-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Το ύφος μου διαμορφώνεται ανάλογα με το ύφος που μου απευθύνονται. Σου απάντησα ακριβώς στο ύφος που επέλεξες να μου απαντήσεις προσωπικά (απαντώντας δλδ με παραθέσεις σε δικό μου post, το οποίο δεν αναφερόταν σε σένα προσωπικά). Btw, tο κλίμα μιας κουβέντας διαμορφώνεται από την αρχή της και όχι από όπου επιλέξει ο καθένας να μπει στην κουβέντα.Το ύφος σου μάλλον διαμορφώνεται από το κατά πόσον συμφωνεί ο συνομιλητής σου μαζί σου ή όχι...
Αυτή είναι η δική σου ερμηνεία. Τα φρακγοδίφραγκα στην αυθεντική τους έκδοση είναι τα γεγονότα που στηρίζουν ή απορρίπτουν τα όποια επιχειρήματα εκατέρωθεν και όχι οι συνομιλητές.
Τί άλλο θα μπορούσες να πεις...;
Έχω θίξει καθόλου μέχρι στιγμής την εποχή των Ασημένιων Βελών και δεν το έχω καταλάβει? Κάνεις ένα κάρο quotes (από πράγματα που εγώ τουλάχιστον τα έχω διαβάσει ΚΑΙ στις πηγές που αναφέρεις), με αναφορά σε εποχή που έχω επί λέξη και πολλάκις επισημάνει ότι δεν έχω αγγίξει καν μέχρι στιγμής (και που φυσικά προτίθεμαι να κάνω εν ευθέτω χρόνο, δεν έχω κάνει όμως ακόμα).
Είτε το έχεις θίξει είτε όχι, τίποτα δεν αλλάζει...
Πότε έγραψα εγώ ότι τα εφήυρε η Μερτσέντες???????????? Εγώ έγραψα ότι πρώτη η Μερτσέντες παρουσίασε αυτοκίνητο που συνδυαζε ταυτόχρονα πολλές τεχνολογίες, περιλαμβανομένων και των πνευματικών ελαστικών.
Κακώς λοιπόν που το ανέφερες....
Ναι, ναι... δικό μου συμπέρασμα όντως. O ddavid με χρησιμοποίησε ως ιστορικό του σύμβουλο στην ανάρτηση της σελίδας του (Grand Prix History), την οποία παραδόξως την διαβάζεις κι εσύ που μου στέλνεις κείμενα και φωτό.
Ως ιστορικό του σύμβουλο για το συγκεκριμένο θέμα; Μα το αν ένα αυτοκίνητο αποτελεί το πρώτο σπορ αυτοκίνητο της ιστορίας δεν επαφίεται στην ιστορία. Αποτελεί εκτίμηση κάποιου. Θα μπορούσε να αποτελέσει 'κατοχυρωμένο γεγονός' μόνο αν κάποιος διακεκριμένος άνθρωπος του χώρου κατέληγε στο συμπέρασμα αυτό...
Και να μην με τιμωρήσει ο συντονιστής του φόρουμ, θα ζητήσω συγχώρεση στην επόμενη εξομολόγησή μου στον παπά, επειδή χρησιμοποίησα την απαγορευμένη λέξη με τα τρια 'α' και μάλιστα σε τόνο υποκοριστικό. Ντρέπομαι βαθύτατα (δεν κοιμήθηκα παό τις ενοχές μου εχτές το βράδυ), αλλά τι να κάνω? Τα γραπτά μένουν... οπότε θα υπομέινω αδιαμαρτύρητα όλες τις τιμωρίες για την αισχρή μου χυδιαολογία.
Αυτά σε ότι αφορά την πρώτη λέξη που.. έβαψες έντονα. Σε ότι αφορά την δεύτερη φράση, την οποία απομόνωσες αυθαίρετα και λανθασμένα πριν από το 'που', ψάξε να δεις ποιος μου απευθύνθηκε προσωπικά λέγοντάς μου ότι 'δεν ξέρεις τι λές' και μετά έλα να ξανασυζητήσουμε περί κοσμιότητας.
Εδώ λοιπόν φαίνεται η αλαζονεία που έχεις απέναντι στους συνομιλητές σου αλλά και στο χώρο στον οποίο -καλώς ή κακώς- φιλοξενείσαι...
Ζήτα συγνώμη πρώτα και μετά συνεχίζεις το κήρυγμα...Δεν ξέχασα τίποτα, αλλά δεν κόβω μεροκάματα πάνω στο πληκτρολόγιο.
Είπαμε, υπομονή και θα απαντήσω σε όλα. Για το συγκεκριμένο που ρωτάς, ξανακοίτα την ερώτηση... δεν μιλά για νίκες αλλά για συμμετοχές. Παρ' αυτά, έχεις κάποιο δίκο εδώ, διότι όντως η Μερτσέντες δεν ήταν η πρώτη μη-αμερικάνικη ομάδα στο Βάντερμπιλτ (μπήκε το 1904 για πρώτη φορά). Μπερδεύτηκα από το γεγονός ότι ήταν η μόνη μη-αμερικάνικη ομάδα στο Βάντερμπιλτ το 1908, και αυτό όντως δεν σημαίνει τίποτα το ιδιαίτερο.
Άρα είχα δίκιο όταν έλεγα ότι δεν ξέρεις τι λες...!
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
?λλη μια επίδειξη άγνοιας... Τα πνευματικά λάστιχα (με αέρα και αεροθάλαμο, δηλαδή σαμπρέλα) τα εφηύρε ο Ντάνλοπ και όχι η εταιρεία Μισελέν.
Ζητώ ταπεινά συγγνώμη από τον παντογνώστη και δάσκαλο skullone για την αμάθεια και την άγνοια μου, αλλά τον συμπληρώνω (όσο μπορώ δηλαδή μέσα από την άγνοιά μου) ότι ο Ντάνλοπ εφήυρε τα πνευματικά ελαστικά με μελέτη πάνω στα ΠΟΔΗΛΑΤΑ. Ο Αντρέ Μισλέν (και όχι η εταιρία Μισλέν, κάτι που ουδέποτε έγραψα όπως αφήνει να εννοηθεί) ήταν ο πρώτος που τα τροποποίησε και τα χρησιμοποίησε πάνω σε ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (1895)
Επίσης, μιας που μου ήρθε κι άλλη μια... φλασιά άγνοιας, η εφεύρεση του Ντάνλοπ για ποδήλατα (όπως και η τροποποίηση του Μισλέν για αυτοκίνητα) δεν είχαν σαμπρέλλα... είχαν απλά αέρα. Επίσης, η εφεύρεση των πνευματικών ελαστικών (δηλαδή των εχόντων αέρα μέσα τους) ανήκει σε κάποιον Τόμσον, καμιά 50αριά χρόνια πριν τα ξανα-εφεύρει και πάλι ο Ντάνλοπ (πάντα για ποδήλατα), αλλά τότε δεν του είχε δώσει κανείς σημασία. Τέλος, αν δεν κάνω λάθος (τσεκάρετέτέ το) σαμπρέλα πρωτοχρησιμοποίσησε ο Strauss το 1911 (1910? 1912? κάπου εκεί).
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
[snip]
Εδώ λοιπόν φαίνεται η αλαζονεία που έχεις απέναντι στους συνομιλητές σου αλλά και στο χώρο στον οποίο -καλώς ή κακώς- φιλοξενείσαι...
Ζήτα συγνώμη πρώτα και μετά συνεχίζεις το κήρυγμα...[snip]Είμαι αλαζόνας, δογματικός, με επίσημη αγαπημένη τη Μερτσέντες, αμαθής, επιδειξίας άγνοιας, προκλητικός και όλα τα υπόλοιπα.
Ως εκ τούτου δεν ζητάω συγγνώμη για τίποτα. Παρ' όλα αυτά διδάσκομαι από το ήθος, την αξιοπρέπεια, τη γνώση, τη ανεξάρτητη από οπαδικές προτιμήσεις κρίση και αξιολόγηση των συνομιλητών μου σε αυτό το thread. Που θα πάει? Κάποια μέρα ίσως και να καταφέρω να ανέβω στο επίπεδό σας και ποιος ξέρει ίσως εκείνη την να με παίζετε και μένα.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
[snip]
Εδώ λοιπόν φαίνεται η αλαζονεία που έχεις απέναντι στους συνομιλητές σου αλλά και στο χώρο στον οποίο -καλώς ή κακώς- φιλοξενείσαι...
Ζήτα συγνώμη πρώτα και μετά συνεχίζεις το κήρυγμα...[snip]Είμαι αλαζόνας, δογματικός, με επίσημη αγαπημένη τη Μερτσέντες, αμαθής, επιδειξίας άγνοιας, προκλητικός και όλα τα υπόλοιπα.
Ως εκ τούτου δεν ζητάω συγγνώμη για τίποτα. Παρ' όλα αυτά διδάσκομαι από το ήθος, την αξιοπρέπεια, τη γνώση, τη ανεξάρτητη από οπαδικές προτιμήσεις κρίση και αξιολόγηση των συνομιλητών μου σε αυτό το thread. Που θα πάει? Κάποια μέρα ίσως και να καταφέρω να ανέβω στο επίπεδό σας και ποιος ξέρει ίσως εκείνη την να με παίζετε και μένα.
Ποιός είσαι ρε παιδί μου τελικά....; Τα θερμά μου συγχαρητήρια για το ήθος και την μετριοφροσύνη σου....
-
Έχει πολλή πλάκα όταν μας λένε ότι και καλά η Μ-Β είναι εταιρεία που κατά βάση βγάζει σπορ αυτοκίνητα και ανήκει στην ίδια κατηγορία με τη Ferrari... Και μάλιστα όταν επιμένουν από πάνω!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Έχει πολλή πλάκα όταν μας λένε ότι και καλά η Μ-Β είναι εταιρεία που κατά βάση βγάζει σπορ αυτοκίνητα και ανήκει στην ίδια κατηγορία με τη Ferrari... Και μάλιστα όταν επιμένουν από πάνω!Αν δεν σε πειράζει θα ήθελα quotes μου που υποστηρίζουν τα παράπάνω.
-
Βαριέμαι. Σιγά μην κάτσω να κάνω quote όλο το θέμα επειδή εσύ το θες. Και μόνον ο τίτλος φτάνει. Όταν συγκρίνεις μια εταιρεία που φτιάχνει ΚΥΡΙΩΣ αυτοκίνητα πολυτελείας και οικογενειακά με μια που ειδικεύεται στα υπεραυτοκίνητα, δε χρειάζεται τίποτα άλλο.
-
ÅðåéäÞ Ýëåéøá ãéá ëßãï Ýãéíå åäù ìÝóá ðüëåìïò .
Ðáëßá ç Ì- Þôáí ðñùôïðüñïò ôþñá åßíáé ãéá áõôÞ ï Ìáñéï Éëéåí ,ðáëéüôåñá óôï DTM ç Cosworth -ãéá ôçí 2.5 êáé Üëëá ðïëëÜ åõôñÜðåëá êáé üóï ãéá êéíçôÞñåò óôçí Ö1 ðïõ Þôáí åðáíÜóôáóç
:
ÑÅÍÙ (ôïõñìðï êáé ðíåõìáôéêÝò âáëâßäåò)ÁÕÔÁ ÅÐÉÓÔÑÅÖÙ ÁÌÅÓÁ
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Βαριέμαι. Σιγά μην κάτσω να κάνω quote όλο το θέμα επειδή εσύ το θες. Και μόνον ο τίτλος φτάνει. Όταν συγκρίνεις μια εταιρεία που φτιάχνει ΚΥΡΙΩΣ αυτοκίνητα πολυτελείας και οικογενειακά με μια που ειδικεύεται στα υπεραυτοκίνητα, δε χρειάζεται τίποτα άλλο.Σιγά μην καθόσουν. Ακόμα και ο τίτλος στον οποίον αναφέρθηκες δεν ανήκει σε μένα, αφου δεν ήμουν εγώ αυτός που άνοιξε το συγκεκριμένο thread. Αν πρόσεχες ότι το thread ξεκινά με απάντηση δική μου σε quote άλλου συνομιλητή ίσως και να το καταλάβαινες. Δεν πρόσεχες όμως
ΥΓ. Για την ιστορία, το thread είχε ανοίξει στην ενότητα της Φορμουλα-1 με εντελώς άλλον τίτλο (ούτε που τον θυμάμαι πια) κι επειδή από ένα σημείο και μετά ξέφυγε από την ουσία της Φ1, ο συντονιστής έκοψε κι έραψε τα posts που θεώρησε καλύτερα και μετακίνησε το thread εδώ.
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Επειδή έλειψα για λίγο έγινε εδω μέσα πόλεμος .
Παλία η Μ-Β ήταν πρωτοπόρος τώρα είναι για αυτή ο Μαριο Ιλιεν ,παλιότερα στο DTM η Cosworth -για την 2.5 και άλλα πολλά ευτράπελα και όσο για κινητήρες στην Φ1 που ήταν επανάσταση
:
ΡΕΝΩ (τουρμπο και πνευματικές βαλβίδες)ΑΥΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΑΜΕΣΑ
Συμφωνώ στα περισσότερα Γιάννη. Μια μικρή διαφωνία στο ότι η Μερτσέντες έχει πάψει να είναι πρωτοπόρος. Έχει όντως πάψει να είναι στον βαθμό που ήταν παλιότερα (έχει χάσει πολύ), συνεχίζει όμως να είναι τουλάχιστον σε ότι αφορά την ενεργητική ασφάλεια στα καθημερινά αυτοκίνητα. Δεν θυμάμαι αυτή την στιγμή απ' έξω παραδείγματα, αλλά νομίζω πως πέραν από τους αερόσακους (παθητική ασφάλεια) δική της ήταν και η πρωτοπορεία εφαρμογής του ESP. Θυμάμαι σίγουρα πως υπάρχει αρκετά μεγάλη λίστα παραδειγμάτων, αλλά δεν θυμάμαι τι ακριβώς... θα το ψάξω και θα επανέλθω.
Σε ότι αφορά τον Ίλιεν (και τον Μόργκαν, μην τον ξεχνάμε), φυσικά και του ανήκουν σε μεγάλο βαθμό οι πρόσφατες καινοτομίες κινητήρων στη Φ1 (βηρύλλιο, μικροί, ελαφριοί και ισχυροί κινητήρες), αλλά όπως και να το κάνουμε έγιναν με χρηματοδότηση και στενή συνεργασία της Μερτσέντες. Θα το ξέρεις σίγουρα, αλλά το εργοστάσιο του Ίλιεν στην Αγγλία και της Μερτσέντες στην Στουτγκάρδη βρίσκονται σε άμεση συνεργασία κι αλληλοεξάρτηση πλέον (ειδικά μετά τον θάνατο του Μόργκαν).
Σε ότι αφορά τη Ρενό, δεν το συζητάμε καν. Πρόκειται για εταιρία με απίστευτη παράδοση, ιστορία και κατάθεση 'ψυχής', η οποία δικαίως έχει ταυτίσει το όνομά της με τις λέξεις 'πρωτοπορεία' και 'καινοτομία'.
-
Για τη χρησιμότητα του ESP θα σου πω αυτό που λένε οι μηχανικοί της BMW: 'Σύστημα ESP που δεν απενεργοποιείται είναι δικαιολογία για μηχανικούς που δεν ξέρουν να σχεδιάσουν αναρτήσεις'.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Για τη χρησιμότητα του ESP θα σου πω αυτό που λένε οι μηχανικοί της BMW: 'Σύστημα ESP που δεν απενεργοποιείται είναι δικαιολογία για μηχανικούς που δεν ξέρουν να σχεδιάσουν αναρτήσεις'.Ωραία τα λένε. Απορώ όμως γιατί ο μόνιμος βραχνάς τους από τότε που ιδρύθηκαν ήταν και είναι όχι μόνο να φτάσουν τη Μερτσέντες, αλλά κυρίως να καθιερωθούν στη συνείδηση της πλειοψηφίας του κόσμου (και πρώτα από όλα στην ίδια τους την χώρα) ώς καλύτεροι από τους αιώνιους αντιπάλους τους. Ακόμα προσπαθούν αν δεν κάνω λάθος
-
Αυτό δεν ίσχυε ποτέ. Η BMW είχε πάντα τη δική της παρουσία στην αγορά, αλλά προπολεμικά ήταν σε έναν πιο σπορτίφ κλάδο, όπως είναι και τώρα. Επί τη ευκαιρία, η Bristol ωφελήθηκε πάρα πολύ από την αντιγραφή που έκανε στα αυτοκίνητα της BMW. Και επίσης κατάφερε να διατηρήσει τον σπορτίφ χαρακτήρα της, με αυτοκίνητα που είχαν πολύ προσεκτικό σχεδιασμό μηχανολογικά. Και ΔΕΝ επέμειναν στα... αιωρούμενα ημιαξόνια.
-
Επίσης, οι BMW είχαν πάντα τη φήμη του 'Driver's car' κάτι που για ελάχιστες Μ-Β ίσχυε. Δεν ξέρω, αλλά αυτό μόνο σε wannabe που προσπαθεί απεγνωσμένα να γίνει κάτι που δεν του πάει δεν μου φέρνει...
-
Ãéá íá êáôáëÜâù ç óýãêñéóç áðü ôá ìïíôÝëá ðÞãå óôçí éóôïñßá êáé ôá åðéôåýãìáôá ôïõ åêÜóôïôå êáôáóêåõáóôÞ .×ììì
ÊÜèå åôáéñßá Ý÷åé ôçí äéêÞ ôçò éóôïñßá êáé ðáñÜäïóç ,êáëü èá Þôáí íá ìçí ìðáßíïõìå óôï èÝìá áõôü ãéáôß õðÜñ÷ïõí ðïëëÝò åôáéñßåò ðïõ ÷ùñßò íá Ý÷ïõí öôßáîåé ïýôå Ýíá õðåñáõôïêßíçôï ç ìéá ëéìïõæßíá 5 ìÝôñùí
(ÓéôñïÝí ,Ñåíþ ,Ìáæíôá ......)åßíáé ðñùôïðüñåò .
Ç ÖåññÜñé ðÜíôá Þôáí ôï êüêêéíï ðáíß ãéá üëïõò áíåîáéñÝôùò !!!!!
¨Ï÷é ìüíï ãéá ôçí ÂMW !!!!!!
Eöôéá÷íå êáé ðÜíôá èá öôéÜ÷íåé áõôïêßíçôá ÷ùñßò ïõóéáóôéêü ëüãï åêôüò áðï ôçí Ýêêñéóç áäñåíáëßíçò -êáé öéãïýñá- ãéá ôïõò Ý÷ïíôåò êáé ôçí öáãïýñá-ùñáßá öáãïýñá üìùò- ãéá ôïõò ìÞ Ý÷ïíôåò .
Äåí Ýêáíå ðïôÝ ôçí ðñþôç êßíçóç óå êÜôé -ìÝ÷ñé êáé ôá êåñáìéêÜ ðñþôç ç ÌåñóÝíôåò áí äåí êÜíù ëÜèïò-Üëëá êáíÝíáò áðï üëïõò üóïõò ôçí õðïóôçñßæïõí äåí åíäéáöÝñèçêáí Þ èá åíäéáöåñèïýí ãéá áõôü .
Êáé ôï ëÝù ìå óéãïõñéÜ ãéáôß áðï ôï áõôïêßíçôï ðïõ ôï áãïñÜæåéò ãéá ôçíÊ@@ëá óïõ
ÄÅÍ ØÁ×ÍÅÉÓ ÃÉÁ ÁÍÅÓÅÉÓ ÊÁÉ ×ÙÑÏÕÓ
Ãéá áõôü õðÜñ÷ïõí üëá ôá Üëëá.......
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Åðßóçò, ïé BMW åß÷áí ðÜíôá ôç öÞìç ôïõ 'Driver's car' êÜôé ðïõ ãéá åëÜ÷éóôåò Ì- ßó÷õå. Äåí îÝñù, áëëÜ áõôü ìüíï óå wannabe ðïõ ðñïóðáèåß áðåãíùóìÝíá íá ãßíåé êÜôé ðïõ äåí ôïõ ðÜåé äåí ìïõ öÝñíåé...ÖÞìç
ÐÜíôá Þôáí ,Üëëùóôå ðïéá åôáéñßá Ý÷åé êÜíåé ôï áãùíéóôéêü ôìÞìá ôçò ðëÞñùò ðáñáãùãéêÞ ìïíÜäá ðïõ ðñïóäßäåé öÞìç êáé äüîá óôçí åôáéñßá êáé áñêåôÜ ëåöôÜ óôá ôáìåßá ôçò âåâáéùò -âåâáßùò
Ïóï ãéá ôéò 316 ôá ðáñÜðïíá óôï åëëçíéêü êñÜôïò ... -
Αχ αυτές οι 316... Και οι οδηγοί τους...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Ποιός είσαι ρε παιδί μου τελικά....; Τα θερμά μου συγχαρητήρια για το ήθος και την μετριοφροσύνη σου....
Ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αυτό δεν ίσχυε ποτέ. Η BMW είχε πάντα τη δική της παρουσία στην αγορά, αλλά προπολεμικά ήταν σε έναν πιο σπορτίφ κλάδο, όπως είναι και τώρα. Επί τη ευκαιρία, η Bristol ωφελήθηκε πάρα πολύ από την αντιγραφή που έκανε στα αυτοκίνητα της BMW. Και επίσης κατάφερε να διατηρήσει τον σπορτίφ χαρακτήρα της, με αυτοκίνητα που είχαν πολύ προσεκτικό σχεδιασμό μηχανολογικά. Και ΔΕΝ επέμειναν στα... αιωρούμενα ημιαξόνια.Φυσικά και η BMW είχε πάντα τη δική της παρουσία στην αγορά, όπως την είχαν σχεδόν όλες οι μάρκες. Και φυσικά έχει πλεόν πιο σπορτίφ προσανατολισμούς από τη Μερτσέντες. Κανένα από τα παραπάνω όμως δεν αναιρεί την επισήμανσή μου ότι το μόνιμο πρόβλημά τους ήταν και παραμένει να καθιερωθούν (ακόμα και στη Γερμανία) ως συνολικά καλύτεροι από τη Μερτσέντες.
Θυμίζω και δηλώσεις της BMW (δια στόματος Θίεσεν, αν το θυμάμαι καλά) ότι η απόφαση τους να επιστρέψουν στη Φ1 είχε να κάνει ΚΑΙ με το γεγονός ότι δεν μπορούσαν να απέχουν από τη κορωνίδα της αγωνιστικής αυτοκίνησης την στιγμή που η Μερτσέντες συμμετείχε και τερμάτιζε είτε πρώτη είτε δεύτερη. Κι επειδή ξέρω ότι θα μου ζητήσεις link, σου λέω εκ των προταίρων ότι βαριέμαι να ψάξω να το βρω.
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Για να καταλάβω η σύγκριση από τα μοντέλα πήγε στην ιστορία και τα επιτεύγματα του εκάστοτε κατασκευαστή .ΧμμμΚάπως έτσι δεν γίνεται συνήθως στα φόρουμς?
Κάθε εταιρία έχει την δική της ιστορία και παράδοση ,
Από τα σωστότερα σχόλια που έχω διαβάσει μέχρι στιγμής στο thread!
καλό θα ήταν να μην μπαίνουμε στο θέμα αυτό γιατί υπάρχουν πολλές εταιρίες που χωρίς να έχουν φτίαξει ούτε ένα υπεραυτοκίνητο η μια λιμουζίνα 5 μέτρων
(Σιτροέν ,Ρενώ ,Μαζντα ......)είναι πρωτοπόρες .Χμμμ... εδώ έχω κάποιες διαφωνίες. Κυρίως ότι θεωρώ καλό να μπαινουμε στο θέμα αυτό για να μαθαίνουμε όλοι μας (κανείς δεν είναι παντογνώστης). ?λλωστε αυτό δεν αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους λόγους ύπαρξης των εξειδικευμένων φόρουμς?
Επίσης, τόσο η Ρενό όσο και η Μάζντα έχουν βγάλει υπεραυτοκίνητα ή τουλάχιστον σχεδόν υπεραυτοκίνητα. Για τη Μάζντα μου έρχεται πρόχειρα η σειρά RX ενώ και η Ρενό παλιότερα είχε βγάλει ένα υπεραυτοκίνητο A12something (πως το λέγανε?) που βγήκε για να ανταγωνιστεί την Πόρσε (αν τα θυμάμαι καλά δηλαδή).
Η Φερράρι πάντα ήταν το κόκκινο πανί για όλους ανεξαιρέτως !!!!!
¨Οχι μόνο για την ΒMW !!!!!!
Eφτιαχνε και πάντα θα φτιάχνει αυτοκίνητα χωρίς ουσιαστικό λόγο εκτός απο την έκκριση αδρεναλίνης -και φιγούρα- για τους έχοντες και την φαγούρα-ωραία φαγούρα όμως- για τους μή έχοντες .
Δεν έκανε ποτέ την πρώτη κίνηση σε κάτι -μέχρι και τα κεραμικά πρώτη η Μερσέντες αν δεν κάνω λάθος-άλλα κανένας απο όλους όσους την υποστηρίζουν δεν ενδιαφέρθηκαν ή θα ενδιαφερθούν για αυτό.
[snip]'Ωπα, ώπα... εδώ αδικείς κατάφωρα τη Φεράρι. Η θρυλική Σκουντερία γεννήθηκε, ανδρώθηκε, μεγαλούργησε και καθιερώθηκε στη συνείδηση όλων μέσα από τους αγώνες. Είχε ουσιαστικότατο λόγο ύπαρξης και συνετέλεσε σε σημαντικό βαθμό στην πορεία και την εξέλιξη και την αισθητική της αυτοκίνησης (αγωνιστικής και μη). Είπαμε, υστερεί συνολικά έναντι της Μερτσέντες, αλλά όχι και φτιάχνει αυτοκίνητα χωρίς ουσιαστικό λόγο. Επίσης, τουλαχιστον στη Φ1 μου έρχονται πρόχειρα 3 σημαντικές καινοτομίες της Φεράρι: κινητήρας V12, πτέρυγες ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι και πιο πρόσφατα το all-in-one wheel. Επίσης οι αεροδυναμικές λύσεις των F2001 και F2002 αποτέλεσαν πρώτυπο για σχεδόν όλες τις υπόλοιπες ομάδες, ενώ ο περσινός κινητήρας της Φεράρι ήταν υπόδειγμα σε όλους τους τομείς (μακραν και συνολικά ο καλύτερος σχεδόν σε κάθε πίστα).
Περι Ferrari, Mercedes κλπ