-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
εκβιασμός...εγώ πότε δεν θα εκβίαζα τον δάσκαλο του τόπικ...άλλωστε όπως βλέπετε και από το αβατάρ του έχει και άσπρα μαλλιά
Τον σέβομαι... -
Ο χρήστης oceanborn έγραψε:
Ξερει κανείς τίποτα σχετικά με το εάν θα εμφανιστεί κινητήρας 1.6 και πότε? 3η φορά που ρωτάω....και εμενα οταν το παρελαβα το δικο μου ,μου ειχε πει ο αντιπροσωπος οτι θα βγει 1.6 μεσα στο 07-08.τωρα το ποτε θα τα παραδοσουν αν βγουν το 2008 δεν ξερω
-
Προς το παρόν, στην Ελληνική αγορά το Type S έρχεται μόνο στην έκδοση 1.8 i-VTEC, σε 3 επίπεδα εξοπλισμού (στη Μεγάλη Βρετανία είναι 2).
-
Ο χρήστης oceanborn έγραψε:
Ξερει κανείς τίποτα σχετικά με το εάν θα εμφανιστεί κινητήρας 1.6 και πότε? 3η φορά που ρωτάω....δε συμφέρει... να το φέρουν οικονομικά
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ξερει κανείς τίποτα σχετικά με το εάν θα εμφανιστεί κινητήρας 1.6 και πότε? 3η φορά που ρωτάω....
δε συμφέρει... να το φέρουν οικονομικά
φυσικά και δεν θα συμφέρει...αν το τιμολογήσουν φθηνά θα σκοτώσουν τον 1.4 άμα το τιμολογήσουν ακριβά θα πάρουν όλοι το 1.8...για μένα δεν υπάρχει ανάγκη να το κάνουν και απ΄ ότι φαίνεται το ξέρουν
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
**είναι φυσιολογικό να σου κάψει λίγο λαδάκι...**έχει εκχυτήρα στο κάτω μερων των κυλίνδρων για καλύτερη λίπανση...υπάρχει στο διαφημιστικό βίντεο για το μοτερ r18a στο honda.com
πως αλλαζουν οι καιροι εεεεεεεεεε??????
καλησπερα κιολας.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
**είναι φυσιολογικό να σου κάψει λίγο λαδάκι...**έχει εκχυτήρα στο κάτω μερων των κυλίνδρων για καλύτερη λίπανση...υπάρχει στο διαφημιστικό βίντεο για το μοτερ r18a στο honda.com
πως αλλαζουν οι καιροι εεεεεεεεεε??????
καλησπερα κιολας.
καλησπέρα σπύρο...είναι ενδιαφέρον να το διαβάσεις και εσύ...έχει εναν μηχανισμό που ψεκάζει λάδι στο κάτω μέρος του κύλινδρου για καλύτερη λίπανση του...δεν ξέρω αν είναι τεχνολογία που χρησιμοποιεί μόνο η χόντα στο r18a2 ή an την υιοθετούν και άλλοι κατασκευαστές στους κινητήρες τους. Αν βρω το λινκ θα σας το ανεβάσω για να το δείτε και εσείς. Ήταν κάπου στο honda.com
Αλλο λέει ο Σπύρος,μην κάνεις τον κινέζο
Η τεχνολογία ανάποδου ψεκασμού λαδιού υπάρχει εδώ και πολλλλλλλα χρόνια και χρυσημοποιείτε κυρίως κατα κόρον στους diesel κινητήρες και βενζινοκινητήρες που αποδίδουν πολλά άλογα σε σχέση με τον κυβισμό τους όπως G60,1,8T κλπ
Πάντως όπως και να έχει τα Honda γενικά είναι άτρωτα μοτέρ
Απλά προσέχετε τι λέτε περι κάψιμου λαδιού (και γενικώς) γιατί μετά έρχονται στο κεφάλι σας και προσπαθείτε να δικαιολογέιστε όχι τα αδικαιολόγητα αλλά αυτά που κάνατε εσείς να φαίνονται προβλήματα
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Ξερει κανείς τίποτα σχετικά με το εάν θα εμφανιστεί κινητήρας 1.6 και πότε? 3η φορά που ρωτάω....
δε συμφέρει... να το φέρουν οικονομικά
φυσικά και δεν θα συμφέρει...**αν το τιμολογήσουν φθηνά θα σκοτώσουν τον 1.4 **άμα το τιμολογήσουν ακριβά θα πάρουν όλοι το 1.8...για μένα δεν υπάρχει ανάγκη να το κάνουν και απ΄ ότι φαίνεται το ξέρουν
Τέτοιο που είναι του...ΑΞΙΖΕΙ να πεθάνει!
Σ' αυτά τα λεφτά υπάρχουν ΠΟΛΛΑ καλύτερα αυτοκίνητα! Πουλάει λόγω εμφάνισης βέβαια, αλλά είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ αργό το έρμο! Φαντάσου το με οικογένεια και τα μπαγκάζια της στην εθνική! Μπρρρρ!
-
Eχουν πουληθει πολλα 1400αρια σε σχεση με τα 1800?
Ωραιο αμαξι το civic μεσα και εξω αλλα το 1.4 ειναι ψιλο(χοντρο) σκοτωστρα... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ξερει κανείς τίποτα σχετικά με το εάν θα εμφανιστεί κινητήρας 1.6 και πότε? 3η φορά που ρωτάω....
δε συμφέρει... να το φέρουν οικονομικά
φυσικά και δεν θα συμφέρει...**αν το τιμολογήσουν φθηνά θα σκοτώσουν τον 1.4 **άμα το τιμολογήσουν ακριβά θα πάρουν όλοι το 1.8...για μένα δεν υπάρχει ανάγκη να το κάνουν και απ΄ ότι φαίνεται το ξέρουν
Τέτοιο που είναι του...ΑΞΙΖΕΙ να πεθάνει!
Σ' αυτά τα λεφτά υπάρχουν ΠΟΛΛΑ καλύτερα αυτοκίνητα! Πουλάει λόγω εμφάνισης βέβαια, αλλά είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ αργό το έρμο! Φαντάσου το με οικογένεια και τα μπαγκάζια της στην εθνική! Μπρρρρ!
εγω σου λέω ότι στην εθνική παει αέρα πατέρα.... (με 160 συνεχώς πήγαινα και έπιασα και 190 στην κατηφόρα... αλλά αμα θέλεις να ανεβαίνεις τρίπολη τότε δε μπορείς να ανεβαίσεις πολλά στην ανηφόρα)
Που το είδες το αργό? Το εχεις οδηγήσει? Αμα πάς βόλτα να μου το πεις
-
Ο χρήστης vadergr έγραψε:
Eχουν πουληθει πολλα 1400αρια σε σχεση με τα 1800?
Ωραιο αμαξι το civic μεσα και εξω αλλα το 1.4 ειναι ψιλο(χοντρο) σκοτωστρα...Α' τετράμηνο 2007:
1,4: 114
1,8: 862 -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ξερει κανείς τίποτα σχετικά με το εάν θα εμφανιστεί κινητήρας 1.6 και πότε? 3η φορά που ρωτάω....
δε συμφέρει... να το φέρουν οικονομικά
φυσικά και δεν θα συμφέρει...**αν το τιμολογήσουν φθηνά θα σκοτώσουν τον 1.4 **άμα το τιμολογήσουν ακριβά θα πάρουν όλοι το 1.8...για μένα δεν υπάρχει ανάγκη να το κάνουν και απ΄ ότι φαίνεται το ξέρουν
Τέτοιο που είναι του...ΑΞΙΖΕΙ να πεθάνει!
Σ' αυτά τα λεφτά υπάρχουν ΠΟΛΛΑ καλύτερα αυτοκίνητα! Πουλάει λόγω εμφάνισης βέβαια, αλλά είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ αργό το έρμο! Φαντάσου το με οικογένεια και τα μπαγκάζια της στην εθνική! Μπρρρρ!
εγω σου λέω ότι στην εθνική παει αέρα πατέρα.... (με 160 συνεχώς πήγαινα και έπιασα και 190 στην κατηφόρα... αλλά αμα θέλεις να ανεβαίνεις τρίπολη τότε δε μπορείς να ανεβαίσεις πολλά στην ανηφόρα)
Που το είδες το αργό? Το εχεις οδηγήσει? Αμα πάς βόλτα να μου το πεις
Κοίτα, δεν το έχω οδηγήσει, έχεις δίκιο! Απλά υπολόγισα πως λόγω μεγέθους, βάρους και οριακού κινητήρα, θα είναι αργό!
Το ότι πάει με 160 στην εθνική, δεν λέει τίποτε! Στην προσπέραση πώς είναι; Σαν βγεις στον πηγαιμό για τα Γιάννενα, μετά το Αντίρριο, θα τολμήσεις προσπέραση; Ή θα σε φάει λάχανο η νταλίκα από απέναντι;
Ποιος ο λόγος να το προτιμήσεις, όταν στα ίδια ή και λιγότερα λεφτά αγοράζεις πχ το Focus με 115 άλογα, που είναι πολύ ασφαλέστερο, επειδή απλά έχει τα άλογα που...του αξίζουν;
Αυτό λέω! -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
**είναι φυσιολογικό να σου κάψει λίγο λαδάκι...**έχει εκχυτήρα στο κάτω μερων των κυλίνδρων για καλύτερη λίπανση...υπάρχει στο διαφημιστικό βίντεο για το μοτερ r18a στο honda.com
πως αλλαζουν οι καιροι εεεεεεεεεε??????
καλησπερα κιολας.
καλησπέρα σπύρο...είναι ενδιαφέρον να το διαβάσεις και εσύ...έχει εναν μηχανισμό που ψεκάζει λάδι στο κάτω μέρος του κύλινδρου για καλύτερη λίπανση του...δεν ξέρω αν είναι τεχνολογία που χρησιμοποιεί μόνο η χόντα στο r18a2 ή an την υιοθετούν και άλλοι κατασκευαστές στους κινητήρες τους. Αν βρω το λινκ θα σας το ανεβάσω για να το δείτε και εσείς. Ήταν κάπου στο honda.com
Αλλο λέει ο Σπύρος,μην κάνεις τον κινέζο
Η τεχνολογία ανάποδου ψεκασμού λαδιού υπάρχει εδώ και πολλλλλλλα χρόνια και χρυσημοποιείτε κυρίως κατα κόρον στους diesel κινητήρες και βενζινοκινητήρες που αποδίδουν πολλά άλογα σε σχέση με τον κυβισμό τους όπως G60,1,8T κλπ
Πάντως όπως και να έχει τα Honda γενικά είναι άτρωτα μοτέρ
Απλά προσέχετε τι λέτε περι κάψιμου λαδιού (και γενικώς) γιατί μετά έρχονται στο κεφάλι σας και προσπαθείτε να δικαιολογέιστε όχι τα αδικαιολόγητα αλλά αυτά που κάνατε εσείς να φαίνονται προβλήματα
φίλε μου δεν κάνω τον κινέζο...απλά δεν είμαι μηχανικός και επομένως δεν γνώριζα την συγκεκριμένη τεχνολογία...έκανα λοιπόν το αυτονόητο...μοιράστηκα μαζί σας την γνώση που αποκόμισα από την έρευνα που έκανα...
Πάντως η χόντα αναφέρει στο λινκ που σας παρέπεμψα ότι πρόκειται για την πρώτη φορά που εφαρμόζεται η συγκεκριμένη τεχνολογία σε κινητήρες μη επιδόσεων. Αυτό είναι λοιπόν μια πρωτοπορία του συγκεκριμένου μοτέρ.
Δεν θα προβλέψω αν θα είναι άτρωτα μοτέρ η όχι τα rt8a1,a2 αλλά σίγουρα είναι πολύ οικονομικά για τις επιδόσεις τους. Όσο μάλιστα ανοίγει το μοτέρ τόσο περισσότερο με ικανοποιεί. Μακάρι να αποδειχθεί αντάξιο της ιστορίας της χόντα και να με ανταμείψει με πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.Τώρα για το τελευταίο που λες...τα απλά fsi που έκαιγαν περισσότερο λάδι από τα συνηθισμένα μοτέρ δεν είχαν την συγκεκριμένη τεχνολογία γι' αυτό και τα στηλιτεύαμε όλοι...εδώ μιλάμε για χρήση του λαδιού στη λίπανση των πιστονιών με εγχυτήρα και όχι για κατανάλωση λαδιού...δεν είναι το ίδιο.
Σε τελική ανάλυση κανείς δεν αντιλαμβάνεται την όποια κατανάλωση αφού ανά 6 μήνες αλλάζει λάδια και δεν θα συμπληρώσει σχεδόν ποτέ . Έχω την εντύπωση ότι πρακτικά ο μέσος ιδιοκτήτης χόντα σιβικ 1.8 δεν χρειάζεται να ελέγχει την στάθμη των λαδιών του κινητήρα του αφού τ' αλλάζει τόσο συχνά.
Σε ένα γκολφ όμως με τα long life λάδια και τα αραιά σέρβις που αυτά συνεπάγονται, ο προληπτικός έλεγχος είναι επιβεβλημένος...πόσο μάλλον σε ένα τούρμπο που εκ των πραγμάτων καταναλώνει κάποιες μικρές ποσότητες λαδιού. -
παίδες έχω οδηγήσει το 1,4 για μισή ώρα περίπου. Σε αστικούς ρυθμούς και χαμηλές στροφές 3-3500, το αυτοκινητάκι ήταν αρκετά ροπάτο και δεν αντιλαμβάνεσαι έλλειψη δύναμης. Εκεί που εμένα με απογοήτευσε ήταν όταν πάτησα το γκάζι τέρμα για να δω την επιτάχυνση του. Ήταν πράγματι αργό σε σχέση με ότι είχα οδηγήσει...
