Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 94
    • 95
    • 96
    • 97
    • 98
    • 379
    • 380
    • 96 / 380
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    88
    7584
    74472
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Τα αυτάκια στο τιμόνι, το ότι ακόμα και στο χειροκίνητο κατεβάζει μόνο του αν σανιδώσεις (εκτός αν προσέξεις και δεν πατήσεις το κουμπί του κικ ντάουν) και ότι από όσο θυμάμαι αλλάζει και στον κόφτη μόνο του.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        michael-amott last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:
        Τα αυτάκια στο τιμόνι, το ότι ακόμα και στο χειροκίνητο **κατεβάζει μόνο του αν σανιδώσεις **(εκτός αν προσέξεις και δεν πατήσεις το κουμπί του κικ ντάουν) και ότι από όσο θυμάμαι αλλάζει και στον κόφτη μόνο του.

        Συγγνωμη...ελαττωματα ειναι αυτα?

        Εγω για προτερηματα τα εχω!

        Ειδικα το kick-down πιστευω ειναι ολα τα λεφτα σε ταξιδια,προσπερασεις κλπ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          ratanplan last edited by

          Καλα εσυ εχεις και οπελ!

          Βασικα αυτο ειναι σπαστικο γιατι μπορει να θες να πατησεις 3ες με καποιον φιλο και μολις σανιδωσεις να κανει κικ νταουν!

          ΥΓ. Φυσικα και ειναι προτερηματα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:

            Τα αυτάκια στο τιμόνι, το ότι ακόμα και στο χειροκίνητο **κατεβάζει μόνο του αν σανιδώσεις **(εκτός αν προσέξεις και δεν πατήσεις το κουμπί του κικ ντάουν) και ότι από όσο θυμάμαι αλλάζει και στον κόφτη μόνο του.

            Συγγνωμη...ελαττωματα ειναι αυτα?

            Εγω για προτερηματα τα εχω!

            Ειδικα το kick-down πιστευω ειναι ολα τα λεφτα σε ταξιδια,προσπερασεις κλπ.

            Nαι, γιατί τα αυτάκια είναι πολύ πιο σωστό κατά την γνώμη μου να είναι στην κολώνα του τιμονιού ώστε να έχουν σταθερή θέση, ενώ στο χειροκίνητο θέλω να είναι όντως χειροκίνητο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              michael-amott last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:

              Τα αυτάκια στο τιμόνι, το ότι ακόμα και στο χειροκίνητο **κατεβάζει μόνο του αν σανιδώσεις **(εκτός αν προσέξεις και δεν πατήσεις το κουμπί του κικ ντάουν) και ότι από όσο θυμάμαι αλλάζει και στον κόφτη μόνο του.

              Συγγνωμη...ελαττωματα ειναι αυτα?

              Εγω για προτερηματα τα εχω!

              Ειδικα το kick-down πιστευω ειναι ολα τα λεφτα σε ταξιδια,προσπερασεις κλπ.

              Nαι, γιατί τα αυτάκια είναι πολύ πιο σωστό κατά την γνώμη μου να είναι στην κολώνα του τιμονιού ώστε να έχουν σταθερή θέση, ενώ στο χειροκίνητο θέλω να είναι όντως χειροκίνητο.

              Εννοεις τα αυτακια να γυριζουν μαζι με το τιμονι?

              Ετσι δεν ειναι ή κανω λαθος?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Eννοώ να είναι στην κολόνα του τιμονιού, όχι στο τιμόνι πάνω, ώστε να μην γυρίζουν με το τιμόνι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  michael-amott last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                  Eννοώ να είναι στην κολόνα του τιμονιού, όχι στο τιμόνι πάνω, ώστε να μην γυρίζουν με το τιμόνι.

                  Dino θα μας τρελανεις απογευματιατικα μου φαινεται ...και αν θες να αλλαξεις, πανω στη στροφη, ταχυτητα τι κανεις?
                  Τον Τιραμολα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Για εμένα που το οδήγησα, στις στροφές δεν με βόλεψε τόσο γιατί η θέση τους δεν είναι σταθερή. Όταν τραβάς τον μοχλό για να κάνεις σινιάλο με τα φώτα κοιτάς πού είναι ο μοχλός;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jois21 last edited by

                      +1
                      (στο πιο πανω)
                      Επισης ειναι υπερβολη να ζητας να μην αλλαζει στο κοφτη.

                      συνιαλο κανεις στην ευθεια, ταχερια σου ειναι σε συγκεκριμενη θεση δλδ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:

                        Eννοώ να είναι στην κολόνα του τιμονιού, όχι στο τιμόνι πάνω, ώστε να μην γυρίζουν με το τιμόνι.

                        Dino θα μας τρελανεις απογευματιατικα μου φαινεται ...και αν θες να αλλαξεις, πανω στη στροφη, ταχυτητα τι κανεις?
                        Τον Τιραμολα?

                        Το τιμόνι πρέπει να στρίβει χωρίς τα αυτιά, σκέψου το λόγο στις κλειστές στροφές. Η λαβή του δεν είναι πάντα η ίδια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Ο χρήστης jois21 έγραψε:
                          +1
                          (στο πιο πανω)
                          Επισης ειναι υπερβολη να ζητας να μην αλλαζει στο κοφτη.

                          συνιαλο κανεις στην ευθεια, ταχερια σου ειναι σε συγκεκριμενη θεση δλδ.

