-
νταξει ρε συ ο trulli ειναι απαλευτος δε νικιεται ειναι και ο webber σε παρομοια φαση.
o wurz τα χω πει ειναι κολοφαρδος μια 3η και μια 4η θεση δε χαλασαν κανεναν , γενικα οι φιλοι της ομαδας αλλα και οι διοικηση (καφενειο των φιλαθλων) εχουν αρχισει και τον βλεπουν με καλο ματι , λενε οτι βελτιωvεται και στο qualifing , lets wait n see.
-
Ο χρήστης surrey έγραψε:
Δες την βαθμολογια και θα σου λυθουν οι αποριεςΠρος το τέλος της χρονιάς βγαίνει καλύτερο συμπέρασμα. Αλλά για τον συγκεκριμένο (LH) μετά από 1-2 χρόνια πιθανώς...
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
... διοικηση (καφενειο των φιλαθλων) -
Απλα στη συγκριση Wurz-Rosberg, μιλα απο μονη της η βαθμολογια τιποτα αλλο...
Το 13-5 κανει τη διαφορα, αφηνοντας στην ακρη ''κωλοφαρδιες'' και οτιδηποτε αλλο...
-
Καλα δεν πιστευω να ειστε σοβαροι που συγκρινετε Wurz με Rosberg... Μιλαμε ο ενας τρωει σταθερα 2 δεκατα στο νερο! Τα δεκατα που βρισκει ο ομαδα με εξελιξη, δοκιμες κλπ στο μονοθεσιο του Wurz αχρηστευονται! Ειναι απο τις λιγες περιπτωσεις που η ποιοτητα του οδηγου κανει τη διαφορα!
Οσο για τη βαθμολογια ενταξει δεν ειμαστε ασχετοι να καθομαστε να εξηγουμε πώς πηρε τους βαθμους ο ενας και πώς τους εχασε ο αλλος, και γενικα ποσες φορες βρεθηκε ο Wurz μπροστα απο το Rosberg με την αξια του...
Αυτο μεχρι τωρα τουλαχιστον για να μην παρεξηγουμαστε...
-
Ο Rosberg ειναι ανωτερος ως ταλεντο αλλα ο Wurz δεν ειναι μονο τυχερος που εχει υπερδιπλασιους βαθμους...Πιστευω πως δεν θα επρεπε να συζητανε καν για αντικατασταση του ειδικα για φετος...Ο Yamamoto πως ειναι δυνατον να ειπανε στην Spyker οτι τον πηρανε επειδη ειναι μεγαλο ταλεντο...Δεν βλεπανε τι εκανε περσι...Κ οι χρονοι του σημερα ηταν αστειοι..
-
Σας παρακαλω μην μου 8υμιζεται τον Wurz...
μονο και μονο αυτος: ο πανυγιρισμος στο βαθρο ειναι απο τους πιο γραφικους στην ιστορια του σπορ...
Καλός οδηγος αλλα ως εκει...
ο Νικο ειναι μια κλασση πιο πανω...
Τελος! -
Mπορει να ειναι μια κλαση πιο πανω οπως λες ο Nico, αλλα αν δεν ηταν ο Αυστριακος θα ''εβλεπες πλατη'' σε αρκετες ομαδες στο κατασκευαστων...
-
Φανη δε το βλεπω ετσι γιατι και καποιος αλλος να ηταν τα ιδια πραγματα θα εκανε πανω κατω , απλα σταθηκε τυχερος σε 2 αγωνες ενω δε μπορουσε να περασει ουτε την πρωτη περιοδο στα quali τα δυο δεκατα που λεει ο pini εγω θα ελεγα οτι ειναι(ή ήταν στην αρχη) μισο δευτερο+ . 2 δεκατα εχανε περυσι ο rosberg απο τον webber στην αρχη της χρονιας - το ειχε πει κιολλας.
ο rosberg σταθηκε ατυχος στον καναδα και σε αλλους 2 αγωνες ενω ειχε κερδισει με την ταχυτητα του μια θεση για αρκετους βαθμους. και μαλιστα πολυ 'δραματικα' 5 γυρους απο το τελος στην ινδιαναπολη και 10 γυρους πριν το τελος στη μαλαισια.
ο Yamamoto κατα τη γνωμη μου δεν εχει αποδειξει ακομα οτι ειναι αχρηστος , βλακειες των δημοσιογραφων
-
Απεδειξε και με το παραπανω χθες ο Υamamoto ποσο καλος ειναι ή οχι...
Φτανει καποιος να συγκρινει τους χρονους που εκανε αυτος και ο Sutil στα 2 session της Παρασκευης.
-
οδηγει πρωτη φορα απο δε ξερω γω ποτε , πρωτη φορα spyker , πρωτη φορα τα νεα λαστιχα.
Q. You were obviously in a difficult situation today, having arrived with no testing or time for preparation. Are you happy with how things went?
Sakon Yamamoto: No, obviously we didn't have any testing, so today was my first chance to drive a Spyker Formula 1 car. This morning we used the time for adjusting the seat fitting, sorting out the pedal positions and so on. Learning how the car reacts ... everything was new for me.
But we were able to use the time really well, because we didn't make any mistakes, didn't have any problems. We were also to compare the two different tyres. I could learn how last year's tyres were different to this year's tyres, and that was really important for me to know.
-
Αυτο αποτελει ισως την μοναδικη δικαιολογια για τον Ιαπωνα, αν και προσωπικα πιστευω πως και μεχρι το Interlagos, δυσκολα θα πιασει τους χρονους του Sutil.
-
Yστερα απο την ολοκληρωση του 1ου ημιωρου
Ρ1 HAM
P2 RAI
P3 ALO
P4 MAS -
Τα supersoft δεν αντέχουν ούτε ένα γύρο, τεράστιο drop-off!
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Τα supersoft δεν αντέχουν ούτε ένα γύρο, τεράστιο drop-off!Oντως...
p.s Ρ1 για τον Massa
-
Θα έχει πολύ πλάκα ο αγώνας.
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Yστερα απο την ολοκληρωση του 1ου ημιωρουΡ1 HAM
P2 RAI
P3 ALO
P4 MASSoft και οι 4?
-
Αλλο τρανταχτο παραδειγμα οδηγου που συνηθως χανει επιεικως 2 δεκατα το γυρο ειναι ο Coulthard φετος.
-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Yστερα απο την ολοκληρωση του 1ου ημιωρου
Ρ1 HAM
P2 RAI
P3 ALO
P4 MASSoft και οι 4?
Hard
-
Hungarian GP final free practice session times
- MASSA Ferrari 1m20.183s
- ALONSO McLaren 1m20.414s
- HAMILTON McLaren 1m20.461s
- HEIDFELD BMW 1m20.565s
- RAIKKONEN Ferrari 1m20.741s
- ROSBERG Williams 1m20.868s
- TRULLI Toyota 1m20.878s
- SCHUMACHER Toyota 1m20.933s
- WEBBER Red Bull 1m21.220s
- WURZ Williams 1m21.323s
- DAVIDSON Super Aguri 1m21.501s
- KUBICA BMW 1m21.652s
- KOVALAINEN Renault 1m21.666s
- COULTHARD Red Bull 1m21.752s
- SATO Super Aguri 1m21.839s
- LIUZZI Toro Rosso 1m21.909s
- FISICHELLA Renault 1m22.131s
- BUTTON Honda 1m22.202s
- VETTEL Toro Rosso 1m22.394s
- BARRICHELLO Honda 1m22.596s
- SUTIL Spyker 1m23.560s
- YAMAMOTO Spyker 1m24.062s
Eπίσημο thread: GΡ Oυγγαρίας 2007