-
Το ότι ο Hamilton έχει ολόκληρη την Αγγλία λες να το σκεφτεί μια ομάδα σαν την Mclaren για να τον κρατήσει αν δεν πειθαρχεί; Ποιος θα πληρώσει τη ζημιά στη Mclaren αν ο Hamilton κάνει του κεφαλιού του και χαθούν πολύτιμοι βαθμοί; Η Αγγλία θα την πληρώσει. Οι σπόνσορες θέλουν καλές θέσεις γιατί πληρώνουν πολλά λεφτά. Εκτός αυτού υπάρχει και το παράδειγμα με τον MS που στην Γερμανία όταν έτρεχε ο με τη Ferrari οι Γερμανοί τον αποθέωναν. Το ίδιο κάνανε και οι Ιταλοί. Οι φίλοι της Mclaren λες να απογοητευτούν αν πούνε αντίο σε έναν αχάριστο (αν είπε όσα είπε στον Ντένις); Και αν έχει την Αγγλία από πίσω του, αυτό πρέπει να το σκεφτεί ο ίδιος γιατί με τη συμπεριφορά του μπορεί να τους εκθέτει.
-
Γελάστε μαζί μας... ...τα πιο ενδιαφέροντα κομμάτια.
από την συνέντευξη :
Ερ (Tony Dodgins – Autosport): προφανώς το χαλί της νίκης στρώθηκε για εσένα χθες. Αναρωτιέμαι αν μπορείς να μας ξεκαθαρίσεις μερικά πράγματα. Καταρχήν, η ομάδα σου είπε ότι αυτή ήταν μια πίστα που δεν υπήρχε η δυνατότητα να κάνετε τους ίδιους γύρους ξοδέματος καυσίμου, αλλά όταν κάνεις τις πράξεις βλέπεις ότι γίνεται. Επιπλέον, θα ήθελα να μας πεις γιατί δεν σεβάστηκες την συμφωνία που είχες με τον Fernando και δεν τον άφησες να βγει πρώτος από τα pits. Νομίζω ότι είπες ότι ο Kimi ήταν κοντά όταν δεν συμφώνησες με την ομαδα σου. Μπορείς να μας διαφωτίσεις σε παρακαλώ;
LH: Καταρχήν τελείωσα το 2ο μέρος των κατατακτηρίων πρώτος, οπότε μπήκα 1ος και στα pits. Έψυξαν το μονοθέσιο μου γρήγορα, οπότε έφτασα στο τέλος του pitlane πρώτος, κάτι που πάντα προσπαθώ να κάνω. Αυτό μου αρέσει. Προτιμάω να βγαίνω πρώτος στην πίστα. Όταν βρισκόμουν στο τέλος του pit lane μου είπαν στον ασύρματο «Lewis, άσε τον Fernando να περάσει» και είδα ότι ο Fernando ήταν λίγο πίσω και δεξιά σε σχέση με εμένα και ο Kimi βρισκόταν πάρα πολύ κοντά του. Οπότε σκέφτηκα, ΟΚ, μπορούμε να αφήσουμε τον Fernando να περάσει αρκεί να μην περάσει ο Kimi γιατί αυτό θα μπορούσε να καταστρέψει την προσπάθειά μου. Έπρεπε να πάρω μια γρήγορη απόφαση. Μετά την πρώτη στροφή σκέφτηκα «ΟΚ, αν ο Fernando μείνει μαζί μου θα τα καταφέρουμε, έχουμε και οι δύο τον ρυθμό», οπότε πίεσα. Δεν ξέρω γιατί αλλά αυτός έκοψε λίγο. Μου είπαν αργότερα και πάλι να αφήσω τον Fernando αλλά πλέον ήταν μίλια μακριά μου, οπότε συνέχισα.
Ερ (Tony Dodgins – Autosport): και το ξόδεμα καυσίμου;
LH: Νομίζω ότι μόνο σε κάποιες πίστες μπορείς πραγματικά να το εκμεταλλευτείς, και εδώ είναι σίγουρα μια από αυτές. Νομίζω ότι αν είχε μείνει πίσω μου θα μπορούσαμε και οι δύο να κάνουμε έναν έξτρα γύρο. Νομίζω ότι αυτό θα ήταν το σωστό.
Ερ (Ian Parkes – The Press Association): Lewis, συγχαρητήρια, θα πρέπει να είσαι ενθουσιασμένος με την νίκη. Πιστεύεις ότι τα χθεσινά γεγονότα την στιγμάτισαν από κάποια άποψη;
LH: Εε… Νομίζω ότι πηγαίνοντας στον αγώνα υπήρχε ένα μεγάλο σύννεφο στο μυαλό μου και ήταν δύσκολο να συγκεντρωθώ με το κλίμα που υπήρχε στην ομάδα. Η ομάδα δεν θα έπαιρνε καθόλου βαθμούς. Δεν ήξερες αν η ομάδα σε μισούσε, αν μισούσε την κατάσταση ή σε ποιόν θα έριχναν το φταίξιμο. Οπότε ήταν δύσκολα, αλλά προσπάθησα να έρθω στην πίστα με ένα χαμόγελο και να παραμείνω θετικός. Ακολούθησα την ίδια διαδικασία όπως πάντα. Πήγα γύρο-γύρο σε όλη την ομάδα και τους είπα «Ελάτε… ας το κάνουμε! Καλή τύχη». Υπήρξε μόνο ένας στην ομάδα που δεν δέχτηκε να μου μιλήσει αλλά ξέρετε.. δε με επηρέασε. Βγήκα στην πίστα και έκανα τη δουλειά μου. Δυστυχώς για την ομάδα η κατάσταση δεν είναι ιδανική αφού τερματίσαμε και οι δύο στους βαθμούς και θα μπορούσαμε να επεκτείνουμε την διαφορά μας από την Ferrari, αλλά δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα.
