-
Για να δούμε έχουμε 'αρχαιολάτρεις' στην παρέα μας.
Ο δικός μου καημός 'γεννήθηκε' το 1981. Είναι το δεύτερο παρόμοιο που είχα.Το πρώτο ήταν το 'εγγλέζικο' που λέγαμε χωρίς το στροφόμετρο.Ο αδελφός μου το έχει ακόμη.Εγω δεν βρήκα τέτοιο και πηρα πτιν απο πολλάαααααααααααα χρονια το 'ευρωπαικό'.
Το μηχανάκι είναι σε σχεδόν άριστηη κατάσταση και με τα χωματερά του λαστιχα χρησιμοποιείται πια για enduroβόλτες στα περίχωρα.Είχε να δουλέψει κανα χρόνο τώρα και μετά απο ένα καθαρισμα στο carburator 'κελαιδάει' και παλι.Αλλαγη λαδιών και στις μπουκαλες τις μπροστινές θα το κανει ακομη πιο ανετο.Η πίσω είναι λιγάκι ¨ουζα' αλλα εχει marzocchi με την μπουκάλα για αέρα, για του γνώστες, οπότε με λίγο αέρα συνήλθε.
Ισως επειδή ήταν το αγαπημένο μου μηχανάκι, ίσως επειδή ζήσαμε πολλά μαζί του, ίσως επειδη το θεωρώ ιδιαίτερο γενικά ,άλλωστε δεν θυμάμαι να βγήκε ποτέ μηχανάκι με 23άρι μπροστινό τροχό, δεν θέλω νατο αποχωριστώ. Χώρος κατάκλυσής του υπάρχει, το 'κεντρο υγείας' - συνεργείο, είναι παντα έτοιμο για πρωτες βοήθειες, όποτε του ζητάω βόλτα δεν λεει οχι ..................οπότε ...
Μου εχει κανει τεράστια εντύπωση η ποιότητα κατασκευής του.Υστερα απο τόσα χρόνια και η βαφή του και τα υλικά του δείχνουν άψογα. Το κουτί που κρατάει το φίλτρο αέρα δεν χρειάστηκε ποτέ να το βγάλω μια απο τις βίδες που το κρατάνε βγάζοντάς την νόμιζα οτι την έβαλαν ...............εχθές. Το να σχολιάσω οτι ξεβιδώνουν πανεύκολα είναι περιττό.
Απο τα 6volta ηλεκτρικά δεν περιμένω παραπάνω απο φώτα λυχναράκια.Κόρνα και φλας είναι περιττά.Τα φρένα, ταμπούρα βέβαια μπροστάπίσω, ειναι με προοπτική ακινητοποίησης.....αλλα με του φέρει βενζίνη πέρνει με την μια και ας εχει να δουλεψει μήνες....
Αν εχετε κατι αναλογο και θελετε να αλληλοβοηθηθούμε εδώ είμαστε....
Ευχαριστίες Άγγελος.
Επίσης αν σας θυμίζει κατι το εναλλακτικό enduro και θελετε να 'ξεθάψουμε' αναμνήσεις.......εδω είμαι...
-
Για να δούμε έχουμε 'αρχαιολάτρεις' στην παρέα μας.
Ο δικός μου καημός 'γεννήθηκε' το 1981. Είναι το δεύτερο παρόμοιο που είχα.Το πρώτο ήταν το 'εγγλέζικο' που λέγαμε χωρίς το στροφόμετρο.Ο αδελφός μου το έχει ακόμη.Εγω δεν βρήκα τέτοιο και πηρα πτιν απο πολλάαααααααααααα χρονια το 'ευρωπαικό'.
Το μηχανάκι είναι σε σχεδόν άριστηη κατάσταση και με τα χωματερά του λαστιχα χρησιμοποιείται πια για enduroβόλτες στα περίχωρα.Είχε να δουλέψει κανα χρόνο τώρα και μετά απο ένα καθαρισμα στο carburator 'κελαιδάει' και παλι.Αλλαγη λαδιών και στις μπουκαλες τις μπροστινές θα το κανει ακομη πιο ανετο.Η πίσω είναι λιγάκι ¨ουζα' αλλα εχει marzocchi με την μπουκάλα για αέρα, για του γνώστες, οπότε με λίγο αέρα συνήλθε.
Ισως επειδή ήταν το αγαπημένο μου μηχανάκι, ίσως επειδή ζήσαμε πολλά μαζί του, ίσως επειδη το θεωρώ ιδιαίτερο γενικά ,άλλωστε δεν θυμάμαι να βγήκε ποτέ μηχανάκι με 23άρι μπροστινό τροχό, δεν θέλω νατο αποχωριστώ. Χώρος κατάκλυσής του υπάρχει, το 'κεντρο υγείας' - συνεργείο, είναι παντα έτοιμο για πρωτες βοήθειες, όποτε του ζητάω βόλτα δεν λεει οχι ..................οπότε ...
Μου εχει κανει τεράστια εντύπωση η ποιότητα κατασκευής του.Υστερα απο τόσα χρόνια και η βαφή του και τα υλικά του δείχνουν άψογα. Το κουτί που κρατάει το φίλτρο αέρα δεν χρειάστηκε ποτέ να το βγάλω μια απο τις βίδες που το κρατάνε βγάζοντάς την νόμιζα οτι την έβαλαν ...............εχθές. Το να σχολιάσω οτι ξεβιδώνουν πανεύκολα είναι περιττό.
Απο τα 6volta ηλεκτρικά δεν περιμένω παραπάνω απο φώτα λυχναράκια.Κόρνα και φλας είναι περιττά.Τα φρένα, ταμπούρα βέβαια μπροστάπίσω, ειναι με προοπτική ακινητοποίησης.....αλλα με του φέρει βενζίνη πέρνει με την μια και ας εχει να δουλεψει μήνες....
Αν εχετε κατι αναλογο και θελετε να αλληλοβοηθηθούμε εδώ είμαστε....
Ευχαριστίες Άγγελος.
Επίσης αν σας θυμίζει κατι το εναλλακτικό enduro και θελετε να 'ξεθάψουμε' αναμνήσεις.......εδω είμαι...
-
Για να δούμε έχουμε 'αρχαιολάτρεις' στην παρέα μας.
Ο δικός μου καημός 'γεννήθηκε' το 1981. Είναι το δεύτερο παρόμοιο που είχα.Το πρώτο ήταν το 'εγγλέζικο' που λέγαμε χωρίς το στροφόμετρο.Ο αδελφός μου το έχει ακόμη.Εγω δεν βρήκα τέτοιο και πηρα πτιν απο πολλάαααααααααααα χρονια το 'ευρωπαικό'.
Το μηχανάκι είναι σε σχεδόν άριστηη κατάσταση και με τα χωματερά του λαστιχα χρησιμοποιείται πια για enduroβόλτες στα περίχωρα.Είχε να δουλέψει κανα χρόνο τώρα και μετά απο ένα καθαρισμα στο carburator 'κελαιδάει' και παλι.Αλλαγη λαδιών και στις μπουκαλες τις μπροστινές θα το κανει ακομη πιο ανετο.Η πίσω είναι λιγάκι ¨ουζα' αλλα εχει marzocchi με την μπουκάλα για αέρα, για του γνώστες, οπότε με λίγο αέρα συνήλθε.
Ισως επειδή ήταν το αγαπημένο μου μηχανάκι, ίσως επειδή ζήσαμε πολλά μαζί του, ίσως επειδη το θεωρώ ιδιαίτερο γενικά ,άλλωστε δεν θυμάμαι να βγήκε ποτέ μηχανάκι με 23άρι μπροστινό τροχό, δεν θέλω νατο αποχωριστώ. Χώρος κατάκλυσής του υπάρχει, το 'κεντρο υγείας' - συνεργείο, είναι παντα έτοιμο για πρωτες βοήθειες, όποτε του ζητάω βόλτα δεν λεει οχι ..................οπότε ...
Μου εχει κανει τεράστια εντύπωση η ποιότητα κατασκευής του.Υστερα απο τόσα χρόνια και η βαφή του και τα υλικά του δείχνουν άψογα. Το κουτί που κρατάει το φίλτρο αέρα δεν χρειάστηκε ποτέ να το βγάλω μια απο τις βίδες που το κρατάνε βγάζοντάς την νόμιζα οτι την έβαλαν ...............εχθές. Το να σχολιάσω οτι ξεβιδώνουν πανεύκολα είναι περιττό.
Απο τα 6volta ηλεκτρικά δεν περιμένω παραπάνω απο φώτα λυχναράκια.Κόρνα και φλας είναι περιττά.Τα φρένα, ταμπούρα βέβαια μπροστάπίσω, ειναι με προοπτική ακινητοποίησης.....αλλα με του φέρει βενζίνη πέρνει με την μια και ας εχει να δουλεψει μήνες....
Αν εχετε κατι αναλογο και θελετε να αλληλοβοηθηθούμε εδώ είμαστε....
Ευχαριστίες Άγγελος.
Επίσης αν σας θυμίζει κατι το εναλλακτικό enduro και θελετε να 'ξεθάψουμε' αναμνήσεις.......εδω είμαι...
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
κι αν καποιος εχει μηνισκο πως βαζει μπροστα?
σπανια μοτο οποιος εξακολουθει να την συντηρει.
κεινα τα χρονια ειχε τα σκηπτρα.Δεν θέλει κόπο..............θέλει τρόπο...
-
θελει και ενα μπροστινο τροχο 21''
-
Ο χρήστης EVO2 έγραψε:
θελει και ενα μπροστινο τροχο 21''Μπααααααααα είμαστε εντάξει..... του εχω βαλει και χωματερα λαστιχακια.....ναι,ναι,ναι είχε βγαλει η PIRELLI ενα φεγγαρι μπροστινο 23άρι και το εχω βαλει....
Παιδες βοηθεια.............θα ήθελα να βρω αναρτησεις για πίσω και ελατήρια για τις μπροστινές...αν ξερετε κατι μου λετε.....Το Τασούλη θα τον ρωτήσω......ευχαριστώ.
-
πηγαινε Σαρακακη και ζητα απο το αντιστοιχο ΧR 500 81 , ειχε 3 ζευγαρια πριν καποια χρονακια το 1 τοχα βαλει στο δικο μου......αν εισαι τυχερος....
-
Ο χρήστης EVO2 έγραψε:
πηγαινε Σαρακακη και ζητα απο το αντιστοιχο ΧR 500 81 , ειχε 3 ζευγαρια πριν καποια χρονακια το 1 τοχα βαλει στο δικο μου......αν εισαι τυχερος....ok θα κανω μια επίσκεψη......απο XR eeee....ψώνιο........ήταν απίθανο μηχανάκι και μοναδικό....
ΠΑΛΑΙΑ....!!! XL 500 S..!!!!!!!!! :-))))