-
Σε λιγα χρονια να το δειτε οτι θα βαλουν στα μεγαλα αυτοκινητα ,τιμονια με οθονη!
Να το θυμαστε αυτο!
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Σε λιγα χρονια να το δειτε οτι θα βαλουν στα μεγαλα αυτοκινητα ,τιμονια με οθονη!Να το θυμαστε αυτο!
Ας βάλουν και κανέναν φούρνο μικροκυμάτων για να ζεσταίνουμε την τυρόπιτα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σε λιγα χρονια να το δειτε οτι θα βαλουν στα μεγαλα αυτοκινητα ,τιμονια με οθονη!
Να το θυμαστε αυτο!
Ας βάλουν και κανέναν φούρνο μικροκυμάτων για να ζεσταίνουμε την τυρόπιτα.
+1
Αλλά και...σκουπιδοφάγο και μια ηλεκτρική σκούπα για να μην κάνουμε χάλια το σαλόνι ! -
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
@mirageΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μην έχει αποφασιστεί σε αυτή τη φάση αν θα προσφέρεται συμβατική ανάρτηση ή όχι.
Κατά τα άλλα δεν είναι ότι δεν βρίσκω λογικά τα επιχειρήματα που παραθέτεις, απλά υποτίθεται ότι η Citroen τα τελευταία χρόνια προαπαθεί να βρει τον παλιό της εαυτό και τελικά το κάνει μόνο στη σχεδίαση (και αν...)
@νδρέας
Εγώ πάντως δεν έχω κάποια επίσημη πληροφορία για κάποια τέτοια απόφαση και προφανώς δεν πρόκειται να αποκαλυφθεί κάτι τέτοιο. Αυτό είναι διαρροή τύπου. Υπάρχει φωτογραφία που φαίνεται ο χώρος του κινητήρα αλλά όχι και οι σφαίρες της ανάρτησης με ο,τι μπορεί να σημαίνει αυτο.
Από εκεί και πέρα αν συμφέρει ή όχι να υπάρχει αυτή η αλλαγή στην παραγωγή δεν είναι δικό μου θέμα αλλά των μηχανικών της PSA.
Επίσης να τονίσω οτι η πληροφορίες για το αμάξι είναι πρακτικά ανύπαρκτες και όλα είναι εικασίες.
Το τιμόνι με σταθερό κέντρο είναι απίστευτα βολικό, όποιος το έχει δοκιμάσει γνωρίζει.
Στα της εκκεντρικότητας....τώρα το εκκεντρικό κομμάτι αφορά την διαμόρφωση του πίσω τζαμιού, το μπροστά τμήμα είναι σχετικά συντηρητικό ( προσωπικά προτιμούσα τα πιο επιθετικά προσχέδια ) ενώ το πιο πρωτοποριακό κομμάτι είναι το εσωτερικό το οποίο αναμένεται με ιδιαίτερα αναβαθμισμένα υλικά. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το τιμόνι με σταθερό κέντρο είναι απίστευτα βολικό, όποιος το έχει δοκιμάσει γνωρίζει.
+1...
(με έχει βολέψει πολύ)
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το τιμόνι με σταθερό κέντρο είναι απίστευτα βολικό, όποιος το έχει δοκιμάσει γνωρίζει.
+1...
(με έχει βολέψει πολύ)
έχει και ενσωματωμένο κινητό?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Το τιμόνι με σταθερό κέντρο είναι απίστευτα βολικό, όποιος το έχει δοκιμάσει γνωρίζει.
+1...
(με έχει βολέψει πολύ)
έχει και ενσωματωμένο κινητό?
τώρα να μιλήσω...να μην μιλήσω...
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Σε λιγα χρονια να το δειτε οτι θα βαλουν στα μεγαλα αυτοκινητα ,τιμονια με οθονη!Να το θυμαστε αυτο!
Έγινε ήδη!!!!!
ok, αυτοκόλλητο είναι, μη βαράτε!
@νδρέας
-
http://img510.imageshack.us/img510/3377 ... 682vj2.jpg
http://img521.imageshack.us/img521/2269 ... 682fc7.jpg
http://img239.imageshack.us/img239/9151 ... vj2vk4.jpgΤο εσωτερικό σε διχρωμία και χωρ΄ςι οθόνη, το πίσω μέρος από καλύτερη γωνία και λίγες λεπτομέρειες από το εμπρός.
@νδρέας
edit: τα links έχουν διορθωθεί
-
έβαλες 2 φορές το ίδιο λινκ ενώ το 3ο δεν οδηγεί πουθενά...βγάλε την αγκύλη...
-
H φωτογραφία που έχω βάλει με το ανοιχτό καπώ προέρχεται από το ίδιο σετ φωτογραφιών
-
Εγώ προτιμώ τις φωτό του mika.-
-
H έκδοση Break.
-
μ' αρέσει
-
Και εμένα
-
Μήπως δεν έχει αυτό το κατι της Σιτροέν που έχει το υπάρχον C5? Θυμίζει BMW, Audi κτλ κτλ.
Αν δεν έχει και υδροπνευματική, τότε δε βλέπω το λόγο γιατί να το προτιμήσω συγκριτικά με ένα άλλο της ίδιας κατηγορίας τιμής;;;
-
To υπάρχον C5 κατα την γνώμη δεν έχει τπτ το Citroen εκτός από την πίσω 3η πόρτα αν βέβαια μπορεί να θεωρηθεί αυτό αποκλειστικότητα της Citroen όπως υποστηρίζεται απο κάποιους. Κατα τα άλλα το pref/l ήταν άχρωμο και αόσμο και κάπως χοντροκομμένο σαν σύνολο για τα γούστα μου. Το μπρός τμήμα να έχει μια κάποια προσωπικότητα και το πίσω να είναι ντιπ για ντιπ άτολμο, το f/l βελτιώθηκε σημαντικά στο πίσω τμήμα αλλά το μπροστά ποτέ δεν το χώνεψα, σαν κάποιος να πήρε τα φώτα της C4 να τα άλλαξε λίγο και να τα πέταξε. Αυτός ήταν και ο λόγος που προτιμούσα σταθερά την έκδοση Break που μου έμοιαζε πιο αρμονική από την berline.
Το νέο δείχνει σαφώς κομψότερο και οσο βελτιώνεται η ποιότητα των φωτογραφιών αυτό θα γίνεται πιο σαφές, με μια δόση δυναμισμου που δεν υπήρχε στο παλιό. Κρίμα που καταργήσαν τα πίσω κάθετα φώτα αλλά και τα καινούργια δείχνουν πολύ καλά.
Για το θέμα ανάρτηση τώρα...δεν καταργήθηκε απλά μπήκε ως έξτρα στα φτηνά μοντέλα των οποίων η ανάρτηση θα είναι συμβατική με έμφαση στην άνεση πάλι. Εγώ ( που γνωρίζω και την αξιοπιστία της και εκτιμώ απίστευτα την άνεση που πρσφέρει ) θα την έβαζα, άλλοι όχι, άλλωστε στόχος της Citroen είναι το αμάξι αυτό να αγοραστεί όχι μόνο από φανατικούς της εταιρείας για την ανάρτηση του και μόνο ( όπως πάνω κάτω συμβαίνει με το υπάρχον ) και τους χώρους του, αλλά να προσελκύσει κι άλλους πελάτες με τα πολύ καλά υλικά του ( λέγεται οτι θα συναγωνιζεται τα Audi σε φινίρισμα και ποιότητα/εμφάνιση υλικών ) τους χώρους του, την εμφάνιση του και βέβαια την άνεση του. Η ανάρτηση προέρχεται από το 407 και την C6 που σημαίνει πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω ( σε αντικατάσταση των υστερούντων βραχίονων της παλιάς C5 ) με αυξημένο κόστος κατασκευής και αυτό θεωρώ οτι είναι ένας από τους λόγους που η υδροπνευματική πήγε ως extra στις πιο φτηνές εκδόσεις. -
Εγώ πάλι βρίσκω πολύ 'Σιτροεν' το όλο σχήμα του παρόντος C5. Το προ f/l και εμενα δε μου αρεσε, το παρόν όμως το αρκετά όμορφο (αλλιώς δε θα έπειθα και το φαδερ να το παραγγείλει).
However, μεγάλο σιτροέν χωρίς υδροπνευματική δε μου πάει ρε παιδιά. Ο μόνος λόγος που ξαναπήραμε σιτροέν είναι υδροπνευματική στην τιμή που το προσφέρει.
Αν είναι για να πάρω υδροπνευματική να πρέπει να πληρώσω χρυσάφι, τότε νομίζω οτι η εταιρεια θα χασει πολλούς πελάτες. -
Χρυσάφι δεν θα είναι εξ όσων γνωρίζω γύρω στα 800 με 1000 ευρώ θα είναι η διαφορά
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Χρυσάφι δεν θα είναι εξ όσων γνωρίζω γύρω στα 800 με 1000 ευρώ θα είναι η διαφοράΕ τότε οκ! (1000 ευρώ έχει μόνο η τρόμπα υψηλής :S )
Citroen C5 2008