                          +1 σε ποιο;

                          Υπερβολή γιατί είναι; Θα σπάσει το μοτέρ;

                          Αυτό που θέλω να πω είναι ότι κάποιες κινήσεις πρέπει να τις κάνεις χωρίς να κοιτάς πού είναι ο μοχλός (ή τα αυτάκια).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            n_olympios last edited by

                            Μάλιστα. Νομίζω πως αυτά είναι περισσότερο θέμα συνήθειας παρά ουσιαστικό πρόβλημα.

                            Εκτός της αλλαγής στον κόφτη (αν και πάνω στη στροφή δεν αλλάζει), αλλά και πάλι είναι αδικία να ζητάμε τόσο σκληροπυρηνικά πράγματα από κιβώτιο τέτοιας κατηγορίας.

                            Εγώ θα ήθελα να αντέχει 38+ κιλά ροπής.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Φυσικά και είναι αδικία, γιαυτό είπα λεπτομέρειες. Για μένα, αν golf τότε dsg. Έτσι απλά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jois21 last edited by

                                Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                +1
                                (στο πιο πανω)
                                Επισης ειναι υπερβολη να ζητας να μην αλλαζει στο κοφτη.

                                συνιαλο κανεις στην ευθεια, ταχερια σου ειναι σε συγκεκριμενη θεση δλδ.

                                +1 σε ποιο;

                                Υπερβολή γιατί είναι; Θα σπάσει το μοτέρ;

                                Αυτό που θέλω να πω είναι ότι κάποιες κινήσεις πρέπει να τις κάνεις χωρίς να κοιτάς πού είναι ο μοχλός (ή τα αυτάκια).

                                Στο ποστ πριν το δικο σου.

                                Υπερβολη για το λογο που λεει ο ολυμπιος.

                                Συμφωνω σαυτο που λες, το καλυτερο θα ηταν να εχει σταθερα αλλα αρκετα μεγαλυτερα απ τα τωρινα ωστε να καλυπτουν μεγαλο μερος της στροφης, αλλα και παλι δεν ειναι φεραρι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Εγώ πάντως αδυνατώ να καταλάβω πού είναι το υπερβολικό του πράγματος. Στο χειροκίνητο δεν μπορείς να κρατήσεις ταχύτητα στον κόφτη;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    n_olympios last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                    Φυσικά και είναι αδικία, γιαυτό είπα λεπτομέρειες. Για μένα, αν golf τότε dsg. Έτσι απλά.

                                    Και όχι μόνο golf.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      peterpan last edited by

                                      στο gt στη νεκρά δεν ανεβαίνουν οι στροφές πάνω από 4.000 . αυτές οι ηλεκτρονικές παρεμβολές είναι μέρος της νέας τεχνολογίας, για την προστασία του κινητήρα... το ίδιο κ η αλλαγή στον κόφτη...

                                      όσον αφορά τα αυτάκια, κατ εμέ, είναι σωστό που είναι πάνω στο τιμόνι... το γεγονός αυτό είναι γνώση που έχει έρθει από την formula 1. επίσης ας αναλογιστεί ο καθείς μας πόσες στροφές έχει πάρει με ταχύτητα άνω των 50 χ.α.ω. κ με περιστροφή του τιμονιού άνω της μισής στροφής, όσο δλδ μπορεί να στρίψει κανείς χωρίς να σηκώσει τα χέρια από το τιμόνι... μπορώ να παραθέσω κ άλλα επιχειρήματα για αυτό το θέμα, όμως βαριέμαι, κ ξέρω πως δε θα πείσω κανέναν... δεν το θέλω άλλωστε... είναι θέμα συνήθειας από ένα σημείο κ πέρα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Άλλο η f1, άλλο τα δρομίσια αμάξια. Πόσες στροφές έχει Πέτρο το τιμόνι της F1 και πόσες του γκολφ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          peterpan last edited by

                                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                          Άλλο η f1, άλλο τα δρομίσια αμάξια. Πόσες στροφές έχει Πέτρο το τιμόνι της F1 και πόσες του γκολφ;

                                          όσον αφορά τα αυτάκια, κατ εμέ, είναι σωστό που είναι πάνω στο τιμόνι... το γεγονός αυτό είναι γνώση που έχει έρθει από την formula 1. επίσης ας αναλογιστεί ο καθείς μας πόσες στροφές έχει πάρει με ταχύτητα άνω των 50 χ.α.ω. κ με περιστροφή του τιμονιού άνω της μισής στροφής, όσο δλδ μπορεί να στρίψει κανείς χωρίς να σηκώσει τα χέρια από το τιμόνι... μπορώ να παραθέσω κ άλλα επιχειρήματα για αυτό το θέμα, όμως βαριέμαι, κ ξέρω πως δε θα πείσω κανέναν... δεν το θέλω άλλωστε... είναι θέμα συνήθειας από ένα σημείο κ πέρα...

                                          αυτό εννοούσα με αυτό που έγραψα... 1+ στροφή κάνεις όταν παρκάρεις μόνο... όχι όταν οδηγείς... δε νομίζω στο παρκάρισμα να σε μπερδεύει...

                                          στο δρόμο πάνω από μισή στροφή τιμόνι δεν έχω κάνει, ακόμα κ σε φουρκέτα... βέβαια μπορεί να είμαι τρομερός οδηγός! ίσως να είναι αυτό!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            n_olympios last edited by

                                            Εμένα με βολεύει τα αυτιά να κινούνται με το τιμόνι.

                                            Ακούω καλύτερα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 379
                                            • 380
                                            • 96 / 380
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr