-
Ναι , το ξέχασα αυτό
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Ναι , το ξέχασα αυτόΆσε που αν βγάλω τους δίσκους...δίνω άλλα 50 euros και βάζω καινούργιους brembo.
-
Γνωρίζει κάποιος τηλέφωνο αντιπροσωπείας της BENDIX?
-
άλλαξα το Σάββατο τακάκια στο civic σ'έναν μάστορα που πήγα πρώτη φορά γι'αυτή τη δουλειά, και όταν το πήρα ακόμα μέχρι τώρα δεν έχουν στρώσει τα τακάκια. Η διαδρομή έχει μεγαλώσει, τα φρένα πιάνουν αργά και όχι καλά προς το τέλος και στη κενή διαδρομή κάνει ένα φύσημα σαν τρόμπα, κι επίσης όταν έχω ανέπαφο το φρένο ακούγεται ένας θόρυβος σαν γρατζούνισμα, και όταν το πατάω σταματάει
-
το φυσιμα που ακουγετε μαλλον ειναι επειδη δεν σου εκανε καλη εξαερωση και για αυτο εχεις και μεγαλη διαδρομη
-
και πώς κάνω σωστή εξαέρωση? Διάβασα τα σχετικά θέματα αλλά οφείλω να πω ότι το ένα ήταν πιο μπέρδεμα απ'το άλλο, το πιο απλό πράγμα με 2 άτομα με το πάτα άσε κτλπ πώς ακριβώς γίνεται?
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
και πώς κάνω σωστή εξαέρωση? Διάβασα τα σχετικά θέματα αλλά οφείλω να πω ότι το ένα ήταν πιο μπέρδεμα απ'το άλλο, το πιο απλό πράγμα με 2 άτομα με το πάτα άσε κτλπ πώς ακριβώς γίνεται?Δεν θα την κάνεις εσύ, ήταν υποχρέωσή του να την κάνει! ΑΛΛΑ: αλλάζοντας τακάκια, κανονικά, ΔΕΝ χρειάζεται εξαέρωση το αυτοκίνητο... Ίσως βέβαια, έκανε καμιά πατέντα για να βάλει το έμβολο πιο μέσα να χωρέσουν τα τακάκια, αλλά δεν μπορώ να ξέρω εγώ ή κάποιος άλλος τι ακριβώς...
Πάντως εμένα το φύσημα αυτό μου θυμίζει και προβληματικό σερβόφρενο...
Θέλουν δύναμη να πατήσουν τα φρένα περισσότερη; Αν είναι ΟΚ, τότε άκυρο το σερβό, κάτι άλλο είναι...
Αυτό με το γρατσούνισμα όταν κινείσαι, σημαίνει πως το τακάκι πατάει λίγο κάπου στην δισκόπλακα και κάνει θόρυβο... Αυτό σημαίνει πως η δαγκάνα δεν επιστρέφει σωστά ή ότι έχεις κάποια στραβή δισκόπλακα, που τώρα που άλλαξες τακάκια και δεν έχουν φαγωθεί τα καινούρια, έβγαλε το....στραβό της εαυτό!Όπως και να 'χει, δύσκολα θα διαπιστώσεις μόνος σου το πρόβλημα, πήγαινε πίσω στον μάστορα, πες του το πρόβλημα και δοκίμασε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΛΕΣ λύσεις, πριν καταφύγεις στις...ακριβές! Δηλαδή, αν σου πει ν' αλλάξετε δισκόπλακες κατευθείαν, μάλλον θα θέλει κι άλλα χρήματα (γιατί θα μπορούσε εύκολα να διαπιστώσει την...στραβομάρα τους, όταν άλλαξε τα τακάκια...).
-
μου είπε ότι θα χρειαστούν κάποια στιγμή αλλαγή και οι δισκόπλακες. Παρεπιμπτόντως, μπορεί να φορέσει τρυπητούς χωρίς να χρειαστεί ν'αλλάξω τα υπόλοιπα(δαγκάνες κτλπ) ?
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
μου είπε ότι θα χρειαστούν κάποια στιγμή αλλαγή και οι δισκόπλακες. Παρεπιμπτόντως, μπορεί να φορέσει τρυπητούς χωρίς να χρειαστεί ν'αλλάξω τα υπόλοιπα(δαγκάνες κτλπ) ?Φυσικά και γίνεται, αλλά ΜΗΝ το κάνεις:
-Κόστος. Διπλάσιο ίσως...
-Πιθανός θόρυβος (σαν αυτόν που ακούγεται τώρα, όταν δεν φρενάρεις)
-Αμφισβητούμενη αντοχή. Ραγίζουν ευκολότεραΑν θέλεις κάτι καλύτερο, πήγαινε σε χαρακτούς, αλλά και πάλι , γιατί να πληρώσεις το κόστος; Διαφορά δεν θα δεις, μόνον σε πίστα ή κατάβαση , θα δεις διαφορά...
Βάλε ένα καλό τακάκι (χωρίς υπερβολές πάλι, όχι να δώσεις 200 -
για κατάβαση το λέω κι εγώ, γιατί όταν κατεβαίνω απ'το χωριό έχει πολύ κατηφορικό στροφιλίκι και δε λέει να φύγω σε καμια στροφή
-
Αν έχει αέρα το σύστημα των φρένων σου μετά το πρώτο πάτημα αν πατήσεις αμέσως ξανά πρέπει να σκληραίνει και να μειώνεται σημαντικά η διαδρομή του πεντάλ. Ο ευκολότερος τρόπος είναι το πάτα άσε αλλά καλό είναι να του το πας το αμάξι μια και είναι δική του στραβωμάρα.
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
για κατάβαση το λέω κι εγώ, γιατί όταν κατεβαίνω απ'το χωριό έχει πολύ κατηφορικό στροφιλίκι και δε λέει να φύγω σε καμια στροφήΓια τι αυτοκίνητο πρόκειται; Και ποιες οι προδιαγραφές των φρένων (δίσκοι μπρος πίσω, διαστάσεις κλπ κλπ);
Ελεγξε κι αυτό που σου λέει ο Εμμανουήλ...
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Αν έχει αέρα το σύστημα των φρένων σου μετά το πρώτο πάτημα αν πατήσεις αμέσως ξανά πρέπει να σκληραίνει και να μειώνεται σημαντικά η διαδρομή του πεντάλ. Ο ευκολότερος τρόπος είναι το πάτα άσε αλλά καλό είναι να του το πας το αμάξι μια και είναι δική του στραβωμάρα.σου είναι εύκολο να τον περιγράψεις?
-
Εύκολο είναι να το περιγράψω!!! Πόσο θα το καταλάβεις δεν ξέρω!!! Γενικά χρειάζονται δυο ένας μέσα στο αμάξι (στην θέση του οδηγού βεβαίως βεβαίως) και ένας έξω. Ο πρώτος τρομπάρει το πεντάλ του φρένου μερικές φορές και το κρατάει την τελευταία πατημένο με δύναμη φωνάζοντας «πατημένος». Ο δεύτερος έχει βρει τον εξαερωτήρα (εξάρτημα πάνω στις δαγκάνες των φρένων και στην αντλία του φρένου σαν ακίδα που προεξέχει αλλά στο κέντρο της έχει τρύπα για να μπορεί να φεύγει το υγρό των φρένων και η περίμετρος της είναι διαμορφωμένη σαν εξάγωνη βίδα) και την ξεβιδώνει μέχρι να βρει αέρας ή μείγμα αέρα και υγρό φρένων. (φυσαλίδες) και το βιδώνει γρήγορα. Μετά φωνάξει «πάτα» και περιμένει μέχρι να του φωνάξει ο πρώτος ξανά «πατημένος». Η διαδικασία ξεκινά από τους τροχούς και καταλήγει στην αντλία για να είσαι σίγουρος ότι έφυγε όλος ο αέρας. Προσοχή μόνο να μην πέσει πολύ η στάθμη του υγρού φρένων στο ποτηράκι τους γιατί θα πάρει ξανά το σύστημα αέρα και θα πάει στράφι όλη η δουλειά σου. Απλά συμπλήρωνε υγρά για να αναπληρώνεις όσα χάνονται.
Τι να πω, ελπίζω να έγινα κατανοητός!!! Αν θες κάπου να διευκρινίσω πες μου. -
με αναμμένη μηχανή ε?
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
με αναμμένη μηχανή ε?Όχι δεν χρειάζεται.
-
Δεν το αφήνετε καλύτερα για κάποιον ειδικό;
Πειραματισμοί με το σύστημα πέδησης δεν επιτρέπονται.....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Δεν το αφήνετε καλύτερα για κάποιον ειδικό;Πειραματισμοί με το σύστημα πέδησης δεν επιτρέπονται.....
Βρε εσύ αυτό του είπα πρώτα από όλα. Καλύτερα να πάει σε αυτόν που τον άφησε ατελείωτο. Τέτοιες δουλειές δεν γίνονται από αδαείς γιατί μόνο προβλήματα μπορούν να φέρουν. Απλά ως γενική γνώση του λέω την διαδικασία.
-
-
Εν κινήσει, αν πατάς μια φορά έχεις μεγάλη διαδρομή σωστά; Αν εκείνη τη στιγμή αφήσεις και ξαναπατήσεις, μειώνεται η διαδρομή;
Αν ναι, έχεις πρόβλημα εξαέρωσης ή πρόβλημα αντλίας. Μάλλον το πρώτο γιατί το δεύτερο δεν θα μπορούσε να συμβεί επειδή άλλαξες τακάκια....
Αναζητηση βοηθειας (περι φρενων)