Όμως τα χιλιόμετρα που σας λέει ο coyote σε ένα αυτοκίνητο με εξάρι σασμαν μην σας φαίνονται ουτοπικά. Πάντως είναι φοβερά οικονομικό όπως μου έλεγε και ο αντιπρόσωπος για το 1,4. -
Απλή αριθμητική:
κινητήρας 83 ίππωντου Jazz (!)
βάρος 1212
επιτάχυνση 0-100 14,6'
κόστος κάπου 18.000
4Γιατί να αξίζει η αγορά του; Λόγω σχεδιασμού;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Απλή αριθμητική:
κινητήρας 83 ίππωντου Jazz (!)
βάρος 1212
επιτάχυνση 0-100 14,6'
κόστος κάπου 18.000
4Γιατί να αξίζει η αγορά του; Λόγω σχεδιασμού;
τα 4 αστέρια ξανασκέψου τα μόλις διαβάσεις πως προέκυψαν...
-
Εντάξει, δεν είναι αυτό το βασικό μειονέκτημα σε σχέση με τα υπόλοιπα.
Μη νομίζεις, κι εγώ προτίμησα εξοπλισμό εις βάρος ιπποδύναμης, αφού οδηγώ κατά 95% στην πόλη.
Αλλά αυτή η έκδοση με τα ανωτέρω χαρακτηριστικά είναι απαράδεκτη για τα σύγχρονα δεδομένα. -
Ο χρήστης karampelas έγραψε:
Η HONDA ισχυρίζεται ότι τα κρύσταλλα της είναι υδροφοβικά (hydrophobic coating).
και απ'ότι βλέπω ο ισχυρισμός είναι ΟΚ. Παρατηρώντας χθες το πως 'σκάνε' οι σταγόνες πάνω στο πίσω τζάμι, φαίνεται όντως πως κάτι διαφορετικό συμβαίνει με το συγκεκριμένο τζάμι. Και ναι δεν υπάρχει πρόβλημα ορατότητας από νερό.
Πρόβλημα ορατότητας υπάρχει στο παρκάρισμα, το μόνο που βλέπεις από το πίσω αυτοκίνητο είναι το παρμπρίζ του, ακόμη και από απόσταση. Ψηλός πισινός γαρ.
Πρόβλημα ορατότητας έχει επίσης η πίσω δεξιά μεριά, που λόγω φαρδιάς κολώνας έχει ένα νεκρό σημείο ΝΑΑΑΑΑΑ... Με δυσκολεύει ιδιαίτερα η είσοδος σε δρόμο από την αριστερή μεριά.
Επίσης πρόβλημα ορατότητας έχω λόγω αεροτομής. ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙΑ ρε γαμώτο! Η αεροτομή είναι ακριβώς στο ύψος του προσώπου τους σε μικρές αποστάσεις.
Από την άλλη βράδυ σχεδόν ποτέ δεν έχω γυρίσει τον καθρέπτη στο 'σκοτεινό' αφού η ίδια αεροτομή κόβει λίγο τα φώτα του πίσω.Μερικές φορές στην εθνική η αεροτομή μπορεί να κρύψει και ολόκληρο αυτοκίνητο(!)...
Και τώρα κάτι για να σας τρομάξω. Πριν από 2-3 εβδομάδες που ήλιος τσουρούφλιζε και το είχα αφήσει κανα 4ωρο μπας και μαυρίσει (είναι galaxy grey), η οθονούλα η μικρή που γράφει καταναλώσεις, χιλιομετρητή κτλ κτλ ΜΑΥΡΙΣΕ!!!! Δε διακρινόταν τίποτα παρα μόνο πολύ αχνά. Μόλις κρύωσε συνήλθε. Βουρ για σκίαστρο παιδιά!!!!
Αυτά!
Τα ίδια ακριβώς είχα παρατηρήσει και εγώ.
Σε ότι αφορά την οθόνη, μήπως κατά λάθος κατέβασες την φωτεινότητά της ?Άντε και από Σεπτέμβρη Πανεπισ. Θεσ/νίκη. Τέρμα τα πολλά χιλ. επιτέλους. Ας με περάσει κάποιος άλλος στα χιλ.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Πάντως η χόντα αναφέρει στο λινκ που σας παρέπεμψα ότι πρόκειται για την πρώτη φορά που εφαρμόζεται η συγκεκριμένη τεχνολογία σε κινητήρες μη επιδόσεων. Αυτό είναι λοιπόν μια πρωτοπορία του συγκεκριμένου μοτέρ.Καλό πράγμα είναι οι εταιρίες να επιδυκνείουν την κατασκευή τους όταν υφίασταται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ καινοτομία.
Αν ο ψεκασμός λαδιού (ο οποίος σαφώς και δεν είναι κακό που τοποθετήθηκε) εφαρμόστηκε και σε κινητήρα μη επιδόσεων αυτό δεν το καθιστά καινοτομία.
Τώρα για το τελευταίο που λες...τα απλά fsi που έκαιγαν περισσότερο λάδι από τα συνηθισμένα μοτέρ **δεν είχαν **την συγκεκριμένη τεχνολογία .....
Ποιός το είπε αυτό?
Το καφενείο της γειτονιάς 'ο τα ξέρω όλα' ?Και κάτι ακόμα.
Ο 1.8Τ που δεν έκαιγε λάδι είχε ψεκασμό λαδιού.
Επίσης,το αν ένας κινητήρας καίει λάδι, εκτός απ τον ψεκασμό λαδιού,ο οποίος διοχετεύει με πολύ μεγαλύτερη πίεση το λάδι στα ελατηρία με αποτέλεσμα πολύ λογικά να έχουμε και μια μικρή κατανάλωση λαδιού αλλά ταυτόχρονα μεγαλύτερη αξιοπιστία(εγώ όταν έλεγα ότι είνα καλό να κείνε τα μοτέρ λίγο λάδι οι επιστήμονες τους φόρουμ είχαν άλλη άποψη),το μεγαλύτερο ρόλο παίζει ο τρόπος κατεργασίας και λείανσης των κυλίνδρων,και στα fsi είναι τελείως διαφορετικός απ' ότι γνωρίζατεΕφ' όσον λοιπόν δεν είσαι μηχανικός(ή έστω ψαγμένος) κακώς έκρινες και τους κινητήρες fsi .
Aλλά θεωρώ ότι σε αυτό ευθύνεται κατα κύριο λόγο ο οπαδισμός.Και το λέω γιατί είναι γελοίο να προσπαθούν κάποιοι μετά να δικαιολογήσουν και στην 'δική τους' εταιρία το κακό που τους βρήκε
Οπως και να έχει η Ηοnda είναι πολύ αξιόλογη εταιρία,απλά μη παγιδεύεστε με προκαταλήψεις και μη κρίνετε τεχνολογίες άλλων εταιριών που δεν μπορείτε ακόμα να καταλάβετε.
-
φίλε g60 δεν ήμουν θύμα οπαδισμού όταν κατηγορούσα τους fsi για αυξημένη κατανάλωση λαδιού. Επιμένω ότι δεν είναι το ίδιο η όποια κατανάλωση στο μοτέρ του σιβικ με τα όσα συνέβαιναν στο φσι. Από πότε μερικά ml είναι το ίδιο με συμπλήρωμα ανά χίλια χιλιόμετρα ενός λίτρου όπως κάποιοι ιδιοκτήτες fsi έγραψαν ότι έκαναν. Αν υιοθετεί την τεχνολογία των oil pistons jets ή κάτι ανάλογο η vw εγώ θα δεχτώ τον καινοτομικό χαρακτήρα των fsi...αρκεί να μου το αποδείξεις με στοιχειά...όμως η ίδια η ιστορία μας δικαίωσε...σε λίγους μήνες δεν θα υπάρχει απλό fsi στην αγορά.
Αξίζει πάντως να παρακολουθήσεις το βιντεάκι στο λινκ που προτείνω εκεί θα δεις ακόμα γιατί το μοτέρ της χόντα καίει 95αρα βενζίνη το πως το πέτυχαν και πολλά άλλα ενδιαφέροντα για το συγκεκριμένο μοτέρ που κατά την γνώμη μου είναι ενδιαφέροντα για όσους ασχολούνται με τα αυτοκίνητα.Υ.Γ. Ο 1.8τ έκαιγε μια ποσότητα λαδιών φυσιολογική...το καθόλου δεν υπάρχει σε τούρμπο. Έχω δυο διαθέσιμους ιδοκτήτες με γκολφ 4 gti και octavia rs να σου το επιβεβαιώσουν. Το συγκεκριμένο μοτέρ ήταν αρκετά καλό έχοντας πολύ ροπή με μειονέκτημα κατ' εμένα την αυξημένη κατανάλωση.
Ηonda Civic 2005