-
με γεια...και ωραιο χρωμα!
-
Wiwol, καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο
-
Καλοριζικο και καλοταξιδο πολυ καλη επιλογη.Η πανοραμικη εχει φοβερη αισθηση ειδικα σε δασικο δρομο.Ωραιο και το χρωμα και ολα τα εξτρα που εβαλες ωραιος ο παιχτης.Ποσο σου πηγε συνολικα?
ΥΓ.Και μενα δυο μηνες μου ειπαν και μου εβγαλαν την παναγια μεχρι να μου το φερουν και στηριζονταν και καλα οτι αργει λογω πανοραμικης.
Καλο κουραγιο και ελπιζω να εισαι η εξαιρεση. -
Με το κλειδί στο χέρι μετά τις εκπτώσεις και τα ρέστα...
23.300.
Είπα αφού θα πάτω... να πληρώσω κάτι παραπάνω αλλα να το γουστάρω.
Τώρα να σου πώ και εγώ στην χειρότερη το περημένω τέλη αυγούστου - αρχές σεμπτέμβρη. δεν πιστεύω να κάνουν παραπάνω.
-
To Ίδιο δίλλημα βασανίζει (κυριολεκτικά) και εμένα...Έχω χάσει τον ύπνο μου. Κάπου γράφτηκε 'Η καρδιά λέει το Τ, η λογική το 1.8'. Δεν νομίζω ότι μου ταιριάζει κάποιο άλλο moto καλύτερα... :-). Πάντως ακόμα δεν μάθαμε πιο έχει μεγαλύτερη κατανάλωση...
-
παρε το Τ. μια ζωή την έχουμε.
-
Ο χρήστης kostis7gr1 έγραψε:
To Ίδιο δίλλημα βασανίζει (κυριολεκτικά) και εμένα...Έχω χάσει τον ύπνο μου. Κάπου γράφτηκε 'Η καρδιά λέει το Τ, η λογική το 1.8'. Δεν νομίζω ότι μου ταιριάζει κάποιο άλλο moto καλύτερα... :-). Πάντως ακόμα δεν μάθαμε πιο έχει μεγαλύτερη κατανάλωση...Την ιδια εχουν,με το 1.8 να εχει και ελαφρως μεγαλυτερη...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
παρε το Τ. μια ζωή την έχουμε.+1
Καλά, εγώ δεν θα το συζητούσα καν- προσωπικά πιστεύω πως η προστιθέμενη αξία του Astra είναι o 1.6Τ! Ειδάλλως...
-
Ο χρήστης kostis7gr1 έγραψε:
. Πάντως ακόμα δεν μάθαμε πιο έχει μεγαλύτερη κατανάλωση...φίλε η διαφορά που συζητάς ειναι επουσιώδης..
ακόμα και 1 λιτρο/100 χμ να έχουν διαφορά μιλάμε για 20 000χμ/ετός για ένα κόστος της τάξης των 200 ευρώ.. σιγα τα ωα
-
Δεν είναι έτσι ακριβώς. Το Τ θέλει 100άρα που με σημερινές τιμές είναι κατά 20% πιο ακριβή, από την 95αρα που παίρνει ο 1.8. Άρα αν υποθέσουμε 20000 Κμ και μιλάμε για 400+200 δηλαδή 600 παραπάνω το χρόνο, σχεδόν ένα βασικό μισθό. Μπορεί κάποιοι να πουν πως ψυρίζω τη μαιμού και πως ναι ρε κύριε τα γκάζια πληρώνονται, αλλά για αυτό μπαίνει κυρίως το δίλλημα.
-
υπαρχει ενα προβλημα...γιατι να παρει καποιος 1.8 για να κινειται στη πολη?
αν γινεται ενα ταξιδι ανω των 100 χλμ το χρονο δεν υπαρχει κανενα νοημα σε αυτη την αγορα..
-
Ο χρήστης kostis7gr1 έγραψε:
Δεν είναι έτσι ακριβώς. Το Τ θέλει 100άρα που με σημερινές τιμές είναι κατά 20% πιο ακριβή, από την 95αρα που παίρνει ο 1.8. Άρα αν υποθέσουμε 20000 Κμ και μιλάμε για 400+200 δηλαδή 600 παραπάνω το χρόνο, σχεδόν ένα βασικό μισθό. Μπορεί κάποιοι να πουν πως ψυρίζω τη μαιμού και πως ναι ρε κύριε τα γκάζια πληρώνονται, αλλά για αυτό μπαίνει κυρίως το δίλλημα.σε πολλά πρατήρια η διαφορά ειναι στο 10%
το 1 λτ παραπάνω ειναι υπόθεση που δεν ξέρω κατά πόσο ευσταθεί με το δεδομένη οτι ο 1.6 των 105 καίει μόλις ένα λίτρο λιγότερο από τον 1.6τκάνε πάλι τους υπολογισμούς και λάβε σοβαρά υπόψιν αυτό που ειπες. Τα γκάζια πληρώνονται
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
υπαρχει ενα προβλημα...γιατι να παρει καποιος 1.8 για να κινειται στη πολη?αν γινεται ενα ταξιδι ανω των 100 χλμ το χρονο δεν υπαρχει κανενα νοημα σε αυτη την αγορα..
ενώ 1.6 τ για την πόλη ειναι πιο φυσιολογικό;
-
εν πάσει περιπτώσει νομίζω ότι το να συζητάμε μόνο για τι βενζίνη του συγκεκριμένου αυτοκινήτου έχουμε χάσει το νόημα...
πάρε ένα japonι, σίγουρα λιγότερο βενζινοβόρο
-
Ο χρήστης polinikis7 έγραψε:
υπαρχει ενα προβλημα...γιατι να παρει καποιος 1.8 για να κινειται στη πολη?
αν γινεται ενα ταξιδι ανω των 100 χλμ το χρονο δεν υπαρχει κανενα νοημα σε αυτη την αγορα..
ενώ 1.6 τ για την πόλη ειναι πιο φυσιολογικό;
κολλησες στο 1.8?
-
ε μα ετσι πως το γραψες
-
Ο χρήστης Wiwol έγραψε:
Πολλα τα ποστ αλλα τελικά βγάζω άκρη.Για το 1.6Τ με βλέπω αν και:
Μετά απο πολλές ερωτήσεις για το θέμα κάλυψης της εγγύησης στην τουρμπίνα, και αφού κατάλαβε ο πωλητής (τσακαλάκος παρεπτιτόντως) οτι μάλλον δεν θα μου το πασάρει πίσω πόρτα... μου είπε καταλέξη.
Στα 2 χρόνια ότι και αν πάθει καλύπτεται, μετά στα άλλα 4 καλύπτονται μόνο τα βασικά μέρη ΜΕ ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΟ ΕΚΤΟΣ. Οπότε αν σπάσει-ραγίσει τουρμπίνα, χαλάσει η φτερωτή και τα ρέστα πλερώνουμε.αν χτυπήσει ομως φλάτζα ή εγκέφαλο ή κιβώτιο τότε καλύπτονται.
Με είδε και λίγο ανύσηχο και μου πρότειναι το 1.8 για.... να είμαι ίσυχος.
Πάντος βλέπω να παίρνω το 1.6Τ.
Αυτό με τι σκεπτικό το κάνουν? Νομίζω είναι αρκετά σοβαρό καθώς όλοι νομίζουν ότι θα πάρουν ένα τούρμπο αμάξι με 6 χρόνια εγγύηση και το προτιμούν από άλλα που δίνουν μόνο 2. Θεωρώ σωστό από τη μεριά της όπελ αυτό να το λέει ξεκάθαρα κατά την αγορά του αυτοκινήτου.
-
Δεν ξέρω αν ισχύει για όλες τις εταιρείες που αντιπροσωπεύουν ΟΠΕΛ. Σε εταιρεία στην Πειραιώς ο πωλητής μου είπε πως στα 6 χρόνια καλύπτεται και η τουρμπίνα.
-
Ο χρήστης kostis7gr1 έγραψε:
Δεν ξέρω αν ισχύει για όλες τις εταιρείες που αντιπροσωπεύουν ΟΠΕΛ. Σε εταιρεία στην Πειραιώς ο πωλητής μου είπε πως στα 6 χρόνια καλύπτεται και η τουρμπίνα.Κοίτα αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι οι πωλητές προκειμένου να πουλήσουν λένε και πράγματα που δεν ισχύουν. Πέρισυ που κοίταγα να πάρω το ibiza FR έμαθα ότι υπήρχε μία προσφορά για 4 χρόνια εγγύηση και σέρβις. Όταν πήγα και ρώτησα μου είπαν ότι στο δωρεάν σέρβις εξαιρούνται τα υλικά τριβής (λογικότατο). Μετά από δική μου ερώτηση (φάνηκε ότι μόνοι τους δεν είχαν σκοπό να μου το πούνε) μου είπαν ότι και οι ιμάντες χρονισμού θεωρούνται υλικά τριβής. Όταν διαμαρτυρήθηκα λέγοντας ότι τα υλικά τριβής αλλάζονται όταν φθαρούν και επομένως οι ιμάντες δεν λογίζονται έτσι αφού αλλάζουνται σε συγκεκριμένο σέρβις μου είπαν ότι στο κάτω κάτω είναι φτηνοί, περίπου 200 ευρώ να αλλαχτούν (από όσο ξέρω είναι πολύ παράπανω).
Όλα αυτά τα λέω για να είμαστε πολύ προσεχτικοί όταν ακούμε 6 χρόνια εγγύηση ή δωρεάν σέρβις ή οποιαδήποτε άλλη παροχή. Τώρα αυτό που λες, ότι σε άλλη αντιπροσωπία σου είπαν ότι η τουρμπίνα είναι εντός εγγύησης, εγώ ξέρω ότι η εγγύηση της όπελ δίνεται από την κεντρική αντιπροσωπία επομένως δεν παίζει άλλος αντιπρόσωπος να λέει το ένα και άλλος το άλλο.
Opel GTC 1.6T(180Ps) or 1.8(140Ps)