-
Συμπληρωνοντας 2000 km αποφασισα να γραψω για το καινουργιο μου αυτοκινητο.
Aυτοκίνητο: FIAT SEDICI 1.6B ΕΜΟΤΙΟΝ
Το αυτοκίνητο παραγγελθηκε τις τελευταιες ημερες του Μαρτη με ημερομηνια παραδοσης πρωτη εβδομαδα του Μαη και παραληφθηκε στα μεσα του τελευταιου δεκαημερου του Απριλη.
Μεχρι τωρα εχει κανει λιγο πανω απο 2000 km ολα σε ασφαλτο.
Ποιοτητα κατασκευης.
Θα ελεγα οτι το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο και δεν παρατηρηθηκαν προχειροδουλιες η κατασκευαστικες ατέλειες.
Κινητηρας
Τα 107 αλογα του κινητηρα ειναι αρκετα γαι να κινησουν το περιπου 1300 κιλων αμαξωμα με αξιοπρεπεια αρκει να μην πεσουν οι στροφες κατω απο τις 2000. Απο το σημειο των 2000 στροφων και πανω ο κινητηρας ανεβαζει πολυ ευκολα στροφες. Η μεχρι στιγμης μεγιστη ταχυτητα που εχω ανεβασει (για πολυ λιγο) ειναι τα 150 Km/h σε ευθεια τα οποια και επιασε πολυ ευκολα οπως επισης και οι μεγιστες στροφες που εχω ανεβασει (στιγμιαια) ειναι περιπου οι 5200 . Σε δρομο με ανηφορα και στροφες εχει αρκετη ελαστικοτητα ωστε μετα την στροφη να ανεβαζει ταχυτητα.
Οδικη συμπεριφορα.
Η αναρτηση ειναι αρκετα σκληρη με αποτελεσμα να καταλαβαινεις μεν τις ανωμαλιες του δρομου αλλα και να μην γερνει ευκολα στις στροφες δινοντας αιθηση ασφαλειας οταν κινητε σε δρομο με στροφες .Σε δρομο με διαδοχικα 'S' η γρηγορη οδηγηση ειναι σκετη απολαυση .Το κρατημα του σε συνδυασμο με το ESP ειναι πολυ καλο και γινεται ακομη πιο καλο οταν εχει ενεργοποιηθει η τερακινηση στο 'Auto' .To μοναδικο προβλημα που συναντας οταν κινησε γρηγορα σε δρομο με στροφες ειναι στις αριστερες στροφες που σου κοβει την ορατοτητα η κολωνα. Τα φρενα του ειναι αρκετα καλα και μια φορα που χρειασθηκε ακινητοποιηθηκε ακαριαια.
Χωροι
Η χωροι στην καμπινα ειναι ανετοι για τους μπροστα και για 2 μεγαλοσωμους και εναν μικροσωμο πισω.Η θεση οδηγησης πολυ καλη με μοναδικο προβλημα την ορατοτητα διαγωνια αριστερα λογω της κολωνας ενω ειναι πολυ καλοι οι δυο μεγαλοι πλαινοι καθρεπτες. Ο χωρος αποσκευων μεχρι στιγμης δεν χρειασθηκε να γεμισει αλλα φοβαμαι οτι τα 270 lt θα ειναι λιγα οταν θα παω διακοπες η για ενα ταξιδι με αποσκευες 4 ατομων.
Καταναλωση
Σε ανεφοδιασμους που εγιναν σε τμηματα των 500km με κινηση 75-80 % εκτος πολης (περισσοτερο Εθνικη οδο) και με ταχυτητες 100 εως 140 και 20-25 % πολη εδωσαν καταναλωση 7,5 - 7,9 lt/100Km ενω σε τμημα 350 Km σχεδον αποκλειστικα πολη η καταναλωση ανεβηκε σχεδον στα 11lt/100Km. To καταναλωσωμετρο οταν δειχνει τον μεσο ορο ειναι αξιοπιστο παρουσιαζει αρνητικη αποκλιση σχεδον 0,1lt/100Km.Δεν μου αρεσαν
Η κολωνα μπροστα που δινει νεκρες γωνιες ειδικα αριστερα αρκετα προβληματικες στην γρηγορη οδηγηση οταν πρεπει με μια ματια να ελεγξεις την στροφη.
Ο χωρος αποσκευων.
Η ρεζερβα αναγκης. Δεν μπορει αυτοκινητο που μπορει να κινηθει και εκτος δρομου να μην εχει ρεζερβα κανονικων διαστασεων και ισως θα επρεπε να τοποθετηθει εξωτερικα ωστε να μεγαλωσει και ο χωρος αποσκευων.To αυτοκινητο θυμιζει στους εσωτερικους χωρους εντονα SUZUKI (οσοι ειχαν δει Swift η Vitara μου ειπαν οτι το εσωτερικο ειναι ιδιο) και ο κινητηρας ειναι o 1,6 του Vitara. Αλλωστε με το αδελφακι του το SUZUKI SX4 εχει ελαχιστες οπτικες διαφορες.
Σε γενικες γραμμες μεχρι στιγμης ειμαι ευχαριστημενος μενει να δω πως κινειτε και εκτος δρομου.
Οταν ειδα την αδεια κυκλοφοριας με πιασανε τα γελια.
Εγραφε:
ΤΥΠΟΣ : FIAT SEDICI
ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ : SUZUKI MAGYAR.
Καποιος απο εδω μεσα μου ειπε οτι πηρα ενα SUZUKI με σημα της FIAT.Αυτα προς το παρον και ειμαι στην διαθεση οποιου θελει να ρωτησει κατι και μπορω να το απαντησω.
.
-
Συμπληρωνοντας 2000 km αποφασισα να γραψω για το καινουργιο μου αυτοκινητο.
Aυτοκίνητο: FIAT SEDICI 1.6B ΕΜΟΤΙΟΝ
Το αυτοκίνητο παραγγελθηκε τις τελευταιες ημερες του Μαρτη με ημερομηνια παραδοσης πρωτη εβδομαδα του Μαη και παραληφθηκε στα μεσα του τελευταιου δεκαημερου του Απριλη.
Μεχρι τωρα εχει κανει λιγο πανω απο 2000 km ολα σε ασφαλτο.
Ποιοτητα κατασκευης.
Θα ελεγα οτι το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο και δεν παρατηρηθηκαν προχειροδουλιες η κατασκευαστικες ατέλειες.
Κινητηρας
Τα 107 αλογα του κινητηρα ειναι αρκετα γαι να κινησουν το περιπου 1300 κιλων αμαξωμα με αξιοπρεπεια αρκει να μην πεσουν οι στροφες κατω απο τις 2000. Απο το σημειο των 2000 στροφων και πανω ο κινητηρας ανεβαζει πολυ ευκολα στροφες. Η μεχρι στιγμης μεγιστη ταχυτητα που εχω ανεβασει (για πολυ λιγο) ειναι τα 150 Km/h σε ευθεια τα οποια και επιασε πολυ ευκολα οπως επισης και οι μεγιστες στροφες που εχω ανεβασει (στιγμιαια) ειναι περιπου οι 5200 . Σε δρομο με ανηφορα και στροφες εχει αρκετη ελαστικοτητα ωστε μετα την στροφη να ανεβαζει ταχυτητα.
Οδικη συμπεριφορα.
Η αναρτηση ειναι αρκετα σκληρη με αποτελεσμα να καταλαβαινεις μεν τις ανωμαλιες του δρομου αλλα και να μην γερνει ευκολα στις στροφες δινοντας αιθηση ασφαλειας οταν κινητε σε δρομο με στροφες .Σε δρομο με διαδοχικα 'S' η γρηγορη οδηγηση ειναι σκετη απολαυση .Το κρατημα του σε συνδυασμο με το ESP ειναι πολυ καλο και γινεται ακομη πιο καλο οταν εχει ενεργοποιηθει η τερακινηση στο 'Auto' .To μοναδικο προβλημα που συναντας οταν κινησε γρηγορα σε δρομο με στροφες ειναι στις αριστερες στροφες που σου κοβει την ορατοτητα η κολωνα. Τα φρενα του ειναι αρκετα καλα και μια φορα που χρειασθηκε ακινητοποιηθηκε ακαριαια.
Χωροι
Η χωροι στην καμπινα ειναι ανετοι για τους μπροστα και για 2 μεγαλοσωμους και εναν μικροσωμο πισω.Η θεση οδηγησης πολυ καλη με μοναδικο προβλημα την ορατοτητα διαγωνια αριστερα λογω της κολωνας ενω ειναι πολυ καλοι οι δυο μεγαλοι πλαινοι καθρεπτες. Ο χωρος αποσκευων μεχρι στιγμης δεν χρειασθηκε να γεμισει αλλα φοβαμαι οτι τα 270 lt θα ειναι λιγα οταν θα παω διακοπες η για ενα ταξιδι με αποσκευες 4 ατομων.
Καταναλωση
Σε ανεφοδιασμους που εγιναν σε τμηματα των 500km με κινηση 75-80 % εκτος πολης (περισσοτερο Εθνικη οδο) και με ταχυτητες 100 εως 140 και 20-25 % πολη εδωσαν καταναλωση 7,5 - 7,9 lt/100Km ενω σε τμημα 350 Km σχεδον αποκλειστικα πολη η καταναλωση ανεβηκε σχεδον στα 11lt/100Km. To καταναλωσωμετρο οταν δειχνει τον μεσο ορο ειναι αξιοπιστο παρουσιαζει αρνητικη αποκλιση σχεδον 0,1lt/100Km.Δεν μου αρεσαν
Η κολωνα μπροστα που δινει νεκρες γωνιες ειδικα αριστερα αρκετα προβληματικες στην γρηγορη οδηγηση οταν πρεπει με μια ματια να ελεγξεις την στροφη.
Ο χωρος αποσκευων.
Η ρεζερβα αναγκης. Δεν μπορει αυτοκινητο που μπορει να κινηθει και εκτος δρομου να μην εχει ρεζερβα κανονικων διαστασεων και ισως θα επρεπε να τοποθετηθει εξωτερικα ωστε να μεγαλωσει και ο χωρος αποσκευων.To αυτοκινητο θυμιζει στους εσωτερικους χωρους εντονα SUZUKI (οσοι ειχαν δει Swift η Vitara μου ειπαν οτι το εσωτερικο ειναι ιδιο) και ο κινητηρας ειναι o 1,6 του Vitara. Αλλωστε με το αδελφακι του το SUZUKI SX4 εχει ελαχιστες οπτικες διαφορες.
Σε γενικες γραμμες μεχρι στιγμης ειμαι ευχαριστημενος μενει να δω πως κινειτε και εκτος δρομου.
Οταν ειδα την αδεια κυκλοφοριας με πιασανε τα γελια.
Εγραφε:
ΤΥΠΟΣ : FIAT SEDICI
ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ : SUZUKI MAGYAR.
Καποιος απο εδω μεσα μου ειπε οτι πηρα ενα SUZUKI με σημα της FIAT.Αυτα προς το παρον και ειμαι στην διαθεση οποιου θελει να ρωτησει κατι και μπορω να το απαντησω.
.
-
Συμπληρωνοντας 2000 km αποφασισα να γραψω για το καινουργιο μου αυτοκινητο.
Aυτοκίνητο: FIAT SEDICI 1.6B ΕΜΟΤΙΟΝ
Το αυτοκίνητο παραγγελθηκε τις τελευταιες ημερες του Μαρτη με ημερομηνια παραδοσης πρωτη εβδομαδα του Μαη και παραληφθηκε στα μεσα του τελευταιου δεκαημερου του Απριλη.
Μεχρι τωρα εχει κανει λιγο πανω απο 2000 km ολα σε ασφαλτο.
Ποιοτητα κατασκευης.
Θα ελεγα οτι το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο και δεν παρατηρηθηκαν προχειροδουλιες η κατασκευαστικες ατέλειες.
Κινητηρας
Τα 107 αλογα του κινητηρα ειναι αρκετα γαι να κινησουν το περιπου 1300 κιλων αμαξωμα με αξιοπρεπεια αρκει να μην πεσουν οι στροφες κατω απο τις 2000. Απο το σημειο των 2000 στροφων και πανω ο κινητηρας ανεβαζει πολυ ευκολα στροφες. Η μεχρι στιγμης μεγιστη ταχυτητα που εχω ανεβασει (για πολυ λιγο) ειναι τα 150 Km/h σε ευθεια τα οποια και επιασε πολυ ευκολα οπως επισης και οι μεγιστες στροφες που εχω ανεβασει (στιγμιαια) ειναι περιπου οι 5200 . Σε δρομο με ανηφορα και στροφες εχει αρκετη ελαστικοτητα ωστε μετα την στροφη να ανεβαζει ταχυτητα.
Οδικη συμπεριφορα.
Η αναρτηση ειναι αρκετα σκληρη με αποτελεσμα να καταλαβαινεις μεν τις ανωμαλιες του δρομου αλλα και να μην γερνει ευκολα στις στροφες δινοντας αιθηση ασφαλειας οταν κινητε σε δρομο με στροφες .Σε δρομο με διαδοχικα 'S' η γρηγορη οδηγηση ειναι σκετη απολαυση .Το κρατημα του σε συνδυασμο με το ESP ειναι πολυ καλο και γινεται ακομη πιο καλο οταν εχει ενεργοποιηθει η τερακινηση στο 'Auto' .To μοναδικο προβλημα που συναντας οταν κινησε γρηγορα σε δρομο με στροφες ειναι στις αριστερες στροφες που σου κοβει την ορατοτητα η κολωνα. Τα φρενα του ειναι αρκετα καλα και μια φορα που χρειασθηκε ακινητοποιηθηκε ακαριαια.
Χωροι
Η χωροι στην καμπινα ειναι ανετοι για τους μπροστα και για 2 μεγαλοσωμους και εναν μικροσωμο πισω.Η θεση οδηγησης πολυ καλη με μοναδικο προβλημα την ορατοτητα διαγωνια αριστερα λογω της κολωνας ενω ειναι πολυ καλοι οι δυο μεγαλοι πλαινοι καθρεπτες. Ο χωρος αποσκευων μεχρι στιγμης δεν χρειασθηκε να γεμισει αλλα φοβαμαι οτι τα 270 lt θα ειναι λιγα οταν θα παω διακοπες η για ενα ταξιδι με αποσκευες 4 ατομων.
Καταναλωση
Σε ανεφοδιασμους που εγιναν σε τμηματα των 500km με κινηση 75-80 % εκτος πολης (περισσοτερο Εθνικη οδο) και με ταχυτητες 100 εως 140 και 20-25 % πολη εδωσαν καταναλωση 7,5 - 7,9 lt/100Km ενω σε τμημα 350 Km σχεδον αποκλειστικα πολη η καταναλωση ανεβηκε σχεδον στα 11lt/100Km. To καταναλωσωμετρο οταν δειχνει τον μεσο ορο ειναι αξιοπιστο παρουσιαζει αρνητικη αποκλιση σχεδον 0,1lt/100Km.Δεν μου αρεσαν
Η κολωνα μπροστα που δινει νεκρες γωνιες ειδικα αριστερα αρκετα προβληματικες στην γρηγορη οδηγηση οταν πρεπει με μια ματια να ελεγξεις την στροφη.
Ο χωρος αποσκευων.
Η ρεζερβα αναγκης. Δεν μπορει αυτοκινητο που μπορει να κινηθει και εκτος δρομου να μην εχει ρεζερβα κανονικων διαστασεων και ισως θα επρεπε να τοποθετηθει εξωτερικα ωστε να μεγαλωσει και ο χωρος αποσκευων.To αυτοκινητο θυμιζει στους εσωτερικους χωρους εντονα SUZUKI (οσοι ειχαν δει Swift η Vitara μου ειπαν οτι το εσωτερικο ειναι ιδιο) και ο κινητηρας ειναι o 1,6 του Vitara. Αλλωστε με το αδελφακι του το SUZUKI SX4 εχει ελαχιστες οπτικες διαφορες.
Σε γενικες γραμμες μεχρι στιγμης ειμαι ευχαριστημενος μενει να δω πως κινειτε και εκτος δρομου.
Οταν ειδα την αδεια κυκλοφοριας με πιασανε τα γελια.
Εγραφε:
ΤΥΠΟΣ : FIAT SEDICI
ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ : SUZUKI MAGYAR.
Καποιος απο εδω μεσα μου ειπε οτι πηρα ενα SUZUKI με σημα της FIAT.Αυτα προς το παρον και ειμαι στην διαθεση οποιου θελει να ρωτησει κατι και μπορω να το απαντησω.
.
-
Κάτοχος ενός sx4 εδώ και περίπου ένα μήνα και έχοντας διανύσει 1300 χλμ. θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα φίλο. Περισσότερο απ'όλα μου άρεσε το γεγονός ότι δεν γέρνει στις στροφές και οι μεγάλοι καθρέπτες που σου δίνουν πολύ καλή εικόνα τί γίνεται πίσω. Αρνητικό ο μικρός σχετικά χώρος αποσκευών και η κάπως σκληρή ανάρτηση που μεταφέρει τις ανωμαλίες σε κατσαρό οδόστρωμα. Δεν μπορούμε να τα έχουμε και όλα. Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχουμε!
-
Οταν μπήκα μέσα στην έκθεση αυτοκινήτου έπαθα πλάκα από την περιορισμένη ορατότητα εξαιτίας των κολωνών. Ειδικά αριστερά δε βλέπεις σχεδον τίποτα αλλά και το παρμπριζ γενικά έχει πολύ περιορισμένο πεδίο ορατότητας. Και γενικά δε μου άρεσαν τα πλαστικά του ειδικά στις πορτες αλλά και γενικότερα δείχνει 'ανατολίτικο' σαν ποιότητα κατασκευής και σχεδιασμού εσωτερικά. Το είχα στα υπ'οψιν αλλά μετά από αυτά έφυγα σχεδόν τρέχοντας.
Νομίζω οτι το χρυσοπληρώνεις μάλιστα. Στην full έκδοση δε θα έπρεπε να ξεπερνά τα 17 χιλιάρικα κατά τη γνώμη μου...Πολύ καλύτερο ηταν το TERIOS σαν 'ανταγωνιστής' αλλά αυτό και εάν κοστίζει πάρα πολύ ακριβά....
-
Βάλε και καμία φωτό να δούμε
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Οταν μπήκα μέσα στην έκθεση αυτοκινήτου έπαθα πλάκα από την περιορισμένη ορατότητα εξαιτίας των κολωνών. Ειδικά αριστερά δε βλέπεις σχεδον τίποτα αλλά και το παρμπριζ γενικά έχει πολύ περιορισμένο πεδίο ορατότητας. Και γενικά δε μου άρεσαν τα πλαστικά του ειδικά στις πορτες αλλά και γενικότερα δείχνει 'ανατολίτικο' σαν ποιότητα κατασκευής και σχεδιασμού εσωτερικά. Το είχα στα υπ'οψιν αλλά μετά από αυτά έφυγα σχεδόν τρέχοντας.....Η περιορισμενη ορατοτητα αριστερα εξαιτιας της κολωνας ειναι ενοχλητικη (και μερικες φορες επικινδυνη) οταν θες να κινηθεις γρηγορα και πρεπει με μια ματια να δεις αν ερχεται καποιος ωστε χρισιμοποιησεις ολο το πλατος του δρομου στις αριστερες στροφες . Οταν κινησε σε νορμαλ ρυθμους ειναι θεμα λεπτων να βρεις πως θα κοιτας χωρις να σε ενοχλει. Για το παρμπριζ δεν νομιζω οτι δημιουργει καποιο προβλημα. Εχοντας το αυτοκινητο πανω εναμιση μηνα θα ελεγα οτι απο το παρμπριζ εχει πολυ καλη ορατοτητα.
Νομίζω οτι το χρυσοπληρώνεις μάλιστα. Στην full έκδοση δε θα έπρεπε να ξεπερνά τα 17 χιλιάρικα κατά τη γνώμη μου...
Γιατι το χρυσοπληρωνεις ? Κανει λιγο πανω απο τα 20 οταν τα περισσοτερα 1600αρια που εχουν τον εξοπλισμο που εχει η η Full εκδοση (ESP, κλιμα, ζαντες αλουμινιου , 6 αεροσακους κλπ) **χωρις να εχουν τετρακινηση ** κανουν πανω απο 18.
Πολύ καλύτερο ηταν το TERIOS σαν 'ανταγωνιστής' αλλά αυτό και εάν κοστίζει πάρα πολύ ακριβά....
Η απλη εκδοση που ειναι τελειως τελειως γυμνη κανει 2 χιλιαρικα πανω απο την full του SEDICI / SX4.
.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Βάλε και καμία φωτό να δούμεΜε την πρωτη ευκαιρια που θα το αποθανατισω θα βαλω.
.
-
Ο χρήστης Palio_Acropolis έγραψε:
Νομίζω οτι το χρυσοπληρώνεις μάλιστα. Στην full έκδοση δε θα έπρεπε να ξεπερνά τα 17 χιλιάρικα κατά τη γνώμη μου...
Γιατι το χρυσοπληρωνεις ? Κανει λιγο πανω απο τα 20 οταν τα περισσοτερα 1600αρια που εχουν τον εξοπλισμο που εχει η η Full εκδοση (ESP, κλιμα, ζαντες αλουμινιου , 6 αεροσακους κλπ) **χωρις να εχουν τετρακινηση ** κανουν πανω απο 18.
...όπως πχ Golf TSi, Astra 1.6T, Seat Leon 1.8TFSi κτλ κτλ...
έτσι;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Νομίζω οτι το χρυσοπληρώνεις μάλιστα. Στην full έκδοση δε θα έπρεπε να ξεπερνά τα 17 χιλιάρικα κατά τη γνώμη μου...
Γιατι το χρυσοπληρωνεις ? Κανει λιγο πανω απο τα 20 οταν τα περισσοτερα 1600αρια που εχουν τον εξοπλισμο που εχει η η Full εκδοση (ESP, κλιμα, ζαντες αλουμινιου , 6 αεροσακους κλπ) **χωρις να εχουν τετρακινηση ** κανουν πανω απο 18.
...όπως πχ Golf TSi, Astra 1.6T, Seat Leon 1.8TFSi κτλ κτλ...
έτσι;
Μιλαμε για αυτοκινητα με κοινους κινητηρες
(Τιμες απο τους 4τροχους)
Focus 1.6 Ti-VCT Trend 115Hp XTR (χωρις ESP) 18.761,00 € +μεταβιβαση + τελη κυκλοφοριας
Leon 1.6 MPI Stylance 102Hp (χωρις ESP) 17.650,00 +μεταβιβαση + τελη κυκλοφοριας
Corolla 1.6 Terra 124Hp (χωρις ESP) 18.150,00 € +μεταβιβαση + τελη κυκλοφοριας
Auris 1.6 Casual 124Hp (χωρις ESP)M 17.850,00 € +μεταβιβαση + τελη κυκλοφοριαςΝα γραψω και αλλα ?
-
Ο χρήστης Palio_Acropolis έγραψε:
Νομίζω οτι το χρυσοπληρώνεις μάλιστα. Στην full έκδοση δε θα έπρεπε να ξεπερνά τα 17 χιλιάρικα κατά τη γνώμη μου...
Γιατι το χρυσοπληρωνεις ? Κανει λιγο πανω απο τα 20 οταν τα περισσοτερα 1600αρια που εχουν τον εξοπλισμο που εχει η η Full εκδοση (ESP, κλιμα, ζαντες αλουμινιου , 6 αεροσακους κλπ) **χωρις να εχουν τετρακινηση ** κανουν πανω απο 18.
...όπως πχ Golf TSi, Astra 1.6T, Seat Leon 1.8TFSi κτλ κτλ...
έτσι;
Μιλαμε για αυτοκινητα με κοινους κινητηρες
(Τιμες απο τους 4τροχους)
Focus 1.6 Ti-VCT Trend 115Hp XTR (χωρις ESP) 18.761,00 -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
το θέμα είναι τι αγοράζεις με τα λεφτά του Sedici (λέμε τώρα)...και το Smart κοστίζει 15 χιλιάρικα...δεν σημαίνει επειδή εκείνο έχει τόσο ότι συμφέρει το Sedici...καταλαβαινεις την λογική μου;Δεν το θεωρω φθηνο αλλα ουτε και χρυσοπληρωμενο συγκρινομενο παντα με τις τιμες που εχουν τα υπολοιπα αυτοκινητα στην αγορα. Θεωρω οτι εχει μια λογικη τιμη με αυτα που προσφερει παντα σε σχεση με τα υπολοιπα.
-
Εγώ επιμένω οτι η ποιότητα υλικών και ο σχεδιασμός του εσωτερικού θυμίζει αυτοκίνητο αρχών δεκαετίας 90. Το οτι έχει τετρακίνηση δε του δίνει το άλλοθι να πωλείται τόσο ακριβά. Στα 20 χιλιάρικα (για να μη πω στις 17500) αγοράζεις κάτι πολύ ποιοτικότερο σίγουρα και οι επιλογές είναι πάμπολες και ας μην έχει τετρακίνηση. Εξάλλου σιγά την τετρακίνηση που έχει και που απενεργοποιείται μετά τα 60 χλμ..... η μήπως μπορεί να ανταπεξέλθει σε δύσκολες καταστάσεις? Γιαυτό εάν το αγοράζεις για να το ανεβάζεις στο πεζοδρόμιο πιο έυκολα εντάξει αλλά εάν το κριτίριο είναι απλά η τετρακίνηση, μέγα λάθος. Προτιμότερο να σκάσεις κάτι παραπάνω για το Τεριος εάν θέλεις πραγματική τετρακίνηση. Αλλά όπως είπα και τα 2 είναι απαράδεκτα ακριβά έτσι και αλλιώς...
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Εγώ επιμένω οτι η ποιότητα υλικών και ο σχεδιασμός του εσωτερικού θυμίζει αυτοκίνητο αρχών δεκαετίας 90. Το οτι έχει τετρακίνηση δε του δίνει το άλλοθι να πωλείται τόσο ακριβά. Στα 20 χιλιάρικα (για να μη πω στις 17500) αγοράζεις κάτι πολύ ποιοτικότερο σίγουρα και οι επιλογές είναι πάμπολες και ας μην έχει τετρακίνηση. Εξάλλου σιγά την τετρακίνηση που έχει και που απενεργοποιείται μετά τα 60 χλμ..... η μήπως μπορεί να ανταπεξέλθει σε δύσκολες καταστάσεις? Γιαυτό εάν το αγοράζεις για να το ανεβάζεις στο πεζοδρόμιο πιο έυκολα εντάξει αλλά εάν το κριτίριο είναι απλά η τετρακίνηση, μέγα λάθος. Προτιμότερο να σκάσεις κάτι παραπάνω για το Τεριος εάν θέλεις πραγματική τετρακίνηση. Αλλά όπως είπα και τα 2 είναι απαράδεκτα ακριβά έτσι και αλλιώς...αδιαβαστος???
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Εγώ επιμένω οτι η ποιότητα υλικών και ο σχεδιασμός του εσωτερικού θυμίζει αυτοκίνητο αρχών δεκαετίας 90. Το οτι έχει τετρακίνηση δε του δίνει το άλλοθι να πωλείται τόσο ακριβά. Στα 20 χιλιάρικα (για να μη πω στις 17500) αγοράζεις κάτι πολύ ποιοτικότερο σίγουρα και οι επιλογές είναι πάμπολες και ας μην έχει τετρακίνηση. Εξάλλου σιγά την τετρακίνηση που έχει και που απενεργοποιείται μετά τα 60 χλμ..... η μήπως μπορεί να ανταπεξέλθει σε δύσκολες καταστάσεις? Γιαυτό εάν το αγοράζεις για να το ανεβάζεις στο πεζοδρόμιο πιο έυκολα εντάξει αλλά εάν το κριτίριο είναι απλά η τετρακίνηση, μέγα λάθος. Προτιμότερο να σκάσεις κάτι παραπάνω για το Τεριος εάν θέλεις πραγματική τετρακίνηση. Αλλά όπως είπα και τα 2 είναι απαράδεκτα ακριβά έτσι και αλλιώς...
αδιαβαστος???
Αδιάβαστος γιατί? Δεν απενεργοποιείται μετά τα 60?
'Το σύστημα τετρακίνησης i-AWD ρυθμίζεται από διακόπτη και διαθέτει τρεις επιλογές: κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς για περισσότερη οικονομία στην άσφαλτο, πρόγραμμα Auto όπου η κίνηση μεταφέρεται και στους πίσω τροχούς όταν οι εμπρός «σπινάρουν», και επιλογή Lock για δύσκολες συνθήκες, όπου η ροπή μοιράζεται ισόποσα εμπρός-πίσω σε ταχύτητες μέχρι τα 60 km/h.'
Αδιάβαστος???
http://trans.kathimerini.gr/4dcgi/_w_ar ... 007_188916 -
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Αδιάβαστος γιατί? Δεν απενεργοποιείται μετά τα 60?
'Το σύστημα τετρακίνησης i-AWD ρυθμίζεται από διακόπτη και διαθέτει τρεις επιλογές: κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς για περισσότερη οικονομία στην άσφαλτο, πρόγραμμα Auto όπου η κίνηση μεταφέρεται και στους πίσω τροχούς όταν οι εμπρός «σπινάρουν», και επιλογή Lock για δύσκολες συνθήκες, όπου η ροπή μοιράζεται ισόποσα εμπρός-πίσω σε ταχύτητες μέχρι τα 60 km/h.'
Αδιάβαστος???
http://trans.kathimerini.gr/4dcgi/_w_ar ... 007_188916ΟΧΙ, ΔΕΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΕ μετα τα 60 η τετρακινηση! Απλα το κλειδωμα της αναλογιας υπαρχει μεχρι τα 60κμ/ωρα. Αναλογη τετρακινηση εχει και το Terios... μην νομιζεις πως ειναι καλυτερο. Απλα το Terios υπερτερει λογω γωνιων διαφυγης και τιποτα παραπανω... Στο δε εσωτερικο, το Τεριος ειναι το απολυτο ΨΕΜΑ. Κατασκευη απο αρχες 90 εχει μεσα...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αδιάβαστος γιατί? Δεν απενεργοποιείται μετά τα 60?
'Το σύστημα τετρακίνησης i-AWD ρυθμίζεται από διακόπτη και διαθέτει τρεις επιλογές: κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς για περισσότερη οικονομία στην άσφαλτο, πρόγραμμα Auto όπου η κίνηση μεταφέρεται και στους πίσω τροχούς όταν οι εμπρός «σπινάρουν», και επιλογή Lock για δύσκολες συνθήκες, όπου η ροπή μοιράζεται ισόποσα εμπρός-πίσω σε ταχύτητες μέχρι τα 60 km/h.'
Αδιάβαστος???
http://trans.kathimerini.gr/4dcgi/_w_ar ... 007_188916ΟΧΙ, ΔΕΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΕ μετα τα 60 η τετρακινηση! Απλα το κλειδωμα της αναλογιας υπαρχει μεχρι τα 60κμ/ωρα. Αναλογη τετρακινηση εχει και το Terios... μην νομιζεις πως ειναι καλυτερο. Απλα το Terios υπερτερει λογω γωνιων διαφυγης και τιποτα παραπανω... Στο δε εσωτερικο, το Τεριος ειναι το απολυτο ΨΕΜΑ. Κατασκευη απο αρχες 90 εχει μεσα...
Το Τέριος είναι ακόμα χειρότερο από μέσα... μάλλον 80 θυμίζει παρά 90....
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αδιάβαστος γιατί? Δεν απενεργοποιείται μετά τα 60?
'Το σύστημα τετρακίνησης i-AWD ρυθμίζεται από διακόπτη και διαθέτει τρεις επιλογές: κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς για περισσότερη οικονομία στην άσφαλτο, πρόγραμμα Auto όπου η κίνηση μεταφέρεται και στους πίσω τροχούς όταν οι εμπρός «σπινάρουν», και επιλογή Lock για δύσκολες συνθήκες, όπου η ροπή μοιράζεται ισόποσα εμπρός-πίσω σε ταχύτητες μέχρι τα 60 km/h.'
Αδιάβαστος???
http://trans.kathimerini.gr/4dcgi/_w_ar ... 007_188916ΟΧΙ, ΔΕΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΕ μετα τα 60 η τετρακινηση! Απλα το κλειδωμα της αναλογιας υπαρχει μεχρι τα 60κμ/ωρα. Αναλογη τετρακινηση εχει και το Terios... μην νομιζεις πως ειναι καλυτερο. Απλα το Terios υπερτερει λογω γωνιων διαφυγης και τιποτα παραπανω... Στο δε εσωτερικο, το Τεριος ειναι το απολυτο ΨΕΜΑ. Κατασκευη απο αρχες 90 εχει μεσα...
Το Terios δεν έχει ανάλογη τετρακίνηση, έχει 3 διαφορικά νομίζω... Οπότε, είναι μόνιμα τετρακίνητο. Επίσης, είναι λίγο ψηλότερο, λίγο στενότερο και πολύ πολύ ακριβότερο!
-
Έχει συζητιθεί και αλλού.
Τεριος για χωματόδρομο και χοντρά κατσάβραχα.
ΣΧ4/Sedici για δρόμο/πόλη/χωματόδρομο και όχι πολύ extreme καταστάσεις -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Το Terios δεν έχει ανάλογη τετρακίνηση, έχει 3 διαφορικά νομίζω... Οπότε, είναι μόνιμα τετρακίνητο. Επίσης, είναι λίγο ψηλότερο, λίγο στενότερο και πολύ πολύ ακριβότερο!
Να το θεσω καλυτερα... αναλογης αποτελεσματικοτητας, και ουσιαστικα υπερτερει καπως η εκδοση με το LSD (αλλα ειναι και πολυ ακριβοτερη). Επι της ουσιας κερδιζει σε offroading μονο σε γωνιες διαφυγης IMO, μιας και δεν εχει ουτε καποια σπουδαια τετρακινηση, ουτε καν κινητηρα που θα σταθει αρωγος στα 3 διαφορικα.
FIAT SEDICI 1.6 , 2000 Km , 5500 km, 10.000 Km