Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΑΛΑΙΑ....!!! XL 500 S..!!!!!!!!! :-))))
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. ΠΑΛΑΙΑ....!!! XL 500 S..!!!!!!!!! :-))))
    • 1 / 1
    Μοτοσικλέτα
    3
    7
    46
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      angel13 last edited by

      Για να δούμε έχουμε 'αρχαιολάτρεις' στην παρέα μας.

      Ο δικός μου καημός 'γεννήθηκε' το 1981. Είναι το δεύτερο παρόμοιο που είχα.Το πρώτο ήταν το 'εγγλέζικο' που λέγαμε χωρίς το στροφόμετρο.Ο αδελφός μου το έχει ακόμη.Εγω δεν βρήκα τέτοιο και πηρα πτιν απο πολλάαααααααααααα χρονια το 'ευρωπαικό'.

      Το μηχανάκι είναι σε σχεδόν άριστηη κατάσταση και με τα χωματερά του λαστιχα χρησιμοποιείται πια για enduroβόλτες στα περίχωρα.Είχε να δουλέψει κανα χρόνο τώρα και μετά απο ένα καθαρισμα στο carburator 'κελαιδάει' και παλι.Αλλαγη λαδιών και στις μπουκαλες τις μπροστινές θα το κανει ακομη πιο ανετο.Η πίσω είναι λιγάκι ¨ουζα' αλλα εχει marzocchi με την μπουκάλα για αέρα, για του γνώστες, οπότε με λίγο αέρα συνήλθε.

      Ισως επειδή ήταν το αγαπημένο μου μηχανάκι, ίσως επειδή ζήσαμε πολλά μαζί του, ίσως επειδη το θεωρώ ιδιαίτερο γενικά ,άλλωστε δεν θυμάμαι να βγήκε ποτέ μηχανάκι με 23άρι μπροστινό τροχό, δεν θέλω νατο αποχωριστώ. Χώρος κατάκλυσής του υπάρχει, το 'κεντρο υγείας' - συνεργείο, είναι παντα έτοιμο για πρωτες βοήθειες, όποτε του ζητάω βόλτα δεν λεει οχι ..................οπότε ...

      Μου εχει κανει τεράστια εντύπωση η ποιότητα κατασκευής του.Υστερα απο τόσα χρόνια και η βαφή του και τα υλικά του δείχνουν άψογα. Το κουτί που κρατάει το φίλτρο αέρα δεν χρειάστηκε ποτέ να το βγάλω μια απο τις βίδες που το κρατάνε βγάζοντάς την νόμιζα οτι την έβαλαν ...............εχθές. Το να σχολιάσω οτι ξεβιδώνουν πανεύκολα είναι περιττό.

      Απο τα 6volta ηλεκτρικά δεν περιμένω παραπάνω απο φώτα λυχναράκια.Κόρνα και φλας είναι περιττά.Τα φρένα, ταμπούρα βέβαια μπροστάπίσω, ειναι με προοπτική ακινητοποίησης.....αλλα με του φέρει βενζίνη πέρνει με την μια και ας εχει να δουλεψει μήνες....

      Αν εχετε κατι αναλογο και θελετε να αλληλοβοηθηθούμε εδώ είμαστε....

      Ευχαριστίες Άγγελος.

      Επίσης αν σας θυμίζει κατι το εναλλακτικό enduro και θελετε να 'ξεθάψουμε' αναμνήσεις.......εδω είμαι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        angel13 last edited by

        Για να δούμε έχουμε 'αρχαιολάτρεις' στην παρέα μας.

        Ο δικός μου καημός 'γεννήθηκε' το 1981. Είναι το δεύτερο παρόμοιο που είχα.Το πρώτο ήταν το 'εγγλέζικο' που λέγαμε χωρίς το στροφόμετρο.Ο αδελφός μου το έχει ακόμη.Εγω δεν βρήκα τέτοιο και πηρα πτιν απο πολλάαααααααααααα χρονια το 'ευρωπαικό'.

        Το μηχανάκι είναι σε σχεδόν άριστηη κατάσταση και με τα χωματερά του λαστιχα χρησιμοποιείται πια για enduroβόλτες στα περίχωρα.Είχε να δουλέψει κανα χρόνο τώρα και μετά απο ένα καθαρισμα στο carburator 'κελαιδάει' και παλι.Αλλαγη λαδιών και στις μπουκαλες τις μπροστινές θα το κανει ακομη πιο ανετο.Η πίσω είναι λιγάκι ¨ουζα' αλλα εχει marzocchi με την μπουκάλα για αέρα, για του γνώστες, οπότε με λίγο αέρα συνήλθε.

        Ισως επειδή ήταν το αγαπημένο μου μηχανάκι, ίσως επειδή ζήσαμε πολλά μαζί του, ίσως επειδη το θεωρώ ιδιαίτερο γενικά ,άλλωστε δεν θυμάμαι να βγήκε ποτέ μηχανάκι με 23άρι μπροστινό τροχό, δεν θέλω νατο αποχωριστώ. Χώρος κατάκλυσής του υπάρχει, το 'κεντρο υγείας' - συνεργείο, είναι παντα έτοιμο για πρωτες βοήθειες, όποτε του ζητάω βόλτα δεν λεει οχι ..................οπότε ...

        Μου εχει κανει τεράστια εντύπωση η ποιότητα κατασκευής του.Υστερα απο τόσα χρόνια και η βαφή του και τα υλικά του δείχνουν άψογα. Το κουτί που κρατάει το φίλτρο αέρα δεν χρειάστηκε ποτέ να το βγάλω μια απο τις βίδες που το κρατάνε βγάζοντάς την νόμιζα οτι την έβαλαν ...............εχθές. Το να σχολιάσω οτι ξεβιδώνουν πανεύκολα είναι περιττό.

        Απο τα 6volta ηλεκτρικά δεν περιμένω παραπάνω απο φώτα λυχναράκια.Κόρνα και φλας είναι περιττά.Τα φρένα, ταμπούρα βέβαια μπροστάπίσω, ειναι με προοπτική ακινητοποίησης.....αλλα με του φέρει βενζίνη πέρνει με την μια και ας εχει να δουλεψει μήνες....

        Αν εχετε κατι αναλογο και θελετε να αλληλοβοηθηθούμε εδώ είμαστε....

        Ευχαριστίες Άγγελος.

        Επίσης αν σας θυμίζει κατι το εναλλακτικό enduro και θελετε να 'ξεθάψουμε' αναμνήσεις.......εδω είμαι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          angel13 last edited by

          Για να δούμε έχουμε 'αρχαιολάτρεις' στην παρέα μας.

          Ο δικός μου καημός 'γεννήθηκε' το 1981. Είναι το δεύτερο παρόμοιο που είχα.Το πρώτο ήταν το 'εγγλέζικο' που λέγαμε χωρίς το στροφόμετρο.Ο αδελφός μου το έχει ακόμη.Εγω δεν βρήκα τέτοιο και πηρα πτιν απο πολλάαααααααααααα χρονια το 'ευρωπαικό'.

          Το μηχανάκι είναι σε σχεδόν άριστηη κατάσταση και με τα χωματερά του λαστιχα χρησιμοποιείται πια για enduroβόλτες στα περίχωρα.Είχε να δουλέψει κανα χρόνο τώρα και μετά απο ένα καθαρισμα στο carburator 'κελαιδάει' και παλι.Αλλαγη λαδιών και στις μπουκαλες τις μπροστινές θα το κανει ακομη πιο ανετο.Η πίσω είναι λιγάκι ¨ουζα' αλλα εχει marzocchi με την μπουκάλα για αέρα, για του γνώστες, οπότε με λίγο αέρα συνήλθε.

          Ισως επειδή ήταν το αγαπημένο μου μηχανάκι, ίσως επειδή ζήσαμε πολλά μαζί του, ίσως επειδη το θεωρώ ιδιαίτερο γενικά ,άλλωστε δεν θυμάμαι να βγήκε ποτέ μηχανάκι με 23άρι μπροστινό τροχό, δεν θέλω νατο αποχωριστώ. Χώρος κατάκλυσής του υπάρχει, το 'κεντρο υγείας' - συνεργείο, είναι παντα έτοιμο για πρωτες βοήθειες, όποτε του ζητάω βόλτα δεν λεει οχι ..................οπότε ...

          Μου εχει κανει τεράστια εντύπωση η ποιότητα κατασκευής του.Υστερα απο τόσα χρόνια και η βαφή του και τα υλικά του δείχνουν άψογα. Το κουτί που κρατάει το φίλτρο αέρα δεν χρειάστηκε ποτέ να το βγάλω μια απο τις βίδες που το κρατάνε βγάζοντάς την νόμιζα οτι την έβαλαν ...............εχθές. Το να σχολιάσω οτι ξεβιδώνουν πανεύκολα είναι περιττό.

          Απο τα 6volta ηλεκτρικά δεν περιμένω παραπάνω απο φώτα λυχναράκια.Κόρνα και φλας είναι περιττά.Τα φρένα, ταμπούρα βέβαια μπροστάπίσω, ειναι με προοπτική ακινητοποίησης.....αλλα με του φέρει βενζίνη πέρνει με την μια και ας εχει να δουλεψει μήνες....

          Αν εχετε κατι αναλογο και θελετε να αλληλοβοηθηθούμε εδώ είμαστε....

          Ευχαριστίες Άγγελος.

          Επίσης αν σας θυμίζει κατι το εναλλακτικό enduro και θελετε να 'ξεθάψουμε' αναμνήσεις.......εδω είμαι...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            killbill last edited by

            Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
            κι αν καποιος εχει μηνισκο πως βαζει μπροστα?
            σπανια μοτο οποιος εξακολουθει να την συντηρει.
            κεινα τα χρονια ειχε τα σκηπτρα.

            Δεν θέλει κόπο..............θέλει τρόπο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • E
              evo2 last edited by

              θελει και ενα μπροστινο τροχο 21''

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                angel13 last edited by

                Ο χρήστης EVO2 έγραψε:
                θελει και ενα μπροστινο τροχο 21''

                Μπααααααααα είμαστε εντάξει..... του εχω βαλει και χωματερα λαστιχακια.....ναι,ναι,ναι είχε βγαλει η PIRELLI ενα φεγγαρι μπροστινο 23άρι και το εχω βαλει....

                Παιδες βοηθεια.............θα ήθελα να βρω αναρτησεις για πίσω και ελατήρια για τις μπροστινές...αν ξερετε κατι μου λετε.....Το Τασούλη θα τον ρωτήσω......ευχαριστώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  evo2 last edited by

                  πηγαινε Σαρακακη και ζητα απο το αντιστοιχο ΧR 500 81 , ειχε 3 ζευγαρια πριν καποια χρονακια το 1 τοχα βαλει στο δικο μου......αν εισαι τυχερος....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    angel13 last edited by

                    Ο χρήστης EVO2 έγραψε:
                    πηγαινε Σαρακακη και ζητα απο το αντιστοιχο ΧR 500 81 , ειχε 3 ζευγαρια πριν καποια χρονακια το 1 τοχα βαλει στο δικο μου......αν εισαι τυχερος....

                    ok θα κανω μια επίσκεψη......απο XR eeee....ψώνιο........ήταν απίθανο μηχανάκι και μοναδικό....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr