-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ΥΓ:υπάρχουν αμάξια που το καντράν-βελόνα των χιλιομέτρων δουλεύει έτσι ώστε να δείχνει πάντα τη 'σωστή' ταχύτητα?(πχ ηλεκτρονικά?Αν κι αυτά ακόμα έχουν χρονοκαθυστέρηση στην αναγραφή τιμής. )
ΥΓ2:Ξαναλέω γι'αυτούς που βαριούνται να διαβάσουν προηγούμενα posts, ότι το αρχικό ερώτημα είναι:το abs σε φρενάρισμα με πολύ μικρή ταχύτητα (5-10km/h) δουλεύει ή όχι?
Προφανώς στα digital ταχύμετρα δεν υπάρχουν τέτοιοι περιορισμοί αλλά για πρακτικούς λόγους δεν διαβάζουν ανά χλμ. αλλά ανά 3 - 4- 5 ... ή ότι άλλο θέλει ο κατασκευαστής.
Για το ABS δεν υπάρχει ερώτημα ..... σε πολύ μικρές ταχύτητες δεν δουλεύει. Η ταχύτητα που βγαίνει off είναι βέβαια διαφορετική από μάρκα σε μάρκα
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Για το ABS δεν υπάρχει ερώτημα ..... σε πολύ μικρές ταχύτητες δεν δουλεύει. Η ταχύτητα που βγαίνει off είναι βέβαια διαφορετική από μάρκα σε μάρκαYes-yes-yes... (επιτέλους επιβεβαιώθηκα!!!)
ΥΓ:[κάφρος mode ON]Αντρέεεαα...καλαμάκι?
ΥΓ2:Sorry για την καφρίλα και τα ακατανόητα , αλλά μιλάμε για τσακωμό-έντονο διαπληκτισμό πάνω από 1 ώρα με τον aserf.
-
@ΒΑΣΙΛΗΣ
Επειδή είμαι λίγο άπιστος θωμάς υπάρχει κάποιο λινκ σε τεχνικό κείμενο που να επιβεβαιώνει ότι το ABS απενεργοποιείται κάτω από κάποια ταχύτητα;Υ.Γ. Μη με παρεξηγείς, απλά απ' τη στιγμή που έχουν ακουστεί διάφορές απόψεις θα ήθελα να το διαβάσω κάπου πιο επίσημα.
-
Μη με βάζεις να ψάχνω .... έτσι είναι
-
aserf, μην το βάζεις να ψάχνει, θα σου κατεβάσει 4 τόνους βιβλιογραφία!
Αμα το λέει ο κύριος κυρ Βασίλης, έτσι είναι! Ρώτα και τον tsilis!!
Α ρε Βασίλη απίστευτε!!!
-
Δεν έχω προσέξει αν απενεργοποιείται, αλλά σε...συγκριτικό τεστ της Xsara με ABS και το Υ χωρίς, το Υ σου επιτρέπει να φρενάρεις ταχύτερα στο στεγνό, αρκεί να μην κάνεις φρενάρισμα πανικού...
Το ABS πρεπει να απενεργοποιείται σε πολύ λίγα χιλιόμετρα... Από όσο έχω δει, αν προσπαθήσεις να ΜΗΝ το ενεργοποιήσεις, φρενάρεις ταχύτερα. Ή τουλάχιστον αυτή είναι η ιδέα μου...
Εννοείται ότι συγκρίνω ανόμοια αυτοκίνητα, αλλά είναι παρόμοιας τεχνολογίας και έχουν φρένα αντίστοιχα (δίσκους μπρος-πισω κλπ). -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Μη με βάζεις να ψάχνω .... έτσι είναιΟκ, αποδέχομαι στοϊκά την 'ήττα' μου μιας και μου έχεις αποδείξει με πολλά σου ποστ ότι είσαι 'γνώστης' τεχνικών θεμάτων, παρόλα αυτά σε 'μισώ' (πλάκα κάνω φυσικά) γιατί βάση της απάντησής σου βγαίνω χαμένος στη διαφωνία που είχα με τον Κάβουρα. Όχι τίποτα άλλο, αλλά θ' αρχίσει να μου κοκορεύεται πάλι και ποιός τον ακούει
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Όχι τίποτα άλλο, αλλά θ' αρχίσει να μου κοκορεύεται πάλι και ποιός τον ακούειΚαι ακόμα δεν έχουν αρχίσει τα όργανα...
ΥΓ:Παλιοκουφάλα, όταν πήρες τηλέφωνο δεν είπες τίποτα...Το αποφεύγεις όσο μπορείς βλέπω
-
-
Σχετικά με το ταχύμετρο: Αν είναι ηλεκτρονικό, έχει τόσο μεγαλύτερη υστέρηση όσο μικρότερη είναι η συχνότητα δειγματοληψίας του. Αλλιώς, όταν επιτάχυνες θα το έβλεπες να ανεβαίνει 'κλιμακωτά', με πηδηματάκια, κι όχι ομαλά.
Τα μηχανικά κοντέρ (με ντίζα) και πάλι τα κατασκευάζουν συνήθως με κάποια αδράνεια στο δείκτη, ώστε να αποφεύγεται ή να μειώνεται το παίξιμο της βελόνας πάνω κάτω, που μπορεί να προκληθεί όταν η ντίζα είναι φθαρμένη.
Για το ABS, σύμφωνα με τα manual των Nissan Almera και Hyundai Matrix απενεργοποιείται κάτω από τα 10χ.α.ω. Πιθανότατα το ίδιο θα ισχύει και σε άλλα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
ο Κάβουρας πιστεύει αυτό που γράφει από κάτω.κληρονομικο χαρισμα;;;
Δυστυχως αγαπητε aserf, θα διαφωνησω και εγω μαζι σου. Στο τελος φρεναρισματος σε γλιστερη ασφαλτο, διαπιστωνω συχνα οτι οι τροχοι μπλοκαρουν, ενω πριν ειχε ενεργοποιηθει το ABS.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
ο Κάβουρας πιστεύει αυτό που γράφει από κάτω.
κληρονομικο χαρισμα;;;
Μπα, κρυστάλλινη σφαίρα...
Η αλήθεια είναι ότι διαφωνούσαμε μέσω τηλεφώνου, δημιούργησα τη θεματική ενότητα και του είπα να γράψει κάτω από τη δημοσίευσή μου τη γνώμη του.
Ήταν προμελετημένο το σχέδιο δηλαδή -
Εγώ πάλι έχω παρατηρήσει με σταθερό φρένο (πολύ λίγο) στα τελευταία 5-10 εκ. του φρεναρίσματος να μπαίνει το abs στον δεξί τροχό επειδή υπήρχε χώμα από μια οικοδομή. Λογικά είχα κάτω από 10 κμ/ώ και το abs μπήκε...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
ο Κάβουρας πιστεύει αυτό που γράφει από κάτω.
κληρονομικο χαρισμα;;;
Μπα, κρυστάλλινη σφαίρα...
Η αλήθεια είναι ότι διαφωνούσαμε μέσω τηλεφώνου, δημιούργησα τη θεματική ενότητα και του είπα να γράψει κάτω από τη δημοσίευσή μου τη γνώμη του.
Ήταν προμελετημένο το σχέδιο δηλαδήΉταν μια διαφωνία που ξεκίνησε στην συνάντηση των Πατρινών και που κατέληξε σε ήττα του aserf πάνω στα τεχνικά για ακόμα μια φορά...
Η αλήθεια είναι ότι μιλούσαμε στο τηλέφωνο και είχε πάρει ένα ύφος:'ρε, δε σε πιστεύω!λες μαλακίες...θα το γράψω στους 4ΤΦ για να στο αποδείξω κιόλας'ΥΓ:Μάλιστα μέχρι και τις πρώτες απαντήσεις, με έπαιρνε τηλέφωνο και μου την έλεγε του στύλ '3-0 φίλε υπέρ μου...ρούφα το αυγό σου'...Μιλάμε για τρελό κάψιμο εκείνη τη νύχτα!!!
Απορία περί ABS