-
Για το συγκεκριμένο τ/κ που έχω τώρα δν νομίζω πως αξίζει να πάρω καλύτερη τηλεκατεύθυνση.
Οπότε μάλλον θα τσιμπήσω ένα τέτοιο...
-
Μήπως γνωρίζει κανείς πιο είναι το πιο κατάλληλο μπουζί απο τα παρακάτω για το Savage X 4.6;
Απ' ότι αναφέρεται είναι συμβατό με το HPI Glow Plug Medium R3, HPI Glow Plug Medium Cold R4 και HPI Glow Plug Cold R5.
Απ' ότι κατάλαβα πρέπει να έχει σχέση με τις θερμοκρασίες... -
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-ca- ... -1q0t.html
Αγορα αυτό απο το Jambo 20 ευρω, και 3 ευρω τις μπαταρίες
Αν εχετε παιδάκια μπορεί να το λατρέψουν
Αν θελετε κάτι καλύτερο αλλά μεγάλο εχει και μία άλλη κινεζιά με 40 ευρα κομπλε
και ενα άλλο που μοιάζει πιο πολύ με ελικτόπτερο με 30 αλλά χωρίς τις μπαταρίες
Εννοείται ότι το χάλασα, αλλά περισσότερο φταίω εγώ διότι το έσκασα στο έδαφος ανάποδα (φοβερή φιγούρα). Θα πάρω άλλο τωρα αν με αφήσουν...
Είδα στον Παπασωτηρίου τα γνήσια με 40 ευρώπουλα (δε ξέρω αν τα αξίζουν)
σαν αυτό
http://www.ouaou.gr/eshop/prod_info/512 -
Εγώ έχω πάρει ένα πολύ πιο μεγάλο.
50 ευρώ με μπαταρίες και τα λοιπά.
Αλλά η βλακεία είναι οτι θέλει πολύ (μα πολύ) χώρο για να παίξεις.
Και ο λόγος είναι οτι είναι δικάναλο... ετσι έχεις πανω κάτω αριστερά δεξιά... το εμπρός - πίσω (μάλλον μόνο εμπρός) το κάνει απο μόνο του, για αυτό χρειάζετε τον πολύ χώρο...
-
Αυτο των 20 ευρώ από το jumbo το πήρα και εγώ, αλλά μέχρι στιγμής τζίφος. Στην αρχή δε σηκωνόταν με τίποτα. Το ξαναέβαλα για φόρτιση και τώρα κάτι κάνει αλλα δυσκολέυομαι πολύ να το σταθεροποιήσω.
Εσυ coyote το κατάφερες να πετάει? Ειδα βιντεάκια στο youtube από αυτό των 40 ευρώ και κάνει παπάδες...
-
Ο χρήστης power_ran έγραψε:
Αυτο των 20 ευρώ από το jumbo το πήρα και εγώ, αλλά μέχρι στιγμής τζίφος. Στην αρχή δε σηκωνόταν με τίποτα. Το ξαναέβαλα για φόρτιση και τώρα κάτι κάνει αλλα δυσκολέυομαι πολύ να το σταθεροποιήσω.Εσυ coyote το κατάφερες να πετάει? Ειδα βιντεάκια στο youtube από αυτό των 40 ευρώ και κάνει παπάδες...
Κοίτα μόλις το φορτίσεις... Δηλαδή σβήσει το πράσινο λαμπάκι , σηκώνεται αμέσως....
Πατας το R μέχρι να ισιώσει....
Αυτό για αρχή για να μάθεις να το ισιώνεις
Μετά βάζεις αυτά τα μικρά κομμάτια αλλουμινόχαρτο που έχει μέσα στο κουτί στη μούρη για να πάρει βάρος και να γέρνει μπροστά... Τότε πετάει και μπροστά γιατί πλεόν η έλικα έχει κλίση
Εγω θα πάω να πάρω κι άλλο.... αν και σκέφτομαι αυτό με τα 40 το μεγάλο... γιατί έχει και τις μπαταρίες με΄σα... (αλλα ποιος ακούει τη γυναίκα μου.... την πεθερά δεν την ακούω πλεόν)
-
το σήκωσε και ο γιός μου που είναι 5!!!!
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
το σήκωσε και ο γιός μου που είναι 5!!!!Με ξεφτίλισες !
Με τα πολλά έχω μάθει να το σηκώνω και να το ανεβοκατεβαζω.
Εχω μια άθλια υποψία οτι η μάνα μου φούνταρε το κουτί, και δεν έχω τίποτα απ'ολα αυτά.
Αν και δε θυμάμαι να είχε τιποτα μέσα εκτός από ένα μικρό έλικα και ένα κατσαβιδάκι... -
Ο χρήστης power_ran έγραψε:
το σήκωσε και ο γιός μου που είναι 5!!!!
Με ξεφτίλισες !
Με τα πολλά έχω μάθει να το σηκώνω και να το ανεβοκατεβαζω.
Εχω μια άθλια υποψία οτι η μάνα μου φούνταρε το κουτί, και δεν έχω τίποτα απ'ολα αυτά.
Αν και δε θυμάμαι να είχε τιποτα μέσα εκτός από ένα μικρό έλικα και ένα κατσαβιδάκι...μέσα στον έλικα έχει 2 φύλλαρακια αλουμινίου.... αν δε τα βρεις βάλε ένα χαρτάκι για να βαρύνει.... ή κόλλα μία μικρή τσίχλα για αρχη..!!!!!! ή κάτι για να βαρύνει!!!! μπροστά....
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
το σήκωσε και ο γιός μου που είναι 5!!!!
Με ξεφτίλισες !
Με τα πολλά έχω μάθει να το σηκώνω και να το ανεβοκατεβαζω.
Εχω μια άθλια υποψία οτι η μάνα μου φούνταρε το κουτί, και δεν έχω τίποτα απ'ολα αυτά.
Αν και δε θυμάμαι να είχε τιποτα μέσα εκτός από ένα μικρό έλικα και ένα κατσαβιδάκι...μέσα στον έλικα έχει 2 φύλλαρακια αλουμινίου.... αν δε τα βρεις βάλε ένα χαρτάκι για να βαρύνει.... ή κόλλα μία μικρή τσίχλα για αρχη..!!!!!! ή κάτι για να βαρύνει!!!! μπροστά....
Τα βρήκα στα σκουπίδια
Θα κολλήσω ένα για αρχή και βλέπουμε... Καλές πτήσεις
-
Ο χρήστης power_ran έγραψε:
το σήκωσε και ο γιός μου που είναι 5!!!!
Με ξεφτίλισες !
Με τα πολλά έχω μάθει να το σηκώνω και να το ανεβοκατεβαζω.
Εχω μια άθλια υποψία οτι η μάνα μου φούνταρε το κουτί, και δεν έχω τίποτα απ'ολα αυτά.
Αν και δε θυμάμαι να είχε τιποτα μέσα εκτός από ένα μικρό έλικα και ένα κατσαβιδάκι...μέσα στον έλικα έχει 2 φύλλαρακια αλουμινίου.... αν δε τα βρεις βάλε ένα χαρτάκι για να βαρύνει.... ή κόλλα μία μικρή τσίχλα για αρχη..!!!!!! ή κάτι για να βαρύνει!!!! μπροστά....
Τα βρήκα στα σκουπίδια :yahoo:
Θα κολλήσω ένα για αρχή και βλέπουμε... Καλές πτήσεις
κάτι βρωμάει....
-
Ρε παιδιά, στα θερμικά τι μάρκα καύσιμα χρησιμοποιήσε; Mου πρότειναν να χρησιμοποιήσω καύσιμα της JET'S. Έχει κανείς εμπειρία με την συγκεκριμένη μάρκα;
-
Ο χρήστης georgep800 έγραψε:
Ρε παιδιά, στα θερμικά τι μάρκα καύσιμα χρησιμοποιήσε; Mου πρότειναν να χρησιμοποιήσω καύσιμα της JET'S. Έχει κανείς εμπειρία με την συγκεκριμένη μάρκα;Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ tornado για το αυτοκινητάκι καθώς και για το σκάφος που έχω.
Τα καύσιμα τα θέλεις για αμάξι ή για κάτι άλλο π.χ αεροπλάνο,σκάφος κτλ.
Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις κατά την γνώμη μου είναι το ποσοστό του Nitro στο καύσιμο αναλόγως τι προτείνει ο κατασκευαστής.
Δεν τα έχω δοκιμάσει πότε αυτά τα καύσιμα που αναφέρεις αλλά
έριξα ένα search και φαίνονται συμφωνα με τις προδιαγραφές που γράφουν καλα.
Αν δεν τα δοκιμάσεις πάντως δεν μπορείς να σχηματίσεις εικόνα.
Ενα πράγμα πάντως που μπορώ να σου πω με σιγουριά είναι το εξής.
Συνήθως στα αμαξάκια χρειάζεσαι μικρότερη περιεκτικότητα σε λάδι στο κάυσιμο μιας και δεν είναι συνέχεια στην τσίτα ο κινητήρας.
Αντιθέτως σε σκάφος,αεροπλάνο τα πράγματα είναι ακριβώς αντίστροφα με τον κινητήρα να δουλεύει στην διαπασών να απαιτείται μεγαλύτερη περιεκτικότητα λαδιού για μην υπερθερμανθεί.
Ελπίζω να σε κάλυψα λίγο αν και τα παιδιά που ασχολούνται εδώ με το άθλημα θα ξέρουν μερικά πράγματα παραπάνω απο εμένα για να σε κατατοπίσουν. -
Ο χρήστης piii έγραψε:
Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ tornado για το αυτοκινητάκι καθώς και για το σκάφος που έχω.
Τα καύσιμα τα θέλεις για αμάξι ή για κάτι άλλο π.χ αεροπλάνο,σκάφος κτλ.
Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις κατά την γνώμη μου είναι το ποσοστό του Nitro στο καύσιμο αναλόγως τι προτείνει ο κατασκευαστής.
Δεν τα έχω δοκιμάσει πότε αυτά τα καύσιμα που αναφέρεις αλλά
έριξα ένα search και φαίνονται συμφωνα με τις προδιαγραφές που γράφουν καλα.
Αν δεν τα δοκιμάσεις πάντως δεν μπορείς να σχηματίσεις εικόνα.
Ενα πράγμα πάντως που μπορώ να σου πω με σιγουριά είναι το εξής.
Συνήθως στα αμαξάκια χρειάζεσαι μικρότερη περιεκτικότητα σε λάδι στο κάυσιμο μιας και δεν είναι συνέχεια στην τσίτα ο κινητήρας.
Αντιθέτως σε σκάφος,αεροπλάνο τα πράγματα είναι ακριβώς αντίστροφα με τον κινητήρα να δουλεύει στην διαπασών να απαιτείται μεγαλύτερη περιεκτικότητα λαδιού για μην υπερθερμανθεί.
Ελπίζω να σε κάλυψα λίγο αν και τα παιδιά που ασχολούνται εδώ με το άθλημα θα ξέρουν μερικά πράγματα παραπάνω απο εμένα για να σε κατατοπίσουν.Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!
Το καύσιμο το θέλω για αμαξάκι, monster truck με κινητήρα 4.6. Ο κατασκευαστής προτείνει 20-25% nitro. Αλήθεια τι θα ήταν προτιμότερο να χρησιμοποιήσω; Καύσιμα με την μεγαλύτερη δυνατή περιεκτικότητα σε nitro ή την μικρότερη; -
Ο χρήστης georgep800 έγραψε:
Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ tornado για το αυτοκινητάκι καθώς και για το σκάφος που έχω.
Τα καύσιμα τα θέλεις για αμάξι ή για κάτι άλλο π.χ αεροπλάνο,σκάφος κτλ.
Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις κατά την γνώμη μου είναι το ποσοστό του Nitro στο καύσιμο αναλόγως τι προτείνει ο κατασκευαστής.
Δεν τα έχω δοκιμάσει πότε αυτά τα καύσιμα που αναφέρεις αλλά
έριξα ένα search και φαίνονται συμφωνα με τις προδιαγραφές που γράφουν καλα.
Αν δεν τα δοκιμάσεις πάντως δεν μπορείς να σχηματίσεις εικόνα.
