Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mια βόλτα με ένα S2000
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mια βόλτα με ένα S2000
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    54
    164
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      opterios last edited by

      Ο χρήστης maxmara έγραψε:
      η Ελληνική 'άσφαλτος' δεν μπορεί να εξασφαλίσει έστω και στοιχειώδη πρόσφυση σε πολλά σημεία. Οδήγηση με ESP/κτλ θεωρείται 'ταμπού' εδώ απο πολλούς...

      Βασίλη, καμία αντίρρηση επί τούτου, όμως ο Κώστας είπε:

      Δεν γίνεται βρέξει-χιονίσει, πρωί-βράδυ, ξεκούραστος-κουρασμένος ένας οδηγος να είναι πάντα στην τσίτα (και με αυτό το αυτοκίνητο είσαι πάντα στην τσίτα, όσο θαυμάσιο και αν είναι...)

      Απλώς θεωρώ λίγο υπερβολικά τα έντονα γράμματα. Δε θεωρώ δηλαδή ότι είσαι πάντα στην τσίτα...

      Τώρα τι να πω...S2000 δεν έχω οδηγήσει. Αυτή είναι η γνώμη μου

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ουτε η ροπη ειναι τρομερη, ουτε ερχεται και τοσο αποτομα. Δεν εχει σχεση με οτι ξερατε απο τα διαφορα Vtec, Vti κλπ. Μιλαμε για 20kg ροπης σε πισω αξονα με μπλοκε διαφορικο και (στα καινουρια μοντελα) 17' τροχους με 245 λαστιχο, ε μην τρελαθουμε .....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Ο χρήστης timkoul έγραψε:
          Ουτε η ροπη ειναι τρομερη, ουτε ερχεται και τοσο αποτομα. Δεν εχει σχεση με οτι ξερατε απο τα διαφορα Vtec, Vti κλπ. Μιλαμε για 20kg ροπης σε πισω αξονα με μπλοκε διαφορικο και (στα καινουρια μοντελα) 17' τροχους με 245 λαστιχο, ε μην τρελαθουμε .....

          Ε, εντάξει, ήμουν υπερβολικός όταν έλεγα στην τσίτα, αλλά όχι και τόσο όταν λέω ότι στην ελληνική άσφαλτο αυτές οι κατασκευές μπορούν να σε πιάσουν αδιάβαστο... 245 λάστιχο+βρεγμένη ελληνική άσφαλτος=μπρρρρ....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            Θετική ψήφος και για μένα για τα ηλεκτρονικά, είναι μια δικλείδα ασφαλείας, πώς να το κάνουμε... Αρκεί να απενεργοποιούνται πλήρως και να ξαναενεργοποιούνται χωρίς να απαιτείται σβήσιμο του κινητήρα (βλέπε RX8 ).

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              maxmara last edited by

              Σωστά!

              ESP κατ'επιλογή και καθάρισες!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                felleas last edited by

                Ο χρήστης opterios έγραψε:
                Η αλήθεια είναι ότι μερικές φορές γινόμαστε υπερβολικοί με το πόσο 'εύκολα' μπορεί να χάσεις τον έλεγχο σε ένα πισωκίνητο. Αν οδηγείς νορμάλ (όχι αργά, αλλά φυσιολογικά) δεν υπάρχει πρόβλημα. Δηλαδή με τις Alfa 75, ή τις μπέμπες και μερσέντες προηγούμενων ετών, ο κόσμος σκοτωνότανε;

                Συμφωνώ και επαυξάνω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tikket last edited by

                  Το ESP πρέπει να υπάρχει, καμιά φορά δεν ξέρεις απο
                  που θα σου έρθει σε τέτοιο αυτοκίνητο, αλλά να απενεργοποιείτε πλήρως

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Γιατί μαμά; Αθώες παιδικές ερωτήσεις ενός αθεράπευτου εραστή της γρήγορης οδήγησης (Εμπειριών το ανάγνωσμα)

                    Γιατί μαμά το κιβώτιο της Miatάρας μού φαίνεται μακρύ και νομίζω ότι ψιλοσκαλώνει;
                    Γιατί μαμά νομίζω ότι το πεντάλ του γκαζιού είναι συνδεδεμένο με το τίποτα; Να, έχω τετάρτη και 2500 σαλ, τερματίζω τη διαδρομή του γκαζιού και δε συμβαίνει τίποτα...
                    Γιατί μαμά το τιμόνι μού φαίνεται αργό, πολύ ελαφρύ και πολύ οικογενειακό; Έτσι ακριβώς νιώθω όταν μπαίνω σε ένα πολιτισμένο άοσμο κουβά μεταφορών μετά το φοβερό και τρομερό μου ΜΧ-5. Γιατί τώρα νιώθω το ίδιο πίσω από το τιμόνι του πολυαγαπημένου μου roadster;
                    Γιατί νιώθω το αμάξωμα να εκτελεί τις εντολές μου με μια απειροελάχιστη μεν, υπαρκτή δε καθυστέρηση; Και γιατί τις εκτελεί ελαφρώς φιλτραρισμένες, λες και θέλει να με προστατεύσει από κάποιο μου λάθος; Ιδέα μου είναι ή πραγματικότητα;
                    Γιατί το εσωτερικό δείχνει εντελώς ανέμπευστο και μουντό;
                    Η απάντηση είναι απλή... και δεν έχετε παρά να προφέρετε το θανατηφόρο συνδυασμό ενός γράμματος και ενός αριθμού... καλύτερα αργά και βασανιστικά... Ες... Δύο... Χιλιάδες... ή S2000 για να είμαστε ακριβείς.

                    Δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερη φράση από αυτή ενός συνοδοιπόρου συMiatόβιου... Το MX-5 είναι σχολείο, το S2000 πανεπιστήμιο... Και δε μιλάμε για κάνα ΤΕΙ της πλάκας, αλλά για μία από τις πιο ξακουστές και περιζήτητες σχολές της χώρας (του Ανατέλλοντος Ηλίου ντε).
                    Μία σχολή στην οποία είναι ευκολότερο να εισαχθείς (50Κ ευρώ) παρά να αποφοιτήσεις (να τιθασσεύσεις το ΟΠΛΟ). Μία σχολή με υποδειγματικές διδασκαλίες στην κατασκευή μιας καθαρόαιμης αγωνιστικής μηχανής.

                    Δεν εντυπωσιάζομαι που τα περισσότερα S έχουν συνάψει στενές σχέσεις με τα τοπικά φαναρτζίδικα. Το αυτοκίνητο κάνει ακριβώς ό,τι το προστάζεις, οπότε πρόσεξε αυτά που θα βγουν (όχι από το στόμα σου, αλλά...) από μέσα σου, να είναι τα σωστά, τα πρέποντα. Δε θυμάμαι να έχω ξανασυναντήσει τέτοιο δέσιμο αυτοκινήτου κι οδηγού (κι όχι, δεν έχω οδηγήσει Elise).
                    Είναι ταυτόχρονα το πιο φιλικό αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει και μάλλον το πιο δύσκολο (ναι, MG και MR2 συγκαταλέγονται στο οδηγικό μου πορτφόλιο, κάνοντας δυσκολότερη την ανάδειξη νικητή).
                    Είναι το πιο φιλικό γιατί δε θα σε προδώσει ποτέ. Σήμερα οδήγησα το S ενός φίλου μου για 25-30 γύρους μέσα στα Μέγαρα και δεν έκανα ούτε μισό τετ-α-κέ, παρ΄ότι επιτέθηκα από την πρώτη στροφή και προσπάθησα να τερματίσω την κρεμαγέρα πάνω στο βρεγμένο μεγαρικό στίβο. Αν ήμουν στο πηδάλιο του ΜΧ, τότε θα είχα κάμποσες πιρουέτες στη συλλογή μου.
                    Κι όμως, δεν είχα ξαναοδηγήσει S2000. Θες να το γυρίσεις με το γκάζι; Με το φρένο; Με μεταφορά βάρους (στα ελληνικά... φλικ); Με δευτέρα ή με τρίτη; Με την αρωγή του ξυραφένιου μπροστινού μέρους, ενδεδυμένου με τα εξωπραγματικά R888, το τέρας δεν έδειχνε την παραμικρή θέληση να αυτονομηθεί. Πάντα είχες περιθώριο να το σώσεις, εκεί που με το ΜΧ απλώς το είχες χάσει. Εκεί που το Mazda νιώθεις ότι *μααάλλον *θα κρατήσει (και τελικά σου φεύγει και σβουρίζεις), με το Honda δεν υφίσταται τέτοια επιλογή.
                    Ή μήπως όχι; Και τότε γιατί λες ότι είναι τόσο δύσκολο; Μα γιατί πρέπει να του πάρεις τον αέρα. Να νικήσεις την πρόσφυση, που είναι σε σημαντικά ανώτερα επίπεδα από αυτά που έχεις συνηθίσει για φυσιολογικά. Γιατί το ολοκαίνουριο 235 πίσω λαστιχάκι δε θέλει να γυρνάει ταχύτερα από το ξαδερφάκι του μπροστά. Γιατί η ανάρτηση ΤΕΙΝ απειλεί να σε στείλει στα μεγαρίτικα ξερόχορτα αν μείνεις στο ανάποδο και υπερδιορθώσεις. Και πάλι όμως, το λάθος θα το έχεις κάνει εσύ, όχι το αυτοκίνητο. Γιατί το τιμόνι ανταποκρίνεται εξωπραγματικά, γιατί το όχημα δείχνει να αντιπαθεί τα drift, αν και μόλις το συνηθίσεις, καταλαβαίνεις ότι δεν υφίσταται κάτι τέτοιο.
                    Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην πίσω κίνηση. Καμία σου κίνηση δε στρογγυλεύεται, η δασκάλα δε σου υπογραμμίζει τα λάθη και σε χαϊδεύει στον ώμο εμψυχώνοντάς σε. Εδώ πρέπει να είσαι γρήγορος στα χέρια, οξυδερκής, αλλιώς ο φαναρτζής απειλεί ότι θα πρέπει να τον επισκεφθείς το Σεπτέμβρη, μήπως και περάσεις τάξη.
                    Και για να γράψουμε και κάτι χρήσιμο, το ερωτεύτηκα το άτιμο το ΕΣ... Καιρό είχα να νιώσω έτσι για αυτοκίνητο (ναι, από την πρώτη βόλτα που έκανα με το Sporty μου κι από τις πρώτες επισκέψεις μου στα βρεγμένα Μέγαρα).
                    Ίσως είναι το πιο καλό (όχι ολοκληρωμένο) αυτοκίνητο που οδήγησα ποτέ. Μία διευκρίνηση: το S της εμπειρίας μου έχει αποποιηθεί από καιρό την εργοστασιακή του μορφή. Επεμβάσεις στην εισαγωγή, την εξαγωγή και τον εγκέφαλο του κινητήρα λέγεται ότι απελευθέρωσαν άλλα 20 ιαπωνικά άτια. Η μελωδία της εξάτμισης είναι ανώτερη από του εργοστασιακού (τι αρχοντική λέξη... γιατί επιμένουμε στο 'μανίσιο';...) Η ανάρτηση της ΤΕΙΝ κι οι τετραπίστονες δαγκάνες ελάφρωσαν σημαντικά την τσέπη του ιδιοκτήτη, όπως και τα καπό και hardtop από ανθρακόνημα.
                    Κι όμως, τα βασικά στοιχεία έχουν παραμείνει ανόθευτα. Δεν είναι τυχαίο ότι πρόκειται για ένα από τα πιο δύσκολα βελτιώσιμα μοντέλα, είναι τόσο μελετημένο στην κατασκευή του.
                    Λοιπόν, κινητήρας ποίημα. Δύναμη και ροπή παντού (χάρη και στο κοντό κορωνοπήνιο 4.4), ήχος που σου ματώνει τα αυτιά (έκφραση από τα βρετανικά περιοδικά). Ιαπωνική αξιοπιστία (μόλις που ενεργοποιούταν ο ανεμιστήρας μετά τις ανωριμότητες εντός αγωνιστικού χώρου). Αλλά αυτά τα βρίσκεις κι αλλού... Το δύσκολο είναι η αμεσότητα πραγματοποίησης των εντολών του οδηγού. Γίνεσαι ένα με το αυτοκίνητο από την πρώτη στροφή (στο δικό μας ειδύλλιο αυτό ίσχυσε κυριολεκτικά). Το θεριό κάνει τα πάντα και σε πωρώνει αφάνταστα. Νιώθεις ότι το τιθασσεύεις, δεν πάει μόνο του κι η ικανοποίησή σου είναι ακόμα μεγαλύτερη.
                    Τιμόνι κοφτερό (όχι, δεν έκοψα κάνα δάχτυλο). Αμεσότατο και ταχύτατο, το μόνο αρνητικό που μπορώ να το προσάψω είναι ότι όταν ήσουν με μία στροφή ανάποδο, σα να μπερδευόταν η υποβοήθηση. Και ότι στο δρόμο, δείχνει να χαζεύει ελάχιστα. Ο επιλογέας είναι ό,τι καλύτερο έχουν ακουμπήσει τα χεράκια μου κι ας έλειπε εκείνο το βουρτισμένο αλουμίνιο των πρώτων εκδόσεων.
                    Εσωτερικό προσανατολισμένο στον οδηγό, όλα γύρω από τα δαχτυλάκια σου, σα να σου φωνάζει ότι δε θέλει φρου-φρου κι αρώματα, μόνο να εντρυφήσεις στα μυστικά του. Ταυτόχρονα όμως, πολύ πιο κλασάτο από του ΜΧ.
                    Το κερασάκι στην τούρτα τα 218 χλμ/ώρα, που ήρθαν αβίαστα σε χρόνο ρεκόρ στην Αττική Οδό, κατά την επιστροφή. Ένα ελάχιστο κενό στην κυκλοφορία, χωρίς να μας αποχωριστεί η έκτη από το κιβώτιο, ας είναι καλά το κορωνοπήνιο και τσουπ... 218 (σχεδόν όσα έχω δει με το Sporty μου, αφού προσπαθούσα ένα ολόκληρο τριήμερο) από τη μια στιγμή στην άλλη.

                    Κι όμως, έχει κι αρνητικά (κι όχι, η λογικότατη κατανάλωση δε συγκαταλέγεται σε αυτά):
                    Κάποιες ελάχιστες μικροατέλειες του τιμονιού (μα είναι ηλεκτρικό αυτό το πράγμα?)
                    Ο αρκετά δύστροπος χαρακτήρας του για κάποιον που δεν έχει ξεκλειδώσει τα μυστικά της πίσω κίνησης. Ενδεχομένως να την πατήσει κι ο έμπειρος, αν στο δρόμο υπερεκτιμήσει τις ικανότητές του ή τις συνθήκες ή απλώς βρεθεί απροετοίμαστος. Σε αυτές τις περιπτώσεις, αφήνεις ελάχιστα πιο λάσκα τα χαλινάρια και κανένα πρόβλημα.
                    Ο δύστροπος χαρακτήρας του συγκεκριμένου στην καθημερινή χρήση. Ανάρτηση ΤΕΙΝ που χοροπηδάει ολόκληρη στις ανωμαλίες (αλλά για αυτό δε ρυθμίζεται?), ανθρακονημάτινο hardtop με εντονότατους τριγμούς από τα σημεία που πιάνει... Και... Και... Μπα, μάλλον κάπου εδώ σταματούν τα αρνητικά. Α, κι η τιμή αγοράς...

                    ΥΓ. Προφανώς κι αυτή δεν είναι μια ολοκληρωμένη γνώμη για το S2000. Θυμάμαι το Civic Type-R ενός άλλου φίλου. Ενώ μέσα στην πίστα των Σερρών σε έκανε να νιώθεις Θεός (και μετά είδα ότι σε δοκιμή του Drive το ανακήρυσσαν πιο ευχάριστο στην πίστα από Μ3 και STi), στο δρόμο έχανε μέρος της μαγείας του. Στην πίστα δε στηρίζεσαι στην αίσθηση, γιατί ξέρεις τη διαδρομή. Στο δρόμο, που δεν ξέρεις τι θα συναντήσεις, που δυσκολεύεσαι να κρατήσεις τον κινητήρα στην οφέλιμη περιοχή, το Τάπερ έχανε μεγάλο μέρος της γοητείας του. Ενδεχομένως κάτι ανάλογο να συμβαίνει και με το S. Ίσως να δείχνει εξαιρετικά μονοδιάστατο, ειδικά αν έχεις αποταμιεύσει 50Κ, που με τόσο ιδρώτα εξοικονόμησες. Ίσως να σε κουράζει και να σε απογοητεύει ώρες-ώρες. Όταν γίνεται αυτό, το καλύτερο που χεις να κάνεις είναι να επισκεφθείς τα Μέγαρα, για να τα ξεχάσεις όλα αυτά. Όπως και να έχει, μία μέρα πίσω από το τιμόνι του S μέσα στην πίστα (βρεγμένη και στεγνή) και στο άριστο οδόστρωμα της Αττικής Οδού ήταν αρκετά για να μου πάρουν το μυαλό...

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Διπλή δημοσίευση... φανταστείτε τι πλάκα έπαθα...

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        opterios last edited by

                        Άσχετο, αλλά αυτό το thread δε θα έπρεπε να είναι στο 'κατασκευαστές και μοντέλα';

                        done! [Krus]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hunter last edited by

                          Α ρε Δημήτρη,τι μας κάνεις

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Τι μου κάνανε, να λες...

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nidosan last edited by

                              Άντε, και στα δικά σου!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lover007 last edited by

                                αληθεια ποσο ειχες στην εκθεση???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης lover007 έγραψε:
                                  αληθεια ποσο ειχες στην εκθεση???

                                  Δάσκαλος είναι !!!
                                  Τώρα τι μαθαίνει στα παιδάκια, ιστορία ..... ή drift angles ... όρκο δεν παίρνω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 3
                                  • 3 / 3
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr