-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πόσο είναι μια λογική τιμή για ζαντάρισμα 4 ελαστικών και ζυγοστάθμιση 4 ζαντων (προσφανώς) μαζί με καινούριες βαλβίδες ; Υπ' όψιν μιλάμε για ζάντες που μπαίνουν-βγαίνουν σε πορτ-μπαγκαζ και όχι πάνω στο αυτοκινητο.
10 με 20
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τελικα εβαλα αυτα. 150 τα δυο - μπροστα φυσικα. Δεν πηρα 4 γιατι οικονομικα δεν μπορουσα, αλλα και γιατι ο υπευθυνος του μαγαζιου με διαβεβαιωσε οτι τα πισω δεν ειναι και σε τοσο χάλια κατασταση.
Θα τα αφησω μεχρι το φθηνοπωρο και μετα θα τα αλλαξω κι αυτα.Καλύτερα να έβαζες τα καλά λάστιχα πίσω. Είναι πιο ασφαλές. Όπως είναι τώρα μπορεί πιο εύκολα να φύγει ο κώλος σε στροφή (και πολύ δύσκολο στο μάζεμα).
Αν τα αφήσεις έτσι, επειδή τα μπροστινά φθείρονται πιο γρήγορα από τα πίσω, του χρόνου θα είναι μια χαρά.
Και αν τα μπροστινα ηταν σε αθλια κατασταση;
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Και αν τα μπροστινα ηταν σε αθλια κατασταση;
Γι' αυτό αλλάζει ο κόσμος και τα 4...
Μπορεί να αποδειχτεί πιο ακριβό βραχυπρόθεσμα, αλλά μακροπρόθεσμα δεν νομίζω...
Επίσης υπάρχει και η λύση του μπρος - πίσω 1-2 φορές μέχρι να τ' αλλάξεις για να έχεις ομοιόμορφη φθορά!
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τελικα εβαλα αυτα. 150 τα δυο - μπροστα φυσικα. Δεν πηρα 4 γιατι οικονομικα δεν μπορουσα, αλλα και γιατι ο υπευθυνος του μαγαζιου με διαβεβαιωσε οτι τα πισω δεν ειναι και σε τοσο χάλια κατασταση.
Θα τα αφησω μεχρι το φθηνοπωρο και μετα θα τα αλλαξω κι αυτα.Καλύτερα να έβαζες τα καλά λάστιχα πίσω. Είναι πιο ασφαλές. Όπως είναι τώρα μπορεί πιο εύκολα να φύγει ο κώλος σε στροφή (και πολύ δύσκολο στο μάζεμα).
Αν τα αφήσεις έτσι, επειδή τα μπροστινά φθείρονται πιο γρήγορα από τα πίσω, του χρόνου θα είναι μια χαρά.
μα τον αλλάχ...
δηλαδή περισσοτερο κινδυνευει να του φύγει ο κωλος (99% απο οδηγικό δικο του λάθος,πατας φρενο σε λάθος στιγμη πχ) ή να μην καταφερει να φρεναρει-στριψει κλπ με τα μπροστινά;
πώς ειναι δυνατον δηλαδή να προτιμας καλυτερη προσφυση στον αξονα που δεν τραβάει σχεδον καθολου ζορι?
ειναι σαν να βαζεις αλυσιδες για τα χιονια στα πισω λαστιχα (οντας προσθιοκινητο το αμαξι)... -
Αν οδηγείς ΟΡΙΑΚΑ θα έχεις πρόβλημα.
Ο ένας άξονας θα χάνει την πρόσφυση γρηγορότερα, την έχω πατήσει άσχημα έτσι. Καλύτερα να την χάνει ο μπροστινός , τουλάχιστον σε προειδοποιεί. -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
πώς ειναι δυνατον δηλαδή να προτιμας καλυτερη προσφυση στον αξονα που δεν τραβάει σχεδον καθολου ζορι?
ειναι σαν να βαζεις αλυσιδες για τα χιονια στα πισω λαστιχα (οντας προσθιοκινητο το αμαξι)...Το ξέρεις ότι σε μερικές χώρες (που έχουν ΠΟΛΥ χιόνι) οι λαστιχάδες ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να βάλουν μόνο 2 λάστιχα χιονιού μπροστά (πχ Καναδάς). Αν κάνεις σβούρα και καρφωθείς στον απέναντι μπορείς να ζητήσεις αποζημίωση από το μαγαζί που έβαλε λάστιχα με καλή πρόσφυση (χιονολάστιχα) μόνο μπροστά.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
πώς ειναι δυνατον δηλαδή να προτιμας καλυτερη προσφυση στον αξονα που δεν τραβάει σχεδον καθολου ζορι?
ειναι σαν να βαζεις αλυσιδες για τα χιονια στα πισω λαστιχα (οντας προσθιοκινητο το αμαξι)...Το ξέρεις ότι σε μερικές χώρες (που έχουν ΠΟΛΥ χιόνι) οι λαστιχάδες ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να βάλουν μόνο 2 λάστιχα χιονιού μπροστά (πχ Καναδάς). Αν κάνεις σβούρα και καρφωθείς στον απέναντι μπορείς να ζητήσεις αποζημίωση από το μαγαζί που έβαλε λάστιχα με καλή πρόσφυση (χιονολάστιχα) μόνο μπροστά.
χαιρομαι που ηρθες στα λογια μου: αναφερεσαι σε σπανιες περιπτωσεις δηλαδή.
ολοι μας οδηγουμε χρονια, σε ποσους εχει τύχει με συνετη οδηγηση (και χωρίς λάθη τρομακτικά) να την πάθει απο χάσιμο του πίσω άξονα και οχι από τη μειωμενη προσφυση του μπροστινού?
κυριως σε φρενάρισμα με λίγα λογια ή την μη υπακοή του τιμονιού.
λιγοτερη προσφυση μπρος, ελαχιστα αυτοκινητα στον κοσμο επιδιωκουν να έχουν. λογω κατασκευης παντα απο το εργοστασιο.
-
Είναι ασφαλέστερο να βάζεις τα καλά λάστιχα ΠΙΣΩ. Αλλιώς το μπροστοκίνητο γίνεται έντονα/ανεξέλεγκτα υπερστροφικό και αν μπεις σε στροφή με περισσότερα χιλιόμετρα απ' όσα πρέπει ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΕΙΣ. Κάνεις προσευχή και ελπίζεις.
Με τα καλύτερα λάστιχα πίσω, μπορεί το αμάξι να έχει χειρότερες επιδόσεις ΑΛΛΑ αν γλιστρήσει υπάρχει τρόπος (και είναι πιο εύκολος) να το κρατήσεις. Στο δρόμο ενδιαφέρει η ασφάλεια. Τα καλά λάστιχα είναι προτιμότερο (ασφαλέστερο) να είναι πίσω.
Λιγότερη πρόσφυση μπρος (ή καλύτερη πρόσφυση πίσω) επιδιώκουν να έχουν όλα τα μη αγωνιστικά αυτοκίνητα. Λέγονται υποστροφικά.
-
Ίσως για έναν άπειρο/άσχετο οδηγό η ενστικτώδης αντίδραση στην έντονη υποστροφή (άφημα γκαζιού) να ταιριάζει με το προφίλ που προτείνεις Λεωνίδα, αλλά τουλάχιστον σε εμένα, χωρίς να θεωρώ τον εαυτό μου έμπειρο ή πιλότο, ταιριάζει περισσότερο η προσπάθεια για έλεγχο υπερστροφής από έλεγχο υποστροφής. Δεν ξέρω, θεωρώ πως αν βρεθώ με έντονη υποστροφή αδράνειας δεν θα μπορώ να κάνω και πολλά, σε αντίθεση με την υπερστροφή που έχω κάποιες επιλογές χειρισμού. Δεν λέω πως στην υποστροφή δεν υπάρχουν επιλογές, αλλά είναι (για μένα) λιγότερο πιθανές να φέρουν αποτέλεσμα.
-
Και η michelin (φαντάζομαι και άλλες εταιρίες) προτείνουν να μπαίνουν τα καλά λάστιχα πίσω. Αν αρχίσει και γλιστράει το εμπρός μέρος, το καταλαβαίνεις και πας πιο σιγά. Αν το χάσεις, όμως, το πίσω μέρος έστω και μια φορά, μπορεί να μη το σώσεις ποτέ.
Μιλάμε για τον μέσο οδηγό, έτσι;
-
charmak66
αχα... τότε οι εταιρίες δεν αναφέρονται σε εμένα... εγώ είμαι χεράς...
Θα το έχω χάσει πολύ νωρίτερα!
-
Για του λόγου το αληθές:
http://www.michelin.co.uk/uk/auto/auto_ ... r_neuf.jsp
*
Whether you have front or rear wheel drive, we recommend that you use newer tyres for the rear set, for extra safety in unforeseen or difficult situations (emergency braking, tight bends etc) particularly on wet surfaces.**New tyres fitted at the back :
- The** handling of the vehicle will be similar to that known by the driver before the tyre change**, because the traction balance will be the same.
- Rear traction will be better, and the driver will be able to control and steer their vehicle without a problem by decelerating and turning the steering wheel in the direction of the bend.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Και αν τα μπροστινα ηταν σε αθλια κατασταση;
Γι' αυτό αλλάζει ο κόσμος και τα 4...
Μπορεί να αποδειχτεί πιο ακριβό βραχυπρόθεσμα, αλλά μακροπρόθεσμα δεν νομίζω...
Επίσης υπάρχει και η λύση του μπρος - πίσω 1-2 φορές μέχρι να τ' αλλάξεις για να έχεις ομοιόμορφη φθορά!Η γνώμη μου είναι, αλλαγή ΠΑΝΤΑ και στα 4 λάστιχα για να έχουμε ομοιόμορφο πάτημα (και φθορά εννοείται). Δεν θα τσιγκουνευτούμε 150-200 ευρώ για την ασφάλειά μας.
Επίσης αλλαγή κάθε 10.000 χλμ τα μπροστά-πίσω και ζυγοστάθμιση αλλά προσοχή πάντα στην ίδια πλευρά (ποτέ τα δεξιά-αριστερά και ανάποδα) -
-
καλα τα λετε.μοναχα που ΚΑΜΙΑ αυτοκηνιτοβιομηχανια ή οποιαδηποτε αλλη βιομηχανεια δεν αναφερετε στα ελληνικα δεδομενα της...ασφαλτου! για ιταλια και γενικοτερα για εξελιγμενες χωρες(!) ναι,για τους δρομους-γυαλι δεν νομιζω.μοναχα οποιος οδηγισει σε ευρωπη & ελλαδα μπορει να καταλαβει του λογου το αληθες -
-
-
Σήμερα έβαλα στο Leon τα Continental SportContact 3 σε 225/45/17. Εντυπώσεις:
Αθόρυβο μου φάνηκε, δεν σπινάρει τόσο εύκολα όσο όταν είχα τα τελείως φαγωμένα Michelin Pilot Sport. Είναι 17η εβδομάδα του 2007 η τετράδα και μπήκε για [b]650 -
Μεγεια-μεγεια!!!
σε συνθηκες οδηγησης σε αμμο πώς σου φανηκε;
-
Θενξ!
Ντακάρ εννοείς; Πολύ καλά, αν δεν είχαμε και το ατύχημα στο Νοτιοανατολικό Μαρόκο...
Τα σχόλια πάνω από τη φωτογραφία του ελαστικού είναι σοβαρά πάντως!
-
funky για το ταξιδι στις αλπεις ξεχασες να γραψεις..
εχεις οδηγησει ποτε αυτοκινητο με κοντι?
-
Φανκυ τι αμάξι οδηγάς ρε?
Οδική έχει? -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Σήμερα έβαλα στο Leon τα Continental SportContact 3 σε 225/45/17Η δε αντοχή τους είναι φανταστική, ήδη έχουμε 15.000 μέτρα και δεν έχει φαγωθεί το τακούνι τους καθόλου.
Πότε πρόλαβες να κάνεις κιόλας 15.000 χλμ ;
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....