Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα πάντα για το Peugeot 206
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τα πάντα για το Peugeot 206
    • 1
    • 2
    • 111
    • 112
    • 113
    • 114
    • 115
    • 121
    • 122
    • 113 / 122
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    2435
    8741
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      miltellas last edited by

      Βάλε τα HDD να πάρεις γκάζι. Ο TU5JP4 το γουστάρει με χίλια αυτό το λαδάκι. Ακριβό αλλά εάν το καλοσκεφτείς είναι η φθηνότερη αύξηση ροπής-ιπποδύναμης ever!

      Το πρόβλημά σου μoυ ταιριάζει για MAP sensor (ο αισθητήρας πίεσης-θερμοκρασίας στην πολλαπλή εισαγωγής). Πιθανό να θέλει βγάλσιμο, καθάρισμα, μία σύσφιξη στους ηλεκτρικούς ακροδέκτες που χαλαρώνουν με τον καιρό και να φτιάξει το πράμα. Αλλιώς ίσως να θέλει αλλαγή. Πιθανόν στον εγκέφαλο κάτι θα δείξει. Λέω 'πιθανόν γιατί δεν είμαι σίγουρος ότι αυτό είναι το πρόβλημά σου, απλά είναι συνηθισμένο πρόβλημα σε εμάς.
      Α, καθάρισε και την πεταλούδα γκαζιού (μία φορά το χρόνο). Μαζεύει απίστευτη μπίχλα και προκαλεί αστάθειες στο ρελαντί ή και στο σταθερό γκάζι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        babyonboard last edited by

        Mε τι καθαριστικο Μιλτο? Βενζινη ή κατι αλλο(υπαρχει κατι πιο κατάλληλο δηλαδη)?
        Και εμενα εχει κατι μπερδεματα καμια φορα στην εκκινηση

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexandros last edited by

          Να παω πρωτα σε συνεργειο να το τσεκαρουν με τον εγκεφαλο??
          Τον αισθητηρα τον ειχα αλλαξει πριν κανα εξαμηνο στην εγγυηση. Αν δεν δειξει τιποτα το διαγνωστικο να τον αφησω η οχι? Ποσο εχει?
          Τα HDD τι ειναι ρε μιλτο? Heavy duty diesel σημαινει!!
          Δινουν γκαζια??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            miltellas last edited by

            Ο χρήστης babyonboard έγραψε:
            Mε τι καθαριστικο Μιλτο? Βενζινη ή κατι αλλο(υπαρχει κατι πιο κατάλληλο δηλαδη)?
            Και εμενα εχει κατι μπερδεματα καμια φορα στην εκκινηση

            Νομίζω ότι η βενζίνη είναι πάντα ένα πολύ καλό καθαριστικό. Κατάλληλο είναι και το σπρέι καθαρισμού καρμπυρατέρ και μπεκ, όπως και το PROTEC Fuel Line Cleaner που μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτούσιο για τέτοια δουλειά (αλλά το βρίσκω ακριβό για τέτοια ερασιτεχνική χρήση).

            Βενζινούλα καλύτερα... μια χαρά την βρίσκω για τέτοιες δουλειές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              miltellas last edited by

              Ο χρήστης αλεξανδρος έγραψε:
              Να παω πρωτα σε συνεργειο να το τσεκαρουν με τον εγκεφαλο??
              Τον αισθητηρα τον ειχα αλλαξει πριν κανα εξαμηνο στην εγγυηση. Αν δεν δειξει τιποτα το διαγνωστικο να τον αφησω η οχι? Ποσο εχει?
              Τα HDD τι ειναι ρε μιλτο? Heavy duty diesel σημαινει!!
              Δινουν γκαζια??

              Το άλλαξες πρόσφατα λες... Χμ, καλύτερα ξεκίνα με το διαγνωστικό. Μετά βγάλε και καθάρισε τον υπάρχων αισθητήρα. Μπορεί και να χαλάρωσαν οι επαφές του βύσματος της πλεξούδας που κουμπώνει στον αισθητήρα, οπότε σφίξε τες με ένα λεπτό πενσάκι (απαλά γιατί είναι εύκολο να σπάσει το πλαστικό περίβλημα).
              Ο αισθητήρας κοστίζει περίπου 45Ε οπότε αξίζει να παιδευτείς λίγο.

              Ναι, HDD σημαίνει Heavy Duty Diesel. 30ρι για σκίσιμο από τα λίγα. Δεν έχει πολλά αντιτριβικά (ίσως να μην έχει και καθόλου - εξάλλου τα PAO δεν χρειάζονται πολλά αντιτριβικά) αλλά έχει πολλά προστατευτικά, αντιοξειδωτικά, καθαριστικά κλπ (αρκετά από αυτά δεν είναι συνήθη χημικά πρόσθετα αλλά εστέρες) και ως 'ντιζελόλαδο' υποθέτω ολίγα υψηλής πίεσης (α λα βαλβολίνη) που βοηθούν να μην φθείρονται τα κουζινέτα όταν επιταχύνεις από χαμηλές σαλ (ζωτικής σημασίας για τους ντίζελ) και γενικότερα όταν το πιστόνι βρίσκεται στο άνω νεκρό σημείο και τρώει κρουστικό σουτιδι στο κουζινέτο για να κατέβει. Όμως τιμάει και το API SL και ACEA A3 (πέραν των API CI-4+ και ACEA E5 για ντίζελ) που αναγράφει στο μπουκάλι και τουλάχιστον στον κινητήρα μας ταιριάζει γάντι. Θερμοκρασίες πιο κάτω κι από τα 40ρια της AMSOIL, και απόδοση αισθητά πιο πάνω. Το ξαναέβαλα γιατί το μοτόρι μου πλέον με καβλώνει για τα καλά. Χώρια που πας με μία σχέση κάτω σε ορισμένες περιπτώσεις (κυρίως όταν οδηγάς χαλαρά). Λες και όλα γλυστράνε απαλά. Κάνει παραπάνω θόρυβο από το ΑΜΟ, αλλά υγιή θόρυβο (αν το ακούσεις όταν επιταχύνει θα καταλάβεις). Υπόψιν ότι δεν είναι κανονικό ντιζελόλαδο γι αυτό και παραπάνω το έγραψα σε εισαγωγικά. Τα κανονικά ντιζελόλαδα έχουν TBN αρκετά πάνω από 15 ενώ αυτο έχει 12+.

              Όλα αυτά από ένα λάδι; Έλα ντε, κι εγώ ακόμη αναρωτιέμαι πώς γίνεται αυτό. Και μάλιστα δεν άλλαξε τίποτα αξιοσημείωτο επί ένα 6μηνο που τα φορούσα. Με επιβεβαιώνει κι ο Γιάννης αλλά πλέον και ο Μάκης τον οποίο πρέπει να ξανασυναντήσω για μία επανάληψη (ή τον Βαγγέλη με το Sunny GTi), να δω αν εξακολουθώ να τους έχω από κοντά στην σούστα.
              Πάντως με τον Γιάννη τα βάλαμε και πηγαίνουμε με τις ίδιες διαφορές μεταξύ μας όπως πριν με το ΑΜΟ (αρχικά φεύγει ο Γιάννης τον ψιλομαζεύω, ξαναφεύγει και στο τέλος τον μαζεύω - στη ουσία πάμε το ίδιο). Άρα σίγουρα το μοτέρ μου δεν έπαθε κάποια κρίση τελευταία και η μόνη λογική εξήγηση φαινεται να βρίσκεται στο λιπαντικό.
              Δεν αποκλείεται με κάποιο ελαφρύτερο 30ρι με αντιτριβικά να στροφάρει καλύτερα, αλλά αφενός το στροφάρσμα είναι και ταίριασμα του λιπαντικού και αφετέρου ας μείνουμε με κάποια προστασία για τον κινητήρα, μην τα δίνουμε όλα για το στροφάρισμα και φάμε κανα μοτέρ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giannis206 last edited by

                Επίσης για να καθαρίσεις τον αισθητήρα μπορείς να χρησιμοποιήσεις σπρέυ ηλεκτρικών επαφών.
                Το ψεκάζεις και το αφήνεις να στεγνώσει μόνο του!!
                Έχω παιδευτεί πολύ με δαύτον αλλά τελικά όσες φορές και να τον άλλαξα ποτέ δεν ήταν χαλασμένος!
                Πάντα το πρόβλημα ήταν από τα καλώδια της πλεξούδας!
                Από το πού βγάλε βάλε προσέξε μην χαλάσετε την βίδα!!Ο παθών μιλάει!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giannis206 last edited by

                  Το λάδι δεν μασάει τίποτα ούτε σε ζέστη ούτε κρύο ούτε πουθενά!
                  Η αλήθεια είναι ότι ένιωθα το αυτοκίνητο πιο ζωντανό όπως και ο Μίλτος άλλωστε αλλά δεν το έλεγα μέχρι το επιβεβαιώσαμε στο δρόμο!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    s3 last edited by

                    Λοιπον, αλλαξα τα HR ελατηρια και ξαναεβαλα τα νορμαλ ελατηρια μαζι με τα κονι κιτρινα!
                    Υστερα απο αυτο εχω να πω πως τα ελατηρια χαμηλωματος τα φαρδια ειναι μια μουφα και μιση.
                    Ναι μεν προσφερουν καλυτερο οπτικο αποτελεσμα μιας και γεμιζει ο θολος, αλλα απο εκει και περα με τα νορμαλ ελατηρια εχω το ιδιο κρατημα, καλυτερο handling και φυσικα καλυτερη ανεση.
                    Οι κλισεις ειναι ενα 10% περισσοτερες αλλα δεν ενοχλουν.
                    Επισης απο το χαμηλομα ειχαν σπασει τα ελατηριακια μεσα στα ημιαξονια στους μπιλιοφορους και χρειαστηκαν αλλαγη και αυτα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexandros last edited by

                      Thanks για τις πληροφοριες! Λεω να ξαναβαλω και το φιλτροκουτι να δω..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giannis206 last edited by

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexandros last edited by

                          ??? ???

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Έχεις βγαλμένο το φιλτροκούτι στο αμάξι σου;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexandros last edited by

                              Ναι εχω βαλει μια φιλτροχοανη μαζι με σωληνα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Α, οκ, νόμιζα ότι είχες εντελώς ελέυθερη εισαγωγή (ούτε με καλτσόν δλδ ).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexandros last edited by

                                  Ελεγα να του βαλω δυχτιωτο αλλα θα φτιαχνομουν βλεποντας το και ετσι διαλεξα τη φιλτροχοανη!!
                                  Λες να φταιει αυτη??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Δοκίμασε με το μαμά φιλτροκούτι και βλέπεις. Αν ήταν ασυμβατότητα φιλτροχοάνης με το μοτέρ σου, δεν θα το έβλεπες τώρα. Μπορεί να έχει βρωμίσει αρκετά βέβαια, και να θέλει καθάρισμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alexandros last edited by

                                      Μπα, ουτε 10Κ χλμ δεν την εχω απο τοτε που την καθαρισα και ειναι ακομη ροζ!
                                      Δεν ξερω, θα βαλω παλι το κουτι να δω διαφορες γιατι μπορει και γενικα με τη χοανη να μην πηγαινει καλα αλλα να ξεγελιεμαι απ τον ηχο!
                                      Το κακο ειναι οτι η χοανη ειναι πισω απ το ψυγειο και οταν ειμαι σταματημενος και ανοιξει κ το βεντιλατερ ρουφαει καψα...
                                      Αν κινουμε ομως δεν μασαει!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pskarm last edited by

                                        to Μυαλο σου δε μασαει με τιποτα...
                                        μετα απο γερη βολτα κατεβα στα καπακια ανοιξε το καπο και πιασε τη χοανη...θα δεις οτι ειναι ζεστη....
                                        τα υπολοιπα μετα τις 24.00 γιατι ειναι για ενηλικους ζωο...

                                        σπυρο εγω το λεω χρονια τωρα...μαμα ελατηριο και καλο αμορτισερ
                                        αλλιως γραμμικο...ενδιαμεσες λυσεις ειναι μονο για χωρες σα τη γερμανια με ασφαλτο πιστας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          s3 last edited by

                                          Ο χρήστης αλεξανδρος έγραψε:
                                          Μπα, ουτε 10Κ χλμ δεν την εχω απο τοτε που την καθαρισα και ειναι ακομη ροζ!
                                          Δεν ξερω, θα βαλω παλι το κουτι να δω διαφορες γιατι μπορει και γενικα με τη χοανη να μην πηγαινει καλα αλλα να ξεγελιεμαι απ τον ηχο!
                                          Το κακο ειναι οτι η χοανη ειναι πισω απ το ψυγειο και οταν ειμαι σταματημενος και ανοιξει κ το βεντιλατερ ρουφαει καψα...
                                          Αν κινουμε ομως δεν μασαει!!

                                          Μεγα λάθος η φιλτροχοανη!
                                          Αποδεδειγμενα δε δουλευει ειδικα ανοιξη καλοκαιρι με υψηλες εξωτερικες θερμοκρασιες!
                                          Το να ειναι πισω απο το ψυγειο δε βοηθαει ουτε οταν κινειται.
                                          Εδω λεμε ουτε η σκουπα δουλευει, θα δουλεχει μονη της η χοανη?

                                          Εντωμεταξυ Πανο, τα κονι καθονται μπροστα 2 ποντους πιο ψηλα απ'ότι του κωστα με ρεκορντ που το μετρησα.
                                          Για αυτο μου φαινεται σαν κατσικι πολυ ψηλο!
                                          Ενδεχομενως να βαλω κι εγω ρεκορντ μπροστα για να κατεβει 2 ποντους, Μιλτο ακους?
                                          Θα σε παρω τηλ!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pskarm last edited by

                                            se αυτη τη φαση σπυρο δε σε νοιαζει πως καθεται...
                                            αστο απο 6μηνο και μετσ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 113 / 122
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr