-
Ο χρήστης ΑυτοΤρίτη έγραψε:
Άλλο ένα μοντέλο του ομίλου VAG εφοδιάζεται με τον νέο turbo κινητήρα των 1,8 λίτρων και 160 ίππων. Αυτή τη φορά ήταν η σειρά της Skoda Octavia 5 η οποία διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά ως σεντάν αλλά και στέισον (Combi).
Με αυτό τον κινητήρα το μεσαίο μοντέλο της τσέχικης εταιρείας χρειάζεται 8,1 δεύτερα (8,2 για την Octavia Combi) για τα 0-100 χλμ./ώρα και αγγίζει την τελική των 223χλμ./ώρα (222 χλμ./ώρα για το στέισον). Η κατανάλωση ανέρχεται στα 7,4 λίτρα/100 χλμ.H Octavia 5, με τιμή 21.990 ευρώ, θα διατίθεται μόνο στην εξοπλιστική έκδοση Elegance, η οποία φέρει ABS, σύστημα κατανομή πέδησης EDS, σύστημα αποτροπής σπιναρίσματος ASR, αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο τιμόνι, υπολογιστή ταξιδιού, κλιματισμό, ραδιο-cd, δερμάτινη διακόσμηση, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Η τιμή της Octavia 5 Combi ανέρχεται στα 23.490
o νέος πασπαρτού κινητήρας...
-
Ο χρήστης ΑυτοΤρίτη έγραψε:
Άλλο ένα μοντέλο του ομίλου VAG εφοδιάζεται με τον νέο turbo κινητήρα των 1,8 λίτρων και 160 ίππων. Αυτή τη φορά ήταν η σειρά της Skoda Octavia 5 η οποία διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά ως σεντάν αλλά και στέισον (Combi).
Με αυτό τον κινητήρα το μεσαίο μοντέλο της τσέχικης εταιρείας χρειάζεται 8,1 δεύτερα (8,2 για την Octavia Combi) για τα 0-100 χλμ./ώρα και αγγίζει την τελική των 223χλμ./ώρα (222 χλμ./ώρα για το στέισον). Η κατανάλωση ανέρχεται στα 7,4 λίτρα/100 χλμ.H Octavia 5, με τιμή 21.990 ευρώ, θα διατίθεται μόνο στην εξοπλιστική έκδοση Elegance, η οποία φέρει ABS, σύστημα κατανομή πέδησης EDS, σύστημα αποτροπής σπιναρίσματος ASR, αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο τιμόνι, υπολογιστή ταξιδιού, κλιματισμό, ραδιο-cd, δερμάτινη διακόσμηση, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Η τιμή της Octavia 5 Combi ανέρχεται στα 23.490
o νέος πασπαρτού κινητήρας...
-
Ο χρήστης ΑυτοΤρίτη έγραψε:
Άλλο ένα μοντέλο του ομίλου VAG εφοδιάζεται με τον νέο turbo κινητήρα των 1,8 λίτρων και 160 ίππων. Αυτή τη φορά ήταν η σειρά της Skoda Octavia 5 η οποία διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά ως σεντάν αλλά και στέισον (Combi).
Με αυτό τον κινητήρα το μεσαίο μοντέλο της τσέχικης εταιρείας χρειάζεται 8,1 δεύτερα (8,2 για την Octavia Combi) για τα 0-100 χλμ./ώρα και αγγίζει την τελική των 223χλμ./ώρα (222 χλμ./ώρα για το στέισον). Η κατανάλωση ανέρχεται στα 7,4 λίτρα/100 χλμ.H Octavia 5, με τιμή 21.990 ευρώ, θα διατίθεται μόνο στην εξοπλιστική έκδοση Elegance, η οποία φέρει ABS, σύστημα κατανομή πέδησης EDS, σύστημα αποτροπής σπιναρίσματος ASR, αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο τιμόνι, υπολογιστή ταξιδιού, κλιματισμό, ραδιο-cd, δερμάτινη διακόσμηση, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Η τιμή της Octavia 5 Combi ανέρχεται στα 23.490
o νέος πασπαρτού κινητήρας...
-
Xαίρε Audi!
-
Εργαλείο, ειδικά το combi.
-
Σε σχέση με το Leon με τον ίδιο κινητήρα, η τιμή είναι κάπως τσιμπημένη
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Σε σχέση με το Leon με τον ίδιο κινητήρα, η τιμή είναι κάπως τσιμπημένη2 χιλιάρικα πάνω
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Σε σχέση με το Leon με τον ίδιο κινητήρα, η τιμή είναι κάπως τσιμπημένηΜάλλον προσπαθούν να εκμεταλλευτούν το πελώριο πορτ-μπαγκάζ και το ουδέτερο design που είναι, εν τέλει, συνολικά πιο αποδεκτό από του Leon. Αμφότερα είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα πάντως.
-
Xωρις πλάκα αν είμουνα στην δυσάρεστη θεση να ψάχνω για οικογενειακό, μεταξυ των 2 το σκόντα θα έπαιρνα....το λεον ειναι πολλες δεκαετιες μπροστά σχεδιαστικά για τα γουστα μου!
Σε αυτα τα € περιπου παίζει και το Golf GT........αλλα αυτα απο οτι μου εχει πει ο technik σπάνε συχνά!
-
Εχει τον ιδιο εξοπλισμο με τη βασικη του Leon?
Μηπως τα 2 χιλιαρικα βγαινουν απο 'κει? -
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Εχει τον ιδιο εξοπλισμο με τη βασικη του Leon?
Μηπως τα 2 χιλιαρικα βγαινουν απο 'κει?εν μερη ειναι οπως το λες.
οπως και να εχει, πολυ καλη τιμη, πολυ ολοκληρωμενο οικογενιακο αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Εχει τον ιδιο εξοπλισμο με τη βασικη του Leon?
Μηπως τα 2 χιλιαρικα βγαινουν απο 'κει?Μη σου πω ότι μπορεί το Leon να έχει και καλύτερο εξοπλισμό στη βασική έκδοση (διζωνικός κλιματισμός, 6 αερόσακοι, αναδιπλούμενοι καθρέφτες)
Μου κάνει εντύπωση πάντως η απουσία ESP, τόσο από τη μοναδική έκδοση του Octavia όσο και από τη βασική έκδοση του Leon στα 1.8Τ. Εδώ η Fiat το προσφέρει standard στον 1.4T με 120 άλογα, οι Vagίτες με 160+ άλογα το τσιγγουνεύτηκαν;
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Μου κάνει εντύπωση πάντως η απουσία ESP, τόσο από τη μοναδική έκδοση του Octavia όσο και από τη βασική έκδοση του Leon στα 1.8Τ. Εδώ η Fiat το προσφέρει standard στον 1.4T με 120 άλογα, οι Vagίτες με 160+ άλογα το τσιγγουνεύτηκαν;
Και η Hyundai δίνει δώρο το δερμάτινο σαλόνι.
Μήπως το επιβάλλει η αγορά;;;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Μου κάνει εντύπωση πάντως η απουσία ESP, τόσο από τη μοναδική έκδοση του Octavia όσο και από τη βασική έκδοση του Leon στα 1.8Τ. Εδώ η Fiat το προσφέρει standard στον 1.4T με 120 άλογα, οι Vagίτες με 160+ άλογα το τσιγγουνεύτηκαν;
Και η Hyundai δίνει δώρο το δερμάτινο σαλόνι.
Μήπως το επιβάλλει η αγορά;;;
Tίποτα δεν είναι δώρο
Μας τα χρωστούσαν κι από χθες ή κάναμε μαζί τους φαντάροι?Ακούς εκεί..... δώρο
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Xαίρε Audi!volkswagen μάλλον ήθελες να πεις
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
o νέος πασπαρτού κινητήρας...
Δε σας χάλασε
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
o νέος πασπαρτού κινητήρας...
Δε σας χάλασε
τον συγκεκριμενο σιγουρα οχι...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
o νέος πασπαρτού κινητήρας...
Δε σας χάλασε
τον συγκεκριμενο σιγουρα οχι...
Ξ'ερω ξέρω
Απλά το είπα γιατί σα να σφύριζε.....κάπως
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
o νέος πασπαρτού κινητήρας...
Δε σας χάλασε
τον συγκεκριμενο σιγουρα οχι...
Ξ'ερω ξέρω
Απλά το είπα γιατί σα να σφύριζε.....κάπως
απο χαρα το εκανε
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
o νέος πασπαρτού κινητήρας...
Δε σας χάλασε
τον συγκεκριμενο σιγουρα οχι...
Ξ'ερω ξέρω
Απλά το είπα γιατί σα να σφύριζε.....κάπως
απο χαρα το εκανε
Αμάααααν,να δω πως θα συνηθίσει το κάψιμο ελαίου
Πολύ πράμα ρε παιδί μουPARTE IAPONA REEEEEEEEEEEEE
new Skoda Octavia5 1.8 TFSi