Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT Tempra - προβλήματα και πιθανές αιτίες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. FIAT Tempra - προβλήματα και πιθανές αιτίες
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    11
    272
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kotetsi last edited by

      Στο Tempra του πατέρα μου, το οποίο οδηγώ εγώ τα τελευταία δύο χρόνια, έχω παρατηρήσει εδώ και καιρό τα εξής:

      • το λαμπάκι του αισθητήρα λ ανάβει σε άτακτα χρονικά διαστήματα. Εάν ανάψει ενώ το αυτοκίνητο κινείται δεν παρατηρώ πτώση απόδοσης, αν όμως ανάψει όταν ξεκινήσω τον κινητήρα το αυτοκίνητο κομπιάζει. Η λύση είναι να σβήσω και να ανάψω πάλι τον κινητήρα, αν και το τελευταίο διάστημα δε φαίνεται να δίνει λύση.
      • το αυτοκίνητο αν ξεκινήσει ζεστό παρουσιάζει τα εξής: στο ρελαντί ο κινητήρας είτε παίζει με μικρές αυξομειώσεις των στροφών (όπως εάν πατούσα και άφηνα το γκάζι πολύ γρήγορα και λίγο) ή ανεβάζει ρελαντί στις 2500 με 3000 στροφές και δεν πέφτει παρά μόνο αν ανάψω το a/c ή μετά από λίγη ώρα οδήγησης.

      Τα δύο προβλήματα φαίνονται άσχετα το ένα με το άλλο λόγω του ότι το λαμπάκι του λ δεν έχει λογική στο άναμμα/σβήσιμό του. Έχει γίνει reset με αφαίρεση του πόλου της μπαταρίας αλλά το πρόβλημα παραμένει. Ο μηχανικός μου μου λέει ότι είναι ο λ (κόστος περ. 150 ευρώ) κι ένας φίλος μου ότι είναι η πεταλούδα γκαζιού που πάει σετ με το μπεκ ψεκασμού (κόστος περ. 300 ευρώ) διότι είχε ακριβώς τα ίδια συμπτώματα σε ΒΧ.

      Το Tempra έχει 84000km, όλα τα service κάθε 10000km, λάδια κάθε 5000km κλπ, δηλαδή είναι άψογα συντηρημένο. Στα υπ' όψιν είναι επίσης η αλλαγή της εξάτμισης (μόλις χθες αλλάχθηκε το σπιράλ γιατί το αυτοκίνητο έκανε σαν τρακτέρ) διότι σάπισε ενώ σκέφτομαι και για αλλαγή καταλύτη, αν και μου λένε ότι από την ώρα που οι εκπομπές καυσαερίων είναι ok να μην προβώ στην αλλαγή του. Νοιώθω όμως ότι σκυλοβρωμάει όταν είναι ζεστό, εκτός αν οφείλεται εν μέρει στην εξάτμιση.

      Εσείς τι πιστεύετε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • K
        kotetsi last edited by

        Στο Tempra του πατέρα μου, το οποίο οδηγώ εγώ τα τελευταία δύο χρόνια, έχω παρατηρήσει εδώ και καιρό τα εξής:

        • το λαμπάκι του αισθητήρα λ ανάβει σε άτακτα χρονικά διαστήματα. Εάν ανάψει ενώ το αυτοκίνητο κινείται δεν παρατηρώ πτώση απόδοσης, αν όμως ανάψει όταν ξεκινήσω τον κινητήρα το αυτοκίνητο κομπιάζει. Η λύση είναι να σβήσω και να ανάψω πάλι τον κινητήρα, αν και το τελευταίο διάστημα δε φαίνεται να δίνει λύση.
        • το αυτοκίνητο αν ξεκινήσει ζεστό παρουσιάζει τα εξής: στο ρελαντί ο κινητήρας είτε παίζει με μικρές αυξομειώσεις των στροφών (όπως εάν πατούσα και άφηνα το γκάζι πολύ γρήγορα και λίγο) ή ανεβάζει ρελαντί στις 2500 με 3000 στροφές και δεν πέφτει παρά μόνο αν ανάψω το a/c ή μετά από λίγη ώρα οδήγησης.

        Τα δύο προβλήματα φαίνονται άσχετα το ένα με το άλλο λόγω του ότι το λαμπάκι του λ δεν έχει λογική στο άναμμα/σβήσιμό του. Έχει γίνει reset με αφαίρεση του πόλου της μπαταρίας αλλά το πρόβλημα παραμένει. Ο μηχανικός μου μου λέει ότι είναι ο λ (κόστος περ. 150 ευρώ) κι ένας φίλος μου ότι είναι η πεταλούδα γκαζιού που πάει σετ με το μπεκ ψεκασμού (κόστος περ. 300 ευρώ) διότι είχε ακριβώς τα ίδια συμπτώματα σε ΒΧ.

        Το Tempra έχει 84000km, όλα τα service κάθε 10000km, λάδια κάθε 5000km κλπ, δηλαδή είναι άψογα συντηρημένο. Στα υπ' όψιν είναι επίσης η αλλαγή της εξάτμισης (μόλις χθες αλλάχθηκε το σπιράλ γιατί το αυτοκίνητο έκανε σαν τρακτέρ) διότι σάπισε ενώ σκέφτομαι και για αλλαγή καταλύτη, αν και μου λένε ότι από την ώρα που οι εκπομπές καυσαερίων είναι ok να μην προβώ στην αλλαγή του. Νοιώθω όμως ότι σκυλοβρωμάει όταν είναι ζεστό, εκτός αν οφείλεται εν μέρει στην εξάτμιση.

        Εσείς τι πιστεύετε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kotetsi last edited by

          Στο Tempra του πατέρα μου, το οποίο οδηγώ εγώ τα τελευταία δύο χρόνια, έχω παρατηρήσει εδώ και καιρό τα εξής:

          • το λαμπάκι του αισθητήρα λ ανάβει σε άτακτα χρονικά διαστήματα. Εάν ανάψει ενώ το αυτοκίνητο κινείται δεν παρατηρώ πτώση απόδοσης, αν όμως ανάψει όταν ξεκινήσω τον κινητήρα το αυτοκίνητο κομπιάζει. Η λύση είναι να σβήσω και να ανάψω πάλι τον κινητήρα, αν και το τελευταίο διάστημα δε φαίνεται να δίνει λύση.
          • το αυτοκίνητο αν ξεκινήσει ζεστό παρουσιάζει τα εξής: στο ρελαντί ο κινητήρας είτε παίζει με μικρές αυξομειώσεις των στροφών (όπως εάν πατούσα και άφηνα το γκάζι πολύ γρήγορα και λίγο) ή ανεβάζει ρελαντί στις 2500 με 3000 στροφές και δεν πέφτει παρά μόνο αν ανάψω το a/c ή μετά από λίγη ώρα οδήγησης.

          Τα δύο προβλήματα φαίνονται άσχετα το ένα με το άλλο λόγω του ότι το λαμπάκι του λ δεν έχει λογική στο άναμμα/σβήσιμό του. Έχει γίνει reset με αφαίρεση του πόλου της μπαταρίας αλλά το πρόβλημα παραμένει. Ο μηχανικός μου μου λέει ότι είναι ο λ (κόστος περ. 150 ευρώ) κι ένας φίλος μου ότι είναι η πεταλούδα γκαζιού που πάει σετ με το μπεκ ψεκασμού (κόστος περ. 300 ευρώ) διότι είχε ακριβώς τα ίδια συμπτώματα σε ΒΧ.

          Το Tempra έχει 84000km, όλα τα service κάθε 10000km, λάδια κάθε 5000km κλπ, δηλαδή είναι άψογα συντηρημένο. Στα υπ' όψιν είναι επίσης η αλλαγή της εξάτμισης (μόλις χθες αλλάχθηκε το σπιράλ γιατί το αυτοκίνητο έκανε σαν τρακτέρ) διότι σάπισε ενώ σκέφτομαι και για αλλαγή καταλύτη, αν και μου λένε ότι από την ώρα που οι εκπομπές καυσαερίων είναι ok να μην προβώ στην αλλαγή του. Νοιώθω όμως ότι σκυλοβρωμάει όταν είναι ζεστό, εκτός αν οφείλεται εν μέρει στην εξάτμιση.

          Εσείς τι πιστεύετε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            puntofato last edited by

            Είναι μονού σημείου ψεκασμός ή πολλαπλού;Jetronic ή Motronic; Ποια μηχανή φοράει; Με το να γράφεις απλά Tempra δεν κάνεις τίποτα.

            Πχ : Για να ανεβάζει 2500στροφές αν είναι μονού σημείου μπορεί να είναι μέχρι και ο αισθητήρας θερμοκρασίας νερού. Συνήθως κόβεται το καλώδιο που πηγαίνει σε αυτόν. Άλλο πράγμα μπορεί να είναι οι δύο γειώσεις που πάνε πάνω στην πολλαπλή είσαγωγής....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kotetsi last edited by

              Συγνώμη για την παράλειψη, ξεχάστηκα. Είναι 1581cc δεύτερης γενιάς με 76hp (για μείωση των εκπομπών καυσαερίων) και ψεκασμό μονού σημείου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jim-78 last edited by