Ενα πράγμα πάντως που μπορώ να σου πω με σιγουριά είναι το εξής.
Συνήθως στα αμαξάκια χρειάζεσαι μικρότερη περιεκτικότητα σε λάδι στο κάυσιμο μιας και δεν είναι συνέχεια στην τσίτα ο κινητήρας.
Αντιθέτως σε σκάφος,αεροπλάνο τα πράγματα είναι ακριβώς αντίστροφα με τον κινητήρα να δουλεύει στην διαπασών να απαιτείται μεγαλύτερη περιεκτικότητα λαδιού για μην υπερθερμανθεί.
Ελπίζω να σε κάλυψα λίγο αν και τα παιδιά που ασχολούνται εδώ με το άθλημα θα ξέρουν μερικά πράγματα παραπάνω απο εμένα για να σε κατατοπίσουν.Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!
Το καύσιμο το θέλω για αμαξάκι, monster truck με κινητήρα 4.6. Ο κατασκευαστής προτείνει 20-25% nitro. Αλήθεια τι θα ήταν προτιμότερο να χρησιμοποιήσω; Καύσιμα με την μεγαλύτερη δυνατή περιεκτικότητα σε nitro ή την μικρότερη;Πες μου ότι μιλάμε για το savage της hpi.
Εάν ναί το λιγουρεύομαι εδώ και καιρό.
Τώρα η διαφορά μεταξύ 20και25% είναι ψιλοαμελητέα πιστεύω οπότε και τα 2 θα σου κάνουν την δουλειά.
Εκείνο που πρέπει να θυμάσαι είναι όσο μεγαλύτερη η περιεκτικότητα σε nitro τόσο πιο πλούσιο πρέπει να γίνει το μείγμα,και φυσικά να ακολουθήσεις τις οδηγίες σχετικά με το στρώσιμο του κινητήρα.
Κοινώς εάν έχεις ορίσει Α μείγμα με το 20% εάν βάλεις 25% θα δουλεύει πιο φτωχό το μείγμα στο ίδιο σημείο,με τις όποιες συνέπειες αν το παρακάνεις.
Αν το μείγμα γίνει πολύ φτωχό σημαίνει ότι ο κινητήρας θα αρχίσει να υπερθερμαίνεται με καταστροφικές συνέπειες, πτώση απόδοσης και καταστροφή του πιστονιού σε κάποιο χρονικό σημείο. -
Ο χρήστης piii έγραψε:
Πες μου ότι μιλάμε για το savage της hpi.
Εάν ναί το λιγουρεύομαι εδώ και καιρό.
Τώρα η διαφορά μεταξύ 20και25% είναι ψιλοαμελητέα πιστεύω οπότε και τα 2 θα σου κάνουν την δουλειά.
Εκείνο που πρέπει να θυμάσαι είναι όσο μεγαλύτερη η περιεκτικότητα σε nitro τόσο πιο πλούσιο πρέπει να γίνει το μείγμα,και φυσικά να ακολουθήσεις τις οδηγίες σχετικά με το στρώσιμο του κινητήρα.
Κοινώς εάν έχεις ορίσει Α μείγμα με το 20% εάν βάλεις 25% θα δουλεύει πιο φτωχό το μείγμα στο ίδιο σημείο,με τις όποιες συνέπειες αν το παρακάνεις.
Αν το μείγμα γίνει πολύ φτωχό σημαίνει ότι ο κινητήρας θα αρχίσει να υπερθερμαίνεται με καταστροφικές συνέπειες, πτώση απόδοσης και καταστροφή του πιστονιού σε κάποιο χρονικό σημείο.Ναι, για το Savage X της hpi μιλάμε!
Το έχω εδώ και μερικές ημέρες αλλά δεν το έχω τρέξει ακόμα, μιας και θέλω να δω τι καύσιμο να πάρω.
Παραπάνω που αναφέρεις για μείγμα τι ακριβώς εννοείς; Αναφέρεσαι στην περίπτωση που χρησιμοποιήσω καύσιμο περιεκτικότητας π.χ. 20% και μετά το αλλάξω σε 25%; -
Ο χρήστης georgep800 έγραψε:
Πες μου ότι μιλάμε για το savage της hpi.
Εάν ναί το λιγουρεύομαι εδώ και καιρό.
Τώρα η διαφορά μεταξύ 20και25% είναι ψιλοαμελητέα πιστεύω οπότε και τα 2 θα σου κάνουν την δουλειά.
Εκείνο που πρέπει να θυμάσαι είναι όσο μεγαλύτερη η περιεκτικότητα σε nitro τόσο πιο πλούσιο πρέπει να γίνει το μείγμα,και φυσικά να ακολουθήσεις τις οδηγίες σχετικά με το στρώσιμο του κινητήρα.
Κοινώς εάν έχεις ορίσει Α μείγμα με το 20% εάν βάλεις 25% θα δουλεύει πιο φτωχό το μείγμα στο ίδιο σημείο,με τις όποιες συνέπειες αν το παρακάνεις.
Αν το μείγμα γίνει πολύ φτωχό σημαίνει ότι ο κινητήρας θα αρχίσει να υπερθερμαίνεται με καταστροφικές συνέπειες, πτώση απόδοσης και καταστροφή του πιστονιού σε κάποιο χρονικό σημείο.Ναι, για το Savage X της hpi μιλάμε!
Το έχω εδώ και μερικές ημέρες αλλά δεν το έχω τρέξει ακόμα, μιας και θέλω να δω τι καύσιμο να πάρω.
Παραπάνω που αναφέρεις για μείγμα τι ακριβώς εννοείς; Αναφέρεσαι στην περίπτωση που χρησιμοποιήσω καύσιμο περιεκτικότητας π.χ. 20% και μετά το αλλάξω σε 25%;Ναί αυτό εννοώ.
-
Την εβδομάδα που μας πέρασε έγινε στην Αυστρία το πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα της κατηγορίας 1/5 με 140 συμμετοχές από όλη την Ευρώπη στην πίστα της φωτογραφίας.
Ο ανταγωνισμός ήταν τρομερά έντονος αφού λίγα δευτερόλεπτα στα 10λεπτα προκριματικά σε έριχναν δεκάδες θέσεις στην γενική κατάταξη. Τα προκριματικά είναι 10λεπτα και πρώτος είναι αυτός που κάνει τους περισσότερους γύρους στον μικρότερο χρόνο.
Ανάμεσα στις συμμετοχές ήταν και δύο Έλληνες (εγώ φέτος δεν έτρεξα κανένα αγώνα άρα ούτε και Πανευρωπαϊκό) οι οποίοι δυστυχώς δεν τα πήγαν πολυ καλά, δείχνοντας ότι το επίπεδο την ελληνικής 1:5 είναι χαμηλό για τα ευρωπαϊκά δεδομένα.Τελικά αποτελέσματα.
http://www.morac-graz.at/rennen07/repor ... nking.htmlΚαι μερικά βιντεάκια.
http://www.rev-up.tv/euros.htm -
Ο χρήστης piii έγραψε:
Ναί αυτό εννοώ.
Ισχύει το ίδιο ακόμα και αν αφαιρέσω τελείως το καύσιμο και χρησιμοποιήσω στην συνέχεια άλλη περιεκτικότητα σε nitro;;
Γενικότερα όταν θα σταματάω να το τρέχω, θα πρέπει να αφαιρώ τελείως το καύσιμο που έχει απομήνει στο ντεπόζιτο; -
Έπαθα μια ιστορία με την εξάτμιση ενός παλιού KYOSHO 1:10 (15ετίας) που έχω, με 11αράκι μοτέρ, κι αναγκάστηκα να αφαιρέσω το κλαπέτο που είχε (καθώς είχε λασκάρει το αξονάκι που πέρναγε από μέσα του και 'έπαιζε' όπως ήθελε, άσχετα με το τι έκανε το σέρβο του γκαζιού). Φαντάζομαι ότι τώρα απλά δε θα 'κόβει' τόσο όταν αφήνω το γκάζι και θα χρειάζεται περισσότερο φρένο - δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα καθώς δεν έχω άλλο καύσιμο σπίτι.
Κανείς που να έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο 'πρόβλημα'?...
Tηλεκατευθυνόμενος Μοντελισμός