Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Ευθυγραμμίσεων....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Ευθυγραμμίσεων....
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 17
    • 18
    • 4 / 18
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    75
    342
    6118
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harlek last edited by

      Ξεκαθάρισέ μας το εξής: Το αμάξι τραβάει δεξιά όταν επιταχύνεις ενώ κρατάς το τιμόνι ολόισιο ή σου τραβάει και το τιμόνι δεξιά;

      Αν είναι το πρώτο, σημαίνει ότι χάνεται η ευθυγράμμιση κατά την επιτάχυνση λόγω τζόγων - κοινώς οι μπροστά ρόδες υπό την επίδραση της δύναμης 'έλξης' του αυτοκινήτου στρίβουν λίγο, ενώ δεν θα έπρεπε. Η σύγκλιση των τροχών η οποία επέρχεται είναι μικρή, γι' αυτό την καταλαβαίνεις κυρίως στις μεγάλες ταχύτητες.

      Εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα σε Punto και έφταιγαν τα ψαλίδια. Συγκεκριμένα, οι ελαστικοί σύνδεσμοι μέσω των οποίων στερεώνονται στο πλαίσιο είχαν φθαρεί, οπότε οι τροχοί είχαν τζόγο και χαλούσε η γεωμετρία τους υπό την επίδραση της επιτάχυνσης (αλλά ήταν οκ σε ακινησία, γι' αυτό και οι ευθυγραμμίσεις το έβγαζαν εντάξει).
      Κάτι που είχα παρατηρήσει όταν είχα το πρόβλημα ήταν ότι όταν γκάζωνα απότομα με 1η ή 2α κρατώντας το τιμόνι εντελώς ακίνητο, έβλεπα (κρεμασμένος απ' το παράθυρο!) τον αριστερό τροχό να στρίβει αισθητά προς τα δεξιά, αντί να μένει ολόισιος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        brotherfiat128 last edited by

        τα αλλαξα αλλα τπτ! μου ειπε ο μηχανικος στην Λαρισα οτι θελουν μεγαλητερα λαστιχα στα μπρατσα για να μην εχει καθολου τζογο γιαυτο τραβαει! δεν ξερω τη να πω! θα το παω σε καναν μηνα! εχω το τιμονι στην ευθεια κ μολις πατησω γκαζι με παει δεξια με αποτελεσμα να κανω το τιμονι αριστερα για να παει ευθεια!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • H
          harlek last edited by

          Ο χρήστης brotherfiat128 έγραψε:
          εχω το τιμονι στην ευθεια κ μολις πατησω γκαζι με παει δεξια με αποτελεσμα να κανω το τιμονι αριστερα για να παει ευθεια!!!

          Ακριβώς όπως τα λες ήταν τα συμπτώματα που είχα. Αυτο αναγκαζόμουν να κανω κι εγώ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • B
            brotherfiat128 last edited by

            τα εχω αλλαξει, εβαλα καινοθρια! σκεφτομαι μηπως ειναι χαλασμενα γιαυτο να τραβανε! τα ελενξαμε τα λααστιχα κ ειναι οκ! ισως ειναι ελατωματικο! δεν ξερω! στο εκανα κ στα πολα κμ ετσι?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              brotherfiat128 last edited by

              τα εχω αλλαξει, εβαλα καινοθρια! σκεφτομαι μηπως ειναι χαλασμενα γιαυτο να τραβανε! τα ελενξαμε τα λααστιχα κ ειναι οκ! ισως ειναι ελατωματικο! δεν ξερω! στο εκανα κ στα πολα κμ ετσι?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harlek last edited by

                Μου το κανε ΚΥΡΙΩΣ στα πολλά. Από 50 και πάνω άρχιζε να το κάνει σε δυνατές επιταχύνσεις με 2α, ενώ π.χ. από 80 και πάνω το έκανε πολύ έντονα και σε μικρότερες επιταχύνσεις, π.χ. σε κάθε προσπέρασμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  brotherfiat128 last edited by

                  ναι ναι ακριβως οπως τα λες ειναι φιλε μου!!! το ιδιο ακριβως γινεται κ σε εμενα!!!!!!!! παντος το ελενξα κ τωρα κ ειναι οκ! μου ειπε ενας μηχανικος με 128 οπου θα το παω σε κανα μηνα στην Λαρισσα κ εχει κ αυτος 128,οτι θελει ροδελες για να σφηξει πολη το λαστιχο κ να μην κουνιεται καθολου!!!!! λεει πως σηγουρα αυτο ειναι! απο κατι αλλο δεν ειναι παντος ε? τα ιδια ακριβως οπως τα λες μου κανει!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    harlek last edited by

                    Στη δική μου περίπτωση αυτό έφταιγε. Μάλιστα το λάστιχο στο σημείο που στερεώνεται το αριστερό ψαλίδι φαινόταν και με το μάτι ότι είχε αποκτήσει ανοχές. Μετά την αλλαγή το τράβηγμα εξαφανίστηκε. Σημείωσε ότι άλλαξα τα δυο ψαλίδια γιατί η Fiat δεν δίνει τις λαστιχένιες ροδέλες χωριστά, αλλά μαζί με ολόκληρο το 'μπράτσο' που λες κι εσυ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      brotherfiat128 last edited by

                      εγω αλλαξα τα μπρατσα κ τα 2 καινουρια κ τωρα δεν φενονται να εχουν καπια φθορα... τη να πω! κ εγω αυτο πιστευα οτι ηταν αλλα μαλον ειναι ελατωματικα κ αυτα! δεν ξερω να το εξιγησω αλλιος! η θελουν τα λαστιχα να πιεστουν περισοτερο για να πιανουν καλητερα φαινετε!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        b-m-sport last edited by

                        Ο χρήστης harlek έγραψε:
                        Ξεκαθάρισέ μας το εξής: Το αμάξι τραβάει δεξιά όταν επιταχύνεις ενώ κρατάς το τιμόνι ολόισιο ή σου τραβάει και το τιμόνι δεξιά;

                        Αν είναι το πρώτο, σημαίνει ότι χάνεται η ευθυγράμμιση κατά την επιτάχυνση λόγω τζόγων - κοινώς οι μπροστά ρόδες υπό την επίδραση της δύναμης 'έλξης' του αυτοκινήτου στρίβουν λίγο, ενώ δεν θα έπρεπε. Η σύγκλιση των τροχών η οποία επέρχεται είναι μικρή, γι' αυτό την καταλαβαίνεις κυρίως στις μεγάλες ταχύτητες.

                        Εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα σε Punto και έφταιγαν τα ψαλίδια. Συγκεκριμένα, οι ελαστικοί σύνδεσμοι μέσω των οποίων στερεώνονται στο πλαίσιο είχαν φθαρεί, οπότε οι τροχοί είχαν τζόγο και χαλούσε η γεωμετρία τους υπό την επίδραση της επιτάχυνσης (αλλά ήταν οκ σε ακινησία, γι' αυτό και οι ευθυγραμμίσεις το έβγαζαν εντάξει).
                        Κάτι που είχα παρατηρήσει όταν είχα το πρόβλημα ήταν ότι όταν γκάζωνα απότομα με 1η ή 2α κρατώντας το τιμόνι εντελώς ακίνητο, έβλεπα (κρεμασμένος απ' το παράθυρο!) τον αριστερό τροχό να στρίβει αισθητά προς τα δεξιά, αντί να μένει ολόισιος.

                        Να σε ρωτησω, στην δευτερη περιπτωση που αναφερεις (σου τραβάει και το τιμόνι δεξιά) τι μπορει να φταιει;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • B
                          b-m-sport last edited by

                          Ο χρήστης B.M-SPORT έγραψε:

                          Ξεκαθάρισέ μας το εξής: Το αμάξι τραβάει δεξιά όταν επιταχύνεις ενώ κρατάς το τιμόνι ολόισιο ή σου τραβάει και το τιμόνι δεξιά;

                          Αν είναι το πρώτο, σημαίνει ότι χάνεται η ευθυγράμμιση κατά την επιτάχυνση λόγω τζόγων - κοινώς οι μπροστά ρόδες υπό την επίδραση της δύναμης 'έλξης' του αυτοκινήτου στρίβουν λίγο, ενώ δεν θα έπρεπε. Η σύγκλιση των τροχών η οποία επέρχεται είναι μικρή, γι' αυτό την καταλαβαίνεις κυρίως στις μεγάλες ταχύτητες.

                          Εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα σε Punto και έφταιγαν τα ψαλίδια. Συγκεκριμένα, οι ελαστικοί σύνδεσμοι μέσω των οποίων στερεώνονται στο πλαίσιο είχαν φθαρεί, οπότε οι τροχοί είχαν τζόγο και χαλούσε η γεωμετρία τους υπό την επίδραση της επιτάχυνσης (αλλά ήταν οκ σε ακινησία, γι' αυτό και οι ευθυγραμμίσεις το έβγαζαν εντάξει).
                          Κάτι που είχα παρατηρήσει όταν είχα το πρόβλημα ήταν ότι όταν γκάζωνα απότομα με 1η ή 2α κρατώντας το τιμόνι εντελώς ακίνητο, έβλεπα (κρεμασμένος απ' το παράθυρο!) τον αριστερό τροχό να στρίβει αισθητά προς τα δεξιά, αντί να μένει ολόισιος.

                          Να σε ρωτησω, στην δευτερη περιπτωση που αναφερεις (σου τραβάει και το τιμόνι δεξιά) τι μπορει να φταιει;

                          Καμια απαντηση επι του θεματος;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Αν στρίβει το τιμόνι μπορεί να έχεις (αρκετά) διαφορετικό κάμπερ δεξιά - αριστερά ή να είναι στραβό το αμάξι και να έχεις διαφορετικό SAI (γωνία βασιλικού πείρου). Φαίνεται στην ευθυγράμμιση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              brotherfiat128 last edited by

                              αν παταω το γκαζι τοτε κανω το τιμονι αριστερα για να μην με παει δεξια... αν το αφησω ελευθερο χωρις να το κραταω τοτε ελαχιστα τραβαει το τιμονι δεξια.... δλδ καταλαβενεις οτι εχει τζογο καπου. απο διαφορικο μπορει να ειναι? ειναι καπιος μηχναικος μηπος εδω μεσα?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                brotherfiat128 last edited by

                                αν παταω το γκαζι τοτε κανω το τιμονι αριστερα για να μην με παει δεξια... αν το αφησω ελευθερο χωρις να το κραταω τοτε ελαχιστα τραβαει το τιμονι δεξια.... δλδ καταλαβενεις οτι εχει τζογο καπου. απο διαφορικο μπορει να ειναι? ειναι καπιος μηχναικος μηπος εδω μεσα?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  g60 last edited by

                                  Πάμε πάλι απ' την αρχή.
                                  Μόνο δώσε αν γίνετε σαφής απαντήσεις.

                                  Α.Τι αλλάξατε?

                                  Β.Απο ευθυγράμιση ειναι σωστά ρυθμισμένο?(έστω θεωρητικά,κατά τα λεγόμενα του ευθυγραμισά)

                                  Γ.Ανα τακτά χρονικά διαστηματα (δηλ στο εξάμηνο ας πούμε)'πετάει' ημιαξόνια?
                                  Δηλ να ξεκουμπώνει το ημιαξόνιο απ την εσωτερική μεριά του σασμάν,είτε δεξί είτε αριστερό?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    brotherfiat128 last edited by

                                    οχι ποτε δεν εχει πεταξει ημιαξονιο!!! 6-7ευθηγραμισεις εχουν γινει κ ειναι μια χαρα το αυτοκινητο απο αυτα, αλαχτηκαν τα ψαληδια, βασεις ζαμφορ κ λαστιχα κ βασεις μηχανης, αμορτισερ κ ελατηρια εχουν αλαχτει. αυτα. διαφορικο μπορει να ειναι η ημιαξονια? αν ναι γιατι? οπιος απαντισει αν γινετε να το εξιγησει. ευχαριστω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      g60 last edited by

                                      Σε τζογόμετρο μπήκε το αμάξι?
                                      Η έστω ελέγχθηκαν με λεβιέ μπαλάκι,συνεμπλόκ,ακρομπαρα για τυχόν τζόγους?
                                      Από τζόγους δηλ γενικά σε όλους τους συνδέσμους είσαι εντάξει?
                                      Λάστιχα κρεμαγίέρας κλπ ΟΛΑ οκ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        brotherfiat128 last edited by

                                        Με λεβιε ελεχθηκαν ολα! δεν πηγε σε τζογομετρο το αμαξι ομως... λαστιχα κρεμαγερας ολα ειναι οκ! η κρεμαγερα ειανι παλια ομως αλλα δεν φενετε να εχει φθορα, ημιαξονια δεν ελεχουν αλαχτει κ ακρομπαρα. αλλα δεν φενετε να εχουν κατι! τη αλλο μπορει να ειναι?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          g60 last edited by

                                          Το αμάξι θέλει λαμαρινά,έχει τραβηγμένο θόλο.
                                          Δε φαίνετε με το μάτι,απλά με τη ροπή που δέχετε ανοίγει.

                                          Πρίν πας σε λαμαρινά όμως,λύσε τις δύο βίδες του αμορτισέρ και το κεντρικό παξιμάδι να δεις αν παίζει ελεύθερα ο εξωτερικός μπιλιοφόρος χωρίς να βγάλεις έξω το ημιαξόνιο.

                                          Και δεύτερον,επειδή η κόντρα των ψαλιδιών εξαρτάται απ την ζανφόρ,όσο αναφορά το μπρός-πίσω,μέτρησε τις αποστάσεις των τροχών απο τα κέντρα τους εμπρός και πίσω.

                                          Αν τα παραπάνω είναι οκ πας σε λαμαρινά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            brotherfiat128 last edited by

                                            θα το κοιταξω τωρα! σε ευχαριστω πολυ φιλε μου! μηπως ξερεις ο λαμαρινας που λες ειναι ο φανοποιος ετσι? θα το βαλει σε καλιμπρα για αν δει αν ειναι στραβο καπου? γιατι το αμαξι δεν εχει κοψει θολο ουτε τπτ τετιο. οταν ενωεις εχει τραβηξει θολο, ενοεις οτι ειανι στραβος η οτι ανοιγει οταν παταω γκαζι? σε ευχαριστω!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 4 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr