-
Μας αρέσει πλέον...αλλά:
α) Ο νέος της φωτό είναι 1.600αρης. Και δεν θέλω!
β) Το εσωτερικό του νέου δεν μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε.
γ) Η ψηλότερη θέση οδήγησης με την χειρότερη ορατότητα πάλι δεν με ενθουσίασε.
δ) Δεν μπορώ να πω ότι έμεινα ικανοποιημένος από την εταιρεία.
Τίποτα δεν είναι μη αναστρέψιμο, όλα είναι θέμα συνήθειας και συνθηκών. Όμως, θα περίμενα κάτι που να με έβαζε στο κόλπο 'να το αλλάξω; ψήνομαι!' και όχι να λέω ότι το δικό μου με εμπνέει πιο πολύ...
Εμφανισιακά πάντως έχω αρχίσει να το χωνεύω και να μου αρέσει, ειδικά οι δυνατές εκδόσεις...και ο παλιός μόνο στις δυνατές εκδόσεις μου άρεσε εμφανισιακά.
-
Εμένα πάλι ο παλιός στις μεγάλες εκδόσεις δε μου άρεσε καθόλου. Αντίθετα ο νέος μου άρεσε από την πρώτη στιγμή χωρίς βέβαια αυτό το αποκρουστικό βόδι κιτ στη φωτό. Ίσως το μπροστινό του fr και όλο το άλλο όπως είναι.
Χθες έκανα test drive το νέο 1.8. Κατενθουσιάστηκα. Βέβαια μέχρι σήμερα 1.4 οδηγάω οπότε λογικό είναι αλλά και πάλι ο κινητήρας 'ξυρίζει' & σε συνάρτηση με το υπόλοιπο πακέτο (τιμή-ποιότητα) πιστεύω πως ο νέος είναι πολύ ωραίος... -
Ο χρήστης Karmakoma έγραψε:
Χμμμ... το ελληνικό site λέει άλλα.
Μάλλον το .com είναι πιό έγκυρο.
Καλά το Ελληνικό site είναι Γ.Τ.Μ.
Δεν αναφέρει τον κινητήρα ούτε στο sport up ούτε στο stylance (οι 2 εκδόσεις οι οποίες εφοδιάζονται με αυτόν).
Τον αναφέρει μόνο στην κατηγορία 'κινητήρες' με τα φρένα που αναφέρεις και μάλιστα με ζάντες αλουμινίου 7J x 17'' ενώ η έκδοση stylance βγαίνει με ζάντες 2J x 16'.
Αν περιμέναμε ενημέρωση από την επίσημη seat καήκαμε. Το επίσημο site (.com) γράφει: Compression ratio 10.5 & Fuel Unleaded gasoline 98/95 NO.
Στο Ελληνικό site γράφει: Σχέση Συμπίεσης 10.3 & Καύσιμο Ελάχιστος αριθμός οκτανίων 95.
Να αναφέρω ότι η σχέση συμπίεσης είναι 9.6:1 (μάλλον ).Το διορθώσανε... μάλλον διαβάζουν το forum.
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Το διορθώσανε... μάλλον διαβάζουν το forum.
Ναι όντως. Δεν το περίμενα. Βέβαια το seat.com συνεχίζει να αναφέρει τα πίσω φρένα 255 x 10 και τη συμπίεση 10.5.
Το αστείο στην περίπτωσή μας είναι πως μάλλον (???) έχει δίκιο η Τεχνοκάρ... -
η τιμη του 1.8Τ ειναι αρκετα καλη αμα θελει καποιος να αποφυγει τη φαση vw tsi..
συνηθισα πλεον και το σχημα του.. δε ξερω αμα θα το αγοραζα παντως θα ταν μεσα στα υποψηφια..
-
β) Το εσωτερικό του νέου δεν μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε.
ενω του παλιου...
γ) Η ψηλότερη θέση οδήγησης με την χειρότερη ορατότητα πάλι δεν με ενθουσίασε.
πες και για το τιμονι,πες και για το τιμονι!
δ) Δεν μπορώ να πω ότι έμεινα ικανοποιημένος από την εταιρεία.
τι εννοεις?
π.χδεν εισαι ευχαριστημενος απο τα οικονομικα στοιχεια που ανακοινωσε?
απο τις επιχειρηματικες κινησεις της?
απο τη μισθοδοσια των υπαλληλων της?
απο τις συνθηκες που επικρατουν στους χωρους εργασιας
Τιποτα απο τα παραπανω,γιατι αναφερεσαι σε καποια αλλη εταιρεια?
Τίποτα δεν είναι μη αναστρέψιμο, όλα είναι θέμα συνήθειας και συνθηκών. Όμως, θα περίμενα κάτι που να με έβαζε στο κόλπο 'να το αλλάξω; ψήνομαι!' και όχι να λέω ότι το δικό μου με εμπνέει πιο πολύ...
Εμφανισιακά πάντως έχω αρχίσει να το χωνεύω και να μου αρέσει, ειδικά οι δυνατές εκδόσεις...και ο παλιός μόνο στις δυνατές εκδόσεις μου άρεσε εμφανισιακά.
Ε καλα τωρα αμα ειναι να ζοριζεσαι για να σ'αρεσει αστο ρε συ.Μες στη ζεστη κιολας δε λεει...Κι αυτο παει σε ολους που περιμεεεενουν να τους αρεσει πρωτα πριν το παρουν(grow on them)
Δικιο εχεις τελικα,το δικο σου καλυτερο ειναι
ποσο το δινετε?
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
β) Το εσωτερικό του νέου δεν μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε.
ενω του παλιου...
γ) Η ψηλότερη θέση οδήγησης με την χειρότερη ορατότητα πάλι δεν με ενθουσίασε.
πες και για το τιμονι,πες και για το τιμονι!
Το εσωτερικό του παλιού, ακόμη και σήμερα το βρίσκω πολύ ωραίο και και σίγουρα πολύ^2333452 πιο ωραίο από του 'νέου'. Του παλιού αναδείκνυε ποιότητα και κλάση , έδειχνε πολύ καλύτερο από το αδελφό Golf IV. Στο καινούριο όχι απλώς δεν συμβαίνει αυτό, αλλά ακόμη και οι κορεάτες είναι μπροστά πλέον σε ποιότητα εσωτερικού από την Seat. Πραγματικό χαρακίρι...
Ούτε το παλιό είχε τιμόνι με πολύ καλή αίσθηση, τουλάχιστον τη έκδοση 1.6 Sport που είχα οδηγήσει εγώ... Μακράν το Focus I καλύτερο και δεύτερη από αυτά που έχω οδηγήσει εγώ τουλάχιστον η Xsara. Απλά στην τελευταία καμιά φορά είναι βαρύ σε επιτόπιες μανούβρες... Του Golf V GT ήταν πολύ καλό πάντως και λογικά και στο νέο Leon θα έχει βελτιωθεί...
Η εξωτερική εμφάνιση είναι εν πολλοίς θέμα συνήθειας, η ποιότητα του εσωτερικού όμως όχι! Επομένως, επειδή την περισσότερη ώρα είμαστε ΜΕΣΑ στο αυτοκίνητο , παρά το ...κοιτάμε, για μένα είναι βασικότατο μειονέκτημα και θα με απέτρεπε από την αγορά του.
Αν τώρα βάλουμε και την κακή εικόνα που έχει η Seat (ή μάλλον μια μερίδα των αγοραστών της ...) στην Ελλάδα, η ενδεχόμενη αγορά του πηγαίνει στην σφαίρα του...φανταστικού!
Πάντως , είναι τρομερό value for money στα 20Κ, το δίχως άλλο! Εδώ ακόμη και η Skoda πουλάει το ταριφάδικο και ξεπερασμένο Octavia I με τον τσιπαρισμένο 1.8Τ προηγούμενης γενιάς 21,5Κ
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Η εξωτερική εμφάνιση είναι εν πολλοίς θέμα συνήθειας, η ποιότητα του εσωτερικού όμως όχι! Επομένως, επειδή την περισσότερη ώρα είμαστε ΜΕΣΑ στο αυτοκίνητο , παρά το ...κοιτάμε, για μένα είναι βασικότατο μειονέκτημα και θα με απέτρεπε από την αγορά του.
Ακόμα και μέσα όταν είμαστε, δεν το κοιτάμε, το οδηγάμε. Και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι το τόσο κακό έχουν πλέον τα υλικά του Leon ή η γενικότερη εικόνα του εσωτερικού του. Για να μη μιλήσω για τη θέση οδήγησης, που είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία, με μόνη ένσταση τις κολώνες, που στερούν ορατότητα.
Για μένα, ειδικά το 1.8 tfsi είναι από τις πλέον τίμιες τιμολογιακά (και όχι μόνο) προτάσεις στην κατηγορία.
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
μπλα μπλα μπλα...ποσο το δινετε?
Δεν με πιάνεις μάλλον...
Φτηνά σίγουρα σε λίγο καιρό! Να τρέξεις να το πάρεις, αν το βρεις σε καλή τιμή, το αυτοκίνητο θα αξίζει σίγουρα τα -λίγα- λεφτά του.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Η εξωτερική εμφάνιση είναι εν πολλοίς θέμα συνήθειας, η ποιότητα του εσωτερικού όμως όχι! Επομένως, επειδή την περισσότερη ώρα είμαστε ΜΕΣΑ στο αυτοκίνητο , παρά το ...κοιτάμε, για μένα είναι βασικότατο μειονέκτημα και θα με απέτρεπε από την αγορά του.
Ακόμα και μέσα όταν είμαστε, δεν το κοιτάμε, το οδηγάμε. Και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι το τόσο κακό έχουν πλέον τα υλικά του Leon ή η γενικότερη εικόνα του εσωτερικού του. Για να μη μιλήσω για τη θέση οδήγησης, που είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία, με μόνη ένσταση τις κολώνες, που στερούν ορατότητα.
Για μένα, ειδικά το 1.8 tfsi είναι από τις πλέον τίμιες τιμολογιακά (και όχι μόνο) προτάσεις στην κατηγορία.
ποτε δε το συμπαθησα σχεδιαστικα μεσα και εξω. Βεβαια θεμα γουστου ειναι. Για μενα δεν ειναι το πιο ομορφο στη κατηγορια ουτε ομως και το πιο ασχημο.
απο εκει και περα ο 1,8 ειναι εξαιρετικος, αποδιδει 180+ αλογα, και δινει εξαιρετικες επιδοσεις. Η οδικη συμπεριφορα ειναι απο τις καλυτερες στη κατηγορια, η τιμη εξαιρετικη, ο εξοπλισμος πλουσιος, προσφερεται με 5 χρονια εγγυηση με μικρο κοστος (το κανουν δωρο καποιοι), ειναι αρκετα αξιοπιστο, ενω το κοστος συντηρησης ειναι στο μεσο ορο της κατηγοριας.
νομιζω οτι ειναι απο τις καλυτερες επιλογες στη κατηγορια, για καποιον που θελει να κινειται σβελτα και με ασφαλεια εχοντας δωσει λογικο ποσο για την αγορα του.
για οποιον θελει μεγαλυτερο χωρο αποσκευων, υπαρχει πλεον και το octavia με το ιδιο μοτερ και πολυ καλη τιμη.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
απο εκει και περα ο 1,8 ειναι εξαιρετικος, αποδιδει 180+ αλογα
αυτό το διάβασα κι εγώ στο autoτρίτη, αλλά ισχύει;
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
απο εκει και περα ο 1,8 ειναι εξαιρετικος, αποδιδει 180+ αλογα
αυτό το διάβασα κι εγώ στο autoτρίτη, αλλά ισχύει;
σιγουρα ΔΕΝ ειναι 160, φαινεται ευκολα απο τις επιδοσεις.
το ποσο ειναι κραταω επιφυλαξη μεχρι να δω 3-4 δυναμομετρησεις.
-
επισης απο Σεπτεμβρη ερχεται και η εκδοση 1400 turbo με 122 αλογα...
τιμη?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
επισης απο Σεπτεμβρη ερχεται και η εκδοση 1400 turbo με 122 αλογα...τιμη?
για κανα 17αρι το κόβω...άντε 16,5
-
προχθες το εκανα test drive στο Ηρακλειο Κρητης.
αθορυβο με πολυ σκληρες αναρτησεις και τα 150 ερχονται σε χρονο ελαχιστο.δεν ξερω για τους οικογενειαρχες αν αξιζει το κοπο να δουν και το οκταβια5 ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
Αναμενω να κανω και αυτο, τεστ.........υπαρχουν κοπέλια(3) και ειναι αναγκαιο......
-
και το λεον 1.4 tfsi..very interesting i dare say...
το 1.8T φαινεται να ειναι μια καλη και οικονομικη λυση για να καλυψεις αποστασεις γρηγορα..
το παλιο το λεον ειχε και αυτο αψογη συμπεριφορα..που το θυμηθηκατε? με σπασε τα νευρα παλι τις προαλλες
-
Ο χρήστης gpgp έγραψε:
προχθες το εκανα test drive στο Ηρακλειο Κρητης.
αθορυβο με πολυ σκληρες αναρτησεις και τα 150 ερχονται σε χρονο ελαχιστο.δεν ξερω για τους οικογενειαρχες αν αξιζει το κοπο να δουν και το οκταβια5 ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
Αναμενω να κανω και αυτο, τεστ.........υπαρχουν κοπέλια(3) και ειναι αναγκαιο......
.....τον οποίο η Skoda αποκαλεί '1.8TFSI' ;;;
-
Το εσωτερικό του παλιού, ακόμη και σήμερα το βρίσκω πολύ ωραίο και και σίγουρα πολύ^2333452 πιο ωραίο από του 'νέου'. Του παλιού αναδείκνυε ποιότητα και κλάση , έδειχνε πολύ καλύτερο από το αδελφό Golf IV. Στο καινούριο όχι απλώς δεν συμβαίνει αυτό, αλλά ακόμη και οι κορεάτες είναι μπροστά πλέον σε ποιότητα εσωτερικού από την Seat. Πραγματικό χαρακίρι...
Η ποιοτητα κι η κλαση(καποιος εχει κλαση,που λενε ) συνεχιζουν να το χαρακτηριζουν.Επιμενω οτι δειχνει φτηνο ενω δεν ειναι.Σχεδιαστικα ειναι οντως μετριο αν οχι κακο.Οτι εμπνευση(καλη η κακη) ειχε το σχεδιατικο τμημα για το εξωτερικο πρεπει να στερεψε οταν σχεδιασαν το εσωτερικο.Δε ξερω αν το κρινεις με ιταλικα κριτηρια,παντως δειχνει οτι θα αντεξει περισσοτερο απο το αντιστοιχο μιας 147-οσον αφορα τριγμους,συναρμογη κτλ.Το δε cup racing ειναι ενα κλικ πιο πανω.Και χαρακιρι παντως να ειναι,ηταν επιβεβλημενο
Ούτε το παλιό είχε τιμόνι με πολύ καλή αίσθηση, τουλάχιστον τη έκδοση 1.6 Sport που είχα οδηγήσει εγώ... Μακράν το Focus I καλύτερο και δεύτερη από αυτά που έχω οδηγήσει εγώ τουλάχιστον η Xsara. Απλά στην τελευταία καμιά φορά είναι βαρύ σε επιτόπιες μανούβρες... Του Golf V GT ήταν πολύ καλό πάντως και λογικά και στο νέο Leon θα έχει βελτιωθεί...
Η xsara? Οχι του Leon θα επιμεινω ειναι λιγο πιο αποστειρωμενo απο οτι θα ηθελα,δλδ δε συμβαδιζει με την οδηγικη ανησυχια
Η εξωτερική εμφάνιση είναι εν πολλοίς θέμα συνήθειας, η ποιότητα του εσωτερικού όμως όχι! Επομένως, επειδή την περισσότερη ώρα είμαστε ΜΕΣΑ στο αυτοκίνητο , παρά το ...κοιτάμε, για μένα είναι βασικότατο μειονέκτημα και θα με απέτρεπε από την αγορά του.
Την περισσοτερα ωρα που ειμαστε μεσα στο αμαξι κοιταμε το δρομο γιατι αλλιως θα τρακαρουμε ΟΚ παω πασο για το εσωτερικο ειναι θεμα γουστου.
Αν τώρα βάλουμε και την κακή εικόνα που έχει η Seat (ή μάλλον μια μερίδα των αγοραστών της ...) στην Ελλάδα, η ενδεχόμενη αγορά του πηγαίνει στην σφαίρα του...φανταστικού!
Δεν ξερω αν σε αντιλαμβανομαι αλλα αν αναφερεσαι σε καγκουρια η wannabe καγκουρια,ναι αυτο ειναι καλως η κακως το κοινο του 2ου Leon,κατι που ξεκαθαριζει με την ελευση των τουρμπισμενων κινητηρων στην γκαμα του.Ομως αυτο ηταν λιγο η πολυ το κοινο και του πρωτου:καποιος που εψαχνε φτηνα(η μαλλον κοστοστρεφη) γκαζια και συμπεριφορα που τουλ δε θα τον εστελνε πριν την ωρα του.Αλλα γι αυτο δεν φταει η seat αλλα η ελληνικη αντιπροσωπεια με τις αναβαθμισεις της.Προσωπικα παντως δε μπορω να καταλαβω με ποια λογικη ο κατοχος του 20βαλβιδου ειναι καγκουρας κι αυτος με την 1600αρα 147(120 Ps) που θελε επιδιορθωση στο μεταβλητο καθε 6μηνο,ανηκει στην μενταλιτε της αυτοκινησης .Μην πω για τους ιδιοκτητες 316 κουπε
[quote]Πάντως , είναι τρομερό value for money στα 20Κ, το δίχως άλλο! Εδώ ακόμη και η Skoda πουλάει το ταριφάδικο και ξεπερασμένο Octavia I με τον τσιπαρισμένο 1.8Τ προηγούμενης γενιάς 21,5Κ
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
προχθες το εκανα test drive στο Ηρακλειο Κρητης.
αθορυβο με πολυ σκληρες αναρτησεις και τα 150 ερχονται σε χρονο ελαχιστο.δεν ξερω για τους οικογενειαρχες αν αξιζει το κοπο να δουν και το οκταβια5 ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
Αναμενω να κανω και αυτο, τεστ.........υπαρχουν κοπέλια(3) και ειναι αναγκαιο......
.....τον οποίο η Skoda αποκαλεί '1.8TFSI' ;;;
To Octavia5 δεν έχει φορέσει ποτέ τον 1.8Τ (παλιό 20VT), οπότε είναι μάλλον άτοπο αυτό που λες ... Τώρα ότι θα βγεί Octavia5 με τον νεότεκτο 1.8ΤFSI κάποια στιγμή αυτό είναι γνωστό ...!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
απο εκει και περα ο 1,8 ειναι εξαιρετικος, αποδιδει 180+ αλογα
αυτό το διάβασα κι εγώ στο autoτρίτη, αλλά ισχύει;
σιγουρα ΔΕΝ ειναι 160, φαινεται ευκολα απο τις επιδοσεις.
το ποσο ειναι κραταω επιφυλαξη μεχρι να δω 3-4 δυναμομετρησεις.
Νομίζω σε δυναμομετρήσεις των 4T & Drive έχει βγάλει περίπου 157-163 ps στους τροχούς, οπότε τα 175-180 hp στρόφαλο δεν είναι εξωπραγματικά.
Seat Leon 2005