-
Χάρηκα για την Porsche με τη 15η γενικής και 1η LMGT2!
Γ@μώτο...ο πιο όμορφος και ιστορικός αγώνας και οι άλλοι φτιάχνουν τζιπάκια... -
To κακό είναι ότι φέτος δεν κατέβηκαν ούτε τα LMP2 Porsche της Penske (δε γνωρίζω το λόγο) τα οποία στο American LeMans έχουν ήδη 3/5 νίκες απέναντι στα Audi και τα άλλα διαβολάκια της LMP2, τα Acura. Πάντως προτιμώ η Porsche να μην ασχοληθεί άλλο με τα μικρά, να αφήσει την Penske να τα εξελίξει και να ασχοληθεί με ένα project κλειστού αυτοκινήτου για το 2010. Μακάρι να δει ξανά ένδοξες εποχές το LeMans με αρκετούς επίσημους κατασκευαστές μέσα, όπως πχ το 1999 (Toyota, Mercedes, BMW, Nissan, Audi)
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
...
Κανένα νέο από το Μαν;
Δυστυχως φετος δεν ημουν εκει, οπως λεει και ενας φιλος που ξερει το Μαν καλα το μερος το απο την πρωτη φορα και οταν δεν εισαι εκει.
Το Audi no3 εγκατέλειψε έπειτα από ατύχημα (νομίζω Rockenfeller στο τιμόνι)
Σωστα.
το Peugeot του Villeneuve δε θυμάμαι για ποιο λόγο
Κινητηρας. Βασικα και το αλλο 908 ηταν ετοιμο για μπουμ (η πιεση λαδιου ειχε παει περιπατο) αλλα τελικα αντεξε.
Μετά από τόσα χρόνια, έχασε η Corvette, από την Aston Martin που κατάφερε επιτέλους αυτό που ήθελε, να φάει τις Vette Δυστυχώς η περσινή νικήτρια της GT1, η no64 Corvette των Beretta & Gavin εγκατέλειψε σε 90 λεπτά αγώνα από driveshaft...
Οι Αμερικανοι τα εκαναν θαλασσα φετος αλλα τουλαχιστον τα Aston Martin σκοτωθηκαν μεταξυ τους κατα διαστηματα, ειχε πλακα ιδιαιτερα η κοντρα Μπουσο - Ενγκε.
αλλα δν καταλαβαινω γιατι να βγαινει το safety car οταν βρεχει.. θυμαμαι στο μουτζελλο εριχνε τα αντερα του αλλα παλι τρεχανε!
Νομιζω δε φανηκε απο την τηλεοραση αλλα ο Ροκενφελερ ειχε κατεβασει οτι μπαριερα βρηκε μπροστα του στο εβγα γιαυτο τους πηρε καμια ωρα με το safety car
στην lmp2 γινεται παντα της εγκαταλειψης!
Ε ναι, μικρες ιδιωτικες ομαδες, μετριοι οδηγοι, λογικο ειναι.
To κακό είναι ότι φέτος δεν κατέβηκαν ούτε τα LMP2 Porsche της Penske (δε γνωρίζω το λόγο) τα οποία στο American LeMans έχουν ήδη 3/5 νίκες απέναντι στα Audi και τα άλλα διαβολάκια της LMP2, τα Acura.
Το προγραμμα εξελιξης των Porsche το χρηματοδοτει η Αμερικανικη αντιπροσωπεια και οπως καταλαβαινεις δεν εχει καποιο ιδιαιτερο λογο να τρεχει στο Μαν. Αυτο δε σημαινει οτι καποιος ιδιωτης δεν μπορει να παρει το αμαξι και να συμμετασχει, νομιζω του χρονου αυτο θα γινει. Επισης μπορει το εργοστασιο να αποφασισει να κανει το upgrade σε LMP1, το αυτοκινητο εχει σχεδιαστει με αυτο το σκεπτικο. Προς το παρον οι Γερμανοι ειναι πολυ ευχαριστημενοι να εχουν δυο πελατιακα προγραμματα (911 και Spyder) που τους αφηνει τεραστια κερδη στο ταμειο του τμηματος motorsport. Η Honda απο την αλλη πλευρα απο του χρονου μαλλον θα κανει αναβαθμιση σε LMP1 και θα περασει μια βολτα απο Γαλλια. Αυτος ηταν ο σκοπος του απο την αρχη απλως το ταϊμινκ εξαρταται απο την επιτυχια της εξελιξης του προτζεκτ.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
To κακό είναι ότι φέτος δεν κατέβηκαν ούτε τα LMP2 Porsche της Penske .......
Το προγραμμα εξελιξης των Porsche το χρηματοδοτει η Αμερικανικη αντιπροσωπεια και οπως καταλαβαινεις δεν εχει καποιο ιδιαιτερο λογο να τρεχει στο Μαν. Αυτο δε σημαινει οτι καποιος ιδιωτης δεν μπορει να παρει το αμαξι και να συμμετασχει, νομιζω του χρονου αυτο θα γινει. Επισης μπορει το εργοστασιο να αποφασισει να κανει το upgrade σε LMP1, το αυτοκινητο εχει σχεδιαστει με αυτο το σκεπτικο. Προς το παρον οι Γερμανοι ειναι πολυ ευχαριστημενοι να εχουν δυο πελατιακα προγραμματα (911 και Spyder) που τους αφηνει τεραστια κερδη στο ταμειο του τμηματος motorsport.
Αν και θα έπρεπε να πανυγηρίζω για μια επάνοδο της Porsche (να κάπως έτσι ) εντούτοις πικρένομαι να βλέπω την Porsche με ανοιχτό πρωτότυπο... Ας πουμε δε χωνεύω με τίποτα την 936 και το Joest του 96-97, ενώ τα 956,962,935,917*,908,911 GT1 και τελειωμό δεν έχει η λίστα είναι όλα πανέμορφα. Για ποιον λόγο να κάνει upgrade σε LMP1 ένα αυτοκίνητο που σε 3 χρόνια θα είναι εκτός κανονισμών ACO?
Να κάνω και μια ερώτηση, μήπως έχουν τσιμπήσει τίποτα οι κεραίες σου Κώστα. Η Audi μετά το σκέπασμα της LMP1 θα συνεχίσει με κλειστό?Μέσα στο όλο LeMans θέμα (και καλά κάνουμε) ξεχάσαμε το WTCC στο Brno. Λογική η κατάληξη με τις BMW να κάνουν πάρτι στην κ**όπιστα . Ειδικά δε ο Zanardi μου έσπασε τα νεύρα... Είσαι κύριε υπότροπος (έπρεπε να μπει για ποινή) και πας και πετάς έξω τον Menu? ΕΛΕΟΣ! είναι φανερό (για μένα) ότι ο Zanardi διώχνει εκτός πίστας το Chevy. Εντάξει ο Menu δε θα κέρδιζε με τις λυσσάρες μπέμπες από πίσω αλλά όχι έτσι ρε γμτ... Ανούσιοι αγώνες πάντως, και εγώ προσωπικά βαριέμαι πια το WTCC.
- 917Κ
-
Ειναι πολυ νωρις για να ακουστει οτιδηποτε σχετικο Βασιλη
-
Ο χρήστης Hakk έγραψε:
Αν και θα έπρεπε να πανυγηρίζω για μια επάνοδο της Porsche (να κάπως έτσι ) εντούτοις πικρένομαι να βλέπω την Porsche με ανοιχτό πρωτότυπο... Ας πουμε δε χωνεύω με τίποτα την 936 και το Joest του 96-97, ενώ τα 956,962,935,917*,908,911 GT1 και τελειωμό δεν έχει η λίστα είναι όλα πανέμορφα.
904GTS, 906, 910, 934 (Jaegermeister) , 961, αυτή την άτιμη τη μακριά την 917 που έτρεχε ο Elford...
Και εμένα δε μου άρεσε ποτέ το κατά τα άλλα πολύ επιτυχημένο 936 ούτε και το εξωφρνικό 917/30... -
5η νικη για τον Stoner φετος, στο βρεγμενο Donigton...!
Δεν καταλαβαινει τπτ ο πιτσιρικας...
-
O JPM πήρε την παρθενική του νίκη στο θεσμό του NASCAR Nextel Cup (έχει πάρει και στο Busch Series) στο Infineon Raceway (που μαζί με το Watkins Glen και το Sears Point είναι οι μόνες πίστες non-oval στο καλεντάρι). Φάνηκε ότι η εμπειρία του σε τέτοιου είδους πίστες μέτρησε αφού όλοι τον είχαν χρίσει φαβορί. Παρά ότι ξεκίνησε χαμηλά κατάφερε με οικονομία καυσίμου στο τέλος ( για τον JPM μιλάμε;;; ) να επικρατήσει.
Στο DTM τώρα ο Spengler πήρε τη νίκη για τη Mercedes στο 'Monaco της Γερμανίας', το Norisring με το SC και τα τραγελαφικά που είδαμε στον Καναδά στην F1 μα γίνονται και εδώ... Έτσι έπεσε πίσω ο Mika
Ο Μαργαρίτης πήρε 7η θέση , μακριά από τα ΠΟΛΥ καλά αποτελέσματα στην αρχή της χρονιάς, αλλά για όλους όσους έχουν 2005, 2006 spec cars τα ίδια είναι, αφού τα 2007 έχουν προχωρήσει πολύ σε σχέση με την αρχή. -
Eγω τα ειχα πει απο την 1η νικη του στο Mexico, οτι ο Monty θα εχει τρομερο πλεονεκτημα σε πιστες που δεν θα ειναι oval...
Mεχρι στιγμης λοιπον 2/2 σε Mexico και Ιnfineon και απομενει το Watkins Glen...
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Eγω τα ειχα πει απο την 1η νικη του στο Mexico, οτι ο Monty θα εχει τρομερο πλεονεκτημα σε πιστες που θα έχουν πολλές καντίνες...Mεχρι στιγμης λοιπον 2/2 σε Mexico και Ιnfineon και απομενει το Watkins Glen...
my-name-is-juan-pablo-montoya-i-raced-the-toyota+save-mart-road-course-prepare-to-die
-
Parte to opws thelete
http://www.msfree.gr/core/details.php?id=1736 -
Τρομακτικο ατυχημα στο gp2, με το μονοθεσιο του Ernesto Viso να εκτοξευεται στον αερα, να τουμπαρει και να χτυπαει στον προστατευτικο τοιχο με το πανω μερος (ελπιζω οχι με το κεφαλι )
-
Οντως ειναι πολυ τρομακτικο ατυχημα...
-
Χαλια ξεκινημα, τα δυο iSport τρακαραν, ο Viso και ο Lapierre πηρε αμπαριζα εναν απο τους μηχανικους του... Θα δοθει επανεκκινηση οποτε υποθετω οτι ο μικρος γλυτωσε τα χειροτερα.
ΥΓ Μολις εμαθα οτι ο Viso εχει τις αισθησεις του και μιλαει. Ας ελπισουμε οτι η πληροφορια ειναι ακριβης γιατι τετοια ωρα...
-
Ξεχωρα απ'το ατυχημα τώρα, εγινε καλούτσικος αγώνας....
ειδικά η μονομαχία του Bruno με τον Filippi για την τρίτη θεση στους τελευταίους γύρους.... -
Nικη Μικα απο 15ος Εστω και με τη βοηθεια του safety car
-
Δυστυχώς ο Μαργαρίτης εκτός.
Ο Mika τυχερός που τους βγήκε η στρατηγική ή μάλλον η τρίπλα. -
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
Nικη Μικα απο 15ος Εστω και με τη βοηθεια του safety carΈστω ΜΟΝΟ με τη βοήθεια του Safety Car! Του το χρώσταγε όμως η τύχη γιατί με τις αρλούμπες που έγιναν στο Lausitz με το SC είχε χάσει τους μισούς βαθμούς...
-
To safety car γιατί βγήκε;
-
Στο Mugello εννοεις? Λογω της εξοδου του Αλεξανδρου.
Αγώνες πίστας στο εξωτερικό - Διάφορα νέα