                Εχουμε ενα fiat strada στη δουλεια και παρουσιαζε τα ιδια συμπτωματα, το προβλημα ηταν ο λαμδα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giannis-s last edited by

                  kati paromoio eixa pa8ei stin xan8oua mou kuriako k enw piga sto sunergeio proetimasmenos na skasw to 300araki telika allaksa mpouzi k mpouzokalodia. pws k ti idea den exw.to mono pou kserw einai oti to provlima mou li8ike.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kotetsi last edited by

                    Γιάννη δε θα περίμενα να είναι τα μπουζί διότι όπως είπα αλλάζονται στα τακτικά σέρβις. Είναι γεγονός βέβαια ότι το αυτοκίνητο δεν κάνει πλέον χιλιόμετρα (ενώ ποτέ δεν έκανε ούτως ή άλλως - στα 11 χρόνια έχει κάνει 82000km και στα τελευταία δύο έκανε άλλες 2000km) κι αυτό φαίνεται κι από το service book. Φοβάμαι λοιπόν μήπως τα συστήματά του αρχίζουν να «τα παίζουν» από την ακινησία.

                    Η μέθοδος trial and error δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην περίπτωσή μου καθώς δε βρίσκομαι Ελλάδα ώστε να τρέχω το αυτοκίνητο στο συνεργείο, να αλλάζω κάτι και να το δοκιμάζω. Συνεπώς ή θα πρέπει να αλλαχτούν όλα (πχ λ, πεταλούδα, αισθ. θερμοκρασίας και μπουζί-καλώδια) ή να πέσω στην περίπτωση που με ένα ανταλλακτικό να έχω βρει το πρόβλημα.

                    Έχω στα υπ' όψιν μου για μια γνώμη ακόμα τον ηλεκτρολόγο μου στην Αθήνα, ο γιος του οποίου είχε δύο Tempra και ενδεχομένως να έχει συναντήσει ανάλογη περίπτωση. Μια καλή περίπτωση τηλεδιάγνωσης/γνώμης είναι και ο ηλεκτρολόγος μου στην Κοζάνη, τον οποίον πάλι εμπιστεύομαι για τις γνώσεις του. Από τις μέχρι τώρα γνώμες έχω καταλήξει στον λ αλλά προβληματίζομαι για την πεταλούδα γκαζιού - ο φίλος μου ήταν κατηγορηματικός και σέβομαι τη γνώμη του καθώς είναι και ο ίδιος μηχανικός. Δεν μπορώ όμως να αγνοήσω τον μηχανικό μου που ξέρει από πρώτο χέρι και τα δύο αυτοκίνητα της οικογένειας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      puntofato last edited by

                      Πάρε ένα πολύμετρο. Βάλε το - στη γείωση του αυτοκινήτου(σασί ή οτιδήποτε). Βάλε το Volt στο μαύρο καλώδιο που έρχεται από το ίδιο το λάμδα(όχι από την πλεξούδα. Βάλε μπρος το αυτοκίνητο. Αν δεν είναι αυτόματο το πολύμετρο βάλτο στα 2V σκάλα. Δες τι τιμές. Κανονικά μετά από ένα με δύο λεπτά, κρατώντας σταθερά πατημένο το γκάζι πρέπει η τιμή του Λ να παίζει ζωηρά από 0,1 μέχρι 0,9Volt. Αν κρατάει σταθερή τιμή πχ 0,9χωρίς να παίζει το έχει πει το ποίημα ή έχεις και άλλο πρόβλημα. Επίσης δες όταν κάνει τις ανωμαλίες τι τιμές έχει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        asteris last edited by

                        Το ότι ανάβει το λαμπάκι του ψεκασμού, σημαίνει ότι ο εγκέφαλος κατέγραψε βλάβη σε κάποιον αισθητήρα. Βάλτο στο διαγνωστικό να δεις ποιός είναι και άσε τις μαντείες του μηχανικού και του ηλεκτρολόγου.

                        Πιθανοί είναι ο λάμδα, ο αισθητήρας πεταλούδας και ο ΜΑΡ sensor.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          puntofato last edited by

                          Ο χρήστης asteris έγραψε:
                          Το ότι ανάβει το λαμπάκι του ψεκασμού, σημαίνει ότι ο εγκέφαλος κατέγραψε βλάβη σε κάποιον αισθητήρα. Βάλτο στο διαγνωστικό να δεις ποιός είναι και άσε τις μαντείες του μηχανικού και του ηλεκτρολόγου.

                          Πιθανοί είναι ο λάμδα, ο αισθητήρας πεταλούδας και ο ΜΑΡ sensor.

                          Το μονού σημείου Tempra δεν έχει MAP...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            asteris last edited by

                            Ωραία, ένας λιγότερος...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr