Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread:GP Μ.Βρετανίας 2007
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread:GP Μ.Βρετανίας 2007
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 9 / 14
    Formula 1
    49
    268
    347
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vengas last edited by

      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
      Τα ειπε ολα με ειλικρινια ο μικρος, η απειρια του τωρα που τα πραγματα σφιγγουν ειναι ο μεγαλυτερος εχθρος του. Καλα τα ρεκορ αλλα τα πρωταθληματα θελουν το κατι παραπανω που εχει ο Ισπανος και δεν εχει ο μικρος.

      Εχει όμως κατι παραπάνω πόντους από τον Αλόνσο όμως και όπως δείχνουν τα πράγματα ο Αλόνσο δεν θα πολυθέλει να τον βοηθήσει στο τέλος για το πρωτάθλημα...με βάση τα όσα γίνονται και δηλώνονται τελευταία
      Εάν ο Ραικκόνεν τερματίζει 4 πόντους πάνω από Χάμιλτον στους επόμενους 5 αγωνες εξανεμίστηκε η διαφορά.
      Περιμέντε όμως... η γκαντεμιά του Φιλανδού δε θα ξαναχτυπήσει??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        babbis last edited by

        είναι φανερό ότι η ferrari έχει 'λίγο' καλύτερο μονοθέσιο, αλλά αρκετά χειρότερη ομάδα. Επίσης το δύδιμο alonso-hamilton είναι συνολικά καλύτερο από το kimi-massa κυρίως λόγω του hamilton.

        Με αυτά τα δεδομένα είναι σίγουρο ότι των κατασκευαστών το έχει η mclaren που είναι σταθερή και αξιόπιστη, ενώ στους οδηγούς ίσως γίνει μάχη αλλά κατά 60-70% βλέπω να πηγαίνει σε οδηγό της Mclaren.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          ratanplan last edited by

          Ο χρήστης vengas έγραψε:
          Ε και με κανένα μηχανικό προβληματάκι θα γίνει η δουλειά

          μόνο που θα προτιμούσα να το πάθουν και οι 2(Χάμιλτον, Ραικκόνεν) και να βγει ο Αλόνσο μπροστά
          Καλά αυτός ο Χάμιλτον δε θα εχει καμια ατυχία

          αντε επιτέλους και ενας αγωνας σημερα που το στήσιμο βόλευε πιο πολύ τον Αλόνσο

          +00

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            eddie_147 last edited by

            Ο χρήστης tommaso έγραψε:
            Oντως αν οι ferrari καταφερουν και κρατησουν μια σχετικη αξιοπιστια (κατι που δεν καταφεραν περσι) εχουν πολλες πιθανοτητες για να παρουν τον τιτλο.Ο Raikonnen ειναι και επισημα πια πρωτος οδηγος σε σχεση με τον Massa.

            Yγ: Προς moderator.. Kλειδωστε σε ενα ντουλαπι trols τυπου mirage kai
            πεταξτε το κλειδι μετα!!

            Αν και πηγαίνω το Raikonnen διαφωνώ 100%. Ο Massa σήμερα ήταν εκπληκτικός και αν δεν είχε την ατυχία στην εκκίνηση δεν ξέρεις έτσι που πήγαινε αν κατάφερνε να διεκδικήσει και τη νίκη. Ο Kubica και γενικότερα οι BMW είναι πολύ σκληρά καρύδια για να τους περάσουν οι πρώτοι έτσι απλά. Αν δεις τους χρόνους του και αναλογιστείς μόνο το χρόνο που έχασε στα πρώτα προσπεράσματα ήταν χαλαρά στο βάθρο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              migf1 last edited by

              Πολύ βιαστικούς σας βλέπω να 'στέψετε' πρωταθλητές, κυρίως στο κατασκευαστών. Μόλις μπήκαμε στη μέση της σαιζόν (too early imho).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eddie_147 last edited by

                Πάντως οι επόμενοι αγώνες 'πηγαίνουν' αρκετά τον Raikonnen σε σχέση με τους άλλους (I dunno for da nigga). Ο Alonso μου φάνηκε υποτονικός σήμερα παρά τη 2η θέση. Και οι 2 McLaren ήταν εμφανώς έξω από το ρυθμό της Ferrari.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kleisj last edited by

                  Ο χρήστης TLG έγραψε:

                  ' Καλα τα ρεκορ αλλα τα πρωταθληματα θελουν το κατι παραπανω που εχει ο Ισπανος και δεν εχει ο μικρος.

                  Mη βιαζεσαι να κρινεις .....

                  Δεν είναι θέμα βιασύνης... Τα γεγονότα λένε ο Alonso είναι 2 φορές πρωταθλητής. Τι σχέση έχει ο Hamilton? Ακόμα πολλά υποσχόμενο rookie είναι ο οποίος οδηγεί το πρωτάθλημα. Έχει μονοθέσιο πολύ καλό κ αντίστοιχη υποστήριξη. Ακόμα όμως δεν ξέρει να στήνει το μονοθέσιο μόνος του. Σίγουρα εκπληκτική η μέχρι στιγμής επίδοση του αλλά ως εκεί.
                  Δεν έχει την εμπειρία κ τα χλμ του Ισπανού. Έχει όμως όλο το μέλλον μπροστά του.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    go_for_pole last edited by

                    Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                    ' Καλα τα ρεκορ αλλα τα πρωταθληματα θελουν το κατι παραπανω που εχει ο Ισπανος και δεν εχει ο μικρος.

                    Mη βιαζεσαι να κρινεις .....

                    Δεν είναι θέμα βιασύνης... Τα γεγονότα λένε ο Alonso είναι 2 φορές πρωταθλητής. Τι σχέση έχει ο Hamilton? Ακόμα πολλά υποσχόμενο rookie είναι ο οποίος οδηγεί το πρωτάθλημα. Έχει μονοθέσιο πολύ καλό κ αντίστοιχη υποστήριξη. Ακόμα όμως δεν ξέρει να στήνει το μονοθέσιο μόνος του. Σίγουρα εκπληκτική η μέχρι στιγμής επίδοση του αλλά ως εκεί.
                    Δεν έχει την εμπειρία κ τα χλμ του Ισπανού

                    Αυτο ακριβως

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kleisj last edited by

                      Δυνατός ο Kimi κ αυτό το ΣουΚου. Επιδόσεις από τα παλιά! Πολύ καλή οδήγηση.
                      Ο Massa έδειξε ότι έως την BMW μπορούν να γίνουν προσπεράσεις. Αλλά έως εκεί. Κρίμα του αξίζε θέση στον podium κ θα ήταν αν δεν γινόταν η στραβή στην εκκίνηση.
                      Ferrari ταχύτερη κ σ αυτόν τον αγώνα. Να δούμε αν θα μπορέσει να κρατήσει το πλεονέκτημα αυτό στους επόμενους αγώνες.

                      Alonso κινήθηκε έξυπνα αλλά όπως δήλωσε κ ο ίδιος δύσκολα θα μπορούσε να κερδίσει. Δεν ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός. Έπαιξαν ωραία το παιχνίδι με το γρήγορο pit-stop αλλά δεν απέδωσε η κίνηση.
                      Hamilton είχε επίδοση κάτω των προσδοκιών που είχε δημιουργήσει μένοντας 40 δευτερόλεπτα πίσω. Παρολαυτά η 3η θέση ήταν μια χαρά δικιά του δίνοντας του κι άλλους βαθμούς.
                      McLaren υποδεέστερη για 2ο συνεχή αγώνα της SF. Για να δούμε πως θα αντιδράσει στους επόμενους αγώνες.

                      BMW best of the rest. Θαυμάσιος ο Kubica κράτησε στην πίεση του Massa κ δεν άφησε την 4η θέση.

                      Το πρωτάθλημα αν κ πολύ αντιθεαματικό με τους κορυφαίους συνδυασμούς να μην μπορούν να αλλάξουν θέσεις μέσα στην πίστα αλλά μόνο με pit-stop, σίγουρα όμως έχει αρκετό ενδιαφέρον φέτος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greo last edited by

                        1. H ειδηση του αγωνα, προερχεται απο τη Bridgestone. Οταν αναλαμβανει μοναδικη προμηθευτρια, προφανως ανελαβε και καποιες υποχρεωσεις. Οταν επισης υποχρεωνονται οι ομαδες να χρησιμοποιουν 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ γομες σε καθε αγωνα, πρεπει να τους δινει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ. Αν ομαδες οπως η ΜακΛαρεν αδυνατουν να βρουν διαφορά αναμεσα στις 2 γομες τοτε υπαρχει μεγαλο προβλημα και απορω πως το ανεχονται οι διοργανωτες.
                        2. Διαβασα οτι 'πρωτη φορά ο Χαμιλτον διαψευδει τις προσδοκιες'. Εγω μονο θα πω οτι πρωτη φορα ΥΠΗΡΧΑΝ προσδοκιες απο το Χαμιλτον. Το χτυπημα στον εγωισμο και την προσωπικοτητα του ηταν τεραστιο, το λαθος παιδαριωδες και η στοφα του θα φανει απο την επαναφορα.
                        3. Υπαρχουν ελπιδες μονο μην το γρουσουζευουμε
                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          go_for_pole last edited by

                          Ο χρήστης greo έγραψε:

                          1. H ειδηση του αγωνα, προερχεται απο τη Bridgestone. Οταν αναλαμβανει μοναδικη προμηθευτρια, προφανως ανελαβε και καποιες υποχρεωσεις. Οταν επισης υποχρεωνονται οι ομαδες να χρησιμοποιουν 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ γομες σε καθε αγωνα, πρεπει να τους δινει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ. Αν ομαδες οπως η ΜακΛαρεν αδυνατουν να βρουν διαφορά αναμεσα στις 2 γομες τοτε υπαρχει μεγαλο προβλημα και απορω πως το ανεχονται οι διοργανωτες.

                          Οτι ειναι εντολη ειναι προφανες, στα Champ Cars μια χαρα τις διαχωριζουν τις γομες τους οι Ιαπωνες δινωντας συναρπαστικη τροπη στους αγωνες. Αλλα τι περιμενεις, στην F1 τους πηρε κατι μηνες για να βρεθει τροπος να διαχωριστουν εμφανισιακα οι δυο γομες, μιλαμε για τεραστιο ζητημα για κατι πανευκολο και ασημαντο απο πλευρας αποδοσης. Σε ορισμενα θεμματα το decision making της F1 ξεπερνα σε δυσκοιλιοτητα γυναικα μπροστα σε βιτρινα παπουτσαδικου.

                          1. Διαβασα οτι 'πρωτη φορά ο Χαμιλτον διαψευδει τις προσδοκιες'. Εγω μονο θα πω οτι πρωτη φορα ΥΠΗΡΧΑΝ προσδοκιες απο το Χαμιλτον. Το χτυπημα στον εγωισμο και την προσωπικοτητα του ηταν τεραστιο, το λαθος παιδαριωδες και η στοφα του θα φανει απο την επαναφορα.

                          Πολυ σωστα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pininfarina last edited by

                            Στα μισα του πρωταθληματος εχουμε:

                            Massa: 2 ατυχιες (Μελβουρνη, GB)
                            Κimi: 1 ατυχια (Ισπανια)
                            Alonso: 2 ατυχιες (Καναδας, Γαλλια)
                            Lewis: 0 ατυχιες

                            Αυτο για να μην ξεχναμε στο τελος της χρονιας πώς ανοιξε η διαφορα. Βεβαια ανοιξε και επειδη ο τελευταιος οδηγος εκμεταλλευτηκε τα πολλα λαθη (μικρα ή μεγαλα) των αλλων, αλλα με ενδιαφερουν οι ατυχιες επειδη ειναι ασχετες με τον παραγοντα οδηγηση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              og2002gr last edited by

                              Ο χρήστης tommaso έγραψε:
                              Ο Raikonnen ειναι και επισημα πια πρωτος οδηγος σε σχεση με τον Massa.

                              Δεν θεωρω οτι ο Massa έχασε ποντους απο τον χθεσινο αγωνα. Αντιθετως..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pininfarina last edited by

                                Α και κατι αλλο που δε βλεπω να αναφερατε, οποιος παρακολουθει μηχανοκινητο θα ξερει οτι η μανουβρα του Lewis στην εκκινηση ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ (δε μιλαω για το τσοπ δεξια αλλα για τη 2η αλλαγη γραμμης). Χωρις αυτη ο Kimi τον ειχε χαλαρα μεχρι τη Becketts. Το ειδαμε και στο Indy αλλα εδω το παρακανε, πιστευω καιρος ειναι να πεσει καποια ποινη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • sprsk
                                  sprsk last edited by

                                  Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
                                  Α και κατι αλλο που δε βλεπω να αναφερατε, οποιος παρακολουθει μηχανοκινητο θα ξερει οτι η μανουβρα του Lewis στην εκκινηση ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ (δε μιλαω για το τσοπ δεξια αλλα για τη 2η αλλαγη γραμμης). Χωρις αυτη ο Kimi τον ειχε χαλαρα μεχρι τη Becketts. Το ειδαμε και στο Indy αλλα εδω το παρακανε, πιστευω καιρος ειναι να πεσει καποια ποινη.

                                  Σε μεγάλο βαθμό Συμφωνώ .
                                  Αλλά για να πέσει ποινή θα έπρεπε νομίζω να είναι ποιό ξεκάθαρος ο αγωνιστικός κανονισμός σχετικά με την εκκίνηση .... μπορεί να κάνω και λάθος .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    st-devote last edited by

                                    Ο χρήστης sprsk έγραψε:

                                    Αλλά για να πέσει ποινή θα έπρεπε ...

                                    1. Na μην γινονταν ο αγωνας στην Βρεττανια

                                    2. να μην ειχε προηγηθει ολη αυτη η 'αγιοποιηση' του Ηαmilton

                                    ... aς ελπισουμε οτι θα του γινει μια συσταση και θα το εχει στο πισω μερος του μυαλου του

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      go_for_pole last edited by

                                      Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                                      Αλλά για να πέσει ποινή θα έπρεπε νομίζω να είναι ποιό ξεκάθαρος ο αγωνιστικός κανονισμός σχετικά με την εκκίνηση ....

                                      Κοιτα, οσο ο Σουμι ηταν στο grid ο κανονισμος ηταν ξεκαθαρος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        go_for_pole last edited by

                                        Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
                                        Στα μισα του πρωταθληματος εχουμε:

                                        Massa: 2 ατυχιες (Μελβουρνη, GB)

                                        Ηταν ομως ατυχια απο αυτες που ο οδηγος ειναι αμετοχος; Ρωταω γιατι μου δημιουργηθηκε η εξης απορια: αν το προβληματικο κιβωτιο κλοτσησε στην αλλαγη απο νεκρα σε πρωτη, πως δεν το εκανε σε κανενα απο τα δυο πιτ στοπς του Μασα; Και εκει -οπως καταλαβαινω- το ιδιο ακριβως συμβαινει, σωστα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          greo last edited by

                                          Ο χρήστης St.Devote έγραψε:

                                          1. Na μην γινονταν ο αγωνας στην Βρεττανια

                                          2. να μην ειχε προηγηθει ολη αυτη η 'αγιοποιηση' του Ηαmilton

                                          ... aς ελπισουμε οτι θα του γινει μια συσταση και θα το εχει στο πισω μερος του μυαλου του

                                          Αυτο ακριβως!
                                          Η ουσια ειναι οτι χθες δεν υπηρχε περιπτωση για παρατηρηση ουτε μια της Χιλης (που λεει και η Αντζελα).
                                          Οι Εγγλεζοι ειναι οι φανατικοτεροι του φερ-πλέι οταν δεν τους αφορα το ζητημα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            liostemi last edited by

                                            Ο χρήστης St.Devote έγραψε:

                                            Αλλά για να πέσει ποινή θα έπρεπε ...

                                            1. Na μην γινονταν ο αγωνας στην Βρεττανια

                                            2. να μην ειχε προηγηθει ολη αυτη η 'αγιοποιηση' του Ηαmilton

                                            ... aς ελπισουμε οτι θα του γινει μια συσταση και θα το εχει στο πισω μερος του μυαλου του

                                            Το τελικό αποτέλεσμα έδειξε ότι ο Κίμι δεν μασάει... βρήκε τον τρόπο να περάσει και... μπλάμπλαμπλα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 9 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr