Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναζητηση βοηθειας (περι φρενων)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αναζητηση βοηθειας (περι φρενων)
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 18
    • 19
    • 11 / 19
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    372
    2799
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ναι , το ξέχασα αυτό

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sirgus last edited by

        Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
        Ναι , το ξέχασα αυτό

        Άσε που αν βγάλω τους δίσκους...δίνω άλλα 50 euros και βάζω καινούργιους brembo.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          sirgus last edited by

          Γνωρίζει κάποιος τηλέφωνο αντιπροσωπείας της BENDIX?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dmitspan last edited by

            άλλαξα το Σάββατο τακάκια στο civic σ'έναν μάστορα που πήγα πρώτη φορά γι'αυτή τη δουλειά, και όταν το πήρα ακόμα μέχρι τώρα δεν έχουν στρώσει τα τακάκια. Η διαδρομή έχει μεγαλώσει, τα φρένα πιάνουν αργά και όχι καλά προς το τέλος και στη κενή διαδρομή κάνει ένα φύσημα σαν τρόμπα, κι επίσης όταν έχω ανέπαφο το φρένο ακούγεται ένας θόρυβος σαν γρατζούνισμα, και όταν το πατάω σταματάει

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • I
              iceman_n last edited by

              το φυσιμα που ακουγετε μαλλον ειναι επειδη δεν σου εκανε καλη εξαερωση και για αυτο εχεις και μεγαλη διαδρομη

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dmitspan last edited by

                και πώς κάνω σωστή εξαέρωση? Διάβασα τα σχετικά θέματα αλλά οφείλω να πω ότι το ένα ήταν πιο μπέρδεμα απ'το άλλο, το πιο απλό πράγμα με 2 άτομα με το πάτα άσε κτλπ πώς ακριβώς γίνεται?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  highfidelity last edited by

                  Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                  και πώς κάνω σωστή εξαέρωση? Διάβασα τα σχετικά θέματα αλλά οφείλω να πω ότι το ένα ήταν πιο μπέρδεμα απ'το άλλο, το πιο απλό πράγμα με 2 άτομα με το πάτα άσε κτλπ πώς ακριβώς γίνεται?

                  Δεν θα την κάνεις εσύ, ήταν υποχρέωσή του να την κάνει! ΑΛΛΑ: αλλάζοντας τακάκια, κανονικά, ΔΕΝ χρειάζεται εξαέρωση το αυτοκίνητο... Ίσως βέβαια, έκανε καμιά πατέντα για να βάλει το έμβολο πιο μέσα να χωρέσουν τα τακάκια, αλλά δεν μπορώ να ξέρω εγώ ή κάποιος άλλος τι ακριβώς...
                  Πάντως εμένα το φύσημα αυτό μου θυμίζει και προβληματικό σερβόφρενο...
                  Θέλουν δύναμη να πατήσουν τα φρένα περισσότερη; Αν είναι ΟΚ, τότε άκυρο το σερβό, κάτι άλλο είναι...
                  Αυτό με το γρατσούνισμα όταν κινείσαι, σημαίνει πως το τακάκι πατάει λίγο κάπου στην δισκόπλακα και κάνει θόρυβο... Αυτό σημαίνει πως η δαγκάνα δεν επιστρέφει σωστά ή ότι έχεις κάποια στραβή δισκόπλακα, που τώρα που άλλαξες τακάκια και δεν έχουν φαγωθεί τα καινούρια, έβγαλε το....στραβό της εαυτό!

                  Όπως και να 'χει, δύσκολα θα διαπιστώσεις μόνος σου το πρόβλημα, πήγαινε πίσω στον μάστορα, πες του το πρόβλημα και δοκίμασε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΛΕΣ λύσεις, πριν καταφύγεις στις...ακριβές! Δηλαδή, αν σου πει ν' αλλάξετε δισκόπλακες κατευθείαν, μάλλον θα θέλει κι άλλα χρήματα (γιατί θα μπορούσε εύκολα να διαπιστώσει την...στραβομάρα τους, όταν άλλαξε τα τακάκια...).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dmitspan last edited by

                    μου είπε ότι θα χρειαστούν κάποια στιγμή αλλαγή και οι δισκόπλακες. Παρεπιμπτόντως, μπορεί να φορέσει τρυπητούς χωρίς να χρειαστεί ν'αλλάξω τα υπόλοιπα(δαγκάνες κτλπ) ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • H
                      highfidelity last edited by

                      Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                      μου είπε ότι θα χρειαστούν κάποια στιγμή αλλαγή και οι δισκόπλακες. Παρεπιμπτόντως, μπορεί να φορέσει τρυπητούς χωρίς να χρειαστεί ν'αλλάξω τα υπόλοιπα(δαγκάνες κτλπ) ?

                      Φυσικά και γίνεται, αλλά ΜΗΝ το κάνεις:
                      -Κόστος. Διπλάσιο ίσως...
                      -Πιθανός θόρυβος (σαν αυτόν που ακούγεται τώρα, όταν δεν φρενάρεις)
                      -Αμφισβητούμενη αντοχή. Ραγίζουν ευκολότερα

                      Αν θέλεις κάτι καλύτερο, πήγαινε σε χαρακτούς, αλλά και πάλι , γιατί να πληρώσεις το κόστος; Διαφορά δεν θα δεις, μόνον σε πίστα ή κατάβαση , θα δεις διαφορά...
                      Βάλε ένα καλό τακάκι (χωρίς υπερβολές πάλι, όχι να δώσεις 200

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dmitspan last edited by

                        για κατάβαση το λέω κι εγώ, γιατί όταν κατεβαίνω απ'το χωριό έχει πολύ κατηφορικό στροφιλίκι και δε λέει να φύγω σε καμια στροφή

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • E
                          emmanoyhl last edited by

                          Αν έχει αέρα το σύστημα των φρένων σου μετά το πρώτο πάτημα αν πατήσεις αμέσως ξανά πρέπει να σκληραίνει και να μειώνεται σημαντικά η διαδρομή του πεντάλ. Ο ευκολότερος τρόπος είναι το πάτα άσε αλλά καλό είναι να του το πας το αμάξι μια και είναι δική του στραβωμάρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • H
                            highfidelity last edited by

                            Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                            για κατάβαση το λέω κι εγώ, γιατί όταν κατεβαίνω απ'το χωριό έχει πολύ κατηφορικό στροφιλίκι και δε λέει να φύγω σε καμια στροφή

                            Για τι αυτοκίνητο πρόκειται; Και ποιες οι προδιαγραφές των φρένων (δίσκοι μπρος πίσω, διαστάσεις κλπ κλπ);

                            Ελεγξε κι αυτό που σου λέει ο Εμμανουήλ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dmitspan last edited by

                              Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                              Αν έχει αέρα το σύστημα των φρένων σου μετά το πρώτο πάτημα αν πατήσεις αμέσως ξανά πρέπει να σκληραίνει και να μειώνεται σημαντικά η διαδρομή του πεντάλ. Ο ευκολότερος τρόπος είναι το πάτα άσε αλλά καλό είναι να του το πας το αμάξι μια και είναι δική του στραβωμάρα.

                              σου είναι εύκολο να τον περιγράψεις?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • E
                                emmanoyhl last edited by

                                Εύκολο είναι να το περιγράψω!!! Πόσο θα το καταλάβεις δεν ξέρω!!! Γενικά χρειάζονται δυο ένας μέσα στο αμάξι (στην θέση του οδηγού βεβαίως βεβαίως) και ένας έξω. Ο πρώτος τρομπάρει το πεντάλ του φρένου μερικές φορές και το κρατάει την τελευταία πατημένο με δύναμη φωνάζοντας «πατημένος». Ο δεύτερος έχει βρει τον εξαερωτήρα (εξάρτημα πάνω στις δαγκάνες των φρένων και στην αντλία του φρένου σαν ακίδα που προεξέχει αλλά στο κέντρο της έχει τρύπα για να μπορεί να φεύγει το υγρό των φρένων και η περίμετρος της είναι διαμορφωμένη σαν εξάγωνη βίδα) και την ξεβιδώνει μέχρι να βρει αέρας ή μείγμα αέρα και υγρό φρένων. (φυσαλίδες) και το βιδώνει γρήγορα. Μετά φωνάξει «πάτα» και περιμένει μέχρι να του φωνάξει ο πρώτος ξανά «πατημένος». Η διαδικασία ξεκινά από τους τροχούς και καταλήγει στην αντλία για να είσαι σίγουρος ότι έφυγε όλος ο αέρας. Προσοχή μόνο να μην πέσει πολύ η στάθμη του υγρού φρένων στο ποτηράκι τους γιατί θα πάρει ξανά το σύστημα αέρα και θα πάει στράφι όλη η δουλειά σου. Απλά συμπλήρωνε υγρά για να αναπληρώνεις όσα χάνονται.
                                Τι να πω, ελπίζω να έγινα κατανοητός!!! Αν θες κάπου να διευκρινίσω πες μου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dmitspan last edited by

                                  με αναμμένη μηχανή ε?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • E
                                    emmanoyhl last edited by

                                    Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                                    με αναμμένη μηχανή ε?

                                    Όχι δεν χρειάζεται.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      sp0 last edited by

                                      Δεν το αφήνετε καλύτερα για κάποιον ειδικό;

                                      Πειραματισμοί με το σύστημα πέδησης δεν επιτρέπονται.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • E
                                        emmanoyhl last edited by

                                        Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
                                        Δεν το αφήνετε καλύτερα για κάποιον ειδικό;

                                        Πειραματισμοί με το σύστημα πέδησης δεν επιτρέπονται.....

                                        Βρε εσύ αυτό του είπα πρώτα από όλα. Καλύτερα να πάει σε αυτόν που τον άφησε ατελείωτο. Τέτοιες δουλειές δεν γίνονται από αδαείς γιατί μόνο προβλήματα μπορούν να φέρουν. Απλά ως γενική γνώση του λέω την διαδικασία.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sp0 last edited by

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • H
                                            highfidelity last edited by

                                            Εν κινήσει, αν πατάς μια φορά έχεις μεγάλη διαδρομή σωστά; Αν εκείνη τη στιγμή αφήσεις και ξαναπατήσεις, μειώνεται η διαδρομή;
                                            Αν ναι, έχεις πρόβλημα εξαέρωσης ή πρόβλημα αντλίας. Μάλλον το πρώτο γιατί το δεύτερο δεν θα μπορούσε να συμβεί επειδή άλλαξες τακάκια....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 11 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr