Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκίνητο αντικατάστασης.... πιο γρήγορο από το δικό μου!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αυτοκίνητο αντικατάστασης.... πιο γρήγορο από το δικό μου!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    27
    60
    139
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ibiza1_0 last edited by

      Έχω μια corolla 1.4 5d με 29000 χλμ και την άφησα για επισκευή τριγμών σε εξουσιοδοτημένο service. Για εξυπηρέτηση μου έχουν δώσει μία corolla πάλι 1.4 με 86000 χλμ sedan. Το αυτοκίνητο αυτό είναι πολύ πιο γρήγορο από το δικό μου σε όλο το φάσμα στροφών και με πιο ομαλή λειτουργία, αφού πίστευα ότι είναι 1.6! Σε επικοινωνία που είχα με τον προιστάμενο του συνεργείου για να μάθω την τύχη του δικού μου αυτοκινήτου, του ανέφερα την παρατήρησή μου και μου είπε ότι φοράμε τον ίδιο ακριβώς κινητήρα απλώς από την αρχή το έχουν σκίσει για αυτό και η μηχανή έχει ανοίξει. Για να τον πιστέψω είδα την άδεια κυκλοφορίας! Θα πρεπε λέει μετά τα 1000 χλμ να το έσκιζα και εγώ για να ανοίξει γιατί τώρα θα αργήσει πολύ. Είναι δυνατόν; Από τα 3000 χλμ το άνοιγα σταδιακά μέχρι τα 8000 χλμ όπου και μετά έφτανα μέχρι κόφτες. Τι άλλο έπρεπε να κάνω;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ibiza1_0 last edited by

        Έχω μια corolla 1.4 5d με 29000 χλμ και την άφησα για επισκευή τριγμών σε εξουσιοδοτημένο service. Για εξυπηρέτηση μου έχουν δώσει μία corolla πάλι 1.4 με 86000 χλμ sedan. Το αυτοκίνητο αυτό είναι πολύ πιο γρήγορο από το δικό μου σε όλο το φάσμα στροφών και με πιο ομαλή λειτουργία, αφού πίστευα ότι είναι 1.6! Σε επικοινωνία που είχα με τον προιστάμενο του συνεργείου για να μάθω την τύχη του δικού μου αυτοκινήτου, του ανέφερα την παρατήρησή μου και μου είπε ότι φοράμε τον ίδιο ακριβώς κινητήρα απλώς από την αρχή το έχουν σκίσει για αυτό και η μηχανή έχει ανοίξει. Για να τον πιστέψω είδα την άδεια κυκλοφορίας! Θα πρεπε λέει μετά τα 1000 χλμ να το έσκιζα και εγώ για να ανοίξει γιατί τώρα θα αργήσει πολύ. Είναι δυνατόν; Από τα 3000 χλμ το άνοιγα σταδιακά μέχρι τα 8000 χλμ όπου και μετά έφτανα μέχρι κόφτες. Τι άλλο έπρεπε να κάνω;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ibiza1_0 last edited by

          Έχω μια corolla 1.4 5d με 29000 χλμ και την άφησα για επισκευή τριγμών σε εξουσιοδοτημένο service. Για εξυπηρέτηση μου έχουν δώσει μία corolla πάλι 1.4 με 86000 χλμ sedan. Το αυτοκίνητο αυτό είναι πολύ πιο γρήγορο από το δικό μου σε όλο το φάσμα στροφών και με πιο ομαλή λειτουργία, αφού πίστευα ότι είναι 1.6! Σε επικοινωνία που είχα με τον προιστάμενο του συνεργείου για να μάθω την τύχη του δικού μου αυτοκινήτου, του ανέφερα την παρατήρησή μου και μου είπε ότι φοράμε τον ίδιο ακριβώς κινητήρα απλώς από την αρχή το έχουν σκίσει για αυτό και η μηχανή έχει ανοίξει. Για να τον πιστέψω είδα την άδεια κυκλοφορίας! Θα πρεπε λέει μετά τα 1000 χλμ να το έσκιζα και εγώ για να ανοίξει γιατί τώρα θα αργήσει πολύ. Είναι δυνατόν; Από τα 3000 χλμ το άνοιγα σταδιακά μέχρι τα 8000 χλμ όπου και μετά έφτανα μέχρι κόφτες. Τι άλλο έπρεπε να κάνω;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Σασμαν φοραει το ίδιο;Το βαρος των δυο αυτοκινήτων ειναι παραπλήσιο;
            Μου φαίνεται αδυνατον να μην εχει ανοίξει ο κινητηρας σου μετα απο 30 χιλιάδες χιλιόμετρα,ειδικα σε εποχες που τα εργοστασια διατείνονται οτι οι κινητηρες τους δεν θελουν στρωσιμο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ibiza1_0 last edited by

              Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
              Σασμαν φοραει το ίδιο;Το βαρος των δυο αυτοκινήτων ειναι παραπλήσιο;
              Μου φαίνεται αδυνατον να μην εχει ανοίξει ο κινητηρας σου μετα απο 30 χιλιάδες χιλιόμετρα,ειδικα σε εποχες που τα εργοστασια διατείνονται οτι οι κινητηρες τους δεν θελουν στρωσιμο.

              Για σασμάν δεν ξέρω. Για κιλά όμως είναι σχεδόν το ίδιο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                ε μα και συ ρε αδερφε δε το εστρωσες, κηδεια διαρκειας του εκανες...

                μηπως το εχεις μπουκωμενο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ibiza1_0 last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:
                  ε μα και συ ρε αδερφε δε το εστρωσες, κηδεια διαρκειας του εκανες...

                  μηπως το εχεις μπουκωμενο?

                  Και πως έπρεπε να του φερόμουν δηλαδή; Εσύ θα έπαιρνες ένα αυτοκίνητο 17000 ευρώ και θα το κόφτιαζες μέσα σε στενά;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kid last edited by

                    Γιατί, μόνο σε στενά κυκλοφορείς?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης IBIZA1_0 έγραψε:

                      ε μα και συ ρε αδερφε δε το εστρωσες, κηδεια διαρκειας του εκανες...

                      μηπως το εχεις μπουκωμενο?

                      Και πως έπρεπε να του φερόμουν δηλαδή; Εσύ θα έπαιρνες ένα αυτοκίνητο 17000 ευρώ και θα το κόφτιαζες μέσα σε στενά;

                      Αττική Οδος, Εθνική Οδός...κτλ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης IBIZA1_0 έγραψε:

                        ε μα και συ ρε αδερφε δε το εστρωσες, κηδεια διαρκειας του εκανες...

                        μηπως το εχεις μπουκωμενο?

                        Και πως έπρεπε να του φερόμουν δηλαδή; Εσύ θα έπαιρνες ένα αυτοκίνητο 17000 ευρώ και θα το κόφτιαζες μέσα σε στενά;

                        το εστρωσα για 1000, και στα 2500 πηγε Μεγαρα για ξε-στρωσιμο...

                        υπαρχουν και αλλοι δρομοι, εθνικες, επαρχιακοι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ibiza1_0 last edited by

                          Ο χρήστης spiros έγραψε:

                          ε μα και συ ρε αδερφε δε το εστρωσες, κηδεια διαρκειας του εκανες...

                          μηπως το εχεις μπουκωμενο?

                          Και πως έπρεπε να του φερόμουν δηλαδή; Εσύ θα έπαιρνες ένα αυτοκίνητο 17000 ευρώ και θα το κόφτιαζες μέσα σε στενά;

                          το εστρωσα για 1000, και στα 2500 πηγε Μεγαρα για στρωσιμο...

                          υπαρχουν και αλλοι δρομοι, εθνικες, επαρχιακοι...

                          Ρε παιδιά κάθε μέρα κινούμαι κορυδαλλό-μπραχάμι. Με πόσα μπορώ να πάω;
                          Στο ποτάμι κινούμαι με 120χλμ. Δεν θεωρώ ότι το μπουκώνω.Όταν πάω ταξίδι όλες οι αλλαγές τις κάνω στον κόφτη για να ξεκαπνίσει από την χρήση της πόλης αλλά και πάλι δεν μπορώ να πω ότι έχω την δυνατότητα να κάνω ταξίδι κάθε μήνα.Σε εθνική και πάλι κινούμαι με 150-160. Εσείς πως θα οδηγούσατε;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Η Corolla θυμάμαι ότι στο facelift έχασε πολύ από τις επιδόσεις της, μήπως η δικιά σου είναι facelift ενώ το αυτοκίνητο της αντικατάστασης είναι προfacelift;

                            Το είχαμε συζητήσει και εδώ για την ανεξήγητη ( ; ) πτώση των επιδόσεων.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              manosk last edited by

                              Κάτι που είχε ακουστεί, ότι στα service έπνιγαν τα corolla για να αποφύγουν προβλήματα στους κινητήρες, ήταν παραμύθι τελικά;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • I
                                ibiza1_0 last edited by

                                Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                Η Corolla θυμάμαι ότι στο facelift έχασε πολύ από τις επιδόσεις της, μήπως η δικιά σου είναι facelift ενώ το αυτοκίνητο της αντικατάστασης είναι προfacelift;

                                Το είχαμε συζητήσει και εδώ για την ανεξήγητη ( ; ) πτώση των επιδόσεων.

                                Eίναι προ facelift, αλλά η εξήγηση του προισταμένου ήταν άλλη... Θα τους γ....αργαλήσω μου φαίνεται.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  after last edited by

                                  Είναι δυνατόν; Από τα 3000 χλμ το άνοιγα σταδιακά μέχρι τα 8000 χλμ όπου και μετά έφτανα μέχρι κόφτες.

                                  Αργησες παρα πολυ

                                  Εμαθες τον κινητηρα να ειναι ψοφιος, και ψοφιος καταληξε, σορρυ

                                  Στα 1500 χλμ, το πολυ, θα πρεπει να τελειωνει το στρωσιμο

                                  Και φυσικα ολα γινονται σταδιακα μεχρι εκει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nosferatu_gr last edited by

                                    Προκυπτει ενδιαφερων θεμα,αν δηλαδη δεν κανεις καλο στρωσιμο μετα δε διορθονεται?αν αρχισεις και το ξεσκιζεις συνεχεια δε ξεμπουκωνει?για πειτε....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      v-silis last edited by

                                      μην στεναχωριέσαι!!

                                      μέχρι τα ~100.000 το μοτέρ ανοίγει αναλόγως της χρήσης που του κάνεις!
                                      αυτό που σου είπε ο προϊστάμενος είναι σωστό!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        karabouzouklis last edited by

                                        Μηπως δεν ειναι πραγματικοτητα αλλα ειναι αισθηση επειδη το νοικιαρικο το σκιζεις και εσυ πιο αφοβα????

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ibiza1_0 last edited by

                                          Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:
                                          Μηπως δεν ειναι πραγματικοτητα αλλα ειναι αισθηση επειδη το νοικιαρικο το σκιζεις και εσυ πιο αφοβα????

                                          Δεν είναι εντύπωσή μου. Ανεβάζει πολύ πιο εύκολα στροφές από το δικό μου.Όσον αφορά το παραπάνω σχόλιο για το πως του φέρομαι, ξαναλέω ότι το άνοιγα σταδιακά.Πιστεύω ελάχιστος κόσμος παίρνει αυτοκίνητο έχοντας στο μυαλό του ότι μετά τα 1000χλμ θα το κοφτιάζει για να ανοίξει ο κινητήρας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kavoyras last edited by

                                            Μήπως αυτό είχε 100στάρα μέσα?
                                            Μήπως σ'αυτό έβαλαν καθαριστικό για τα μπεκ και τραβάει καλύτερα?

                                            Επίσης το ότι η βενζίνη που βάζεις στο δικό σου αμάξι είναι χάλια ή το φίλτρο βενζίνης έχει μπουκώσει από...(ας μην πω τι) σε σχέση με αυτό που πήρες ως αντικατάσταση?

                                            (μερικές σκέψεις κάνω μόνο.Μην πέσετε να με φάτε. )

                                            ΥΓ:Δεν μπορώ να δεχτώ ότι το στρώσιμο στα αρχικά km παίζει ρόλο αν ακόμα και μετά από 80.000+km η μηχανή δεν έχει ανοίξει.
                                            Πχ το δικό μου αυτοκίνητο στρώθηκε για ~5.000km, καθώς υπήρχε η υπομονή.Μετά δε λέω...έχει φάει τρελό σκίσιμο ανά διαστήματα σε σημείο που κάποιες φορές είπα 'αν δε μείνει τώρα, δε θα μείνει ποτέ' .
                                            Επίσης πολλοί παραπονιούνται ότι ο 1.4lt στα Golf IV καίει λάδι, όταν ο δικός μου δεν καίει σταγόνα (Ο.Κ. υπερβάλω αλλά ούτε στο φίλτρο μηχανής βλέπω λάδι ή αναθυμιάσεις ούτε στη στάθμη κατά το τσεκ που κάνω ανά διαστήματα βλέπω να έχει πέσει καθόλου, ακόμα και μετά από αρκετά/πολλά σκισίματα μέσα σε 7.500km).
                                            Το αμάξι της μάνας μου Golf V 1.6FSI στρώθηκε για 4.500km τουλάχιστον.Επίσης γκρινιάζουν ότι καίει λάδια αυτός ο κινητήρας...Της μάνας μου γιατί δεν καίει?Δεν παραπονιέμαι αλλά σαν πολλές συμπτώσεις μαζεύτηκαν. Γι'αυτό και θέτω τον προβληματισμό μου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr