-
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Μιλτο, ευχαριστουμε για την υπενθυμιση, ειχαμε ξεχασει οτι υπαρχουν τα κορυφαια λιπαντικα της amsoil, μας μπερδεψαν οι προηγουμενοι συνφορουμιστες που μας τα 'ζαλισαν' με τα Redline
Συνεχισε τον αγωνα σου, η επαναληψη ειναι η μητηρ της μαθησεωςX Redline lover
Όταν λέω σαν τον Κούγια δεν με ακούτε!!!!
Μαζί πάτε!!
Διαβολική σύμπτωση!!!Ρε μπας και εισαι εσυ ο Κουγιας? Σαν συνηγορος εμφανιζεσαι παντα!
Παντος αν ησουν σκυλος θα ησουν πιστος -
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Μιλτο, ευχαριστουμε για την υπενθυμιση, ειχαμε ξεχασει οτι υπαρχουν τα κορυφαια λιπαντικα της amsoil, μας μπερδεψαν οι προηγουμενοι συνφορουμιστες που μας τα 'ζαλισαν' με τα Redline
Συνεχισε τον αγωνα σου, η επαναληψη ειναι η μητηρ της μαθησεωςX Redline lover
Όταν λέω σαν τον Κούγια δεν με ακούτε!!!!
Μαζί πάτε!!
Διαβολική σύμπτωση!!!Ρε μπας και εισαι εσυ ο Κουγιας? Σαν συνηγορος εμφανιζεσαι παντα!
Παντος αν ησουν σκυλος θα ησουν πιστοςΕσύ πάντος στο 'boss Redline' είσαι πιστός!!
Ο νοών νοήτω!! -
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Μιλτο, ευχαριστουμε για την υπενθυμιση, ειχαμε ξεχασει οτι υπαρχουν τα κορυφαια λιπαντικα της amsoil, μας μπερδεψαν οι προηγουμενοι συνφορουμιστες που μας τα 'ζαλισαν' με τα Redline
Συνεχισε τον αγωνα σου, η επαναληψη ειναι η μητηρ της μαθησεωςX Redline lover
Όταν λέω σαν τον Κούγια δεν με ακούτε!!!!
Μαζί πάτε!!
Διαβολική σύμπτωση!!!Ρε μπας και εισαι εσυ ο Κουγιας? Σαν συνηγορος εμφανιζεσαι παντα!
Παντος αν ησουν σκυλος θα ησουν πιστοςΟυπς, RedLine σόρυ. Τον άφησα λυτό να πάει για κατούρημα και σε πέρασε για θάμνο.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Μιλτο, ευχαριστουμε για την υπενθυμιση, ειχαμε ξεχασει οτι υπαρχουν τα κορυφαια λιπαντικα της amsoil, μας μπερδεψαν οι προηγουμενοι συνφορουμιστες που μας τα 'ζαλισαν' με τα Redline
Συνεχισε τον αγωνα σου, η επαναληψη ειναι η μητηρ της μαθησεωςX Redline lover
Όταν λέω σαν τον Κούγια δεν με ακούτε!!!!
Μαζί πάτε!!
Διαβολική σύμπτωση!!!Ρε μπας και εισαι εσυ ο Κουγιας? Σαν συνηγορος εμφανιζεσαι παντα!
Παντος αν ησουν σκυλος θα ησουν πιστοςΟυπς, RedLine σόρυ. Τον άφησα λυτό να πάει για κατούρημα και σε πέρασε για θάμνο.
Δεν πειραζει βρε, σκυλακι ειναι, απο τον φοβο του κατουρηθηκε πανω του...μονο που κατι πρεπει να κανεις εσυ Μιλτ γιατι μου φαινεται πως τα 'χοντρα' τα αμολυσε πανω σου και βρωμας
Ριξε λιγο HDD να ξεπληθεις....οχι οχι ειναι ακριβο, ριξε λιγο ASO.....ουτε αυτο, μαλλον ριξε λιγο AMO...η λιγο DEO....η ριξε κατι τελος παντων απο την 'προσωπικη' σου συλλογη να ξεπληθεις απο την 'μποχα' -
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Μιλτο, ευχαριστουμε για την υπενθυμιση, ειχαμε ξεχασει οτι υπαρχουν τα κορυφαια λιπαντικα της amsoil, μας μπερδεψαν οι προηγουμενοι συνφορουμιστες που μας τα 'ζαλισαν' με τα Redline
Συνεχισε τον αγωνα σου, η επαναληψη ειναι η μητηρ της μαθησεωςX Redline lover
Όταν λέω σαν τον Κούγια δεν με ακούτε!!!!
Μαζί πάτε!!
Διαβολική σύμπτωση!!!Ρε μπας και εισαι εσυ ο Κουγιας? Σαν συνηγορος εμφανιζεσαι παντα!
Παντος αν ησουν σκυλος θα ησουν πιστοςΕσύ πάντος στο 'boss Redline' είσαι πιστός!!
Ο νοών νοήτω!!Ειναι η ωρα που σε εβγαλε το 'αφεντικο' σου βολτα εεε?(Συμπτωση η ωρα των 2 ποστς σας....Ο νοων νοητω) Σαν τους Χιωτες πατε
Θα του πω να σου βαλει φιμωτρο γιατι με αυτα που αμολας απο το στομα θα 'λυσσαξει' κανεις
Για να μην ειμαι off topic: HDD, DDD, AFL, AEO, DEO, TRO.....δοκιμαστε τα, ειναι τα καλυτερα! -
Aπορώ τι κερδίζεις μ' αυτή την συμπεριφορά RedLine. Σίγουρα όχι την εκτίμησή μας.
-
για να μην μαλωνετε παρτε στα 40€ 4 λιτρα MOBIL 1 0/40 και αφηστε στην ακτη redline και amsoil.
κοιταμε οικονομοτεχνικα την συντηρηση και βελτιωση των αυτοκινητων μας.
μην γινεστε μικροψυχοι για τα λαδια.και εγω ειμαι ψειρας αλλα δεν θα πεινασω για 2 βαθμους flash point παραπανω που εχει το amsoil για παραδειγμα.
αν ηταν ετσι το 90% των ελληνων που βαζουν φολα λαδια μεσα ή που δεν ξερουν οτι τα μοτερ τους εχουν καν λαδι μεσα επρεπε να κολλαγανε πιστονι και να τρυπαγανε μπλοκ απο μπιελα σπασμενη.ηρεμειστε,φιλε redline τον Μιλτο τον γνωρισα ανεβαινοντας Θεσσαλονικη για διακοπες και επιδιωξα να τον συναντησω.ειναι ενημερωμενος και παθιασμενος χομπιστας,οπως και εγω αλλωστε.ΑΛΛΑ οπως και εγω θα σου πω με επιχειρηματα οτι η βελτιωση που εχω κανει στο μοτερ μου εχει αυτα τα πλεονεκτηματα επειδη το εχω εξαντλησει το θεμα,ετσι και αυτος θα σου αναλυσει αυτο που εχει ψαξει...και θα υπερασπιστει αυτο που πιστευει.
πριν πεις οτι ειμαι και εγω πιστο σκυλακι,προσεξε γιατι εγω δαγκωνω
ξαναλεω MOTUL 8100 χρησημοποιω σε 3 οικογενειακα μοτερ πανω απο 3 χρονια τωρα..
αλλα στο δικο μου θα το γυρσω σε MOBIL 1 0/40 .δεν σου κρυβω οτι εχω επηρεαστει απο τον Μιλτο να δοκιμασω τα AMSOIL αλλα εχω ψυχολογικο οριο στα λεφτα..αλλαζω λαδια καθε 7500km στο κοντερ και απο τα 30€ τα 4 λιτρα που επαιρνα τα MOTUL ανεβαινω στο πολυ στα 40€ που παιρνω τα MOBIL...απο εκει και περα μονο αν ειχα 300 αλογα μοτερ που θα το ζοριζα θα ανεβαινα στα λεφτα για τα λαδια...ελπιζω να εγινα κατανοητος.
-
Καλημέρα & καλό μήνα,
Εχθές άλλαξα λάδια στη μηχανή, με την βοήθεια & ακολουθώντας τις προτάσεις-υποδείξεις του Μίλτου, ψαχουλεύοντας όμως & στο site να δω τι “παίζεται” γύρω από αυτό έβαλα της MAXIMA και συγκεκριμένα τα Maxum4 Ultra 5W40. Είναι νωρίς βέβαια ακόμα για να βγάλω συμπεράσματα – έχω κάνει μόνο 50 Km - αλλά πρώτη μου φορά είδα τέτοια διαφορά στη λειτουργία ενός κινητήρα. Σαν να ξύπνησε κάτι “ζωντανό” κάτω από τα πόδια μου, είτε λειτουργώντας στο ρελαντί στο φανάρι είτε ανεβάζοντας στροφές σε ευθείες. Ακόμα δεν το ζόρισα πολύ για να δω τι θα κάνει ψηλά κοντά στον κόφτη αλλά μπορώ να φανταστώ. Μπορώ επίσης να διαχωρίσω ακουστικά & να ακούσω την λειτουργία των διαφόρων τμημάτων του κινητήρα - τα μηχανικά του μέρη- σε πλήρη συγχρονισμό & αρμονία με μεγαλύτερο θόρυβο βέβαια αλλά υγιή θόρυβο και όχι φασαρία αν καταλαβαίνετε τι εννοώ. Συγχωρέστε μου τις πιθανόν υπερβολικές εκφράσεις αλλά είμαι μάλλον ενθουσιασμένος, αν τα πάμε & με την κατανάλωση καλά τότε βρήκα το λάδι που μάλλον θα γεράσουμε μαζί παρ’ όλο που “τσιμπάει” στην τιμή. Συγνώμη για το μεγάλο post
Νίκος
Υ.Γ. Μίλτο μπορώ να το χρησιμοποιήσω & στο αυτοκίνητο ?
-
συγνωμη σε μοτοσυκλετα εβαλες 5/40?
τι μοντελο ειναι?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Προτάσεις για λαδάκια ... στο VW GT ???? που δεν έχει και δείκτη θερμοκρασίαςmotul specific 5w/30 504.00 507.00.
Για αυτόν ακριβώς το λόγο σταμάτησε το 0w/40
Το 0/40 κάλυπτε σχεδόν όλους τους κατασκευαστές,τουλάχιστον όσοι ήθελαν την απόλυτη λίπανση,ενώ τώρα έχουμε περάσει πλέον στα εξειδικευμένα λιπαντικά. -
Ο χρήστης andrpetr έγραψε:
Για εμάς τους VAG 20VT, τί επιλογές έχουμε τώρα που η Motul σταματάει το 8100 E-tech?
Πέρα απο το standard Mobil1, τι άλλο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε?Ευχαριστώ
Το ίδιο
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Βαζω λεπτο λαδι γιατι απλα δεν εχω πουθενα χασιμο παρα κερδος, ειτε απο καλυτερη λιπανση, ειτε απο κρυο ξεκινημα, ειτε απο αντοχη παρα το χαμηλο ιξωδες, φυσικα μιλαμε παντα για τετοιας κατηγοριας ποιοτικα λαδια!Βρε πως αλλάζουν οι καιροί
-
Ο χρήστης Nick_St έγραψε:
Καλημέρα & καλό μήνα,Εχθές άλλαξα λάδια στη μηχανή, με την βοήθεια & ακολουθώντας τις προτάσεις-υποδείξεις του Μίλτου, ψαχουλεύοντας όμως & στο site να δω τι “παίζεται” γύρω από αυτό έβαλα της MAXIMA και συγκεκριμένα τα Maxum4 Ultra 5W40.
...
Υ.Γ. Μίλτο μπορώ να το χρησιμοποιήσω & στο αυτοκίνητο ?Γενικά μιλώντας τα MAXIMA είναι 100% Group IV/V. Η ΜΑΧΙΜΑ προσανατολίζεται κυρίως στις μοτοσυκλέττες. Επειδή από ό,τι βλέπω στα λιπαντικά της αναγράφει απλώς ότι exceeds API SG σημαίνει ότι περιέχει πάρα πολλά προστατευτικά και πρόσθετα υψηλής πίεσης κάτι απαραίτητο για τις μοτοσυκλέτες υγρού συμπλέκτη, αλλά αφενός περιττό για τους κινητήρες αυτοκινήτων και αφετέρου φθοροποιό για τον καταλύτη των σύγχρονων αυτοκινήτων που θα πρέπει να συγκρατήσει τους αυξημένους ρύπους που παράγονται από το λιπαντικό (δεν αποκλείεται οι ρύποι να φαίνονται και στον έλεγχο καυσαερίων και σε ορισμένα μοτέρ με αυστηρό εγκέφαλο είναι πιθανό να σου ανάβει συχνά το λαμπάκι του κινητήρα - λόγω των ρύπων θα δίνει σφάλμα καύσης ο λάμδα ή κάτι παρόμοιο).
Σίγουρα, μπορείς να το χρησιμοποιείς και στο αυτοκίνητό σου (δεδομένου ότι ο καταλύτης έχει αρκετή αντοχή ίσως να μην σε ενοχλήσει μία πρόωρη αντικατάστασή του μετά από πχ 80000χλμ) αλλά υπάρχουν στην αγορά εξίσου ποιοτικά λιπαντικά προσανατολισμένα να καλύπτουν την API SL και SM ή έστω και την API SJ με τα οποία δεν μολύνουν ή μολύνουν λιγότερο τον καταλύτη και ταυτόχρονα μπορούν να περιέχουν στην θέση των προσθέτων υψηλής πίεσης άλλα χρήσιμα πρόσθετα (πχ ολίγα παραπάνω αντιριβικά, αντιοξειδωτικα, καθαριστικά). Αν το αυτοκίνητο σου είναι παλαιάς τεχνολογίας μπορείς να το χρησιμοποιείς λιπαντικά για μοτοσυκλέτες απολαμβάνοντας την αυξημένη προστασία (έως περιττή - αν και δεν είναι απλό ούτε καν δόκιμο το να προσδιορίσουμε πότε και για ποιόν είναι περιττή η αυξημένη προστασία - όπως επίσης είναι εξίσου λογικό τα κορυφαία λιπαντικά που προσανατολίζονται στα αυτοκίνητα να μπορούν να προστατεύουν καλύτερα στην εφαρμογή τους από ό,τι των μοτοσυκλετών - έκαστος στο είδος του) χωρίς να σκέφτεσαι την πρόωρη μόλυνση του καταλύτη. -
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
συγνωμη σε μοτοσυκλετα εβαλες 5/40?τι μοντελο ειναι?
Είναι Gilera Nexus 500, μονοκύλινδρο, τετραβάλβιδο, ψεκαστό scooter, με ιπποδύναμη 40PS στις 8.250rpm.τιμές κατασκευαστή. Η Gilera αναφέρει για τα λάδια ιξώδες 5W40.
-
ΕΧΩ μεινει πισω τελικα..
μονοκυλινδρο και 5/40 λαδι στις 8250 καλοκαιρι και ελλαδα....
ενταξει και εμενα 10/04 η kawasaki αλλα το βαζω χειμωνα..καλοκαιρι 15/50 ή 20/50...με το που πιασει ανοιξη απλα ξεχναω το 10/04 γιατι το σασμαν θελει πολυ δυναμη απο 1η σε 2η και το αναποδο..
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Προτάσεις για λαδάκια ... στο VW GT ???? που δεν έχει και δείκτη θερμοκρασίας
motul specific 5w/30 504.00 507.00.
Για αυτόν ακριβώς το λόγο σταμάτησε το 0w/40
Το 0/40 κάλυπτε σχεδόν όλους τους κατασκευαστές,τουλάχιστον όσοι ήθελαν την απόλυτη λίπανση,ενώ τώρα έχουμε περάσει πλέον στα εξειδικευμένα λιπαντικά.αντε να βγαλει και κανενα για την Alfa μου
-
Βάλτου 5w/40 x-ess
-
Μίλτο ευχαριστώ, θα δω με τι θα αντικαταστήσω το 8100 E-tech, σε ρώτησα για το Maxima γιατί έχει σχεδόν ίδια ή και καλύτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά με το Motul εκτός της προδιαγραφής API. Στο εξωτερικό γράφουν ότι μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί για να ενισχύσει άλλα πιο αδύναμα λάδια, κάτι σαν ενισχυτικό λαδιού δηλαδή, επίσης σε ένα τεστ περιοδικού έγραψαν – αν κατάλαβα καλά - ότι έχει την μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε εστέρες από οποιοδήποτε λάδι υπάρχει αυτή την στιγμή στην αγορά.
-
Γίνεται να χρησιμοποιηθεί για ενίσχυση κατώτερου λιπαντικού αλλά καλύτερα να μην παίζεις με τις χημείες του καθενός. Κάποιες φορές ορισμένα πρόσθετα αντιδρούν ανταγωνιστικά. Δεν είναι καθόλου απλό το θέμα όταν μιλάμε για ψαγμένες και μη συμβατικές συνθέσεις και όλα δείχνουν ότι τα MAXIMA είναι τέτοιου είδους συνθέσεις.
Δεν ξέρω πόσο ποσοστό εστέρων περιέχεται στο κάθε εστερικό αλλά συνήθως τα ονομαζόμενα 'εστερικά' λιπαντικά (RED LINE, 300V, Silkolene, MAXIMA, AMSOIL TRO Και TSO) περιέχουν PAO-ESTERS σε ποσοστό 50-50 (ή εκεί κοντά). Εννοείται ότι και τα Group IV (PAO) λιπαντικά περιέχουν εστέρες καθότι τα μόρια των PAO από μόνα τους έχουν αρνητική πόλωση απέναντι στα μέταλλα κάτι που διορθώνεται με την παράλληλη χρήση εστέρων. Στην ουσία ούτε οι πολυαλφαολεφίνες ούτε οι εστέρες στέκονται από μόνα τους σε μία σύνθεση, χρειάζονται το ένα το άλλο για να επιτευχθεί παντού η γνωστή υψηλή απόδοσή τους. Με την ίδια έννοια που ένα ορυκτέλαιο χρειάζεται τα ανάλογα χημικά πρόσθετα (ή και πάλι εστέρες) προκειμένου να επιτύχει πλήρως στην προσανατολισμένη εφαρμογή του. -
Προς το παρόν θα το χρησιμοποιώ μόνο στο Gilera & θα δούμε για το γκολφάκι τι θα του βάλουμε, με βλέπω μάλλον να κινούμαι στο TOTAL QUARTZ 9000 0W40
Περι λιπαντικών γενικώς