-
Για το 6 μου φαίνεται πως βγαίνει από τον κυβισμο (όπως το 2CV 4 και 2CV 6) αλλά το 8 από που βγαίνει ;;;Μήπως επειδή ήταν το πρώτο 2κύλινδρο Citroen που φόρεσε δισκόφρενα (πάντα στην έξοδο του κιβωτίου );;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αριστερό καθρέφτη είχες ίδιο με τις ΜkI αν ναι...δεν έπρεπε, έπρεπε να τον είχες κρατήσει να το πάρω εγώ ως ανταλλακτικό, αν όχι....who caresΌχι βέβαια. Στη δική μου οι καθρέπτες κλείνουν κανονικά μέχρι μέσα, και φυσικά αμφότεροι ηλεκτρικοί/θερμαινόμενοι (και πανοραμικός ο αριστερός).
(ίδιοι με του 307 )...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Αριστερό καθρέφτη είχες ίδιο με τις ΜkI αν ναι...δεν έπρεπε, έπρεπε να τον είχες κρατήσει να το πάρω εγώ ως ανταλλακτικό, αν όχι....who cares
Όχι βέβαια. Στη δική μου οι καθρέπτες κλείνουν κανονικά μέχρι μέσα, και φυσικά αμφότεροι ηλεκτρικοί/θερμαινόμενοι (και πανοραμικός ο αριστερός).
(ίδιοι με του 307 )...
I am watching you... να προσέχεις.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Αριστερό καθρέφτη είχες ίδιο με τις ΜkI αν ναι...δεν έπρεπε, έπρεπε να τον είχες κρατήσει να το πάρω εγώ ως ανταλλακτικό, αν όχι....who cares
Όχι βέβαια. Στη δική μου οι καθρέπτες κλείνουν κανονικά μέχρι μέσα, και φυσικά αμφότεροι ηλεκτρικοί/θερμαινόμενοι (και πανοραμικός ο αριστερός).
(ίδιοι με του 307 )...
Mε του 307? Είσαι αηδιαστικός:lipsealed:
Δλδ θες να πείς οτι εμενά δεν κλείνουν και δεν είναι ηλεκτρικοί ( και οι 2 ) και θερμαινόμενοι και ο,τι ο αριστερός δεν είναι πανοραμικός? Τσ τσ, γεράματα -
Κλείνουν, αλλά όχι τελείως.
Βέβαια δεν είναι και Golf V (ανοιχτός ή κλειστός, εξέχει το ίδιο από το αμάξωμα).
-
Mε του 307 είπαμε
-
Από το 1961 ως το 1970 το 2CV είχε μόνο την 425 μηχανή μου φαίνεται αφήνοντας μου φαίνεται μόνο για το επαγγελμάτικο 2CV και το Ami 6 την 602.Από το 1970 και μετά πήρε και το 2CV την 602.
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Πλάκα πλάκα...τον Νάσο τον έχω.
Θα πάμε και οι 2 χωρίς συνοδηγό ουσιαστικάΜε τη μόνη διαφορά ότι εσύ θα είσαι πιο βαρύς...
θα κουβαλάς και τα σχοινιά με τους κομπουςΝΑΤΟΣ Ο ΜΑΤΣΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Τελικά ποτέ δε μου λύσατε την απορία. Τα 4L δεν είναι που τουμπάρουν?
Η σωστή σύνταξη της ερώτησης είναι: Τα 4L είναι που δεν τουμπάρουν;
ευχαριστω νικολα μου
εβαλες ταξη -
Εμένα εννοείς ε?
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Εμένα εννοείς ε?ακου τα catrel να τουμπαρουν
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Πλάκα πλάκα...τον Νάσο τον έχω.
Θα πάμε και οι 2 χωρίς συνοδηγό ουσιαστικάΜε τη μόνη διαφορά ότι εσύ θα είσαι πιο βαρύς...
θα κουβαλάς και τα σχοινιά με τους κομπουςκαι 5 κιλά στόκο (στο αυτοκίνητο εννοώ)
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
Εμένα εννοείς ε?
ακου τα catrel να τουμπαρουν
quatre L
Μα τι επίπεδο αυτοί οι Αγγλογερμανοί επιτέλους...
-
Για την ακρίβεια είναι quatrelle.
Τουλάχιστον κρατά το ρεκόρ του γαλλικού αυτοκινήτου με τις περισσότερες πωλήσεις (8 εκ. οχήματα από το 1961 έως το 1994).
Και το ρεκόρ για τις περισσότερες τούμπες.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Για την ακρίβεια είναι quatrelle.Τουλάχιστον κρατά το ρεκόρ του γαλλικού αυτοκινήτου με τις περισσότερες πωλήσεις (8 εκ. οχήματα από το 1961 έως το 1994).
Και το ρεκόρ για τις περισσότερες τούμπες.
γιατί quatrelle?
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Για την ακρίβεια είναι quatrelle.
Τουλάχιστον κρατά το ρεκόρ του γαλλικού αυτοκινήτου με τις περισσότερες πωλήσεις (8 εκ. οχήματα από το 1961 έως το 1994).
Και το ρεκόρ για τις περισσότερες τούμπες.
γιατί quatrelle?
4L στα Γαλλικά. Φυσικά προφέρεται «κατρέλ» αλλά γράφεται έτσι.
-
Aπλά επειδή στο γραπτό λόγο αναφέρεται συνήθως ή έτσι, ή με τον κωδικό 4L.
Εξάλλου το μοντέλο ήταν απλά '4'. Τα L, TL, GTL ήταν επίπεδα εξοπλισμού. Επειδή όμως είχε κυκλοφορήσει περισσότερο στη βασική έκδοση, έμεινε στη μνήμη του κόσμου ως 4L.
Το Gordini τον θυμάται κανείς?
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
4L στα Γαλλικά. Φυσικά προφέρεται «κατρέλ» αλλά γράφεται έτσι.
Αυτά τα ήξερε ήδη ο Κώστας.
-
καλά τέτοια να λέτε και βλέπω αύριο το πρωί κάποιος (KP61) να αγοράζει 4L από εφημερίδα μόλις ξυπνήσει.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
4L στα Γαλλικά. Φυσικά προφέρεται «κατρέλ» αλλά γράφεται έτσι.
Αυτά τα ήξερε ήδη ο Κώστας.
Τι με βάζετε και εξηγώ τότε;
ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [#4]