Ερ (Jerome Bourret – L’Equipe): Lewis, καταρχήν θα ήθελα το σχόλιό σου σε κάτι που είπε σήμερα ο Fernando. Είπε ότι από εχθές δεν μιλάς σε κανέναν στην ομάδα μετά από αυτό που συνέβη. Η δεύτερη ερώτησή έχει να κάνει με την δήλωση που έκανες την Παρασκευή περί αμοιβαίου σεβασμού με τον Fernando. Ισχύει ακόμα η δήλωση αυτή;
LH: Σε σχέση με τον σεβασμό, παραμένει ακριβώς η ίδια. Νομίζω ότι όταν μεγαλώνεις και βλέπεις κάποιον που είναι τόσο πετυχημένος όσο θέλεις και εσύ να γίνεις, είτε είναι ο Fernando, είτε ο Michael Schumacher οφείλεις να τον σέβεσαι για αυτά που έχει πετύχει. Εγώ το κάνω. Τον παρακολουθώ τα τελευταία χρόνια και πραγματικά θαυμάζω αυτά που έχει κάνει. Αυτό δεν αλλάζει. Δεν μου έχει μιλήσει από την Παρασκευή, οπότε δεν γνωρίζω ποιο είναι το πρόβλημά του. Όσον αφορά την ομάδα, μίλησα σε όλους, έχω εξηγήσει σε όλους πως έχει η κατάσταση, τους ζήτησα συγνώμη εφόσον πιστεύουν ότι έχω κάνει κάτι εναντίων τους αλλά έτσι έχει η κατάσταση. Είναι θέμα πιο πάνω από αυτούς, αν με καταλαβαίνετε…
Ερ: (Kevin Garside – The Daily Telegraph) Lewis, γνωρίζοντας την παγωμένη σχέση σου αυτή τη στιγμή με την ομάδα, πώς θα περιέγραφες την σχέση σου αυτή τη στιγμή με τον Ron μετά τα χθεσινά και πως σκοπεύεις να χτίσεις γέφυρες επικοινωνίας τώρα;
LH: Νομίζω ότι με τον Ron είναι… Προφανώς χθες δεν ήταν πολύ χαρούμενος, έπρεπε όμως να παραμείνουμε επαγγελματίες. Το συζητήσαμε, του είπα την δική μου γνώμη και την σεβάστηκε. Είπε: «ΟΚ, το δέχομαι επειδή είναι μέρος της προσωπικότητάς σου και ίσως από την δική σου σκοπιά αυτό ήταν το καλύτερο για εσένα ή κάτι τέτοιο». Φτάσαμε σε αμοιβαία κατανόηση και ξεκινήσαμε με λευκό χαρτί σήμερα. Φυσικά ακόμα δεν είναι υπέροχα εξαιτίας και όλων αυτών που ήδη περνάμε με την FIA και την Ferrari. Υπάρχει πίεση στην ομάδα. Το ανακουφιστικό είναι ότι δεδομένων όλων αυτών έχουμε όλο το προσωπικό μας συγκεντρωμένο, και αυτό το τριήμερο δείχνουμε πόσο δυνατή ομάδα είμαστε. Ήρθαμε εδώ και κάναμε το 1-2 στις κατατακτήριες. Δεν μας έχει αποσπάσει από τη δουλειά μας. Αυτό είναι το σημαντικό. Νομίζω ότι τώρα πρέπει να αναλύσουμε το τριήμερο όπως πάντα. Πρέπει να κάτσουμε κάτω και να επανενωθούμε ως ομάδα. Δεν έχω όμως καμία αμφιβολία ότι αυτό θα συμβεί.
Ερ: (Dan Knutson – National Speed Sport News) Lewis, μετά τις χθεσινές κατατακτήριε έκατσες εδώ και είπες ότι χρειάζεσαι να πας στην ομάδα για μία εξήγηση του τι έγινε. Τι εξήγηση σου έδωσε η ομάδα για το τι συνέβη;
LH: Εχθές όταν γύρισα όλα ήταν ήρεμα, δεν μιλήσαμε πάρα πολύ. Γύρισα στους μηχανικού μου, κάναμε την ίδια δουλειά όπως πάντα, μία ενημέρωση. Έπειτα κάτσαμε με τον Martin Whitmarsh, τον Fernando και τον μηχανικό του και τον μηχανικό μου και εξετάσαμε ποιο θα ήταν το πρόγραμμα και με ρώτησαν γιατί δεν έκανα αυτό που ήθελαν να κάνω. Και εγώ τους εξήγησα. Είπα «έκανα ένα λάθος, ζητάω συγνώμη, δεν θα ξανασυμβεί. Αλλά αυτό συνέβη, ας το ξεχάσουμε και ας προχωρήσουμε. Είμαστε και οι δύο στην μπροστινή γραμμή οπότε μπορούμε ακόμα να χαμογελάμε». Και πίστεψα ότι λόγω της διαφωνίας που είχα με τον Ron στην επικοινωνία ήταν προφανώς θυμωμένος, πίστεψα ότι ίσως μου έδινε ένα μάθημα. Γι’ αυτό όταν πήγα στη συνέντευξη είπα ότι δεν θα νόμιζα ότι ο Fernando θα έκανε κάτι τέτοιο, αλλά έχω λόγους να πιστέψω αλλιώς.
Ερ: (Ian Parkes – The Press Association) Lewis, η αποκατάσταση μίας σχέσης είναι προφανώς υπόθεση και των δύο πλευρών. Καθώς δεν μπορείς να μιλήσεις για τον Fernando, από την δική σου προοπτική τώρα που κάθεσαι εδώ, πιστευεις ότι υπάρχει πιθανότητα εσύ και ο Fernando να γίνεται δεμένοι ομόσταβλοι ξανά;
LH: Νομίζω ότι κάθε φορά είναι δύσκολο. Το είχα με κάθε ομάδα, στην οποία βρισκόμουν. Όταν έχεις του 2 πιο ανταγωνιστικούς ανθρώπους στην ομάδα, πιθανόν τους 2 πιο ανταγωνιστικούς ανθρώπους στο Πρωτάθλημα και οι δύο θέλουν να κερδίσουν. Φέρνει την ομάδα κάτω από μεγάλη πίεση. Είναι υπερβολικά δύσκολο για όλους να είναι δίκαιοι και να διευκολύνουν την κατάσταση. Γι’ αυτό και μερικές φορέ φαίνεται ότι ένας πιλότος είναι ευνοείται περισσότερο από τον άλλο. Γι’ αυτό και μερικές φορές αισθάνομαι ότι ευνοείται περισσότερο και αντίστροφα. Πιστεύω ότι από δω και πέρα, ελπίζω να μου μιλάω ακόμα. Συνεχίζω να είμαι μπροστά στο πρωτάθλημα, δεν έχω χάσει τον σεβασμό μου γι’ αυτόν. Αν δεν θέλει να μου μιλήσει αυτό είναι κάτι που αυτός θα αποφασίσει. Αλλά είμαι ανοιχτός.
Ερ: (Tony Dodgins – Autosport) Lewis, είναι σωστό, ότι πήγες προσωπικά και ρώτησες του αγωνοδίκες να εξετάσουν το χθεσινό γεγονός στις κατατακτήριες;
LH: Όχι, ήμουν κάτω και ένας από τους αγωνοδίκες ήταν εκεί αλλά πραγματικά δεν μιλήσαμε.
Ερ: (Paolo Ianieri – La Gazzetta dello Sport) Lewis, πιστεύεις ότι ο μήνας του μέλιτος με την ομάδα σου ή με τον Ron Dennis, έχει κατά κάποιο τρόπο τελειώσει; Ή συνεχίζεται;
LH: Όπως ξέρετε δουλεύω για τον Ron για – πρέπει να είναι κοντά 10 χρόνια τώρα – οπότε, οκ είναι αρκετά μεγάλο γεγονός και πρόβλημα για την ομάδα αλλά νομίζω ότι η σχέση που έχουμε είναι πολύ δυνατή και κάτι σαν και αυτό δεν πρόκειται να μπει ανάμεσά μας. Θα προχωρήσουμε και θα προχωρήσουμε σε μεγαλύτερα και καλύτερα πράγματα.
Ερ: (Jerome Bourret – L’Equipe) Lewis, είπες ότι ήσουν αρκετά ανοιχτός με το Fernando αλλά γιατί πιστεύεις ότι αυτός πρέπει να σου μιλήσει;
LH: Ποιος το είπε αυτό;
Ερ: Θα πας να του μιλήσεις;
LH: Αν τον δω θα του μιλήσω. Αλλά δεν πρόκειται να τον ψάξω και… να τον κάνω να αισθανθεί καλύτερα.
Ερ: Μεταξύ της ομάδας σου εσύ είσαι αυτός που κατηγορείται για ότι συνέβη εχθές.
LH: Αυτή είναι η άποψή σας.
05/08/2007 | MSFREE.GR
και έκανε λάθος και φέρθηκε αλήτικα!
Αυτό για αυτούς που τον έχουν για καλό παιδί... -
Αξιοθαύμαστο πάντως που ένα παιδί ουσιαστικά 21-22 χρονών διαθέτει τέτοια ευχέρεια λόγου και άνεση μπροστά στους δημοσιογράφους. (Διάβασα και το πρωτότυπο αγγλικό κείμενο). Και βλέπεις ποδοσφαιριστές 30-35 χρονών να μη μπορούνε να αρθρώσουν ολοκληρωμένη πρόταση.
-
Λογικό είναι. Άλλο το επίπεδο του ποδοσφαιριστή super star από τη Βραζιλία που πιθανότατα δεν έβγαλε καν το δημοτικό, και άλλο το επίπεδο ενός οδηγού f1 που συναναστρέφεται όλη μέρα με μηχανικούς με 5 σελίδες βιογραφικό ο καθένας και γνωρίζει και 10 πράγματα από μηχανική...
-
Alonso's future at McLaren in doubt
McLaren CEO Ron Dennis hopes world champion Fernando Alonso will complete his multi-year contract with McLaren, amid growing speculations that the Spaniard is looking to leave the team at the end of this season.
Alonso is signed with McLaren until the end of 2008, but his relationship with the team has been visibly strained in recent weeks, the Spaniard hesitating when asked at Hungary yesterday if he would see out his contract with the Woking-based outfit.
Recent rumours suggest Renault want Alonso back, while other teams are likely to be interested in signing the Spaniard should he be freed by McLaren.
Renault have yet to confirm their 2008 line-up and team boss Flavio Briatore made clear at the weekend that he was in no hurry to do so.
'I know nothing about that. We have never had any discussions about that,' Briatore said on Sunday when asked about the rumours.
'This is a McLaren problem, not mine.'
But Dennis dismissed these rumours as inevitable, and said his team intend to respect the contracts they have with both Alonso and Lewis Hamilton.
'There is an inevitability that these things are rumoured and discussed in other teams,' Dennis said on Sunday in Budapest.
'We have two drivers who are contracted for several years into the future. We will respect our part of that bargain and that part of the situation - we hope that the drivers respect theirs, because that's what a contract is about.'
According to sources, Alonso appears disillusioned by McLaren's treatment of both drivers, believing he should have had more support from the team due to his status as a double world champion.
A Spanish flag in the crowd on Sunday summed up the feelings of many Spanish fans about their hero's position - 'McLaren=Traidor (Traitor)'.
But Dennis was adamant that his team would not change their long-held belief of treating both drivers equally.
'That is our position,' Dennis stated. 'It is a challenging situation to manage, and I fully recognise that. But that goes with my job.
'I have to take any decisions that are in the interests of the team. But at the moment, we are most definitely going to maintain a very firm commitment to our principle of equality.
'We appreciate the pressure and the difficulties and the level of competitiveness that the drivers have to each other. We understand that there are always moments of indecision and a feeling of trust being stretched to the limit.
'But our team principles were not compromised; we make every effort as a team to generate equality.
'We will continue to function as a Grand Prix team with specific values, and if anybody does not want to be part of those values - irrespective of where they sit in the organisation - ultimately they all have a choice. But we will not deviate away from our values.'
-
ανυπομονω να δω ειναι το πως θα χειριστει σε βαθος χρονου ο Ντενις αυτο που του εκανε ο μικρος. Δεν νομιζω οτι ειναι απο αυτους που ξεχναν τετοια αχαριστια.
Αναρωτιεμαι ποσο μεγαλο ειναι το συμβολαιο του μικρου, οχι τιποτα αλλο αλλα κανει μια θυγατρικη ομαδα ο Ριτσαρντς και χρειαζεται οδηγους.
Εδώ είμαστε...θα δείτε πώς θα εξελιχθεί ο Λούης...εδώ είμαστε...ένας μουλωχτός χασκογελάκιας είναι...θα το ρίξει το προσωπείο του που έντεχνα καλλιεργεί...
Δεν έχει ανάγκη η Mclaren από αχάριστους. Αν αποφάσισε να δαγκώσει το χέρι που τον βοήθησε τότε έκανε πολύ άσχημη αρχή.
Δυστυχως οσο και να μας/τους εκνευριζει για μενα δεν υπαρχει περιπτωση να αλλαξει κατι. Ειχα πει μηνες πριν οτι με τους πρωτους 1-2 μηνες εξασφαλισε ηδη την καριερα του. Ειπαμε μπορει να ειναι μικρος στο ματι αλλα εχει μεγαλες πλατες, τον στηριζουν οι περισσοτεροι και παιζουν πολλα λεφτα και συμφεροντα απο πισω. Λαϊκη βαση, μηντια, σπονσορες, τηλεθεασεις κλπ κλπ, χαρη βεβαια και στο εκρηκτικο ξεκινημα του ιδιου.
Ισως σκοπος του lh ειναι να διωξει τον fa, αυτος ειναι ο πιο ευκολος τροπος να παρει πρωταθλημα. Το εχουμε δει να γινεται και απο αλλους στο παρελθον και απο προχθες ειναι ενα βημα πιο κοντα!
Λυπαμαι που το λεω αλλα για μενα αυτη τη στιγμη στη McLaren και στη f1 γενικοτερα ο Lewis ειναι πιο ακριβο στοιχειο & πολυτιμο χαρτι απ'τον δις (στον οποιο σκανε και δις ). McLaren, f1(tm) και media θα κανουν τα παντα για να τον προστατευσουν, το ξερει κι ο ιδιος και το εκμεταλλευεται.
ΥΓ Στην κορυφη να σβουριξει πανω στο δαχτυλο του Lewis ηθελα να πω (ητανε περασμενη η ωρα) αλλα πιστευω βγηκε νοημα
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Alonso's future at McLaren in doubtελπίζω να πάει στην BMW και όχι στην τσιγγούνα την Renault
πάντως το ότι δεν εχουν ανανεώσει και οι 2 ομάδες το συμβόλαιό τους με τους οδηγούς λέει πολλάπάντως αν φύγει από τη ΜακΛάρεν, η τελευταία θα χάσει και τις γνώσεις του και τους χορηγούς του και τους οπαδούς στην Ισπανία και.....την κωλοφαρδία του όπως πιστεύουν μερικοί
-
Θα δουμε γιατι αν και φυσικα ισχυουν αυτα που λες νομιζω οτι ακομη δεν εχουμε δει τα χειροτερα αναμεσα στους δυο οδηγους. Ουσιαστικα το γλεντι μολις αρχισε και ο Κιμι θα παρακαλαει να μην τελειωσει γρηγορα.
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
[snip]
πάντως αν φύγει από τη ΜακΛάρεν, η τελευταία θα χάσει και τις γνώσεις του και τους χορηγούς του και τους οπαδούς στην Ισπανία και.....την κωλοφαρδία του όπως πιστεύουν μερικοίΗ ΜακΛάρεν δεν είναι από εκείνες τις ομάδες που θα επιτρέψουν σε οποιονδήποτε οδηγό να την κάνουν τσιφλίκι τους, τουλαχιστον όσο κάνει κουμάντο ο Ντένις. Αυτό υπαγορεύει το παρελθόν της ομάδας.
Αν φύγει ο Αλόνσο, θα βρεθεί κάποιος άλλος... οι σωστές ομάδες δεν χάνονται, ούτε σώζονται, απο ένα και μόνο οδηγό. Είμαι σύμφωνος με τον Ντένις στο ότι η ομάδα δεν επιτρέπεται να διοικείται σύμφωνα με τα γινάτια και τα τερτίπια του οποιουδήποτε οδηγού... είτε αυτός είναι ρούκι είτε ειναι πολλάκις πρωταθλητής.Σε ότι αφορά τον Χάμιλτον, με χάλασε... όπως με χάλασε και η εικόνα του Αλόνσο να τον καθυστερεί στα πιτ. Έχω δει όμως και πολύ χειρότερα και ως εκ τούτου παραμένω ψύχραιμος και αποστασιοποιημένος.
Περισσότερο από όλα όμως με έχουν χαλάσει οι απίστευτες μαλακίες της ΦΙΑ, γενικώς... έχουν χάσει τα αυγά και τα πασχάλια, καθε φέτος και χειρότερα με τις γελοίες αποφάσεις, ανακοινώσεις, πόινές και διατυπώσεις τους.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Σε ότι αφορά τον Χάμιλτον, με χάλασε... όπως με χάλασε και η εικόνα του Αλόνσο να τον καθυστερεί στα πιτ. Έχω δει όμως και πολύ χειρότερα και ως εκ τούτου παραμένω ψύχραιμος και αποστασιοποιημένος.Περισσότερο από όλα όμως με έχουν χαλάσει οι απίστευτες μαλακίες της ΦΙΑ, γενικώς... έχουν χάσει τα αυγά και τα πασχάλια, καθε φέτος και χειρότερα με τις γελοίες αποφάσεις, ανακοινώσεις, πόινές και διατυπώσεις τους.
Χάρη, με όλο το σεβασμό, αποδοκιμάζεις τις αποφάσεις της ΦΙΑ, αλλά ταυτόχρονα σε χαλάει η εικόνα στα πιτ όταν ένας οδηγός καθυστερεί 'αναίτια' ή έστω με κάποια δόση δόλου έναν συνάδελφο του, οταν μαλιστα τυχαίνει να ανήκει στην ίδια ομάδα. Ερωτώ: Δεν συνιστά αυτό δυσφήμιση του αθλήματος και γιατί πρέπει να κατακρίνονται αποφάσεις της Ανώτατης Αρχής όταν αυτές επιδεικνύουν ευελιξία και προσαρμογή στις ολοένα μεταβαλλόμενες συνθήκες διεξαγωγής και οργάνωσης του Σπορ; Δεν είναι ουσιαστικά θετική μια απόφαση που αποτρέπει παρόμοια πιθανά 'καραγκιοζιλίκια' στο μέλλον; Και εν πάση περιπτώσει, μήπως με την τήρηση του γράμματος του νόμου (team orders κλπ) έχει χαθεί το νόημα και το πνεύμα του Σπορ; Δεν θα ήταν θεάρεστο έργο να μην γινόμασταν μάρτυρες χρήσης αθέμιτων πρακτικών και μέσων κατά την διεξαγωγή του πρωταθλήματος; Δηλαδή όταν τιμωρείται ο Σουμάχερ στο Μονακό 2006 είναι όλα εντάξει διότι παρεμπόδισε τις άλλες ομάδες. Όταν πάλι δεν τιμωρείται στην Αυστρία του 2001 και 2002 τότε μιλούσες για ξεφτίλα και απαξίωση του Σπορ. Η ομάδα σου έχει αποδεδειγμένα αυτή τη φορά 'κάνει λαδιά' και σύμφωνα με την λογική και την ηθική του πράγματος το σωστό ήταν να τιμωρηθεί και γι αυτό επιχαίρω γι αυτήν την απόφαση της FIA, όχι ως οπαδός της Ferrari αλλά σαν απλός φίλος της F1.
-
Η ΜακΛάρεν πάντως είπε ότι ο Αλόνσο πέρασε τη γραμμή τερματισμού 1 δευτερόλεπτο πριν λήξει η διαδικασία των χρονομετρημένων.
-
Αλέξανδρε, ας τιμωρούσαν τη ΜακΛάρεν για team-orders (έστω και με επινόηση νέου κανονισμού για τα pit-spots των ομάδων, μιας και ο υπάρχον αφορά τα εντός πίστας) ! Ο Αλόνσο όμως γιατί τιμωρήθηκε; Ή αν θεωρούσαν υπαίτιο τον Αλόνσο ότι με δική του πρωτοβουλία καθυστέρησε τον Χάμιλτον ας τιμωρούσαν εκείνον, αλλά όχι τη ΜακΛάρεν (ή team-orders θα είναι ή πρωτοβουλία του οδηγού, δεν μπορεί να είναι και τα δυο).
Επίσης, τι σόι διατύπωση είναι το 'σε βρίσκω ένοχο, αλλά δεν σε τιμωρώ', που ανακοίνωσαν πριν μερικές μέρες;
Είναι αυτά ενδείξεις σοβαρής αρχής που ενδιαφέρεται για το καλό του σπορ;
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Χάρη, με όλο το σεβασμό, αποδοκιμάζεις τις αποφάσεις της ΦΙΑ, αλλά ταυτόχρονα σε χαλάει η εικόνα στα πιτ όταν ένας οδηγός καθυστερεί 'αναίτια' ή έστω με κάποια δόση δόλου έναν συνάδελφο του, οταν μαλιστα τυχαίνει να ανήκει στην ίδια ομάδα. Ερωτώ: Δεν συνιστά αυτό δυσφήμιση του αθλήματος και γιατί πρέπει να κατακρίνονται αποφάσεις της Ανώτατης Αρχής όταν αυτές επιδεικνύουν ευελιξία και προσαρμογή στις ολοένα μεταβαλλόμενες συνθήκες διεξαγωγής και οργάνωσης του Σπορ; Δεν είναι ουσιαστικά θετική μια απόφαση που αποτρέπει παρόμοια πιθανά 'καραγκιοζιλίκια' στο μέλλον; Και εν πάση περιπτώσει, μήπως με την τήρηση του γράμματος του νόμου (team orders κλπ) έχει χαθεί το νόημα και το πνεύμα του Σπορ; Δεν θα ήταν θεάρεστο έργο να μην γινόμασταν μάρτυρες χρήσης αθέμιτων πρακτικών και μέσων κατά την διεξαγωγή του πρωταθλήματος; Δηλαδή όταν τιμωρείται ο Σουμάχερ στο Μονακό 2006 είναι όλα εντάξει διότι παρεμπόδισε τις άλλες ομάδες. Όταν πάλι δεν τιμωρείται στην Αυστρία του 2001 και 2002 τότε μιλούσες για ξεφτίλα και απαξίωση του Σπορ. Η ομάδα σου έχει αποδεδειγμένα αυτή τη φορά 'κάνει λαδιά' και σύμφωνα με την λογική και την ηθική του πράγματος το σωστό ήταν να τιμωρηθεί και γι αυτό επιχαίρω γι αυτήν την απόφαση της FIA, όχι ως οπαδός της Ferrari αλλά σαν απλός φίλος της F1.Φίλε μου για ποια ακριβώς από τις αποφάσεις υπερασπίζεσαι με θέρμη την ορθότητα της; Υποστηρίζεις ότι ο Alonso εσκεμένα έκλεισε τον Hamilton στα pit; Ωραία, λοιπόν, το δεχόμαστε. Και τιμωρήθηκε. Η τιμωρία της ομάδας πια λογική βάση έχει μπορείς να μου εξηγήσεις;
Ο MS τιμωρήθηκε στο Μονακο. Είδες να τιμωρηθεί καμία Ferrari;
Έβλαψε καμία ομάδα η McLaren και δεν το είδα;
Επίσης μιλάς για 'λαδιά'. Έχεις καταλάβει ότι τη λαδιά την έχει κάνει αυτός που ευνοείται από τις αποφάσεις ή επειδή αυτό δεν φάνηκε στις τηλεοράσεις σε αφήνει αδιάφορο;
Αν εσύ είσαι αφεντικό σε μία επιχείρηση και ο υπάλληλός σου σε γράψει εκεί που δεν πιάνει μελάνι, του χτυπάς φιλικά την πλάτη;
Τι το δίκαιο βρίσκεις σε όσα αποφασίστηκαν; -
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Αλέξανδρε, ας τιμωρούσαν τη ΜακΛάρεν για team-orders (έστω και με επινόηση νέου κανονισμού για τα pit-spots των ομάδων, μιας και ο υπάρχον αφορά τα εντός πίστας) ! Ο Αλόνσο όμως γιατί τιμωρήθηκε; Ή αν θεωρούσαν υπαίτιο τον Αλόνσο ότι με δική του πρωτοβουλία καθυστέρησε τον Χάμιλτον ας τιμωρούσαν εκείνον, αλλά όχι τη ΜακΛάρεν (η team-orders θα είναι ή πρωτοβουλία του οδηγού, δεν μπορεί να είναι κα τα δυο).Επίσης, τι σόι διατύπωση είναι το 'σε βρίσκω ένοχο, αλλά δεν σε τιμωρώ', που ανακοίνωσαν πριν μερικές μέρες;
Είναι αυτά ενδείξεις σοβαρής αρχής που ενδιαφέρεται για το καλό του σπορ;
Και τα δοκιμαστικά (ουσιώδες) μέρος του αγώνα είναι. Επομένως, όπως σωστά επισημαίνεις, μετά από τόσα παρατράγουδα στο παρελθόν θα έπρεπε να τροποποιηθεί με σαφήνεια ο κανονισμός (δεν είναι απλό αλλά δουλειά τους είναι να βρουν επιτέλους λειτουργική φόρμουλα) ώστε να μην αφήνει κανένα περιθώριο εξαπάτησης για κανένα και τίποτα. Τώρα αυτό που αναφέρεις: Ότι έπρεπε να μην τιμωρηθεί ο οδηγός είναι πολύ σωστό, και απορώ πως δεν το είχα σκεφτεί! Η ομάδα φέρει ακέραια ευθύνη, τουλάχιστον από όσα έχουν γίνει γνωστά. Άρα υπάρχει μια σχετική ανακολουθία στην διπλή τιμωρία, οδηγού και ομάδας.
- Για το άλλο ως προς την περιβόητη διατύπωση 'σε βρίσκω ένοχο αλλά δεν σε τιμωρώ', ειλικρινά αδυνατώ να κατανοήσω. Θα μου φαινόταν πιο ορθό αυτό μάλλον: 'Ο κατηγορούμενος κρίνεται αθώος λόγω αμφιβολιών', αφού δεν προέκυψαν σαφείς αποδείξεις σε αυτήν την αλλόκοτη υπόθεση μέχρι σήμερα.
... Και ξέρουμε καλά από παλιά (εποχές Jean-Marie Balestre) πόσο διαβλητή Αρχή υπήρξε αυτή που είχε στα χέρια της τις τύχες του Σπορ
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Φίλε μου για ποια ακριβώς από τις αποφάσεις υπερασπίζεσαι με θέρμη την ορθότητα της; Υποστηρίζεις ότι ο Alonso εσκεμένα έκλεισε τον Hamilton στα pit. Ωραία, λοιπόν, το δεχόμαστε. Και τιμωρήθηκε. Η τιμωρία της ομάδας πια λογική βάση έχει μπορείς να μου εξηγήδεις;
Ο MS τιμωρήθηκε στο Μονακο. Είδες να τιμωρηθεί καμία Ferrari;
Έβλαψε καμία ομάδα η McLaren και δεν το είδα;Η fia τιμωρησε τη McLaren για δολο και αλλοιωση αποτελεσματος (prejudicial to the interests of the competition κλπ). Θεωρησε δηλαδη οτι ο μονος λογος να κρατησει 20s τον fa ηταν να καθυστερησει ο lh. Οχι επειδη κερδισε σαν ομαδα καποιο πλεονεκτημα γιατι αυτο δεν ισχυει.
Επισης τιμωρησε για παρομοιο λογο τον fa (unnecessarily impeded another driver), θεωρωντας οτι ο μονος λογος να περιμενει αλλα 10s ηταν να ζημιωσει το lh. Οχι απλα επειδη κερδισε καποιο πλεονεκτημα αλλιως θα τον εριχναν 2ο.
Εγω αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι πώς ειναι δυνατον να συμβαινουν και τα 2, δηλ. να στηθει 'κοινη συναινεσει' το σκηνικο, αφου δεν υπαρχει επικοινωνια στο radio. Πχ αν το εκανε επιτηδες η McLaren πώς το γνωριζε ο fa ωστε να τελειωσει τη λαδιά. Ισως επειδη η fia επρεπε να τιμωρησει καποιον αλλα δεν δεν ειχε αποδειξεις ποιος απ'τους 2 φταιει, τιμωρησε και τους 2, που ειναι κομματακι σκληρο. Αλλο που δεν ηθελε βεβαια...
-
Ακόμα και επίτηδες να το έκανε η McLaren (το να κλείσει τον Hamilton), τιμωρία δεν στέκει. McLaren οδηγεί ο Hamilton αν δεν κάνω κάθος, οπότε αμά θέλουν τον βάζουν να κάνει 50 γύρους, αμά θέλουν τον βάζουν να κάνει 10, αμά θέλουν δεν τον βγάζουν και καθόλου.
Με αυτή τη λογική να τιμωρηθει και η Ferrari που δεν ανεφοδίασε τον Massa, γιατί έχω βάσιμες υποψίες ότι το έκανε για να ευνοήσει τον Raikkonen, να τιμωρηθεί και η Red Bull γιατί στον προηγούμενο αγώνα ο Coulthard (όπως και ο Hamilton) δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τον τελευταίο γύρο του, προφανώς για να ευνοηθεί ο Webber, να τιμωρηθει και η BMW γιατί έβγαλε τον Heidfeld πιο μπροστά από τον Kubica στο Q3, να τιμωρηθεί και όποιος άλλος κάνει οτιδήποτε στο Q3 αφού εκεί καθορίζεται η στρατηγική της ομάδας και κάποιος από τους δύο ευνοείται.
Κάτω οι team orders! -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Χάρη, με όλο το σεβασμό, αποδοκιμάζεις τις αποφάσεις της ΦΙΑ, αλλά ταυτόχρονα σε χαλάει η εικόνα στα πιτ όταν ένας οδηγός καθυστερεί 'αναίτια' ή έστω με κάποια δόση δόλου έναν συνάδελφο του, οταν μαλιστα τυχαίνει να ανήκει στην ίδια ομάδα. Ερωτώ: Δεν συνιστά αυτό δυσφήμιση του αθλήματος και γιατί πρέπει να κατακρίνονται αποφάσεις της Ανώτατης Αρχής όταν αυτές επιδεικνύουν ευελιξία και προσαρμογή στις ολοένα μεταβαλλόμενες συνθήκες διεξαγωγής και οργάνωσης του Σπορ; Δεν είναι ουσιαστικά θετική μια απόφαση που αποτρέπει παρόμοια πιθανά 'καραγκιοζιλίκια' στο μέλλον; Και εν πάση περιπτώσει, μήπως με την τήρηση του γράμματος του νόμου (team orders κλπ) έχει χαθεί το νόημα και το πνεύμα του Σπορ; Δεν θα ήταν θεάρεστο έργο να μην γινόμασταν μάρτυρες χρήσης αθέμιτων πρακτικών και μέσων κατά την διεξαγωγή του πρωταθλήματος; Δηλαδή όταν τιμωρείται ο Σουμάχερ στο Μονακό 2006 είναι όλα εντάξει διότι παρεμπόδισε τις άλλες ομάδες. Όταν πάλι δεν τιμωρείται στην Αυστρία του 2001 και 2002 τότε μιλούσες για ξεφτίλα και απαξίωση του Σπορ. Η ομάδα σου έχει αποδεδειγμένα αυτή τη φορά 'κάνει λαδιά' και σύμφωνα με την λογική και την ηθική του πράγματος το σωστό ήταν να τιμωρηθεί και γι αυτό επιχαίρω γι αυτήν την απόφαση της FIA, όχι ως οπαδός της Ferrari αλλά σαν απλός φίλος της F1.
Φίλε μου για ποια ακριβώς από τις αποφάσεις υπερασπίζεσαι με θέρμη την ορθότητα της; Υποστηρίζεις ότι ο Alonso εσκεμένα έκλεισε τον Hamilton στα pit; Ωραία, λοιπόν, το δεχόμαστε. Και τιμωρήθηκε. Η τιμωρία της ομάδας πια λογική βάση έχει μπορείς να μου εξηγήσεις;
Ο MS τιμωρήθηκε στο Μονακο. Είδες να τιμωρηθεί καμία Ferrari;
Έβλαψε καμία ομάδα η McLaren και δεν το είδα;
Επίσης μιλάς για 'λαδιά'. Έχεις καταλάβει ότι τη λαδιά την έχει κάνει αυτός που ευνοείται από τις αποφάσεις ή επειδή αυτό δεν φάνηκε στις τηλεοράσεις σε αφήνει αδιάφορο;
Αν εσύ είσαι αφεντικό σε μία επιχείρηση και ο υπάλληλός σου σε γράψει εκεί που δεν πιάνει μελάνι, του χτυπάς φιλικά την πλάτη;
Τι το δίκαιο βρίσκεις σε όσα αποφασίστηκαν;Το ότι έπρεπε να σταματήσει η τακτική των team orders, όταν αυτό ζημιώνει το θέαμα, δεν νομίζω ότι βρίσκει κανέναν αντίθετο. Δεν είναι αστείο να μην δίνεται η ευκαιρία σε έναν οδηγό να κάνει μια επιπλέον προσπάθεια λόγω... εσωτερικών διενέξεων; Σου άρεσε αυτό δηλαδή; Εγώ περίμενα ως ουδέτερος θεατής, καθότι η ομάδα μου δεν είχε τύχη, να δω αν θα γράψει ακόμα ταχύτερο γύρο ο νεαρός. Η τακτική του αποκλεισμού του λοιπόν με ξένισε, για να μην πω ότι με έκανε να κλείσω αμέσως την τηλεόραση και να σκεφτώ να οργανώσω αλλιώς το πρόγραμμα μου το απόγευμα της Κυριακής... Οπως σωστά ανέφερε και ο Migf1 δεν θα έπρεπε να υπάρξει διπλή τιμωρία (οδηγού και ομάδας) γιατί ή η ομάδα (όπως φάνηκε από την επικοινωνία) προέτρεψε τον οδηγό της εσκεμμένα να καθυστερήσει την διαδικασία, χωρίς να έχει κάποιο μηχανικό ή άλλης φύσεως πρόβλημα, ή ο οδηγός έπραξε αυτοβούλως. Άρα έπρεπε να μην τιμωρηθεί ο Αλόνσο αλλά μόνο η ομάδα. Ωραία ήταν λάθος να τιμωρηθούν και οι δύο! Η λαδιά έγκειται στο γεγονός όλη αυτή η εικόνα δυσφήμισε το άθλημα σε μια εποχή μάλιστα που δεν διακρίνεται για το θέαμα που προσφέρει.
Τέλος αν ήμουν Ρος Ντέννις (δόξα τω θεο είμαι απλός καναπεδάκιας ), όπως ξαναέγραψα θα άφηνα να κάνει δεύτερο γρήγορο γύρο ο μικρός και στους επομενους δύο αγώνες (για να μην πω σε όλους) θα έδινα το πλεονέκτημα στον Ισπανό να έχει γύρο περισσότερο στα δοκιμαστικά. Ακόμα θα επέβαλλα τσουχτερό πρόστιμο ή μείωση αποδοχών αν μπορούσα στον Χάμιλτον για τον λόγο ότι δεν κάνει σωστά την δουλειά του και δεν ακολουθεί τις εντολές της ομάδας, χρησιμοποιώντας στην ανάγκη και τους ικανότατους δικηγόρους που θα είχα στην διάθεσή μου για να μην ζημιωθεί η ομάδα με πιθανές μελλοντικές δυσβάστακτες αποζημιώσεις, και θα τόνιζα με τρόπο αμείλικτο ότι μια μόνο παρόμοια ενέργεια στο μέλλον και θα αποτελούσε οριστικά παρελθόν για την ομάδα! (... Και μετά θα τα μάζευα και θα πήγαινα μονίμως διακοπές μουτζώνοντας τους όλους που με πρήξαν τόσα χρόνια )
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Ακόμα και επίτηδες να το έκανε η McLaren (το να κλείσει τον Hamilton), τιμωρία δεν στέκει. McLaren οδηγεί ο Hamilton αν δεν κάνω κάθος, οπότε αμά θέλουν τον βάζουν να κάνει 50 γύρους, αμά θέλουν τον βάζουν να κάνει 10, αμά θέλουν δεν τον βγάζουν και καθόλου.
Με αυτή τη λογική να τιμωρηθει και η Ferrari που δεν ανεφοδίασε τον Massa, γιατί έχω βάσιμες υποψίες ότι το έκανε για να ευνοήσει τον Raikkonen, να τιμωρηθεί και η Red Bull γιατί στον προηγούμενο αγώνα ο Coulthard (όπως και ο Hamilton) δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τον τελευταίο γύρο του, προφανώς για να ευνοηθεί ο Webber, να τιμωρηθει και η BMW γιατί έβγαλε τον Heidfeld πιο μπροστά από τον Kubica στο Q3, να τιμωρηθεί και όποιος άλλος κάνει οτιδήποτε στο Q3 αφού εκεί καθορίζεται η στρατηγική της ομάδας και κάποιος από τους δύο ευνοείται.
Κάτω οι team orders!ripper συμφωνω βεβαια αλλα δυστυχως αυτο ειναι το αποτελεσμα οταν αφηνει ο rubens τον ms να κερδισει και αποδοκιμαζει ο πολυς κοσμος (καλη ωρα ο Red Spirit απο πανω). Μην ξεχνας επιχειρηση ειναι και θα κανουν τους κανονισμους οπως βολευει την τσεπη τους κι ας μην ειναι απαραιτητα ο,τι πιο δικαιο. Και σου λεει αμα δε σ'αρεσει μην το βλεπεις, θα το δουν οι υπολοιποι που ειναι και η πλειοψηφια.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Εγω αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι πώς ειναι δυνατον να συμβαινουν και τα 2, δηλ. να στηθει 'κοινη συναινεσει' το σκηνικο, αφου δεν υπαρχει επικοινωνια στο radio. Πχ αν το εκανε επιτηδες η McLaren πώς το γνωριζε ο fa ωστε να τελειωσει τη λαδιά. Ισως επειδη η fia επρεπε να τιμωρησει καποιον αλλα δεν δεν ειχε αποδειξεις ποιος απ'τους 2 φταιει, τιμωρησε και τους 2, που ειναι κομματακι σκληρο. Αλλο που δεν ηθελε βεβαια...Κανεις δεν μπορει να το καταλαβει αυτο. Πραγματικα.
-
Ο Αλόνσο περασε τη γραμμή τερματισμού 1 sec πριν λήξει η διαδικασία πίσω ακριβώς από το Ραικκόνεν
Καθυστερησε 10 sec στο πιτ στοπ αλλα και 10 sec νωρίτερα να έβγαινε πάλι
θα επρεπε να αφησει το Ραικκόνεν να περάσει, δε μπορούσε να κινηθεί γρήγορα να μείνει μπροστά από το Φιλανδό, επρεπε να κάνει ένα σχετικά χαλαρό γύρο για να μη καταπονηθεί σωματικά και να κάνει μετά το flying lap:hmmm:
δηλαδή και να μην καθυστερουσε ο Αλόνσο και να έβγαινε ο Χάμιλτον να κάνει γύρο ΄θα ήταν πολύ κοντά στον Αλόνσο. Ε και τι γύρο να έκαναν μετά?? Ο ένας θα ήταν κολλημένος πίσω από τον άλλον
Eπίσημο thread: GΡ Oυγγαρίας 2007