Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eπίσημο thread: GP Eυρώπης 2007
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Eπίσημο thread: GP Eυρώπης 2007
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 21
    • 22
    • 14 / 22
    Formula 1
    59
    435
    1032
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trelo-timoni last edited by

      ΑΥΤΟΣ Ο ALONSO ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ. ΚΟΛΟΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΛΟΦΑΡΔΟΣ ΚΑΙ ΣΠΑΣΤΙΚΟΣ. O KIMI ΠΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΣ. ΠΕΡΙΣΥ ΤΟ MCLAREN ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΚΙΜΙ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΟΛΟ ΧΑΛΑΓΕ. ΦΕΤΟΣ ΠΗΓΕ Ο ΙΣΠΑΝΑΚΟΣ ΚΑI ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΧΑΛΑΕΙ. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ. VOODOO = ALONSO

      HAMILTON FOR EVER
      TO ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΛΟΤΟΣ!!!!!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        geo-f1 last edited by

        ξυδακι παιδια..καλο χωνευτικο ειναι..εχω βαρεθει να διαβαζω ποστ οπως του απο πανω!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          go_for_pole last edited by

          Και ποιος δεν εχει...

          kantoniou Οπως λες μαθητες του ΜΣ, γιαυτο και εγραφα τοσες φορες πως το 'παραδειγμα' του γερμανου θα στοιχιωσει το σπορ για αρκετα χρονια. Βλεπουμε εναν οδηγο να βγαζει δυο φορες καποιον αλλο στην ευθεια στα χορτα (υπο βροχη κιολας) που ειναι ο ορισμος της αντιαθλητικης οδηγησης και λεμε ολα καλα. Μονο που δεν ειναι ολα καλα γιατι αν συνεχιστει αυτο το βιολι καποια στιγμη θα ερθουν και τα χειροτερα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thedkar last edited by

            ΟΣΟ Ο SCHUMACHER ΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΑ PITS ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΩΝΕΙ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑΚΙΑ ΤΟΥ, H ΦΕΡΑΡΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΕΙ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ. ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ. ΔΕΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ Ο ΣΑΓΟΝΙΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΚΙΜΙ, ΜΑΣΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΓΚΟΥΡΟΥ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pininfarina last edited by

              Ο χρήστης cavallino έγραψε:
              Συμφωνώ σε όλα. Όσο για τον Μάσσα, καλό θα ήταν να το βούλωνε και να άφηνε το νταηλίκι, αρκετά ρόμπα είχε γίνει μέχρι εκείνη τη στιγμή.

              Ειπαμε και το ξαναλεμε οτι ο Alonso εκανε το νταηλικι, μαλιστα αυτος ζητησε συγνωμη μετα (@@ συγνωμη αλλα τελος παντων), ο Massa εγω δεν ειδα να γινεται ρομπα.

              Με τον Χάμιλτον απόρησα κι εγώ προς στιγμήν, αλλά προφανώς δεν υπήρχε τίποτα το μεμπτό στην περίπτωσή του, εν τέλει. Μην ξεχνάμε πως στην ίδια πίστα πριν από μερικά χρόνια είχε μια μικρή έξοδο ο ΜΣ τον οποίο έτρεξε και τον βοήθησε ένας κριτής σπρώχνοντας το μονοθέσιο πίσω στην πίστα.

              Ο ms ειχε κολλησει πανω στο κερμπ και η πιο ακινδυνη & γρηγοροτερη λυση μακραν ηταν να τον σπρωξουν χωρις γερανο. Τα περασμενα χρονια ποσες φορες εχουμε δει να κολλαει καποιος στα χαλικια, να σπιναρει τους τροχους ματαια μην μπορωντας να ξεκολλησει, και να τρεχει ο marshall και να του κανει νοημα 'cut'? Υπηρχε κατι το μεμπτο στη δικη τους περιπτωση? Ποια η διαφορα με χθες?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                liostemi last edited by

                Ναί, ναί... όλοι φταίνε, (ακόμη και ο Σούμι), εκτός από τον ίδιο τον Κίμι.
                Ποιός γκαντέμης και πράσινα άλογα ρε παιδιά, σιδεροφάγος/ανθρακονηματοφάγος, είναι το παλικάρι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cavallino last edited by

                  Ο χρήστης pininfarina έγραψε:

                  Συμφωνώ σε όλα. Όσο για τον Μάσσα, καλό θα ήταν να το βούλωνε και να άφηνε το νταηλίκι, αρκετά ρόμπα είχε γίνει μέχρι εκείνη τη στιγμή.

                  Ειπαμε και το ξαναλεμε οτι ο Alonso εκανε το νταηλικι, μαλιστα αυτος ζητησε συγνωμη μετα (@@ συγνωμη αλλα τελος παντων), ο Massa εγω δεν ειδα να γινεται ρομπα.

                  ΟΚ λάθος μου, νόμιζα πως ο Μάσσα ζητούσε ρέστα επειδή τον πέρασε ο άλλος.

                  Με τον Χάμιλτον απόρησα κι εγώ προς στιγμήν, αλλά προφανώς δεν υπήρχε τίποτα το μεμπτό στην περίπτωσή του, εν τέλει. Μην ξεχνάμε πως στην ίδια πίστα πριν από μερικά χρόνια είχε μια μικρή έξοδο ο ΜΣ τον οποίο έτρεξε και τον βοήθησε ένας κριτής σπρώχνοντας το μονοθέσιο πίσω στην πίστα.

                  Ο ms ειχε κολλησει πανω στο κερμπ και η πιο ακινδυνη & γρηγοροτερη λυση μακραν ηταν να τον σπρωξουν χωρις γερανο. Τα περασμενα χρονια ποσες φορες εχουμε δει να κολλαει καποιος στα χαλικια, να σπιναρει τους τροχους ματαια μην μπορωντας να ξεκολλησει, και να τρεχει ο marshall και να του κανει νοημα 'cut'? Υπηρχε κατι το μεμπτο στη δικη τους περιπτωση? Ποια η διαφορα με χθες?

                  Ε και χτες είχε διακοπεί ο αγώνας εκείνη την ώρα, οπότε από τη στιγμή που δεν του είχε σβήσει ο κινητήρας μάλλον επιτρεπόταν να τον ξαναβάλουν στην πίστα τον Χάμιλτον, ακόμα και με τη βοήθεια γερανού. Ήταν γελοίο το θέαμα βέβαια και αρκετά εγκάθετο, αλλά αν επιτρέπεται από τους κανονισμούς το δεχόμαστε και συνεχίζουμε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pininfarina last edited by

                    Εγω στη φαση Alonso-Massa ημουν 100% σιγουρος οτι θα μιλησει και παλι η κωλοφαρδια του μικρου και μετα τον Κιμη θα τεθουν και οι 2 αλλοι εκτος μαχης ωστε να κρατησει (να αυξησει μαλλον!!!) τη διαφορα. Στο τελος μεχρι και βροχινα σε στεγνο εβαλε η Renault για να παρει αυτος βαθμο. Παλι καλα...

                    Η σφηνα της McLaren στα pits μου φανηκε ψιλοπαρανομη αλλα τελικα την επνιξαν.

                    Εκτος απ'το θεϊκο τριπλο αναποδο κατα το aquaplaning δεν σχολιασαμε και την παρατηρητικοτητα & απιστευτη αντιδραση του Felipe οταν απεφυγε το εξαρτημα στη μεση του δρομου. Στο Silverstone καποτε με δυσκολια εβλεπαν ολοκληρο ανθρωπο, στην Κινα ο jpm με τη μιση ταχυτητα πατησε ολοκληρο σωληνα. Η κλαση ενος οδηγου φαινεται και στα δυσκολα. Τωρα αν την ειχε πατησει (κυριολεκτικα...) καποιοι θα μιλαγαν για Γκαστονε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      liostemi last edited by

                      Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
                      Ειπαμε και το ξαναλεμε οτι ο Alonso εκανε το νταηλικι, μαλιστα αυτος ζητησε συγνωμη μετα (@@ συγνωμη αλλα τελος παντων), ο Massa εγω δεν ειδα να γινεται ρομπα.

                      'Ρόμπα' έγινε και μόνο που αναφέρθηκε στη Βαρκελόνη.
                      Ο σωστός 'παίχτης', δέχεται την ήττα με αξιοπρέπεια!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        go_for_pole last edited by

                        Ο χρήστης cavallino έγραψε:

                        Συμφωνώ σε όλα. Όσο για τον Μάσσα, καλό θα ήταν να το βούλωνε και να άφηνε το νταηλίκι, αρκετά ρόμπα είχε γίνει μέχρι εκείνη τη στιγμή.

                        Ειπαμε και το ξαναλεμε οτι ο Alonso εκανε το νταηλικι, μαλιστα αυτος ζητησε συγνωμη μετα (@@ συγνωμη αλλα τελος παντων), ο Massa εγω δεν ειδα να γινεται ρομπα.

                        ΟΚ λάθος μου, νόμιζα πως ο Μάσσα ζητούσε ρέστα επειδή τον πέρασε ο άλλος.

                        O Alonso apla eipe to autonoito k fisika den arxise ta brisidia

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cavallino last edited by

                          Δεν γνωρίζω τη φάση, δεν είδα καν. Τι είπε;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            st-devote last edited by

                            To θέμα ΙΜΟ είναι ότι συνεχώς δημιουργούν θέματα αντί να τα λύνουν.

                            Ερωτηκξεις ...

                            Ο χρήστης cavallino έγραψε:

                            Ε και χτες είχε διακοπεί ο αγώνας εκείνη την ώρα, οπότε από τη στιγμή που δεν του είχε σβήσει ο κινητήρας μάλλον επιτρεπόταν να τον ξαναβάλουν στην πίστα τον Χάμιλτον, ακόμα και με τη βοήθεια γερανού. Ήταν γελοίο το θέαμα βέβαια και αρκετά εγκάθετο, αλλά αν επιτρέπεται από τους κανονισμούς το δεχόμαστε και συνεχίζουμε.

                            1. Ποιο είναι το κριτήριο για το ποτέ ένα μονοθεσιο μπορεί να ξαναμπεί στην πίστα ?

                            ...Το ότι ο κινητήρας δεν έσβησε ?
                            … το ότι το μονοθέσιο δεν είχε σοβαρές ζημιές ?
                            ... το οτι ο αγωνας ειχε διακοπεί ( χρειάζεται διακοπή ή SC ? )

                            Το μονοθέσιο είχε παρκάρει στο τέλος της αμμοπαγίδας. Είναι φανερό πως προς χάρη του θεάματος επέλεξαν (σωστά ως προς αυτό το θέμα ΙΜΟ ) την λογική του 1 παραπάνω μονοθεσίου παρά του 1 λιγότερου.

                            Όμως …

                            ..εάν το μονοθέσιο σπάσει την μπροστινή αεροτομή του ( πολύ απλά αντικαταστάσιμο εξάρτημα – βοήθημα ) έχει το δικαίωμα αυτής της μεταχείρισης ?

                            1. … ποιος μπορούσε να εγγυηθεί ότι η μπροστινή του Λούης δεν είχε καταπονηθεί τόσο ώστε - χωρίς να είναι ναι μες ορατή αυτή η καταπόνηση – να καταρρεύσει στο επόμενο γρήγορο πέρασμα λόγω των αεροδυναμικών φορτιών που πιέζουν στα 300 Κμ/h ?

                            Δεν θα ήταν πιο δίκαιο – λογικό – ασφαλές να ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΝ το μονοθέσιο σε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ pit-stop για να ελεγχθεί από την ομάδα και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να αναλάβει κάποιος πιο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ την ευθύνη για την συμμετοχή ενός ενδεχομένως ΛΑΒΩΜΕΝΟΥ μονοθεσίου ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              patro last edited by

                              Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                              Δεν γνωρίζω τη φάση, δεν είδα καν. Τι είπε;

                              αφου βγηκε ο αλονσο απο το αμαξι και εδειχνε στην καμερα το σημειο του χτυπηματος βρεθηκαν στην αιθουσα αναμονης και
                              αποτι καταλαβα ο Αλονσο του ειπε ειρωνικα 'συγνωμη που σε χτυπησα' και ο αλλος τσιμπισε και αρχισε τον τσαμπουκα και μαλλον ειπε και μερικα χοντρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pininfarina last edited by

                                Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                                Ε και χτες είχε διακοπεί ο αγώνας εκείνη την ώρα, οπότε από τη στιγμή που δεν του είχε σβήσει ο κινητήρας μάλλον επιτρεπόταν να τον ξαναβάλουν στην πίστα τον Χάμιλτον, ακόμα και με τη βοήθεια γερανού. Ήταν γελοίο το θέαμα βέβαια και αρκετά εγκάθετο, αλλά αν επιτρέπεται από τους κανονισμούς το δεχόμαστε και συνεχίζουμε.

                                Κανεις λαθος δεν ειχε διακοπει. Αυτο συζηταμε αν επιτρεπεται απο τους κανονισμους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cavallino last edited by

                                  Ο χρήστης patro έγραψε:

                                  Δεν γνωρίζω τη φάση, δεν είδα καν. Τι είπε;

                                  αφου βγηκε ο αλονσο απο το αμαξι και εδειχνε στην καμερα το σημειο του χτυπηματος βρεθηκαν στην αιθουσα αναμονης και
                                  αποτι καταλαβα ο Αλονσο του ειπε ειρωνικα 'συγνωμη που σε χτυπησα' και ο αλλος τσιμπισε και αρχισε τον τσαμπουκα και μαλλον ειπε και μερικα χοντρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cavallino last edited by

                                    Ο χρήστης pininfarina έγραψε:

                                    Ε και χτες είχε διακοπεί ο αγώνας εκείνη την ώρα, οπότε από τη στιγμή που δεν του είχε σβήσει ο κινητήρας μάλλον επιτρεπόταν να τον ξαναβάλουν στην πίστα τον Χάμιλτον, ακόμα και με τη βοήθεια γερανού. Ήταν γελοίο το θέαμα βέβαια και αρκετά εγκάθετο, αλλά αν επιτρέπεται από τους κανονισμούς το δεχόμαστε και συνεχίζουμε.

                                    Κανεις λαθος δεν ειχε διακοπει. Αυτο συζηταμε αν επιτρεπεται απο τους κανονισμους.

                                    Μα δεν είχε βγει κόκκινη σημαία ακόμα;

                                    Μπορούμε να βρούμε κάπου κάποιο screen capture από τηλεόραση, την ώρα που μεταφέρει ο γερανός το μονοθέσιο του Hamilton πίσω στην πίστα; Εκεί θα φανεί αν είχε βγει κόκκινη σημαία ή όχι (το πλαίσιο γύρω από την ένδειξη των εναπομείναντων γύρων θα πρέπει να είναι κόκκινο).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos last edited by

                                      Προσωπικά δε με ενοχλεί που έβαλαν μέσα πάλι τον Hamilton...και ας έπαιρνε πόντους...γιατί είχε γίνει και με τον Michael. Άρα, λογικά επιτρέπεται για να έγινε πάλι.

                                      Nikos @ YouTube

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pininfarina last edited by

                                        Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                                        Μα δεν είχε βγει κόκκινη σημαία ακόμα;

                                        Μπορούμε να βρούμε κάπου κάποιο screen capture από τηλεόραση, την ώρα που μεταφέρει ο γερανός το μονοθέσιο του Hamilton πίσω στην πίστα; Εκεί θα φανεί αν είχε βγει κόκκινη σημαία ή όχι (το πλαίσιο γύρω από την ένδειξη των εναπομείναντων γύρων θα πρέπει να είναι κόκκινο).

                                        Cavallino ειχε safety car οχι κοκκινη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vengas last edited by

                                          O Massa μόλις βγηκε απο το μονοθεσιο εδειχνε να λεει στον Τοντ διαφορα οπως ας πει οτι θελει για το συμβάν(ο Αλόνσο) κλπ κλπ. Φαινεται οτι είχε τη φωλια του λερωμένη.
                                          εαν δεν το εκανε επίτηδες δε θα ασχολούνταν με το θεμα και δε θα εδινε σημασια στον Αλόνσο.

                                          παντως η κίνησή του κατι μου θυμίζει
                                          http://www.youtube.com/watch?v=lKOw-RJOIM8
                                          με αυτήν
                                          http://www.youtube.com/watch?v=J9bJzrByirI
                                          ιδιο σκεπτικό (δωστου μία του παλιοπ**** να παει στα χορταρια )

                                          ενταξει του Μασσα δεν ηταν τόσο εντονη

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            st-devote last edited by

                                            Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
                                            Προσωπικά δε με ενοχλεί που έβαλαν μέσα πάλι τον Hamilton...και ας έπαιρνε πόντους...γιατί είχε γίνει και με τον Michael. Άρα, λογικά επιτρέπεται για να έγινε πάλι.

                                            ..τοτε λογικα... εαν δεν μπορει γερανος ... ας φωναξουμε κανενα ελικόπτερο

                                            Που ειναι ο Βυρων ? Βυυυυρωναααααααα ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 14 / 22
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr