-
Το εκφύλισαν και το Miata.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Το εκφύλισαν και το Miata.Αντιθετως.... Τωρα πλεον θα το σκεφτομασταν σαν επιλογη...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
+ΜΧ-5+ΜΧ5²
-
-
κουκουλα..
αν δν εχεις γκαραζ μην παρεις καμπριο..
-
Το μιατα ειναι το μοναδικο καμπριο με σκληρη οροφη ,το οποιο ειναι απολυτα αρμονικο στις γραμμες του και δεν εχει αλλαξει καθολου το σχημα του απο την προσθηκη σκληρης οροφης
-
Αν εχεις φυλλασώμενο χωρο στάθμευσης κουκούλα.
Αν παρκάρεις στο πεζοδρόμιο,τοτε ενα χαρντ-τόπ θα ήταν καλύτερο -
εστω οτι εχεις χωρο σταθμευσης.οταν βγεις εξω δεν θα χρειαστεις να το παρκαρεις στο δρομο??αρα παλι εκτεθειμενο θα ειναι το αμαξι.... εφοσον εχεις κουκουλα:iconcool:
-
Κουκούλα και το λέω ακόμα και τώρα που έχω μια ωραιότατη τρύπα απο μαχαιριά στο δικό μου...
Μου τη σπάνε τα 'όλα σε ένα' αυτοκίνητα.
Το ανοικτό αυτοκίνητο έχει νόημα μόνο όταν είναι ανοικτό, οπότε και η σκληρή οροφή είναι εξτρα μάζα χωρίς λόγο. Στις άλλες περιπτώσεις καλύτερα να κυκλοφορείς με ένα μικρό κλειστό και φτηνό αμαξάκι.
Δεν έχετε χώρο και λεφτά για δεύτερο και το χειμώνα δεν το ανοίγετε (κακώς ΙΜΗΟ, το χειμώνα έχει νόημα!); Hardtop και τελείωσε το θέμα.BTW για όσους ανάφεραν τη ζημιά... το δικό μου έχει κόστος γύρω στα 900 ευρώ για την αντικατάσταση αλλά αναρωτιέμαι ένα CC που θέλει τσιμούχες και λαστιχάκια (άσε που αν παίρνει νερά δεν ξέρω πως μαζεύεται) ή έχει μια βλάβη, στα 4 χρόνια που κράτησε η δική μου, πόσο να στοιχίζει άραγε;
-
Το κακο ειναι οτι μπορει εσυ να πληρωσεις σημερα τα 900,και αυριο να το ξαναδεις μαχαιρωμενο
Και να λείπουν απο μεσα και πραγματα.....και ξανα....και ξανα....και ξανα....
-
D-Jet
για ποιό αυτοκίνητο μιλάς;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Το κακο ειναι οτι μπορει εσυ να πληρωσεις σημερα τα 900,και αυριο να το ξαναδεις μαχαιρωμενο
Και να λείπουν απο μεσα και πραγματα.....και ξανα....και ξανα....και ξανα....
Αλήθεια είναι αυτό.
Όμως δε φταίει το αυτοκίνητο, εγώ φταίω που το άφησα εκεί, όπως επίσης και για το ότι αγόρασα ένα αυτοκίνητο που το χρησιμοποιώ σε περιβάλλον ακατάλληλο για αυτο (επειδή μου αρέσει πολύ...) !
Ας το θέσω διαφορετικά τότε:
-Αν μπορείς να αγοράσεις ανοικτό αυτοκίνητο, τότε κουκούλα.
-Αν όχι (δεν έχεις γκαράζ, φοβάσαι, δεν έχεις λεφτά χρόνο να το χαρείς κλπ κλπ) τότε πάρε κουπέ! -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
D-Jetγια ποιό αυτοκίνητο μιλάς;
Smoadster
-
Soft top γιατι ετσι ειναι απο την μαμα της.
Αν ειχε σκληρη αναδιπλουμενη ορορφη δεν θα ηταν το ιδιο αμαξι. -
Κουκούλα!
Διότι έχω μπει σε 207CC και σε mini cooper cabrio... -
Σκληρή για μένα...
Μου αρέσει
το όλα σε ένα που συνδυάζουν,
το ότι μπορείς να το αφήσεις στο δρόμο ήσυχος και χωρίς να τρέχεις στο παράθυρο να το τσεκάρεις κάθε 10 λεπτά,
το ότι μπορείς να κάνεις ταξίδι χωρίς να σε τρελαίνει ο θόρυβος,
το ότι μπορείς να το αποκτήσεις χωρίς να πρέπει να δώσεις μια περιουσία,
το ότι πλέον υπάρχουν προτάσεις πραγματικά για όλα τα γούστα -
Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
Κουκούλα!
Διότι έχω μπει σε 207CC και σε mini cooper cabrio...τόσο χάλια...;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Κουκούλα!
Διότι έχω μπει σε 207CC και σε mini cooper cabrio...τόσο χάλια...;
ε ναι. Στο CC δεν χωράνε οι πίσω, το κεφάλι του οδηγού νομίζεις ότι θα βρει, η αίσθηση κάμπριο πάει περίπατο...
-
Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
Κουκούλα!
Διότι έχω μπει σε 207CC και σε mini cooper cabrio...τόσο χάλια...;
ε ναι. Στο CC δεν χωράνε οι πίσω, το κεφάλι του οδηγού νομίζεις ότι θα βρει, η αίσθηση κάμπριο πάει περίπατο...
γιατί χωράνε στο MX5...; δεν είναι κριτίριο αυτό.
Το δεύτερο δεκτό...αλλά κ πάλι κάποιος που θέλει απλά ανοικτό αμαξάκι για λίγες μέρες τον χρόνο το cc είναι ιδανικό. Ανάλογα τις ανάγκες του καθενός.
-
Σε όλα τα CC το πάνω μέρος του παρμπρίζ είναι τραβηγμένο αρκετά πίσω λόγο σχεδίασης αλλά αυτό είναι πρόβλημα για ύψη άνω του 1.90.
κουκούλα ή μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή;