Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στήνοντας τη Λεόνα...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Στήνοντας τη Λεόνα...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    28
    110
    196
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Ο χρήστης Strifter έγραψε:
      Όσο χώνω, τόσο τραβάει τη μούρη μέσα. Τα γνωστά. Μου δίνει την αίσθηση ότι θα ξεχαρβαλώσει την κολώνα τιμονιού (που την έχω αλλάξει). Από Δεπτέρα περιμένω και μια φορεσιά RE070 και είμαι σένιος.
      Καμία αντίρρηση για το πόσο πιστάρα είναι οι Σέρρες. Μακάρι να μη μ'ένοιαζε το οικονομικό, να γύριζα και λίγο στο Νόρντσλάιφε, αλλά...
      **Θα την παλέψω στα δικά μας βούνια κι ερημιές. **Εντάξει και κει βλέπεις τι κάνει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        strifter last edited by

        Παρ'όλα αυτά το ρεκόρ πίστας στο καρτόδρομο δεν το'χει κάποιο ραλί ή τάπερ, όπως ίσως περίμενε κανείς, αλλά Έβο 600+ ίππων.
        Τα όποια ζυγίσματα και η συμπεριφορική 'πειθαρχία' του αυτ/του εκεί μέσα γίνονται πιο αισθητά. Οι Σέρρες θέλουν κάτι παραπάνω από τα 200 άλογα που είμαι περίπου γω τώρα (λόγω απωλειών από Χάλντεξ και μπλοκέ) στα 1500 μου κιλά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • O
          obelix last edited by

          Το καρτόδρομο έχει πλάκα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Ο χρήστης Strifter έγραψε:
            Παρ'όλα αυτά το ρεκόρ πίστας στο καρτόδρομο δεν το'χει κάποιο ραλί ή τάπερ, όπως ίσως περίμενε κανείς, αλλά Έβο 600+ ίππων.
            Τα όποια ζυγίσματα και η συμπεριφορική 'πειθαρχία' του αυτ/του εκεί μέσα γίνονται πιο αισθητά. Οι Σέρρες θέλουν κάτι παραπάνω από τα 200 άλογα που είμαι περίπου γω τώρα (λόγω απωλειών από Χάλντεξ και μπλοκέ) στα 1500 μου κιλά.

            Εγω με τα 115 μου ψωροάλογα,που θα'πρεπε να τρεχω αν εσυ με τα 200 θεωρεις απαγορευτική την πίστα των Σερρων και τρεχεις στο καρτοδρομο;
            Και να πώ οτι εχεις μόνο κινητηρα,κι'όχι στησιμο;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dark_angel last edited by

              ρε παιδια να ρωτησω κατι ασχετο στο καρτοδρομο σε αφηνουν να μπεις με το αμαξι σου καποια ασχετη μερα η μονο σε event

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                strifter last edited by

                Άσχετη. Αρκεί να τηλ. για το οκ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tsilis last edited by

                  Ο χρήστης Obelix έγραψε:
                  Το καρτόδρομο έχει πλάκα

                  Καλό είναι,αλλά εκεί βεβαίωσα ότι θέλω κάμπερ!

                  Strifter πολύ μερακλίδικη η δουλειά σου....αναμένουμε και εντυπώσεις από το αποτέλεσμα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    obelix last edited by

                    Ο χρήστης tsilis έγραψε:

                    Το καρτόδρομο έχει πλάκα

                    Καλό είναι,αλλά εκεί βεβαίωσα ότι θέλω κάμπερ!

                    Άντε πάρε ένα ζευγάρι χέρια μια χαρά στρίβει η ντεμέκ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsilis last edited by

                      Το βράδυ στο γνωστό Δικαστήριο θα λυθούν οι όποιες διαφορές (...τις οποίες και θα μετράς σε κενές,κολώνες, αυλάκια,ποτιστικά χωράφια κ.ά.)!!

                      ...κουλάδι!

                      Σου άρεσε η προπελίτσα έ?
                      Εμ βέβαια με το ρημάδι που οδηγείς,που να δεις άσπρη μέρα....μια η τρόμπα,μια το γρανάζι,πότε ο Χρήστος δεν μπορεί πότε λιόντας του πονεί!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        strifter last edited by

                        Κάμπερ, ε; Χμμμ... -2,23 πίσω και -2,55 μπρος καλά είναι;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tsilis last edited by

                          Ο χρήστης Strifter έγραψε:
                          Κάμπερ, ε; Χμμμ... -2,23 πίσω και -2,55 μπρος καλά είναι;

                          Δεν είναι κάπως πολύ?

                          Με τη φθορά των ελαστικών τι γίνεται?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hunter last edited by

                            Αμα πηγαίνεις τακτικα στην πίστα,δεν τρώγονται ανομοιόμορφα.Αμα τα κρατησεις για 50 χιλιάδες χιλιόμετρα στο δρόμο,μπορει να φθαρούνε ανομοιόμορφα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              strifter last edited by

                              Για στεγνό καλά είναι. Φθορά; Εδώ παλεύουμε για τα κρατήματα. Η φθορά είναι πολυτέλεια...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hunter last edited by

                                Ο χρήστης Strifter έγραψε:
                                Για στεγνό καλά είναι. Φθορά; Εδώ παλεύουμε για τα κρατήματα. Η φθορά είναι πολυτέλεια...

                                Τι χρόνο εκανεε μεχρι τωρα στα Μεγαρα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  ratanplan last edited by

                                  Το ρεκορ αν θυμαμαι καλα όντως το εχει ο Μητσοτακης (δε νομιζω να εχει καμια σχεση με τον γνωστο ) με ιμπρέζα.

                                  Στον καρτοδρομο προσωπικα δεν θα εβαζα το αμαξι μου για κανενα λογο, 1000φορες μεγαρα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    strifter last edited by

                                    Δεν έχω μετρήσει. Σόρυ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      joe-bar-team last edited by

                                      Ο χρήστης Strifter έγραψε:
                                      Από Δεπτέρα περιμένω και μια φορεσιά RE070 και είμαι σένιος.

                                      πρώτη φορα τα βλεπω αυτα. με semi-slicks μοιαζουν.
                                      τι παίζει μπορείς να πεις; τιμές και διαστάσεις αν ξερεις (με την εννοια ότι καπου διαβασα μολις οτι μοναχα σε 225/17 βγαινουν!!)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hunter last edited by

                                        Ο χρήστης Strifter έγραψε:
                                        Δεν έχω μετρήσει. Σόρυ...

                                        Και τα κρατηματα πώς θα δεις αν βελτιώθηκαν μετα τις νεες αναρτησεις σου;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          msamaro last edited by

                                          Ο χρήστης Strifter έγραψε:
                                          Για στεγνό καλά είναι. Φθορά; Εδώ παλεύουμε για τα κρατήματα. Η φθορά είναι πολυτέλεια...

                                          Mα ίσα ίσα που για να έχεις καλά κρατήματα πρέπει να 'πατάει' όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επιφάνεια του ελαστικού και όσο μεγαλύτερη επιφάνεια πατάει τόσο πιο ομοιόμορφη πρέπει να είναι φθορά του ελαστικού σου! Αν το ελαστικό σου τρώγεται περισσότερο εσωτερικά σημαίνει ότι δεν πατάει όλο, άρα πολύ αρνητικό κάμπερ και κακά κρατήματα... 😉

                                          Προσωπικά έχω οδηγήσει το miata και στα Μέγαρα και στο Καρτόδρομο και προτιμώ το δεύτερο!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Ο χρήστης msamaro έγραψε:

                                            Για στεγνό καλά είναι. Φθορά; Εδώ παλεύουμε για τα κρατήματα. Η φθορά είναι πολυτέλεια...

                                            Mα ίσα ίσα που για να έχεις καλά κρατήματα πρέπει να 'πατάει' όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επιφάνεια του ελαστικού και όσο μεγαλύτερη επιφάνεια πατάει τόσο πιο ομοιόμορφη πρέπει να είναι φθορά του ελαστικού σου! Αν το ελαστικό σου τρώγεται περισσότερο εσωτερικά σημαίνει ότι δεν πατάει όλο, άρα πολύ αρνητικό κάμπερ και κακά κρατήματα... 😉

                                            Προσωπικά έχω οδηγήσει το miata και στα Μέγαρα και στο Καρτόδρομο και προτιμώ το δεύτερο!

                                            Το αρνητικο κάμπερ κανει το λάστιχο να παταει καλά στις στροφες.Εαν μονο στριβεις,θα τρωγεται ομοιόμορφα.Εαν πηγαίνεις όλο ευθεια,θα τρωγεται στο εσωτερικο του μερος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr