-
Ο χρήστης Strifter έγραψε:
Όσο χώνω, τόσο τραβάει τη μούρη μέσα. Τα γνωστά. Μου δίνει την αίσθηση ότι θα ξεχαρβαλώσει την κολώνα τιμονιού (που την έχω αλλάξει). Από Δεπτέρα περιμένω και μια φορεσιά RE070 και είμαι σένιος.
Καμία αντίρρηση για το πόσο πιστάρα είναι οι Σέρρες. Μακάρι να μη μ'ένοιαζε το οικονομικό, να γύριζα και λίγο στο Νόρντσλάιφε, αλλά...
**Θα την παλέψω στα δικά μας βούνια κι ερημιές. **Εντάξει και κει βλέπεις τι κάνει... -
Παρ'όλα αυτά το ρεκόρ πίστας στο καρτόδρομο δεν το'χει κάποιο ραλί ή τάπερ, όπως ίσως περίμενε κανείς, αλλά Έβο 600+ ίππων.
Τα όποια ζυγίσματα και η συμπεριφορική 'πειθαρχία' του αυτ/του εκεί μέσα γίνονται πιο αισθητά. Οι Σέρρες θέλουν κάτι παραπάνω από τα 200 άλογα που είμαι περίπου γω τώρα (λόγω απωλειών από Χάλντεξ και μπλοκέ) στα 1500 μου κιλά. -
Το καρτόδρομο έχει πλάκα
-
Ο χρήστης Strifter έγραψε:
Παρ'όλα αυτά το ρεκόρ πίστας στο καρτόδρομο δεν το'χει κάποιο ραλί ή τάπερ, όπως ίσως περίμενε κανείς, αλλά Έβο 600+ ίππων.
Τα όποια ζυγίσματα και η συμπεριφορική 'πειθαρχία' του αυτ/του εκεί μέσα γίνονται πιο αισθητά. Οι Σέρρες θέλουν κάτι παραπάνω από τα 200 άλογα που είμαι περίπου γω τώρα (λόγω απωλειών από Χάλντεξ και μπλοκέ) στα 1500 μου κιλά.Εγω με τα 115 μου ψωροάλογα,που θα'πρεπε να τρεχω αν εσυ με τα 200 θεωρεις απαγορευτική την πίστα των Σερρων και τρεχεις στο καρτοδρομο;
Και να πώ οτι εχεις μόνο κινητηρα,κι'όχι στησιμο; -
ρε παιδια να ρωτησω κατι ασχετο στο καρτοδρομο σε αφηνουν να μπεις με το αμαξι σου καποια ασχετη μερα η μονο σε event
-
Άσχετη. Αρκεί να τηλ. για το οκ.
-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
Το καρτόδρομο έχει πλάκαΚαλό είναι,αλλά εκεί βεβαίωσα ότι θέλω κάμπερ!
Strifter πολύ μερακλίδικη η δουλειά σου....αναμένουμε και εντυπώσεις από το αποτέλεσμα!
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Το καρτόδρομο έχει πλάκα
Καλό είναι,αλλά εκεί βεβαίωσα ότι θέλω κάμπερ!
Άντε πάρε ένα ζευγάρι χέρια μια χαρά στρίβει η ντεμέκ
-
Το βράδυ στο γνωστό Δικαστήριο θα λυθούν οι όποιες διαφορές (...τις οποίες και θα μετράς σε κενές,κολώνες, αυλάκια,ποτιστικά χωράφια κ.ά.)!!
...κουλάδι!
Σου άρεσε η προπελίτσα έ?
Εμ βέβαια με το ρημάδι που οδηγείς,που να δεις άσπρη μέρα....μια η τρόμπα,μια το γρανάζι,πότε ο Χρήστος δεν μπορεί πότε λιόντας του πονεί!! -
Κάμπερ, ε; Χμμμ... -2,23 πίσω και -2,55 μπρος καλά είναι;
-
Ο χρήστης Strifter έγραψε:
Κάμπερ, ε; Χμμμ... -2,23 πίσω και -2,55 μπρος καλά είναι;Δεν είναι κάπως πολύ?
Με τη φθορά των ελαστικών τι γίνεται?
-
Αμα πηγαίνεις τακτικα στην πίστα,δεν τρώγονται ανομοιόμορφα.Αμα τα κρατησεις για 50 χιλιάδες χιλιόμετρα στο δρόμο,μπορει να φθαρούνε ανομοιόμορφα
-
Για στεγνό καλά είναι. Φθορά; Εδώ παλεύουμε για τα κρατήματα. Η φθορά είναι πολυτέλεια...
-
Ο χρήστης Strifter έγραψε:
Για στεγνό καλά είναι. Φθορά; Εδώ παλεύουμε για τα κρατήματα. Η φθορά είναι πολυτέλεια...Τι χρόνο εκανεε μεχρι τωρα στα Μεγαρα;
-
Το ρεκορ αν θυμαμαι καλα όντως το εχει ο Μητσοτακης (δε νομιζω να εχει καμια σχεση με τον γνωστο ) με ιμπρέζα.
Στον καρτοδρομο προσωπικα δεν θα εβαζα το αμαξι μου για κανενα λογο, 1000φορες μεγαρα
-
Δεν έχω μετρήσει. Σόρυ...
-
Ο χρήστης Strifter έγραψε:
Από Δεπτέρα περιμένω και μια φορεσιά RE070 και είμαι σένιος.πρώτη φορα τα βλεπω αυτα. με semi-slicks μοιαζουν.
τι παίζει μπορείς να πεις; τιμές και διαστάσεις αν ξερεις (με την εννοια ότι καπου διαβασα μολις οτι μοναχα σε 225/17 βγαινουν!!) -
Ο χρήστης Strifter έγραψε:
Δεν έχω μετρήσει. Σόρυ...Και τα κρατηματα πώς θα δεις αν βελτιώθηκαν μετα τις νεες αναρτησεις σου;
-
Ο χρήστης Strifter έγραψε:
Για στεγνό καλά είναι. Φθορά; Εδώ παλεύουμε για τα κρατήματα. Η φθορά είναι πολυτέλεια...Mα ίσα ίσα που για να έχεις καλά κρατήματα πρέπει να 'πατάει' όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επιφάνεια του ελαστικού και όσο μεγαλύτερη επιφάνεια πατάει τόσο πιο ομοιόμορφη πρέπει να είναι φθορά του ελαστικού σου! Αν το ελαστικό σου τρώγεται περισσότερο εσωτερικά σημαίνει ότι δεν πατάει όλο, άρα πολύ αρνητικό κάμπερ και κακά κρατήματα...
Προσωπικά έχω οδηγήσει το miata και στα Μέγαρα και στο Καρτόδρομο και προτιμώ το δεύτερο!
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Για στεγνό καλά είναι. Φθορά; Εδώ παλεύουμε για τα κρατήματα. Η φθορά είναι πολυτέλεια...
Mα ίσα ίσα που για να έχεις καλά κρατήματα πρέπει να 'πατάει' όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επιφάνεια του ελαστικού και όσο μεγαλύτερη επιφάνεια πατάει τόσο πιο ομοιόμορφη πρέπει να είναι φθορά του ελαστικού σου! Αν το ελαστικό σου τρώγεται περισσότερο εσωτερικά σημαίνει ότι δεν πατάει όλο, άρα πολύ αρνητικό κάμπερ και κακά κρατήματα...
Προσωπικά έχω οδηγήσει το miata και στα Μέγαρα και στο Καρτόδρομο και προτιμώ το δεύτερο!
Το αρνητικο κάμπερ κανει το λάστιχο να παταει καλά στις στροφες.Εαν μονο στριβεις,θα τρωγεται ομοιόμορφα.Εαν πηγαίνεις όλο ευθεια,θα τρωγεται στο εσωτερικο του μερος
Στήνοντας τη Λεόνα...