Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    McLaren........
    1. Home
    2. Formula 1
    3. McLaren........
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 9
    • 10
    • 4 / 10
    Formula 1
    38
    188
    320
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      patro last edited by

      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

      Μάλλον ο Dennis πρέπει να τραβήξει μερικά αυτάκια

      Mpa o karaflas goustarei, tou thimizei Prost vs Senna fasi (tha pesei fwtia na me kapsei)

      ναι αλλα ισως θα πρεπει να τους αναγνωρισουμε οτι τωρα εχουν 'ιδρωσει' πολυ περισσοτερο για να βρεθουν σε τετοια θεση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        greo last edited by

        Ο χρήστης Funis έγραψε:

        -γκραν πρι Ευρώπης 2005 1 γυρο πριν το τελος ο Κιμι (μεχρι εκεινη την ωρα πρωτος) εγκαταλείπει
        -τουρκικό γκραν πρι, ο Μοντειρο πεφτει πάνω στον Μοντογια.. κλπ κλπ κλπ κλπ

        To αγαπημενο μου θεμα Ευρωπη 2005 ή 'πως φουσκωσε η φουσκα του ατυχου Κιμι'.
        Οταν στον Καναδα 2007 ο Αλονσο με εμφανες προβλημα στα πισω ελαστικα πιεζει και (αναποφευκτα) εχει εξοδους (οι 3 απο τις 4) ειναι ασχετος, κουλαδι, υπερτιμημενος κλπ. Στο Ρινγκ το 2005 ο Κιμις εδειξε fighting spirit και οτι παει μονο για την πρωτιά κλπ. Αποφασισε τι προτιμας...

        Οταν στον Καναδα εφτασαν οι τελευταιοι γυροι και ο fighting spirit συνεχισε να πιεζει μεχρι που διελυσε το μπροστινο συστημα (αφου πρωτα ειχε χασει 20' πρωτοπορεια) ηταν ατυχος. Ενω φετος ο Αλονσο που αναγκαστηκε να φαει προσπερασμα απο το Σατο αλλα τερματισε το αμαξι σε ενα κομματι και πηρε εστω και 2 βαθμους, ειναι αχρηστος, ρεζιλης, τελειωμενος, συνταξιουχος, πανικοβλητος και πολλα αλλα τετοια.

        Συμπερασμα: ΑΝ επιμενετε να βαζετε μεσα τη μεταφυσικη στην κριτικη σας (τυχη-ατυχια κλπ) τουλαχιστον καντε το σε ολους και με ολους. (αρα ατυχος ο Αλονσο που 2 απο τα 3 του στιντ δεν ειχε πισω λαστιχα)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kantoniou last edited by

          Ο χρήστης kpsig έγραψε:
          κάνε έναν κόπο και δες τι έκανε ο Χάμιλτον τα δύο προηγούμενα χρόνια και άσε τους αστεισμούς

          Που να δεις κι ο Αλονσο
          Ο Χαμιλτον κερδιζε με επικες μαχες τον γερμανο τιτανα Γκλοκ και ο Αλονσο εναν αλλο γερμανο, ηλικιωμενο και σχεδον βετερανο, τον αδελφο του Ραλφ...

          με το πληκτρολόγιο τσάμπα μάγκες και έξυπνοι έχουν γίνει πολλοί

          +1

          ούτε είπα ότι ο Αλόνσο έχει τελειώσει.

          'Nταξει ρε 'συ kpsig, αυτο ειναι τοσο προφανες, που αν το ελεγες δεν θα υπηρχε περιθωριο για συζητηση.

          Απλά, υποστηρίζω ότι ο Χάμιλτον είναι καλύτερος από την αρχή της χρονιάς και στοιχηματίζω ότι θα γράψει εποχή.

          Καλυτερος ειναι (το λεει η βαθμολογια). Ταχυτερος δεν ειναι. Εμπειροτερος δεν ειναι. Εγω θεωρω ακομα φαβορι τον Ισπανο.
          Οτι θα γραψει εποχη, δεν εχω κανενα λογο να αμφιβαλλω.
          Ο αλλος ομως εχει ηδη γραψει, και μαλιστσ σπουδαια.

          Ελπιζω να μην εκλαβεις τα παραπανω ως προσωπικη επιθεση, αλλα καλο θα ηταν να βγαλουμε (ολοι μας) τις παρωπιδες και να προσπαθησουμε να δουμε τα πραγματα λιγο πιο αντικειμενικα.

          Δεν ηθελα να σε προσβαλλω, αλλα το αρχικο σου ποστ ηταν υπερβολικα μεροληπτικο. Αυτο ηθελα να τονισω, αν και νομιζω ηταν προφανες.

          ΥΓ: Μεχρι τη Δευτερα δεν θα μπορω να παρακολουθησω τη συζητηση, γιατι θα εχω μονο μια PSTN που πιανει 40 kbit/sec

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            liostemi last edited by

            Ο χρήστης kpsig έγραψε:

            1. Καλά, κάνε έναν κόπο και δες τι έκανε ο Χάμιλτον τα δύο προηγούμενα χρόνια και άσε τους αστεισμούς

            Τα προηγούμενα χρόνια, να σου θυμήσω, δεν ήταν καν στη F1.
            Η ώρα για συγκρίσεις δεν ήρθε ακόμα. Μην βιάζεσαι να τον... δαφνοστεφανώσεις από τώρα, έτσι κι αλλιώς θα 'ρθει αυτή η στιγμή.

            κοίταξε να δεις, δεν χρειάζεται να μου θυμίσεις ότι δεν έτρεχε στην F1... Ξέρεις, πριν μιλήσει κανείς καλό θα είναι να έχει δει και κανέναν άλλο αγώνα... Έχεις δει ποτέ σου αγώνες GT, F3000 κλπ? Είχες δεις τον Χάμιλτον τι έκανε πέρυσι και πρόπερσι? Τώρα τα περί δαφνοστεφανωμάτων δεν τα σχολιάζω.
            Είπαμε, τα πληκτρολόγια έχουν κάνει εξυπνάκηδες πολλούς και όλοι έχουμε ξεφύγει πολλές φορές.
            Ας μην συνεχιστεί η κοροιδία, κρίμα είναι.

            Κι εγώ αυτό λέω, προσεκτικά με το πληκτρολόγιο, (καλό θα ήταν πριν γράψουμε κάτι να το... 'βουτάμε' στο μυαλό μας). Θα σου συνιστούσα να ξαναδιαβάσεις αυτά που έγραψες παραπάνω, έχοντας όμως στο μυαλό σου, ότι δεν τα έγραψες εσύ, αλλά εγώ.

            Υ.Γ.: Ο τρόπος που γράφεις είναι, τουλάχιστον, απαξιωτικός.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              liostemi last edited by

              Ο χρήστης kpsig έγραψε:

              1. Καλά, κάνε έναν κόπο και δες τι έκανε ο Χάμιλτον τα δύο προηγούμενα χρόνια και άσε τους αστεισμούς

              Τα προηγούμενα χρόνια, να σου θυμήσω, δεν ήταν καν στη F1.
              Η ώρα για συγκρίσεις δεν ήρθε ακόμα. Μην βιάζεσαι να τον... δαφνοστεφανώσεις από τώρα, έτσι κι αλλιώς θα 'ρθει αυτή η στιγμή.

              κοίταξε να δεις, δεν χρειάζεται να μου θυμίσεις ότι δεν έτρεχε στην F1... Ξέρεις, πριν μιλήσει κανείς καλό θα είναι να έχει δει και κανέναν άλλο αγώνα... Έχεις δει ποτέ σου αγώνες GT, F3000 κλπ? Είχες δεις τον Χάμιλτον τι έκανε πέρυσι και πρόπερσι? Τώρα τα περί δαφνοστεφανωμάτων δεν τα σχολιάζω.
              Είπαμε, τα πληκτρολόγια έχουν κάνει εξυπνάκηδες πολλούς και όλοι έχουμε ξεφύγει πολλές φορές.
              Ας μην συνεχιστεί η κοροιδία, κρίμα είναι.

              Κι εγώ αυτό λέω, προσεκτικά με το πληκτρολόγιο, (καλό θα ήταν πριν γράψουμε κάτι να το... 'βουτάμε' στο μυαλό μας). Θα σου συνιστούσα να ξαναδιαβάσεις αυτά που έγραψες παραπάνω, έχοντας όμως στο μυαλό σου, ότι δεν τα έγραψες εσύ, αλλά εγώ.

              Υ.Γ.: Ο τρόπος που γράφεις είναι, τουλάχιστον, απαξιωτικός.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                geo-f1 last edited by

                Ο χρήστης greo έγραψε:

                To αγαπημενο μου θεμα Ευρωπη 2005 ή 'πως φουσκωσε η φουσκα του ατυχου Κιμι'.
                Οταν στον Καναδα 2007 ο Αλονσο με εμφανες προβλημα στα πισω ελαστικα πιεζει και (αναποφευκτα) εχει εξοδους (οι 3 απο τις 4) ειναι ασχετος, κουλαδι, υπερτιμημενος κλπ. Στο Ρινγκ το 2005 ο Κιμις εδειξε fighting spirit και οτι παει μονο για την πρωτιά κλπ. Αποφασισε τι προτιμας...

                Οταν στον Καναδα εφτασαν οι τελευταιοι γυροι και ο fighting spirit συνεχισε να πιεζει μεχρι που διελυσε το μπροστινο συστημα (αφου πρωτα ειχε χασει 20' πρωτοπορεια) ηταν ατυχος. Ενω φετος ο Αλονσο που αναγκαστηκε να φαει προσπερασμα απο το Σατο αλλα τερματισε το αμαξι σε ενα κομματι και πηρε εστω και 2 βαθμους, ειναι αχρηστος, ρεζιλης, τελειωμενος, συνταξιουχος, πανικοβλητος και πολλα αλλα τετοια.

                Συμπερασμα: ΑΝ επιμενετε να βαζετε μεσα τη μεταφυσικη στην κριτικη σας (τυχη-ατυχια κλπ) τουλαχιστον καντε το σε ολους και με ολους. (αρα ατυχος ο Αλονσο που 2 απο τα 3 του στιντ δεν ειχε πισω λαστιχα)

                παρα πολυ καλο ποστ!!!

                • πολλα!!
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  greo last edited by

                  Ουπς λαθος! (προφανως αλλα ας διευκρινησουμε) Εκει που γραφω 'Οταν στον Καναδα εφτασαν οι τελευταιοι γυροι' ηθελα να γραψω 'Οταν στο Νυρμπουργκρινγκ'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funis last edited by

                    Ο χρήστης greo έγραψε:

                    Συμπερασμα: ΑΝ επιμενετε να βαζετε μεσα τη μεταφυσικη στην κριτικη σας (τυχη-ατυχια κλπ) τουλαχιστον καντε το σε ολους και με ολους. (αρα ατυχος ο Αλονσο που 2 απο τα 3 του στιντ δεν ειχε πισω λαστιχα)

                    στην περιπτωση που αναφερεσαι σε μένα (μιας και χρησιμοποιησες τα λεγομενα μου ως παραθεση) να σου υπενθυμίσω πως η συζητηση όλη προεκυψε από το ότι ο Αλόνσο έβαλε τη μεταφυσική στην κουβέντα:

                    Με το να βγαίνει και να κάνει αυτες τις δηλώσεις το μόνο που προσπαθεί να κάνει είναι να δικαιολογησει τον εαυτό του.. 'Γιατι τα έκανα σκατα σε αυτον τον αγωνα και γιατι ο πιτσιρικάς με την μηδεν εμπειρία στην F1 είναι μπροστα? Μα γιατι είναι τυχερός φυσικά..'. Μεχρι τωρα λοιπόν η τυχη ήταν με τον δυνατο, δηλαδή αυτόν. Ας αφησουμε λοιπόν τις τυχες και τις ατυχίες και ας κοιτάξει να είναι πιο συγκεντρωμένος γιατι αυτό του λείπει φετος η συγκέντρωση.

                    Συμπέρασμα: Θέλω να πιστευω πως αν και σαν χαρακτηρας ο Αλόνσο μου είναι αντιπαθης, πάντα αναγνωρίζω τα θετικά και το ταλέντο (σε αντιθεση με άλλους). Θελω επισης να πιστευω πως η συζητηση από μεριάς μου ηταν ξεκάθαρη ως προς το θέμα και του τι ηθελα να αποδειξω(για τις συνεντευξουλες λέω). Βάζοντας λοιπόν την μεταφυσική και σε συγκριση με την πρωτη μου παραθεση, ΑΝ θες να μιλήσουμε και για μεταφυσική, ναι ο Αλόνσο φετος ήταν άτυχος. Αλλά τις προηγουμενες δυο χρονιές ήταν τυχερός στο ότι:

                    Το ατου του τις προηγουμενες 2 χρονιές είναι ότι οι βασικοί του αντιπαλοι δεν ξεκινησαν καλά και όταν από τα μισά του πρωταθλήματος πηραν τα πάνω τους αυτός είχε βαθμολογική ανασα που του επετρεπε να τερματιζει 2ος ή 3ος και να ναι χαλαρός.. Φετος δεν το έχει αυτό.. Και όχι μόνο αυτό, αλλά το χει χάσει και από τον τιμειτ του

                    Υπενθυμίζω το θέμα της συγκέντρωσης, και ύστερα από όλα αυτα (περί τυχης και ατυχίας) έχω ήδη αναγνωρίσει ότι

                    Το θέμα είναι ότι για μενα το ότι είναι τυχερός δεν μειωνει το ταλέντο του, απλά αυξανει τα θετικά του αποτελέσματα.

                    Και κάτι τελευταίο. Ο Αλόνσο φέτος είναι στην ομάδα μου. Αυτό αυτόματα με κάνει να θελω να πηγαίνει καλά. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν συνεχίζουν να με ενοχλούν οι 'εξωγηπεδικες του δραστηριότητες' και οι δηλώσεις. Επειδη φετος αφορουν την ΜακΛαρεν, με ενοχλούν ακόμα περισσότερο! Δεν μου αρέσει ο εκβιασμός 'συμπεριφερθειτε μου σαν πρώτο' που θεωρώ ότι κάνει. Αυτή ήταν η κουβέντα, ουτε μεταφυσικές ουτε τίποτα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      greo last edited by

                      Τυχη ειναι να ξεκινησεις καλυτερα απο τους αντιπαλους;
                      Περιεργη αντιληψη. 2 μηνες το ετοιμαζουν, παρουσιαζονται πιο ετοιμοι και το θεωρεις θεμα τυχης;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pininfarina last edited by

                        Εγω συμφωνω με τη Funis στο οτι οι οδηγοι των κορυφαιων ομαδων ειναι τυχεροι, καθοτι για να βρεθεις σε μια τετοια χρειαζεσαι και τυχη και αλλες προϋποθεσεις εκτος της ικανοτητας, και υπαρχουν ισαξιοι οδηγοι που επειδη βρισκονται σε μικροτερες ομαδες δεν ασχολειται κανεις μαζι τους.

                        Δεχομαι λοιπον οτι ο Alonso ειναι τυχερος που εχει/ειχε το καλυτερο μονοθεσιο, αλλα με την ιδια λογικη οι ικανοτατοι οδηγοι των μικρων ομαδων ειναι ατυχοι. Οπως και ολοι οι ικανοτατοι οδηγοι κατωτερων κατηγοριων που δεν εχουν τις δυνατοτητες & ευκαιριες να μπουν στην f1!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          liostemi last edited by

                          Ο χρήστης Funis έγραψε:
                          Δεν μου αρέσει ο εκβιασμός 'συμπεριφερθειτε μου σαν πρώτο' που θεωρώ ότι κάνει. Αυτή ήταν η κουβέντα, ουτε μεταφυσικές ουτε τίποτα!

                          1. Η λέξη εκβιασμός δεν στέκει, απλά γιατί δεν έχει τον τρόπο να εκβιάσει.
                          2. Εμμέσως πλην σαφώς παραδέχεσαι ότι αντιμετωπίζεται σαν ο δεύτερος οδηγός της ομάδας.
                            Και η άποψή σου σ' αυτό το θέμα ποιά είναι? Πιστεύεις στην ίση ή στην άνιση μεταχείρηση των πιλότων απ' τις ομάδες τους?
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            funis last edited by

                            Ο χρήστης greo έγραψε:
                            Τυχη ειναι να ξεκινησεις καλυτερα απο τους αντιπαλους;
                            Περιεργη αντιληψη. 2 μηνες το ετοιμαζουν, παρουσιαζονται πιο ετοιμοι και το θεωρεις θεμα τυχης;

                            Δεν ειναι το πρόβλημα ότι διαφωνουμε (σε ΟΛΑ τα αθλητικα) το προβλημα είναι ότι ενω καταλαβαινεις τι λεω μου βγαζεις το λάδι!

                            Λοιπον, περιεργη ξεπεριεργη αντιληψη ΝΑΙ κατα τη γνωμη μου (οπως εχω πει.. 200 φορες??) ειναι τυχερός στο βαθμό που σε ενα αθλημα που χαρακτηριζεται απο 'ατυχιες', έχει ελάχιστες τετοιες! Ξεκιναει σε μονοθεσια χωρις προβλημα/δεν εχει συχνα ατυχηματα/δεν πεφτουν επάνω του οι διάφοροι άλλοι (όσο κι αν το ευχομουν τις προηγουμενες 2 χρονιες, δεν επιανε )/ δεν / δεν /δεν.. Αυτα τα έχουν οι αντιπαλοι του + του ότι τις προηγουμενες 2 χρονιες ξεκιναγαν όλο προβληματα και επαιρναν τα πάνω τους στα μισα όταν είχε διαφορά. Αν σκεφτείς ότι δεν είναι (μονο) αυτός υπευθυνος για το αν το μονοθεσιο του παρουσιάζει προβλημα ή άλλοι οδηγοι, το καταλογίζω στα τυχερά! Οπως και όλους τους παραγοντες που δεν περνάνε από τα χερια (και πόδια) του!

                            pinin σαφως και ο συλλογισμός μου ισχύει για όλους τους οδηγους!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              liostemi last edited by

                              Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
                              Δεχομαι λοιπον οτι ο Alonso ειναι τυχερος που εχει/ειχε το καλυτερο μονοθεσιο, αλλα με την ιδια λογικη οι ικανοτατοι οδηγοι των μικρων ομαδων ειναι ατυχοι. Οπως και ολοι οι ικανοτατοι οδηγοι κατωτερων κατηγοριων που δεν εχουν τις δυνατοτητες & ευκαιριες να μπουν στην f1!

                              Λάθος. Οι ικανότατοι και αυτοί που πραγματικά αξίζουν είναι αυτοί που 'καβατζόνονται' αμέσως από τις μεγάλες ομάδες. Οι μικρότερες ομάδες 'αρκούνται' στους άλλους. Εκτός κι αν πιστεύεις ότι 'ολοι είναι ίσοι κι όμοιοι, οπότε το μονοθέσιο είναι που κάνει τη διαφορά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                funis last edited by

                                Ο χρήστης liostemi έγραψε:
                                Εμμέσως πλην σαφώς παραδέχεσαι ότι αντιμετωπίζεται σαν ο δεύτερος οδηγός της ομάδας.
                                Και η άποψή σου σ' αυτό το θέμα ποιά είναι? Πιστεύεις στην ίση ή στην άνιση μεταχείρηση των πιλότων απ' τις ομάδες τους?

                                Καθόλου! Αντιμετωπίζεται ως ίσος. Και ταυτοχρονα ο Λιουις είναι πολύ καλυτερος από τον Φισι. Σε αυτό δεν φταίει ο ομάδα! (ίσα ίσα )

                                Ναι πιστευω! Μου αρέσει και αν και δυσκολο (ελέω και πρωταθληματος κατασκευαστων) το θέλω!! Ισως γι'αυτο και φετος στην ΜακΛαρεν δεν εχουμε πρωτο και δευτερο σε συμπεριφορά ομάδας, γιατι αφου ο Ντενις βλέπει πως τερματιζουν ψηλά και οι 2 οδηγοι και μαζευουν πόντους είναι καλυμμένος. Τα μεταξυ τους ας τα βρουνε μόνοι τους αρκει να μην διακινδυνευουν τους βαθμους και των δυο με εξοδους-κοντρα με ατυχηματα κλπ (ίσως εκκινηση Μονακό που ο Λιουις πηγε κατευθειαν στη δευτερη θέση?? Ισως)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  liostemi last edited by

                                  Ο χρήστης Funis έγραψε:
                                  )/ δεν / δεν /δεν.. Αυτα τα έχουν οι αντιπαλοι του + του ότι τις προηγουμενες 2 χρονιες ξεκιναγαν όλο προβληματα και επαιρναν τα πάνω τους στα μισα όταν είχε διαφορά. Αν σκεφτείς ότι δεν είναι (μονο) αυτός υπευθυνος για το αν το μονοθεσιο του παρουσιάζει προβλημα ή άλλοι οδηγοι, το καταλογίζω στα τυχερά! Οπως και όλους τους παραγοντες που δεν περνάνε από τα χερια (και πόδια) του!

                                  Με περίεργο τρόπο σκέφτεσαι. Βαφτίζεις την ικανότητα τύχη και καθαρίζεις!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    funis last edited by

                                    Ο χρήστης liostemi έγραψε:

                                    Με περίεργο τρόπο σκέφτεσαι. Βαφτίζεις την ικανότητα τύχη και καθαρίζεις!!!

                                    το καταλογίζω στα τυχερά! Οπως και όλους τους παραγοντες που δεν περνάνε από τα χερια (και πόδια) του!

                                    Τι διάολο Κινεζικα γράφω?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      migf1 last edited by

                                      Ερώτηση κρίσεως: αν σας έλεγαν Ντένις ή ΜακΛάρεν και είχατε επενδύσει ένα τεράστιο ποσό για να φέρετε στην ομάδα σας τον τρέχοντα δις παγκόσμιο πρωταθλητή και αλλο τόσο σε διαφημιστική καμπάνια βασισμένη πάνω του, θα του φερόσασταν ως Νο 2; Και μάλιστα με μόλις 6 αγώνες να έχουν περάσει από την αρχή της σαιζόν;

                                      Καλό είναι ρε παιδια το... κους-κους, αλλά ας σκεφτόμαστε και λίγο ρεαλιστικά όταν... επιχειρηματολογούμε 😉

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        migf1 last edited by

                                        Ο χρήστης Funis έγραψε:

                                        [snip]
                                        Τι διάολο Κινεζικα γράφω?

                                        γιαφαγάκι, γιαποτάκι, γιακρασάκι, γιαουζάκι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pininfarina last edited by

                                          Ο χρήστης liostemi έγραψε:
                                          Λάθος. Οι ικανότατοι και αυτοί που πραγματικά αξίζουν είναι αυτοί που 'καβατζόνονται' αμέσως από τις μεγάλες ομάδες. Οι μικρότερες ομάδες 'αρκούνται' στους άλλους.

                                          Εκτός κι αν πιστεύεις ότι 'ολοι είναι ίσοι κι όμοιοι, οπότε το μονοθέσιο είναι που κάνει τη διαφορά.

                                          Εστω και αν το δεχτουμε αυτο, το να καβατζωσουν οι κορυφαιες ομαδες τους καλυτερους οδηγους ειναι συνηθως μια διαδικασια τουλαχιστον 3-4 χρονων, 1ον λογω των συμβολαιων με αυτους που εχουν ηδη 2ον επειδη πρεπει να πεισθουν για καποιον πριν τον αγορασουν (εξαιρεση ο Lewis φετος) 3ον γιατι πρεπει αυτος που εχουν να μην...τραβαει και 4ον γιατι πολλες φορες η συνεχεια (σταθεροτητα) ειναι προτιμωτερη απο εναν καλυτερο καινουριο.

                                          Για παραδειγμα ο Alonso περασε 3 χρονιες μεχρι να φτασει σε κορυφαια ομαδα. Παλιοτερα ο Senna 4, o Hakkinen πολυ περισσοτερα κλπ. Ολα αυτα τα χρονια σιγουρα ηταν πανω-κατω το ιδιο αξιοι (αν και λιγοτερο εμπειροι) οσο και στο απογειο της καριερας τους.

                                          Επιπλεον υπαρχουν πολλοι ικανοτατοι που ποτε δεν καταφερνουν να φτασουν σε κορυφαια ομαδα και μοιραια παραμενουν 'δευτεροκλασατοι'. Για παραδειγμα, κατα τη γνωμη μου απο το φετινο grid οι: Alonso, Massa, Kimi, Heidfeld, Rosberg, Trulli, Sato, Sutil παιζουν στο ιδιο δεκατο το γυρο. Υπαρχουν και αλλοι σε παραπλησιο επιπεδο οπως Lewis, Webber, Liuzzi κλπ.

                                          Ο λογος? Κακα τα ψεματα, η ομαδα ειναι ο εργοδοτης, οι θεσεις ειναι λιγες και οι καλοι οδηγοι πολλοι. Ειναι καθρεφτης αυτου που βλεπουμε στην αγορα εργασιας παντου.

                                          Τελος απατασαι αν πιστευεις οτι στην f1 μπαινουν οι καλυτεροι, με βαση την αξια τους και 'το σταυρο στο χερι'. Εκτος απο ταλεντο χρειαζονται πολλα λεφτα, πολλη τυχη και παρα πολλα 'κονε'.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            liostemi last edited by

                                            Ο χρήστης Funis έγραψε:
                                            Τι διάολο Κινεζικα γράφω?

                                            Τώρα πραγματικά με τσάντισες! Δεν ξέρω αν γράφεις κινέζικα, αλλά με τα πολύ καλά ελληνικά σου γράφεις:

                                            ...ειναι τυχερός στο βαθμό που σε ενα αθλημα που χαρακτηριζεται απο 'ατυχιες', έχει ελάχιστες τετοιες! Ξεκιναει σε μονοθεσια χωρις προβλημα/δεν εχει συχνα ατυχηματα/δεν πεφτουν επάνω του οι διάφοροι άλλοι...

                                            Είναι φανερό ότι διαφωνούμε ριζικά στο τι θεωρώ εγώ τύχη και τι ικανότητα και το αντίστροφο. Πιστεύεις ότι το άθλημα χαρακτηρίζεται από ατυχίες. Πιστεύω ακριβώς το αντίθετο, αλλά θα αποφύγω να επιχειρηματολογήσω λόγω χώρου και χρόνου. Αλλίμονο όμως, αλλίμονο αν μια ομάδα της F1 ποντάρει κατά 80% στην τύχη και κατά 20% στην ικανότητα, (και μην κόλλήσεις τώρα στους αριθμούς των ποσοστών).
                                            Θεωρείς τύχη το ότι ξεκινάει σε μονοθέσια χωρίς πρόβλημα και ξεπερνάς το γεγονός ότι δεκάδες άνθρωποι δουλεύουν υπερεντατικά δίνοντας τον καλύτερο εαυτό τους, ακριβώς για να ελαχιστοποιήσουν τον παράγοντα 'ατυχία' και το καταφέρνουν.
                                            Τό ότι ο συγκεκριμένος οδηγός δεν έχει συχνά ατυχήματα δεν είναι τύχη, αλλά είτε σ' αρέσει είτε δεν σ' αρέσει είναι ικανότητα!
                                            Και το ότι δεν πέφτουν πάνω του οι άλλοι, συμβαίνει γιατί σε μεγάλο ποσοστό και λόγω ικανότητας φροντίζει να το αποφεύγει.
                                            Και πάμε λιγο παρακάτω:

                                            )/ δεν / δεν /δεν.. Αυτα τα έχουν οι αντιπαλοι του + του ότι τις προηγουμενες 2 χρονιες ξεκιναγαν όλο προβληματα και επαιρναν τα πάνω τους στα μισα όταν είχε διαφορά. Αν σκεφτείς ότι δεν είναι (μονο) αυτός υπευθυνος για το αν το μονοθεσιο του παρουσιάζει προβλημα ή άλλοι οδηγοι, το καταλογίζω στα τυχερά! Οπως και όλους τους παραγοντες που δεν περνάνε από τα χερια (και πόδια) του!

                                            Mπορείς να πιστεύεις ότι τις δυό προηγούμενες χρονιές έκανε τη διαφορά λόγω τύχης επειδή οι αντίπαλοι ξεκίναγαν με προβλήματα, αλλά να μου επιτρέψεις εμένα να πιστεύω ότι οι αντίπαλοι απλά δεν έκαναν τόσο καλή δουλειά και αυτό δεν είναι ατυχία (για τους αντίπαλους), είναι ικανότητα ή ανικανότητα...
                                            Για να μην το κουράζω πολύ, αν η ομάδα καταφέρνει να κάνει σπουδαία δουλειά και αυτή τη δουλειά την αξιοποιεί πλήρως (κατά κανόνα λόγω ικανοτήτων) ο οδηγός της ομάδας, έ όχι διάολε δεν είναι τύχη.
                                            Ξεκινάς από λάθος υπόθεση, συνεπώς καταλήγεις σε λάθος συμπέρασμα! Να υποθέσω ότι το κάνεις εσκεμμένα? Τι διάλο... μήπως πρέπει να βελτιώσεις τα κινέζικά σου?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 4 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr