-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θα βάλουν τον 1,4 τλκ σε Audi;yeap, σε αντικατάσταση του 1,6 FSI
-
Δεν έλεγαν ότι δεν θα μπει σε άουντι λόγω ίματζ;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν έλεγαν ότι δεν θα μπει σε άουντι λόγω ίματζ;ναι, καλα....
πάντως τοποθετείται TFSI και όχι TSI
-
αυτά μόνο μεσογειακές εταιρίες τα κάνουν.
-
πάντως τους Έλληνες μάρκετιρς της Audi, τους βολεύει μια χαρά! (βλέπε VW)
-
20 years since Audi Sport quattro S1 wins Pikes Peak
http://www.motorauthority.com/cars/audi ... ikes-peak/
-
Περιμένεις μέχρι Σεπτέμβρη που θα βγεί 1.4TFSI 122 PS σε πολύ καλή τιμή
Αν ισχύει αυτό αξίζει να περιμένεις.
Από τους κινητήρες που τώρα κυκλοφορούν η καλύτερη αγορά είναι ο 1.8TFSI. -
Μια ερώτηση...
το καινούργιο Α3 με τον 1,8TFSI τι λάδι πέρνει και κάθε πότε πρέπει να αλλάζονται?
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Περιμένεις μέχρι Σεπτέμβρη που θα βγεί 1.4TFSI 122 PS σε πολύ καλή τιμή
Αν ισχύει αυτό αξίζει να περιμένεις.
Από τους κινητήρες που τώρα κυκλοφορούν η καλύτερη αγορά είναι ο 1.8TFSI.διόρθωση, 125PS
-
Όσα έχει και η κορόλλα.
-
Παιδιά αν μπορεί κάποιος ας μου απαντήσει στην παραπάνω ερώτησή μου...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όσα έχει και η κορόλλα.Στα 1.6 όμως και όχι στα 1.4.
Επίσης ο τουρμπο έχει και πολύ καλύτερη ροπή και σε μεγαλύτερο φάσμα.
Για ατμοσφαιρικός βέβαια μια χαρά κινητήρας είναι 1.6 της toyota. -
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Μια ερώτηση...το καινούργιο Α3 με τον 1,8TFSI τι λάδι πέρνει και κάθε πότε πρέπει να αλλάζονται?
λάδια 5-30
service συμφωνα με τη λυχνία ή max σε 2 χρόνια
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Όσα έχει και η κορόλλα.
Στα 1.6 όμως και όχι στα 1.4.
Επίσης ο τουρμπο έχει και πολύ καλύτερη ροπή και σε μεγαλύτερο φάσμα.
Για ατμοσφαιρικός βέβαια μια χαρά κινητήρας είναι 1.6 της toyota.απο το ΑΜS...
'.....ο 122άρης διαθέτει μόλις 7 άλογα περισσότερα από τον 1.600άρη FSI που θα αντικαταστήσει και αφήνοντας τη δημιουργία εντυπωσιασμού στην κατά 200 κ.εκ. μικρότερη χωρητικότητά του. Όμως η αλήθεια κρύβεται στη ροπή. Γιατί ο TSI διαθέτει 5,5 Nm περισσότερη ροπή, ενώ με μέγιστη τα 200Nm έχει όση έχει ένα πολύ δυνατό 2λιτρο μοτέρ. Πιο σημαντικά όμως το 80% της ροπής αυτής είναι διαθέσιμο από τις 1.700 σ.α.λ. μια αύξηση πάνω από 65% σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη. Οι επιδόσεις αναμένονται σαφώς καλύτερες, ενώ πιο σημαντική θα είναι η αίσθηση. Εξάλλου η ροπή είναι το μέγεθος που γίνεται αντιληπτό από το ανθρώπινο σώμα κατά την επιτάχυνση. Αποτέλεσμα είναι η μεγαλύτερη ευκολία στην οδήγηση με πιο αραιές αλλαγές ταχυτήτων.....' -
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Όσα έχει και η κορόλλα.
Στα 1.6 όμως και όχι στα 1.4.
Επίσης ο τουρμπο έχει και πολύ καλύτερη ροπή και σε μεγαλύτερο φάσμα.
Για ατμοσφαιρικός βέβαια μια χαρά κινητήρας είναι 1.6 της toyota.απο το ΑΜS...
'.....ο 122άρης διαθέτει μόλις 7 άλογα περισσότερα από τον 1.600άρη FSI που θα αντικαταστήσει και αφήνοντας τη δημιουργία εντυπωσιασμού στην κατά 200 κ.εκ. μικρότερη χωρητικότητά του. Όμως η αλήθεια κρύβεται στη ροπή. Γιατί ο TSI διαθέτει 5,5 Nm περισσότερη ροπή, ενώ με μέγιστη τα 200Nm έχει όση έχει ένα πολύ δυνατό 2λιτρο μοτέρ. Πιο σημαντικά όμως το 80% της ροπής αυτής είναι διαθέσιμο από τις 1.700 σ.α.λ. μια αύξηση πάνω από 65% σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη. Οι επιδόσεις αναμένονται σαφώς καλύτερες, ενώ πιο σημαντική θα είναι η αίσθηση. Εξάλλου η ροπή είναι το μέγεθος που γίνεται αντιληπτό από το ανθρώπινο σώμα κατά την επιτάχυνση. Αποτέλεσμα είναι η μεγαλύτερη ευκολία στην οδήγηση με πιο αραιές αλλαγές ταχυτήτων.....' -
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Όσα έχει και η κορόλλα.
Στα 1.6 όμως και όχι στα 1.4.
Επίσης ο τουρμπο έχει και πολύ καλύτερη ροπή και σε μεγαλύτερο φάσμα.
Για ατμοσφαιρικός βέβαια μια χαρά κινητήρας είναι 1.6 της toyota.Eιρωνικά το είπα, για την κορόλλα.
-
Φτάσαμε στα 6200 χλμ όλα καλά πλην όμως ο 2.0 TFSI ζητάει λίγο λαδάκι (είναι λίγο κάτω από την μέση) οπότε θα ήθελα μια συμβουλή.
Με τι λάδι να συμπληρώσω που να είναι διαθέσιμο από βενζινάδικο?Ευχαριστώ προκαταβολικά...
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Φτάσαμε στα 6200 χλμ όλα καλά πλην όμως ο 2.0 TFSI ζητάει λίγο λαδάκι (είναι λίγο κάτω από την μέση) οπότε θα ήθελα μια συμβουλή.
Με τι λάδι να συμπληρώσω που να είναι διαθέσιμο από βενζινάδικο?Ευχαριστώ προκαταβολικά...
Με το ίδιο λάδι που έχει μέσα!
Υποτίθεται πως κάποια λάδια μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους, αλλά άντε ψάξε ποιά. Βάλε το ίδιο με αυτό που έχει. Τσέκαρε όμως μήπως και φοράει κανένα περίεργο λάδι πρώτης τοποθέτησης. -
Ξερουμε κατι για τον 1.9TDI σε Α4 Avant Quattro του 2004; Ειναι ο ιδιος που φορανε τα ταξι Skoda;
Το βρηκε ενας φιλος απο Γερμανια, σε αψογη κατασταση (το τσεκαρε στην τοπικη αντιπροσωπεια), με 100k χλμ., δερμα, ηλιοροφη, navi, 17αρες κλπ. σε τιμη 18300 (+9000 το τελωνειο). Μου ειπε οτι καινουριο, στην Ελλαδα (κατα παραγγελια μονο), κοστιζει περιπου 50000...
Αξιζει τον κοπο η αγορα; Σκεφτεστε κατι εναλλακτικα; -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
γεια σας πριν απο μερικες μερες αγορασα ενα s3(καινουριο).
Καλοριζικο!
Πες και καμια εντυπωση...
ειναι τελειο ρε φιλε γουσταρω τρομερα εχει τομερο κρατημα και αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι η ανεση αν και τωρα το στρωνω δεν παω πανω απο 3500 στροφες αλλα και παλι νιωθω αρκετα καλα τη δυναμη του θελω να βγαλω γρηγορα τα χλμ του στρωσιματος να το σκισω λιγακι απο τη παρασκευη παντως εχω κανει 650-700χλμ οποτε ειμαι σε καλο δρομο επισης καιει πολυ λιγο αν θες να πας οικονομικα εχω φτασει καταναλωση μεχρι και 10,5!παντως ακομα και με λιγες στοφες παει παρα πολυ καλα να καταλαβεις οτι μια alfa 1.6 τερμα γκαζι δε μπορουσε να με περασει με περασε μετα τα 150 που μου επιτρεπουν να παω μεχρις στιγμης οι στροφες μου και χωρις να παταω γκαζι μεχρι το πατωμα
Καλοριζικο φιλε Qsis!! Η ανάρτηση πόσο ανετη είναι? 'κοπανάει' στις ψιλολακουβίτσες στο δρόμο, κουράζει για καθημερινή χρήση στην πόλη? Μπορείς να κάνεις σύγκριση της ανεσης με κανένα άλλο αυτοκίνητο (πχ Golf GTI ή GT ή άλλο αν έχεις προσωπική άποψη?)
Ρωτάω γιατί με ενδιαφέρει το S3 και έχω διαβάσει διάφορα (αντιφατικά μεταξύ τους) στα περιοδικά
AUDI FORUM