμμοχαλικο ειναι οτι πρεπει!
-
Τα σακιά πρέπει να τα έχεις φιξαρισμένα στο πάτωμα με κάποιο τρόπο όμως. Ξέρω κάποιον που είχε βρει ένα ζαντολάστιχο από τρακτέρ που χωρούσε ίσα ίσα στο Ναβάρα του. Το ξεφούσκωσε, το χώρεσε μέσα, το ξαναφούσκωσε να καργάρει στα πλαϊνά της καρότσας και αυτό ήταν
-
Ενω με ενα L200 δεν θα ειχε τετοια προβληματα.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Κυκλοφόρα το φορτωμένο! Δεν κάνω πλάκα. Βρες τρόπο να έχεις καμιά 100ή κιλά στην καρότσα μόνιμα, κατά προτίμηση ακριβώς πάνω από τη μέση του πίσω άξονα.Το κόλπο πιάνει και στον ημιάκαμπτο;
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Ενω με ενα L200 δεν θα ειχε τετοια προβληματα.+1
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Τα σακιά πρέπει να τα έχεις φιξαρισμένα στο πάτωμα με κάποιο τρόπο όμως. Ξέρω κάποιον που είχε βρει ένα ζαντολάστιχο από τρακτέρ που χωρούσε ίσα ίσα στο Ναβάρα του. Το ξεφούσκωσε, το χώρεσε μέσα, το ξαναφούσκωσε να καργάρει στα πλαϊνά της καρότσας και αυτό ήτανΚαι οταν ηθελε να φορτωσει κατι το εβαζε στην καμπινα?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τα σακιά πρέπει να τα έχεις φιξαρισμένα στο πάτωμα με κάποιο τρόπο όμως. Ξέρω κάποιον που είχε βρει ένα ζαντολάστιχο από τρακτέρ που χωρούσε ίσα ίσα στο Ναβάρα του. Το ξεφούσκωσε, το χώρεσε μέσα, το ξαναφούσκωσε να καργάρει στα πλαϊνά της καρότσας και αυτό ήταν
Και οταν ηθελε να φορτωσει κατι το εβαζε στην καμπινα?
Δεν φορτωνε ποτέ τιποτα, το είχε για να πηγαίνει για σκι
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Τα σακιά πρέπει να τα έχεις φιξαρισμένα στο πάτωμα με κάποιο τρόπο όμως. Ξέρω κάποιον που είχε βρει ένα ζαντολάστιχο από τρακτέρ που χωρούσε ίσα ίσα στο Ναβάρα του. Το ξεφούσκωσε, το χώρεσε μέσα, το ξαναφούσκωσε να καργάρει στα πλαϊνά της καρότσας και αυτό ήταν
Και οταν ηθελε να φορτωσει κατι το εβαζε στην καμπινα?
Δεν φορτωνε ποτέ τιποτα, το είχε για να πηγαίνει για σκι
A!!!Επαγγελματικο ηταν
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δεν φορτωνε ποτέ τιποτα, το είχε για να πηγαίνει για σκιΤη καλύτερη επιλογή έκανε - γιατί να πληρώνει για Σεμινάρια Ασφαλούς Οδήγησης, αυτό γλιστράει και κάνει περισσότερες σβούρες.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Ενω με ενα L200 δεν θα ειχε τετοια προβληματα.+2
-
Ο χρήστης mak25 έγραψε:
Ενω με ενα L200 δεν θα ειχε τετοια προβληματα.
+2
-752, εκτός και αν το Mitsu έχει φτιαχτεί για να φορτώνεται αέρα κοπανιστό.
-
Κυκλοφορούν after-market σούστες που βελτιώνουν κατα πολύ αυτό το φαινόμενο και σε συνδιασμό με καλύτερα αμορτισέρ, θα βελτιώσεις κατά πολύ την συμπεριφορά του αυτοκινήτου..
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Ενω με ενα L200 δεν θα ειχε τετοια προβληματα.
+2
-752, εκτός και αν το Mitsu έχει φτιαχτεί για να φορτώνεται αέρα κοπανιστό.
Αστο φιλε το L200 ειναι σε αλλη εποχη!! Μη το συγκρινεις με το isuzu δε κανει..
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Ενω με ενα L200 δεν θα ειχε τετοια προβληματα.
+2
-752, εκτός και αν το Mitsu έχει φτιαχτεί για να φορτώνεται αέρα κοπανιστό.
Χαρη, αλλο να **λες **κακιούλες και αλλο να λεω τα πραγματα με το ονομα τους.
Το μαμησαμε το θεμα.
Αυτο με τις after market σουστες ακουγεται καλο. -
Kαλύτερα να ρωτήσεις σε ειδικά καταστήματα με after market για 4χ4...
Θα έχουν να προτείνουν πολλές λύσεις σίγουρα λόγο εμπειρίας.Εννοείτε όμως πως αν το «πειράξεις» για μεγαλύτερη άνεση των επιβατών πιθανότατα να χάσει μερικώς τις ικανότητες του όταν θα είναι πλήρως φορτωμένο.
-
καλυτερα να παρεις ενα αυτοκινητο που να τα κανει ολα καλα!!
ISUZU D-MAX