-
Παρτο!!!!
-
Και υπολογησε περι τα +5Κ χωρις ατοκο...
-
Ο χρήστης jois21 έγραψε:
Και υπολογησε περι τα +5Κ χωρις ατοκο...τι εννοείς;
Cash θα το πάρω ...το C4+την διαφορά.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Και υπολογησε περι τα +5Κ χωρις ατοκο...
τι εννοείς;
Cash θα το πάρω ...το C4+την διαφορά.
τοτε ετοιμασου για χοντρη εκπτωση...
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
να κάποιος λοιπόν ... που έχει οδηγήσει DSG ....
ποιες είναι οι ουσιαστικές διαφορές που έχει στην
αίσθηση με το απλό ??? δεν κάνει κομπιάσματα στην αλαγή ?
κάτι άλλο ???Μέχρι να αλλάξεις από 1η σε 2α σε ένα με manual κιβώτιο (μιλάμε για νορμάλ αλλαγή και όχι καρφωτή), με το DSG έχεις αρχίσει να γεμίζεις τη 2α και πας για 3η στο πολύ χαλαρό.
Στην αλλαγή δεν έχει κανένα κόμπιασμα, ούτε που ακούγεται και ούτε νιώθεις κανένα κραδασμό ή χτύπημα ή σαν κλότσημα ή οτιδήποτε άλλο. Από τα πιο ομαλά, γρήγορα και αθόρυβα ημιαυτόματα κιβώτια που έχω οδηγήσει.
Δείτε το παρακάτω βιντεάκι για να καταλάβετε καλύτερα...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Και υπολογησε περι τα +5Κ χωρις ατοκο...
τι εννοείς;
Cash θα το πάρω ...το C4+την διαφορά.
σορυ
το +5 πηγαινε για το GT dsg διαφορα απ το 1.8
-
To συγκεκριμένο αυτοκίνητο το θεωρώ το απόλυτο value for money της αγοράς αυτή τη στιγμή, με ή χωρίς DSG (αν βγει και με DSG, ακόμα καλύτερα). Θεωρητικά, το αυτοκίνητό σου είναι σχετικά καινούργιο για να το πουλήσεις, αλλά αν δε σου κάνει 'κλικ' πλέον και έχεις την πολυτέλεια να κάνεις το βήμα, προχώρα, θα έχεις κάνει εξαιρετική επιλογή.
Κάτι συγκρίσεις με Civic τις θεωρώ άτοπες, αν όχι αστείες...
-
Σε άλλα φόρουμ είδα ότι αρκετοί που αγόρασαν τούρμπο σε αυτές τις κατηγορίες τώρα εκφράζουν παράπονα...
-
σε ποια φορουμ, σε ποιες κατηγοριες, και για ποιες μαρκες?
-
Για το νέο Golf για τούς 140 και 170 ίππους στα 1400 κυβικά.
Ότι 1400 κυβικά είναι λίγα για να αντέξουν 140 και 170 ίππους. -
Ειναι πολυ πιεσμενο δλδ
-
Ο χρήστης Patrinos έγραψε:
Για το νέο Golf για τούς 140 και 170 ίππους στα 1400 κυβικά.
Ότι 1400 κυβικά είναι λίγα για να αντέξουν 140 και 170 ίππους.δεν εξετάζω το που το διάβασες και αν ισχύει...απλά λέω ότι αυτό είναι 1800...είναι ένα υποκυβισμένο 2.0 ΤFSi.
-
Ο χρήστης Patrinos έγραψε:
Για το νέο Golf για τούς 140 και 170 ίππους στα 1400 κυβικά.
Ότι 1400 κυβικά είναι λίγα για να αντέξουν 140 και 170 ίππους.αρα δε μιλαμε συνολικα για ολες τις μαρκες!
καλα, τα vw ειναι γνωστο οτι εχουν τρομερα προβληματα. Το καλο ειναι οτι αποσυρανε το μοτερ των 170 οπως μας εχουν ενημερωσει συμφορουμητες που παρακολουθουν τα πραγματα απο κοντα.δεν ειναι σοβαροι αλλωστε που περιμενουν απο 1400κκ να βγαλουν 170 αλογα! Τι ειναι τα κυβικα για να αντεξουν? Μπετον αρμε? Ατσαλοβεργες?
τι ψαχνεις, 100 χρονια πισω ειναι σε τεχνολογια...
σε ποια φορουμ το διαβασες?
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
απο κουβα σε κουβα ρε σαββα?
αμαν δηλ..
αλλα να μου πεις εδω πηρες Ζ1000 για μηχανη αυτα ειναι
μικροπταισματα..ότι μπορεί ο καθείς φίλτατε...
από το να έχω Α156 με +οο άλογα και να μου σκάει το μοτέρ...προτιμώ Λεόν.
-
Δεν θυμάμαι να σου πω. Αναζήτηση έκανα για την συγκεκριμμένη μάρκα αυτοκινήτου. Αλλά μετά απο αυτό με βάζει σε υποψία πως πουλουν αυτοκίνητα τούρμπο σε χαμηλές τιμές όπως το Grande Poundo T-jet.
Λένε πολλοί φίλοι ότι έχει πολύ καλές επιδόσεις. Από 100 επιταχύνει πάρα πολύ γρήγορα σε 140. Είναι αξιόπιστος ο κινητήρας όμως σε βάθος χρόνου; -
Patrinos
άστο μην το ζορίζεις πατρινέ..λάθος το σκεπτικό σου από την αρχή.
-
elteo αισθητικα σου αρεσει ρε συ?
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
ε ναι...
δεν μπορουμε να χουμε ολοι διμετρες..
καποιος πρεπει να πηδα κ τις σαβουρες..αν και μου χαλάς το θέμα απαντώ για τελευταία φορά:
προτιμώ σαβούρα που με αγαπά για την προσωπικότητα μου παρά διμετρη που με αγαπά για τα ευρώ μου.
over n out.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
elteo αισθητικα σου αρεσει ρε συ?εδώ αρέσει στον nasos/sti το impreza 5d εγώ θα κολλήσω...
-
Ρε συ(-εις)...
Να το κάνω το βήμα;