Jul 26, 2007, 9:36 PM

Ο χρήστης leonp έγραψε:
Γιατί είναι αυτονόητο; 2 αμάξια που είδα με run-flat δεν είχαν τέτοιο σύστημα.

Τα εφοδιαζε ο κατασκευαστης με run-flat η τα επελεξαν οι ιδιοκτητες τους κ αν το πρωτο ποιο ειναι οι κατασκευαστες?

Δεν καταλαβαίνω ακριβώς σε τί αναφέρεσαι όταν λες για ασφάλεια.
Όλα τα σύγχρονα λάστιχα:
που προέρχονται από καλές εταιρίες,
που έχουν τον σωστό αέρα,
που δεν είναι τελειωμένα,
που τα έχουμε στο αυτοκίνητο για εύλογο χρονικό διάστημα και όχι 10 χρόνια

είναι ασφαλή...

H περίπτωση που θα διαλυθεί εντελώς το λάστιχο στα 100+ χλμ έχει τους ίδιους κινδύνους είτε έχουμε κανονικά είτε run flat.

Κανεις λαθος να πιστευεις οτι ενα run-flat ''κλαταρει'' οπως ενα συμβατικο ελαστικο αλλωστε για αυτο τον λογο εφεβρεθηκε.
Η Πλεξη του radial ειναι ισχυροτατη οπου το πλευρικο μερος του μενει ακλονιτο κ στηριζεται στην ζαντα.
Ασε που στο run-flat το να διαλυθει το ελαστικο μαλλον ανηκει στην σφαιρα τις φαντασιας!

Οσο αυξανεται η μη αναρτομενη μαζα του τροχου -φρενα, τροχος και τα σχετικα- τοσο ποιο ατσουμπαλη γινεται η συμπεριφορα του αυτοκινητου.
Αρα οταν βαραινει το λαστιχο, η ασφαλεια παει περιπατο!
Και ναι... Κοπανανε αισχρα, επειδη ειναι ποιο βαρια και ζοριζουν ποιο πολυ την αναρτιση.

+φωνω αλλα ως ενα σημειο! Τα αυτοκινητα δεν κατασκευαζονται με κριτηριο να κανουμε χρονο στις πιστες οπου εκει θα επαιζε το ρολο του το βαρος τις μη αναρτομενης μαζας!